abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17345860
Dankzij de downtime hebben we dus geen commentaar kunnen leveren op de diverse wedstrijden van afgelopen avond, dus bij deze nog even napraten.

Bayern-Real: leuke spannende pot, die Bayern, objectief gezien, had moeten winnen, maar dankzij alweer een blunder van Kahn eindigde het in een gelijkspel.
Scheidsrechter was beste man van het veld, in mijn ogen, en schroomde niet ook de grootste sterren als Zidane en Figo van een gele kaart te voorzien.

Celta-Arsenal: de wedstrijd van de Edu's, met als hoogtepunt het tweede doelpunt van de Edu van Arsenal. Verdiende overwinnig van Arsenal. (Leuk daar geweest DG? )

Spartak Praag-Ac Milan: Milan veel sterker, verzuimde echter te scoren.

Lokomotiv-Monaco: Monaco werd compleet weggespeeld, maar dankzij een lucky goal toch slechts een 2-1 verlies.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 25-02-2004 00:21:56 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 25 februari 2004 @ 00:24:02 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17345991
Kutavond, ik mis Ajax :(
pi_17346073
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 00:15 schreef golfer het volgende:

Bayern-Real: leuke spannende pot, die Bayern, objectief gezien, had moeten winnen, maar dankzij alweer een blunder van Kahn eindigde het in een gelijkspel.
Scheidsrechter was beste man van het veld, in mijn ogen, en schroomde niet ook de grootste sterren als Zidane en Figo van een gele kaart te voorzien.
De scheids de beste man? Hij floot heel vaak voor een overtreding terwijl er gewoon sprake was van het spelen van de bal oid. Daarnaast had Carlos ook wel geel, of zelfs rood mogen krijgen voor het geven van die onbesuisde klap. :%

pi_17346106
Een van de weinige keren in mijn leven dat ik het Bayern zowaar gunde om te winnen... Mooie goal van Makaay trouwens, en dat Kahn zo'n blunder maakt is altijd leuk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_17346219
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 00:33 schreef Suijk het volgende:
en dat Kahn zo'n blunder maakt is altijd leuk.
^O^ whehehe...

Maar wat valt madrid weer tegen zeg, dit is geen team!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_17346944
Kahn is een grote keeper, ik vind em gewoon de beste
en zelfs de beste kan een blunder maken, allemaal anti-Duitsers hier, niks mis mee, maar voor 2 Duitsers moet je een uitzondering maken, Kahn en Ballack
dat zijn de beste

Bayern verdiende de overwinning gewoon, Real liet niet veel zien
en liet ook zien dat Beckham echt geen toevoegende waarde heeft
pi_17347185
Hargreaves vond ik goed. En Real Madrid mag zich diep schamen.

Maarja, ik was toch voor Bayern.
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
  woensdag 25 februari 2004 @ 02:22:42 #8
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17347322
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 00:24 schreef twi het volgende:
Kutavond, ik mis Ajax
Ik ook.. Heb vanmiddag Ajax - Roma gekeken om de pijn een beetje te verzachten..

Heerlijke topper Bayern - Real. Jammer alleen dat de 1-1 nog viel. Mooie goals van (Arsenals) Edu en de 1-0 van Moskou.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_17348130
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 00:24 schreef twi het volgende:
Kutavond, ik mis Ajax
vanavond mogen we weer ..... Bayern viel mij 1000% mee (zeker na die wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen HSV gezien te hebben en verdiende zeker de overwinning... Real zal nu wel doorgaan lijkt me...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  woensdag 25 februari 2004 @ 07:44:17 #10
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_17348193
Goed bezig EDU !
Where law ends, tyrrany begins.
pi_17348723
Kahn is sinds die blunder in de WK-finale niet meer de oude geworden. Hij is nu een zwakke schakel bij Bayern.

En Beckham is gewoon team-vulling. Stilstaande momenten en af en toe met de noppen vooruit op een tegenstander afgaan is zo'n beetje zijn repertoire.
Hij doet me denken aan de Koreanen in de Nederlandse competitie, die ook alleen vanwege economische waarde en niet vanwege voetbaltechnische kwaliteiten worden opgesteld.
(Makalele hadden ze nooit moeten laten gaan)
-------Practice Mindfulness-------
pi_17349424
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 07:09 schreef superjoden het volgende:

[..]

vanavond mogen we weer ..... Bayern viel mij 1000% mee (zeker na die wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen HSV gezien te hebben en verdiende zeker de overwinning... Real zal nu wel doorgaan lijkt me...
Helaas wel ja...Real moet eruit verdorie. En Bayern door. Had aan t begin van de CL voorspeld dat Bayern de CL dit jaar zou gaan winnen. Net als met Milan vorig jaar, en die had ik goed
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:11:53 #13
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_17349666
Johan Cruyff bij de NOS maar beweren dat Engelse teams het tactische inzicht missen in Europese wedstrijden.

Zal best maar als ik het resulttaat van Arsenal en Ajax in Vigo vergelijk, mag ik dat in twijfel trekken?

Iedereen slikt het maar wat JC te melden heeft. Allemaal praatjes, maar een club durft hij niet te coachen.

De beste stuurlui staan weer aan wal
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:19:01 #14
9756 Dentist
Toept over...
pi_17349767
Inderdaad, Cruyff is zijn hele leven al analist geweest...
pi_17349979
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:19 schreef Dentist het volgende:
Inderdaad, Cruyff is zijn hele leven al analist geweest...
Ja op t veld ook al!
Ik ben t wel met je eens verder.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_17350044
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:11 schreef Gunner het volgende:
Johan Cruyff bij de NOS maar beweren dat Engelse teams het tactische inzicht missen in Europese wedstrijden.

Zal best maar als ik het resulttaat van Arsenal en Ajax in Vigo vergelijk, mag ik dat in twijfel trekken?
Ja kom op zeg, je gaat Arsenal toch niet met Ajax vergelijken op dit moment.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17350075
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:11 schreef Gunner het volgende:

Iedereen slikt het maar wat JC te melden heeft. Allemaal praatjes, maar een club durft hij niet te coachen.

De beste stuurlui staan weer aan wal
Je kunt niet ontkennen dat de engelse clubs, ondanks de schepen met geld die ze er tegen aan gooien, en ondanks de belachelijke begrotingen, het heel briljant doen in Europa/de CL.
pi_17350097
Ik snap overigens niet dat ze bij Bayern - Real op zo'n groot veld speelden, want afgaande op het commentaar hebben de meesten maar een paar grasprieten nodig. Ook zoiets: bij het uitfluiten van Roberto Carlos zei Evert dat dat niet fatsoenlijk was voor een speler van zijn kaliber. Alsof er ook maar 1 reden is waarom je een speler niet zou (mogen) uitfluiten.

Over de wedstrijd: dik onverdiend gelijkspel voor Real, dat eigenlijk een beschamende vertoning op de mat legde, want met het aanvalland potentieel op het veld werd gewoon geen enkele kans gecreeerd.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:48:59 #19
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_17350226
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:37 schreef zjroentje het volgende:
Ja kom op zeg, je gaat Arsenal toch niet met Ajax vergelijken op dit moment.
Ik moet wel aangezien ik met allemaal Ajacieden hier op mn werk zit
quote:
Je kunt niet ontkennen dat de engelse clubs, ondanks de schepen met geld die ze er tegen aan gooien, en ondanks de belachelijke begrotingen, het heel briljant doen in Europa/de CL.
Je hebt enigzins gelijk, maar ManU heeft toch in 1999 de CL gewonnnen dus incidenteel is het best mogelijk.
Moeilijk te voorspellen waar het schip strandt voor AFC, knockout systeem heeft wel zo zijn charmes
pi_17350276
Was ik me ineens voor Bayern

Kut Carlosz - Zinedinges en Figo haatte ik al.
pi_17350342
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
Was ik me ineens voor Bayern

Kut Carlosz - Zinedinges en Figo haatte ik al.
Ja, ik ook een beetje.

Terwijl het allebei kutclubs zijn.
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:56:16 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17350348
Kut Kahn

Voor het eerst in m'n leven hoop ik dat Bayern wint, verspeelt hij het.
pi_17350383
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:39 schreef zjroentje het volgende:

Over de wedstrijd: dik onverdiend gelijkspel voor Real, dat eigenlijk een beschamende vertoning op de mat legde, want met het aanvalland potentieel op het veld werd gewoon geen enkele kans gecreeerd.
In die zin is de vergelijking met ajax dan weer wel te trekken op het ogenblik

En Beckham is echt het lachertje van de eeuw in Real, had toch al een hekel aan die poedel
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_17350397
Die tweede van Edu (van Arsenal dus) was wel een juweeltje.
  woensdag 25 februari 2004 @ 11:00:46 #25
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17350430
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:58 schreef kamagurka het volgende:

[..]

In die zin is de vergelijking met ajax dan weer wel te trekken op het ogenblik

En Beckham is echt het lachertje van de eeuw in Real, had toch al een hekel aan die poedel
* niet mee eens is *

Ronaldo: lachertje van de eeuw
Beckham: geniale voetballer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')