De scheids de beste man? Hij floot heel vaak voor een overtreding terwijl er gewoon sprake was van het spelen van de bal oid. Daarnaast had Carlos ook wel geel, of zelfs rood mogen krijgen voor het geven van die onbesuisde klap. :%quote:Op woensdag 25 februari 2004 00:15 schreef golfer het volgende:
Bayern-Real: leuke spannende pot, die Bayern, objectief gezien, had moeten winnen, maar dankzij alweer een blunder van Kahn eindigde het in een gelijkspel.
Scheidsrechter was beste man van het veld, in mijn ogen, en schroomde niet ook de grootste sterren als Zidane en Figo van een gele kaart te voorzien.
^O^ whehehe...quote:Op woensdag 25 februari 2004 00:33 schreef Suijk het volgende:
en dat Kahn zo'n blunder maakt is altijd leuk.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 00:24 schreef twi het volgende:
Kutavond, ik mis Ajax
vanavond mogen we weerquote:Op woensdag 25 februari 2004 00:24 schreef twi het volgende:
Kutavond, ik mis Ajax
Helaas wel ja...Real moet eruit verdorie. En Bayern door. Had aan t begin van de CL voorspeld dat Bayern de CL dit jaar zou gaan winnen. Net als met Milan vorig jaar, en die had ik goedquote:Op woensdag 25 februari 2004 07:09 schreef superjoden het volgende:
[..]
vanavond mogen we weer..... Bayern viel mij 1000% mee (zeker na die wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen HSV gezien te hebben en verdiende zeker de overwinning... Real zal nu wel doorgaan lijkt me...
Ja op t veld ook al!quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:19 schreef Dentist het volgende:
Inderdaad, Cruyff is zijn hele leven al analist geweest...
Ja kom op zeg, je gaat Arsenal toch niet met Ajax vergelijken op dit moment.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:11 schreef Gunner het volgende:
Johan Cruyff bij de NOS maar beweren dat Engelse teams het tactische inzicht missen in Europese wedstrijden.
Zal best maar als ik het resulttaat van Arsenal en Ajax in Vigo vergelijk, mag ik dat in twijfel trekken?
Je kunt niet ontkennen dat de engelse clubs, ondanks de schepen met geld die ze er tegen aan gooien, en ondanks de belachelijke begrotingen, het heel briljant doen in Europa/de CL.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:11 schreef Gunner het volgende:
Johan Cruyff bij de NOS maar beweren dat Engelse teams het tactische inzicht missen in Europese wedstrijden.
Zal best maar als ik het resulttaat van Arsenal en Ajax in Vigo vergelijk, mag ik dat in twijfel trekken?
Iedereen slikt het maar wat JC te melden heeft. Allemaal praatjes, maar een club durft hij niet te coachen.
De beste stuurlui staan weer aan wal
Ik moet wel aangezien ik met allemaal Ajacieden hier op mn werk zitquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:37 schreef zjroentje het volgende:
Ja kom op zeg, je gaat Arsenal toch niet met Ajax vergelijken op dit moment.
Je hebt enigzins gelijk, maar ManU heeft toch in 1999 de CL gewonnnen dus incidenteel is het best mogelijk.quote:Je kunt niet ontkennen dat de engelse clubs, ondanks de schepen met geld die ze er tegen aan gooien, en ondanks de belachelijke begrotingen, het heel briljant doen in Europa/de CL.
Ja, ik ook een beetje.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
Was ik me ineens voor Bayern
Kut Carlosz - Zinedinges en Figo haatte ik al.
In die zin is de vergelijking met ajax dan weer wel te trekken op het ogenblikquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:39 schreef zjroentje het volgende:
Over de wedstrijd: dik onverdiend gelijkspel voor Real, dat eigenlijk een beschamende vertoning op de mat legde, want met het aanvalland potentieel op het veld werd gewoon geen enkele kans gecreeerd.
* niet mee eens is *quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
In die zin is de vergelijking met ajax dan weer wel te trekken op het ogenblik
En Beckham is echt het lachertje van de eeuw in Real, had toch al een hekel aan die poedel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |