abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16783940
Ik heb nu toch iets ontdekt...
Karma-zeep van Lush (www.lush.nl)
Lekker! Mijn hele badkamer heeft nu het goede karma
Wie gebruikt er nog meer spulletjes van Lush? Nog tips? Want het is allemaal behoorlijk prijzig.
When I had to go- ya know- I went. Forrest Gump
pi_16786584
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:07 schreef MissFriesland het volgende:
Ik heb nu toch iets ontdekt...
Karma-zeep van Lush (www.lush.nl)
Lekker! Mijn hele badkamer heeft nu het goede karma
Wie gebruikt er nog meer spulletjes van Lush? Nog tips? Want het is allemaal behoorlijk prijzig.
Dat merk ken ik nog niet. Ga het zeker uit proberen. Ziet er goed uit .
pi_22790722
Vreemd, dit is het enige Lush topic dat ik kon vinden!
Karma is ook mijn favoriet, ik heb de zeep en ook de shampoobar gebruikt.
Er is geen produkt dat qua geur in de buurt komt bij Karma. Tis wel duur, maar met een stukje zeep doe ik wel een half jaar. Met die shampoo bar deed ik bijna 1 jaar.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 13:12:54 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_22793872
Dat is echt een favoriete winkel van me. Je ziet ze enorm veel in Londen maar nu zitten er in Amsterdam al 2 filialen. Je kan ook online bestellen:
www.lush.nl.
Ik ga de volgende keer als ik er ben die nieuwe zeep meenemen, ik weet de naam niet maar is donkerpaars en ruikt naar o.a. lavendel. Het is misschien duur spul, maar je doet er wel heel lang mee.
pi_22797638
die verzendkosten zijn wel errug hoog!en hoe kan je eigenlijk betalen?alleen met creditacrd of ook via overschrijving?ennuh,wat zijn jullie favo producten?
pi_22882574
Ik zou het niet weten, Mamayoke, ik haal de spullen altijd in de winkel in Amsterdam.
Helaas zit Lush alleen daar en in Maastricht.

Mijn fav. is met stip de Karma-zeep. Met een brokje doe je vele weken en je geurt er na een hele dag nog heerlijk naar...
De Middle Earth turns to Rock en de Oh La la zijn ook heel apart.
De een ruikt heel aards en de ander naar lavendel.
Het leuke is dat deze geuren zo apart zijn dat je ze nooit ergens anders hebt geroken. Ik krijg altijd veel reacties op mijn geurtje.
Met de huidverzorgingslijn heb ik geen ervaring, nog niet geprobeerd.

[ Bericht 63% gewijzigd door cinnamongirl op 26-10-2004 12:32:59 ]
  zondag 2 januari 2005 @ 22:48:24 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24361302
Ik heb me vanmiddag weer uitgeleefd in de winkel..Karma-shampoo tablet gehaald en een groot brok Spice Mountainzeep Kreeg er een blikje bij om het shampooblokje in te doen

Echt fantastisch spul, mijn hele huis ruikt ernaar!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:14:37 #8
93940 dorian_g
Be Afraid, Arrrr
pi_24392615
Lush Addict meld zich, in mijn badkamer ligt: Snowcake zeep (alleen in de winter verkrijgbaar en dus inslaan geblazen) Milky bar zeep, Alkmaar zeep, honey i washed the kids. Voor vriend ligt er sea vegetables zeep.
Voor mijn haar gebruik ik coolaulin conditioner en Trichomania shampoo
En ik ben hooked aan sympathy for the skin.

Ach ja je moet je geld ergens uitgeven he
Astronaut, als je soms verdwaald ga recht door en wees niet bang. Goede reis en hou je taai.
pi_24453576
Ik heb vanmiddag eindelijk eens een bezoekje gebracht en heb het volgende gekocht:

Karma Kream

Karma Komba Bar

Silky Underwear

.
pi_24453697
En schatje hoe bevalt de Karma Kream? Ik heb al de Komba bar en de Karma zeep...
Ik ga ook binnenkort eens wat huidverzorgingsproducten proberen. Vooral dat lieve roze gezichtsreinigzeepje lijkt me heerlijk. Die Snowcake zeep ga ik ook eens ruiken.
pi_24453887
Ik heb het allemaal nog niet uitgeprobeerd Cinnamongirl, maar ik denk dat het me wel zal bevallen .
  zaterdag 5 februari 2005 @ 14:14:02 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24936024
Angels Delight

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:11:54 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24937022
Wat ook lekker is is die Miranda zeep! Lekker met kiwi, zitten zelfs de pitjes nog in

Lush addict big time.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_24937180
Had laatst bananenzeep gekocht. Maar ik vind het helemaal niet lekker om me met zeep te wassen. Het is zo plakkerig en sopt helemaal niet zo lekker als douchegel. En met douchegel voelt m'n lichaam zachter aan dan als ik me met zeep heb gewassen.

Ligt dat nou aan mij?

Verder vind ik de producten wel heerlijk ruiken en er leuk uitzien. De gezichtmasker komkommer/munt ofzo, is geweldig spul!
pi_24939855
Je hoeft de zeep natuurlijk ook niet persé te gebruiken. Je kunt het het ook op een stapeltje handdoeken in de kast neerleggen zodat het ernaar ruikt.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 18:24:19 #16
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_24940391
Oeh, wat een geinig spul allemaal! Hier in Maastricht ligt er een winkel van, maar ben er nog nooit binnengeweest...moet ik toch zeker eens doen! (ben erg benieuwd naar de Karma-zeep waar jullie het over hebben!--> waar ruikt die precies naar?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_24942371
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef miki het volgende:
Oeh, wat een geinig spul allemaal! Hier in Maastricht ligt er een winkel van, maar ben er nog nooit binnengeweest...moet ik toch zeker eens doen! (ben erg benieuwd naar de Karma-zeep waar jullie het over hebben!--> waar ruikt die precies naar?
Quote van de Lush website:

"De groene Lush Karma Komba bar is prima voor alle haartypen. Het reinigt diep, ontwart je haar zodat het makkelijker te kammen is en is geparfumeerd met onze karakteristieke sensuele Karma geur. Karma wordt gemaakt van een mengsel essentiële oliën die ruiken als sinaasappels in een kom Oosterse kruiden. Deze oliën verfrissen ook je hoofdhuid en brengen de talgproductie in balans. Patchouli staat bekend als een bijzonder effectief middel tegen hoofdhuidproblemen. Karma was een geur die ernaar verlangde om in een shampoo gestopt te worden! Gelukkig luistert Lush..."
  zaterdag 5 februari 2005 @ 20:38:21 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24942530
Ik was gisteren jarig en weer wat brokken zeep rijker
Ik vind het juist wel lekker om met zeep te wassen, de mijne schuimen meestal wel (misschien had je de verkeerde gekocht) en mijn huid wordt er zeker niet droog van. De shampoos (tabletjes) schuimen zelfs meer dan gewone vloeibare shampoo!!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:40:32 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25056651
Afgelopen week "I love coco" gebruikt. Lekker zeepje maar haalt het, voor mij, nog niet bij de Angel's Delight. Op de site zag ik wat nieuwe productjes die ik wil gaan proberen. Heeft iemand ervaring met de Henna van Lush?
Wat ik zeker ga kopen is Happy for SAD douchegel. Alleen de omschrijving al zorgt dat ik er zin in krijg.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:27:15 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25147510
Ik was van de week een beetje down dus heb ik mezelf maar de Happy set cadeau gegeven. Erg lekker, je wordt er echt vrolijk van. De zeep voor je haar was een aparte ervaring; het schuimde ontzettend, meer dan gewone shampoo. Heb er iets teveel van gebruikt.

Ow en wist je dat er in die bruisballen echte stukjes fruit zitten? Ik dacht ineens wat zie ik nou: stak er een sinaasappelschilletje uit die bal terwijl hij opbruiste. En later kwam er een groter stukje (echt een partje) voorbij drijven. Geweldig spul!
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:42:08 #21
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_25241551
Heb me vandaag over laten halen door iemand om die winkel binnen te stappen "Jaaaa, het is zoooo enig en lekker" ( )

Omdat ik toch wel wat wilde proberen nam ik op aanraden van een of ander mokkel een stuk shampoo.

Moest fucking ¤7 afrekenen voor een lullig stukje zeep

Vraag me af wat de jaar cijfers van het Lushconcern zijn
pi_25241705
Als ik weer eens in Amsterdam ben, zal ik wel kijken. Ziet er niet verkeerd uit.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:00:59 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25247135
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:42 schreef Richie_Rich het volgende:
Heb me vandaag over laten halen door iemand om die winkel binnen te stappen "Jaaaa, het is zoooo enig en lekker" ( )

Omdat ik toch wel wat wilde proberen nam ik op aanraden van een of ander mokkel een stuk shampoo.

Moest fucking ¤7 afrekenen voor een lullig stukje zeep

Vraag me af wat de jaar cijfers van het Lushconcern zijn
Tja het is niet goedkoop. Maar die geuren zijn echt te lekker. En zelf doe ik maanden met 1 stuk zeep. Met bv. een blokje shampoo doe ik langer dan een half jaar. Dus zo bekeken valt het erg mee.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:05:45 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25247206
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:00 schreef Aventura het volgende:

[..]

Tja het is niet goedkoop. Maar die geuren zijn echt te lekker. En zelf doe ik maanden met 1 stuk zeep. Met bv. een blokje shampoo doe ik langer dan een half jaar. Dus zo bekeken valt het erg mee.
Ik doe er niet zo heel lang mee moet ik bekennen. Maar dat is mijn eigen schuld. Vind het gewoon te lekker.

Dus ga ik douchen, zeep ik me in, doe ik mijn haren.
En ondertussen denk ik ach, ik zeep me nog een x in.
En dat nog een x bij de cremespoeling.

Heeerrrrrrrlijk....
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:31:10 #25
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_25254544
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:00 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ben die kokoslucht nu wel weer zat eigenlijk

Maar idd de hele badkamer ruikt ernaar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:31:46 #26
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_25254550
jaaaa en ze hebben nu ook een Lush winkel in Haarlem Barteljoris straat geopend
Meteen heerlijk stuk Miranda zeep grscoord en kreeg gratis stuk shampoo mee, mijn haar ruikt nu heerlijk naar cocos en de badkamer lekker kiwi zoet
doei
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:56:22 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25254946
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:31 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Ben die kokoslucht nu wel weer zat eigenlijk

Maar idd de hele badkamer ruikt ernaar
Ik vind die kokos niet zo..mijn favorieten zijn Spice mountain (kaneelachtig) en Karma, die zijn zooo lekker.
pi_25255226
We gebruiken zo min mogelijk conserveringsmiddelen in zo min mogelijk producten.

De Lush Filosofie.....
moge er gedronken worden
pi_25255263
Wat een mooie spulletjes. Tevens TVP, zodat ik eens wat kan bestellen als ik wat geld over heb of weer eens in A'dam ben. In Haarlem kom ik ook met enige regelmaat en daar hebben ze nu ook een winkel, dus da's ook nog een mogelijkheid.

Leuke spullen om cadeau te doen ook!
pi_25255283
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:12 schreef wieringer het volgende:
We gebruiken zo min mogelijk conserveringsmiddelen in zo min mogelijk producten.

De Lush Filosofie.....
Dan vraag je je af waarom ze niet gewoon maar één product verkopen.
pi_25259772
Echte een hele leuke winkel, die cadeauverpakkingen zijn ook heel leuk
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 26 februari 2005 @ 12:32:37 #32
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_25264234
Ben gisteren voor de eerste keer in een Lush-winkel geweest (Maastricht). Superleuk! Zocht een cadeautje voor een vriendin maar kon niet kiezen...allemaal even leuk! (wel duur..)
Wat is die karma-cream (in dat zwarte potje) eigenlijk precies? Een soort masker ofzo? Kon het niet ontdekken..
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zondag 27 februari 2005 @ 23:23:17 #33
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_25289712
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind die kokos niet zo..mijn favorieten zijn Spice mountain (kaneelachtig) en Karma, die zijn zooo lekker.
Oer die Karma hoor ik meerdere mensen. In Haarlem hadden ze die echter niet
pi_25348997
ik heb uit Engeland een stukje Rock Star zeep meegenomen. De mensen in de bus waren echt blij met mij

de zeep heb ik nu ongeveer vier maanden en hij is bijna op. ik moet binnenkort dus eens gaan shoppen in Maastricht, of straks in Den Bosch.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:29:20 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25352258
Rockstar is lekker

Zat in zo'n 3 in 1 pak samen met Honey I shrunk the kids en I love Coco.
Ik vond Rockstar de lekkerste!
pi_25353996
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:29 schreef Sanne het volgende:
Rockstar is lekker

is het ook, alleen zijn ze dr hier thuis niet zo blij mee. de badkamer blijft er naar ruiken.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 08:27:10 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25359240
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:50 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

is het ook, alleen zijn ze dr hier thuis niet zo blij mee. de badkamer blijft er naar ruiken.
Wat is het toch heerlijk om je eigen badkamer te hebben, dat realiseer ik me soms niet.
Hoewel de badkamers van het gemiddelde exvriendje alleen maar kan opknappen door een lekker Lushgeurtje.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:05:47 #38
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26092180
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:29 schreef Sanne het volgende:
Rockstar is lekker

Ik was vorige week inmiddels toe aan datzelfde 3-pack ( )
Daarvan vind ik I Should Coco de lekkerste! En dat terwijl ik gruw van kokos in eten
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:14:47 #39
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26092327
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:05 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik was vorige week inmiddels toe aan datzelfde 3-pack ( )
Daarvan vind ik I Should Coco de lekkerste! En dat terwijl ik gruw van kokos in eten
Lekker is die he?

Ik ben morgen jarig en hoop ook Lush zeepjes te krijgen. En als ik ze niet krijg koop ik ze zelluf wel.

Ben nog steeds erg onder de indruk van de shampoozeep. Bedacht me dat dat ook wel heel handig meenemen is op vakantie, want het gaat niet lekken en weegt niets.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:20:57 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26092445
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:14 schreef Sanne het volgende:

[..]

Lekker is die he?

Ik ben morgen jarig en hoop ook Lush zeepjes te krijgen. En als ik ze niet krijg koop ik ze zelluf wel.

Ben nog steeds erg onder de indruk van de shampoozeep. Bedacht me dat dat ook wel heel handig meenemen is op vakantie, want het gaat niet lekken en weegt niets.
Ja, die shampoo heb ik ook (Karma). Je kan er ook zo'n klein rond blikje bij kopen om het in bewaren., echt handig!
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:21:41 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26092461
Ik heb niet die van Karma, vind Karma te zwaar voor mij. (Hoewel ik wel even donker ben als jij, dus het zou bij mij moeten passen?). Zal even opzoeken welke ik heb.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:23:08 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26092492
deze heb ik:

Irresistible Bliss 55g

soort Shampoo bars
naam Irresistible Bliss 55g
prijs (incl. BTW) ¤ 6,95
meer info Voor mensen met volkomen normaal haar. Reinigt, verzorgt en parfumeert je lokken met jasmijn en neroli.
ingrediënten Sodium Lauryl Sulfate, Cocoamide DEA, Perfume, Neroli Oil (Citrus amara), Jasmine Absolute (Jasminum officinale), Gardenia Extract (Gardenia jasminoides), Colour 18050.
bijpassende producten Summer Blues bruisbal, Sakura bruisbal, Bathos bubblebar, Fever massagebar, Alkmaar zeep (bloemen).
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:26:00 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26092551
Lijkt me ook heerlijk..Ik heb zin om vanmiddag even te gaan shoppen

Deze wil ik ook wel hebben:

Ultimate Shine is een heerlijke witte shampoo met gouden glitterende stukjes (Niet veel, maar net genoeg om een paar strategisch geplaatste gouden glitters in je haar achter te laten). De shampoo helpt je haar te laten glanzen door de elemi- en ylang ylangolie om de talgproductie in balans te brengen. Ylang ylangolie wordt trouwens met kokosolie gebruikt als een haarmasker op de South Pacific eilanden. Heerlijk zoete viooltjesbladolie zorgt voor het relativeren van angst en woede zodat je ook sociaal kan schitteren, wellicht.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:31:42 #44
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26092679
Ow leuk glitters
die ga ik ook eens proberen

Waar ik nu echt mijn oog op heb is de Youki-Hi bruisbal. Ziet er zo luxe uit, die moet ik proberen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:40:37 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26092844
Als ik een bad had, zou ik die indd ook wel willen proberen
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:44:25 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26092920
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:40 schreef Aventura het volgende:
Als ik een bad had, zou ik die indd ook wel willen proberen
Je mag best een x bij mij komen badderen hoor.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:52:56 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26093094
Je hebt iig wel een mooie badkamer
  zaterdag 9 april 2005 @ 12:19:00 #48
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26093645
* Sanne voelt een Lush-meeting aankomen
  maandag 11 april 2005 @ 12:43:01 #49
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_26144853
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:20 schreef sa-sa het volgende:
Had laatst bananenzeep gekocht. Maar ik vind het helemaal niet lekker om me met zeep te wassen. Het is zo plakkerig en sopt helemaal niet zo lekker als douchegel. En met douchegel voelt m'n lichaam zachter aan dan als ik me met zeep heb gewassen.

Ligt dat nou aan mij?
Nee, ik vind zeep in deze wereld van douchegels ook een beetje achterhaald en niet lekker. Onhygienisch ook.

Wat wel erg ok is van Lush is de Slammer douchegel. Daar word je errug wakker van zo op de vroege morgen onder de douche.

Die glitter(bruis)bal is ook erg lekker.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_26150912
De Demon in the Dark-zeep is heerlijk! Mijn lief keek erg vreemd op toen ik ineens aan kwam zetten met een grillige, groenzwarte brok. Nog los van de lekkere geuren van Lush heeft het ook wel wat om van die idioot uitziende stukken zeep in je badkamer te hebben. Veel gezelliger dan plastic Palmolive-flessen!
  maandag 11 april 2005 @ 19:44:38 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26154484
Wat is er mis met zeep? Als ik zeep in een blok gebruik, doe ik het op een washandje. Dan is het toch niet onhygiënisch? Verder heb ik ook geen last van een droge huid ofzo. De zeep die ik heb schuimen verder juist heel erg..raar hoor.
  dinsdag 12 april 2005 @ 11:48:50 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26167335
Hebben jullie die massagebars al eens geprobeerd? Ik had ze weggelegd omdat ik niet zo goed wist wat ik daarmee moest, maar gisteren voor het eerst geprobeerd. Lekker! Je hebt maar een klein beetje nodig.

Jammer dat je zelf je rug niet kunt masseren want daar lijkt het mij nog lekkerder op. Ik heb nu mijn nek, buik, knieën, ellebogen en voeten ermee gemasseerd. Werd niet te plakkerig, precies net goed.

Lush forever!
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:48:43 #53
48233 Auticia
warriorette
pi_26168538
Geweldig spul !

Ik heb gisteren een en ander ingeslagen:
Rockstar Soap.

Karma Soap:

Karma Komba Bar:

Dream Time Temple Bar:

Candy Fluff:

Fever:

En nog een paar dingen, kon ik zo gauw geen plaatjes van vinden.
Moeilijk te kiezen wat nu het lekkerst is... Fever vind ik wel erg geweldig moet ik zeggen...
I bet you are flying inside.
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:56:22 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26168682
Auticia, ik ben jaloers!!!!

Vertel eens even hoe die temple balm je bevalt? Die is nieuw in de lijn he?
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:01:58 #55
48233 Auticia
warriorette
pi_26168803
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Auticia, ik ben jaloers!!!!

Vertel eens even hoe die temple balm je bevalt? Die is nieuw in de lijn he?
Ik heb de Dream Time Temple Balm, want ik slaap niet echt goed de laatste tijd, ruikt heel fijn naar die paarse bloemetjes (naam vergeten ) en je wordt er wel een beetje doezelig van .

Ik heb ook de Party On Temple Balm, dat is meer een oppepper voor als je wat vermoeid bent en hoofdpijn hebt.
Ik denk dat ik zo de Lush in Haarlem even onveilig ga maken, want in het krantje zag ik nog veeel meer leuke dingetjes .
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:08:32 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26168967
Ik zat zelf aan de Flying Fox temple balm te denken. Kom alleen niet in de buurt van een Lush zolang ik niet werk. (Bij mijn werk zitten er 2 in de buurt) en op de site kan ik het niet ruiken wat ik bestel dus dat is geen optie.

Deze wil ik:

Flying Fox (douchegel) en Youki-Hi (bruisbal) zijn enorme bestsellers, maar we verwachten nog meer van Flying Fox Temple Balm! Jasmijn is 's werelds meest sensuele parfum; het kalmeert en ontspant je ook, zodat je rotbuien verdwijnen als sneeuw voor de zon. Mark heeft deze balsem bedacht om chagrijnige vrouwen te veranderen in sexy godinnen, maar wij vrouwen waren niet verbaasd om te zien dat mannen dit product ook graag gebruiken. Wanneer je belangrijke wederhelft, levenspartner of snoepje van de week je een moeilijke tijd bezorgt, masseer dan snel Flying Fox in op haar (of zijn!) slapen en weldra zal zij jouw kant van het verhaal begrijpen.

dinsdag 12 april 2005 @ 13:09:27 #57
48233 Auticia
warriorette
pi_26168987
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:08 schreef Sanne het volgende:
Ik zat zelf aan de Flying Fox temple balm te denken. Kom alleen niet in de buurt van een Lush zolang ik niet werk. (Bij mijn werk zitten er 2 in de buurt) en op de site kan ik het niet ruiken wat ik bestel dus dat is geen optie.

Deze wil ik:

Flying Fox (douchegel) en Youki-Hi (bruisbal) zijn enorme bestsellers, maar we verwachten nog meer van Flying Fox Temple Balm! Jasmijn is 's werelds meest sensuele parfum; het kalmeert en ontspant je ook, zodat je rotbuien verdwijnen als sneeuw voor de zon. Mark heeft deze balsem bedacht om chagrijnige vrouwen te veranderen in sexy godinnen, maar wij vrouwen waren niet verbaasd om te zien dat mannen dit product ook graag gebruiken. Wanneer je belangrijke wederhelft, levenspartner of snoepje van de week je een moeilijke tijd bezorgt, masseer dan snel Flying Fox in op haar (of zijn!) slapen en weldra zal zij jouw kant van het verhaal begrijpen.

[afbeelding]
Cool.
Bij de Lush zeiden ze dat je die Temple Balm ook als parfum kan gebruiken. .
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:11:19 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26169028
Die dingen zijn zo multifunctioneel!

Ik vond zelf gisteren de massagebar na een beetje afvegen ook op een bodylotion lijken.
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:17:59 #59
48233 Auticia
warriorette
pi_26169220
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:11 schreef Sanne het volgende:
Die dingen zijn zo multifunctioneel!

Ik vond zelf gisteren de massagebar na een beetje afvegen ook op een bodylotion lijken.
Ik gebruik de Fever Massage Bar ook als bodylotion .
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:20:38 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26169304
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:17 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ik gebruik de Fever Massage Bar ook als bodylotion .
Ik zie steeds meer mogelijkheden!
Volgens mij is Lush verslavend. Ben nu aan het bedenken hoe ik in de winkel kan komen met de zekerheid dat ik geen collega's tegen kom. Kan het niet maken om in de ziektewet te zitten en wel de Lush te bezoeken, niet?
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:27:31 #61
48233 Auticia
warriorette
pi_26169478
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik zie steeds meer mogelijkheden!
Volgens mij is Lush verslavend. Ben nu aan het bedenken hoe ik in de winkel kan komen met de zekerheid dat ik geen collega's tegen kom. Kan het niet maken om in de ziektewet te zitten en wel de Lush te bezoeken, niet?
Een mens moet toch om boodschappen ? Ziektewet of niet..

[edit: toevoeging:] Of je maakt gebruik van de webshop
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:29:29 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26169532
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:27 schreef Auticia het volgende:

[..]

Een mens moet toch om boodschappen ? Ziektewet of niet..
That's true!

Maar even wat anders. Er hangt bij Lush altijd zo'n bord dat je ook met vriendinnen 's avonds kunt komen voor een speciale Lush uitleg. Ik had het er met Aventura al over. Leek me zo'n leuk idee voor een (mini)meeitng. Met de nadruk op mini, zo groot zijn die winkels niet.

Is daar interesse voor? Lijkt mij erg leuk!
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:33:00 #63
48233 Auticia
warriorette
pi_26169623
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef Sanne het volgende:

[..]

That's true!

Maar even wat anders. Er hangt bij Lush altijd zo'n bord dat je ook met vriendinnen 's avonds kunt komen voor een speciale Lush uitleg. Ik had het er met Aventura al over. Leek me zo'n leuk idee voor een (mini)meeitng. Met de nadruk op mini, zo groot zijn die winkels niet.

Is daar interesse voor? Lijkt mij erg leuk!
Ja, mij lijkt het geweldig. Maar ik heb niet zoveel vriendinnen die mee zouden kunnen gaan denk ik, misschien kunnen we hier mensen oproepen om te kijken of er interesse is in zo'n Lush-avond? Hoe meer zielen... .
Zie ook je fotoboek.
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:51:11 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26170026
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:27 schreef Auticia het volgende:

[..]

[edit: toevoeging:] Of je maakt gebruik van de webshop
De webshop heeft een groot nadeel; je kunt niet ruiken.
En dat is toch wel 80% van de Lush belevenis. Het ruiken!!!
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:42:54 #65
48233 Auticia
warriorette
pi_26175361
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef Sanne het volgende:

[..]

De webshop heeft een groot nadeel; je kunt niet ruiken.
En dat is toch wel 80% van de Lush belevenis. Het ruiken!!!
Precies. . Maar het is ook ergens ook wel gevaarlijk om alles te kunnen ruiken...

Kom net thuis met:
Karma Kream.

Milky Bar Soap.

Bohemian Soap.

Figs and Leaves Soap.

Aromaco Deodorant.

Seanik Shampoo Bar.

Irresistable Bliss Shampoo Bar.

Een klein flesje Karma Parfum.

.
En nu ga ik pas weer als alles op is.
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:51:03 #66
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26175557
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:42 schreef Auticia het volgende:

[..]
Irresistable Bliss Shampoo Bar.
[afbeelding]
Die heb ik ook! Vind hem erg fijn!

Maare, zeg eens; hoeveel was jij nou kwijt in die twee aankopen??

pi_26175631
damn, ik zit me hier toch een partij te verlekkeren!
ik wil ook lush dingen!
kom alleen zelden in amsterdam
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26175639
oeh, haarlem zit er ook 1 zie ik nu.
misschien wat om op mn vrije dag eens te gaan kijken
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:59:29 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26175754
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
oeh, haarlem zit er ook 1 zie ik nu.
misschien wat om op mn vrije dag eens te gaan kijken
Je kunt ook online bestellen! Maar net zoals ik al zei, dan mis je dus de hele reuksensatie.
Maar iets is beter dan niets. In Den Bosch komt de volgende Lush trouwens!

http://www.lush.nl/
pi_26175778
ja, ik had al even geneuzeld, maar ik wil natuurlijk, zien, voelen, en, ruiken!
maar misschien ga ik van de week dan ff langs harlem
als die winkel tenminste gewoon in het centrum zit, bij de rest van de winkels enzo?
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:02:41 #71
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26175823
Geen idee, ben niet zo thuis in Haarlem. Maar dat weet Auticia wel.
Heb je al eens iets van Lush gebruikt?
pi_26175836
nee, nog nooit.
maar als ik dat hier zo zie, denk ik
ik moet en ik zal gaan kijken
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:04:56 #73
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26175872
Owww meid, er staat je nog heel wat te wachten dan!
Ik geniet helemaal met je mee bij het idee dat jij dat nog gaat ontdekken!
pi_26175897
ik ben wel al ondersteboven van die karma creme ofzo
dat kan je smeren en word je relaxed van? [sort of]
ik hou van dat soort dingen
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:06:56 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26175926
Vergeet vooral ook het Lush krantje niet mee te vragen.
Zoals ze die producten beschrijven is een feest op zich.

Ik heb ze allemaal bewaard, zo leuk vind ik ze!
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:01:46 #76
48233 Auticia
warriorette
pi_26177204
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:02 schreef Sanne het volgende:
Geen idee, ben niet zo thuis in Haarlem. Maar dat weet Auticia wel.
Heb je al eens iets van Lush gebruikt?
Vanaf het NS-station richting centrum lopen. In de Barteljorisstraat, je kan m bijna niet missen .
pi_26177224
dank je
ik denk dat ik donderdag ga

is het erg duur, of wel te doen?
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:04:56 #78
48233 Auticia
warriorette
pi_26177286
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
dank je
ik denk dat ik donderdag ga

is het erg duur, of wel te doen?
Best duur. Vind ik tenminste... (ik koop dan ook teveel )
Maar met de meeste dingen doe je wel heel lang.
Met 1 Shampoo Bar bijvoorbeeld kan je ongeveer 80 keer je haren wassen.
Op de website kan je zien wat het ongeveer kost, de zepen gaan per 100 gram.
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:25:35 #79
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26177803
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:51 schreef Sanne het volgende:

[..]
Maare, zeg eens; hoeveel was jij nou kwijt in die twee aankopen??
Het is inderdaad niet goedkoop, daarom ben ik ook zo benieuwd wat Auticia kwijt was.
Ze heeft aardig ingeslagen zo te zien!!!
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:37:29 #80
48233 Auticia
warriorette
pi_26178085
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:25 schreef Sanne het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet goedkoop, daarom ben ik ook zo benieuwd wat Auticia kwijt was.
Ze heeft aardig ingeslagen zo te zien!!!
Ik durf het echt niet te zeggen .
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:15:26 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26178973
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen
pi_26179387
ik ben er vanmiddag ook even geweest (in Amsterdam), wat een lekker producten hebben ze er heb er eigenlijk alleen nog maar cadeautjes gekocht maar wilde nu zelf wat hebben. Heb alleen een vanille conditioner gekocht die zo lekker rook Want de verkoopsters waren een beetje opdringerig. Bij de kassa werden er wel weer zat complimentjes aan mij en mijn vriendin gegeven - zou bijna denken dat ze dat bij iedere klant doen (zal me niets verbazen als het zo was)
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:48:44 #83
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26179783
Ik ben er gister (en vandaag ook weer ja) geweest met Auticia geweest.
Mijn aanwinsten zijn 5 stukken zeep, een massagebar, een balm en 2 shampoo stukken. Ik heb er een nieuwe verslaving bij.

Die FlyingFox lijn is trouwens wel aan te raden Sanne, vooral als je van honing houdt!

Ik wil zelf nog die Karma Lotion halen. Auticia, vertel je even hoe die is als je het gebruikt is?
Whatever I want.
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:51:25 #84
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26179862
Ik heb trouwens ook interesse voor die Lush avond
Whatever I want.
  dinsdag 12 april 2005 @ 21:17:26 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26180564
Krijgen jullie ook weleens trek als je daar bent? In de zin van dat je het wel wilt proeven, zo lekker ruikthet/ziet het eruit
  dinsdag 12 april 2005 @ 21:27:38 #86
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26180882
Die verse gezichtsmaskers zien eruit en ruiken als ijs..
Whatever I want.
  dinsdag 12 april 2005 @ 21:27:50 #87
48233 Auticia
warriorette
pi_26180888
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 21:17 schreef Aventura het volgende:
Krijgen jullie ook weleens trek als je daar bent? In de zin van dat je het wel wilt proeven, zo lekker ruikthet/ziet het eruit
Ja, vooral omdat in de Kalverstraat er lepels stonden in de verse maskers.
En het zag er echt uit als (rook ook naar) chocolademousse .
pi_26182138
Hmm, wat is er nou eigenlijk zo speciaal aan deze spullen?
pi_26182383
En hoe was je je haar dan met zo'n tablet? Die lijken we wel erg handig, en ik heb raar haar. Het wordt vrij snel vet maar onderop is het vaak droog enzo.. welke is dan het beste?
pi_26182764
Oh er zit er ook 1 in Den Bosch zie ik Ga ik daar zaterdag even kijken.
  woensdag 13 april 2005 @ 08:54:14 #91
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26188253
Al helemaal enthousiast heaven7?

Welke shampoo je het beste kunt nemen weten ze in die winkel vast wel. Als ik het zo lees lijkt Jumping Juniper geschikt. Maar ik zou het ze even vragen.

Ik maak mijn haar nat en strijk dan die tablet er wat overheen. Klein beetje is genoeg, eerste keer had ik een schuimhoofd van 20 centimeter. Suc6, en laat ff weten wat je ervan vond. De hele Lush-ervaring!
pi_26188273
Ik ga jullie allemaal aanklagen
Mn vriendin heeft het ook ondekt nu
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 13 april 2005 @ 09:12:11 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26188436
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga jullie allemaal aanklagen
Mn vriendin heeft het ook ondekt nu

Volgende ding wat ik ga kopen wordt de Temple Balm. Flying Fox wordt het denk ik ook.
Helaas heb ik niet het budget om los te gaan zoals Auticia
Hoe bewaren jullie al je spulletjes trouwens? Je mag haast wel een extra plank monteren
  woensdag 13 april 2005 @ 09:17:06 #94
48233 Auticia
warriorette
pi_26188499
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Volgende ding wat ik ga kopen wordt de Temple Balm. Flying Fox wordt het denk ik ook.
Helaas heb ik niet het budget om los te gaan zoals Auticia
Hoe bewaren jullie al je spulletjes trouwens? Je mag haast wel een extra plank monteren
Ik heb allemaal van die Xenos bakjes gekocht (nep-tupperware) en daar zit alles in, en het is inderdaad vol in de douche nu .
  woensdag 13 april 2005 @ 09:19:43 #95
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26188533
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:17 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ik heb allemaal van die Xenos bakjes gekocht (nep-tupperware) en daar zit alles in, en het is inderdaad vol in de douche nu .
Wat zij zegt. Ik heb het in stapels in mn bureaukastje staan. Moet op een droge plek bewaard worden toch? In de badkamer is iig geen plek. Mn boeken ruiken naar zeep nu
Whatever I want.
pi_26188535
Het lijkt me wel interessant Sowieso omdat ik een hele gevoelige huid heb en ik niet zomaar alles erop kan smeren, krijg binnen no time puistjes op mijn gezicht of schilfertjes op mn hoofdhuid en een strohoofd. Dit lijkt me wel beter omdat er allemaal natuurlijke dingen enzo inzitten
  woensdag 13 april 2005 @ 09:23:53 #97
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_26188591
quote:
[b]Op dinsdag 12 april 2005 13:08
Deze wil ik:

Flying Fox
Blijf van me af!
  woensdag 13 april 2005 @ 09:28:30 #98
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_26188668
Ik ben laatst op aanraden van iemand naar de lush winkel in Maastricht gegaan. Hele leuke winkel, en heb Buffy the Backside Slayer gekocht.

Zelfs je wederhelft zal kunnen zien dat je Buffy gebruikt hebt. Dit kleine blokje zal voldoende zijn voor 2 tot 3 volledige peelings afhankelijk van hoelang je blijft scrubben. Laat je opgaan in het zachte gevoel dat Buffy achterlaat op je huid terwijl je heerlijk naar cacaoboter begint te ruiken. Buffy zal wegsmelten op je huid terwijl je ruwe plekjes wegwerkt met gemalen amandelen, rijst en aduki bonen. In elk geval, gezien het feit dat Buffy je huid laat voelen alsof je een uitgebreid verwenweekend achter de rug hebt, blijft het een koopje. Niet zo geschikt voor het gezicht: Sweet Japanese Girl is daar speciaal voor gemaakt.

Na het scrubben blijft een laagje op je huid zitten dus hoef je je niet meer in te smeren na het douchen/badderen, en het ruikt héérlijk!
pi_26188729
Ik ga echt een tuut met geld meenemen Ik kan nooit maar 1 ding kiezen, helemaal omdat het ook een eindje uit de buurt is (110 km )
pi_26188822

[ Bericht 100% gewijzigd door Silmarwen op 13-04-2005 09:57:46 (doe eens niet) ]
pi_26189008

[ Bericht 100% gewijzigd door Silmarwen op 13-04-2005 09:58:11 (reactie op) ]
  woensdag 13 april 2005 @ 09:57:48 #102
48233 Auticia
warriorette
pi_26189147

[ Bericht 100% gewijzigd door Silmarwen op 13-04-2005 09:58:21 (reactie op) ]
  woensdag 13 april 2005 @ 09:58:14 #103
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26189153
Het is een tiet met geld, en niet een tuut met geld.
En nu genoeg onzin in dit topic, we gingen net zo lekker.

Ik ga volgende week los bij Lush. Heb vandaag met mijn werk afgesproken om dan weer langzaamaan te beginnen, dus heb een mooie reden om mijzelf te belonen met een Lush cadeautje. Het wordt in ieder geval die Flying Fox temple balm. Ik wil me een sexy godin voelen ipv een chagrijnige trut.
pi_26189205
Wij zeggen altijd tuut, ooit gehoord van locale woordspelingen etc? We zeggen ook dat het raam los is ipv open (Wij is dus het oosten).
pi_26189248
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:01 schreef heaven7 het volgende:
Wij zeggen altijd tuut, ooit gehoord van locale woordspelingen etc? We zeggen ook dat het raam los is ipv open (Wij is dus het oosten).
Nee maar het was even grappig gewoon
Maar lush is geweldig
  woensdag 13 april 2005 @ 10:03:45 #106
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26189256
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:58 schreef Sanne het volgende:
Het is een tiet met geld, en niet een tuut met geld.
En nu genoeg onzin in dit topic, we gingen net zo lekker.

Ik ga volgende week los bij Lush. Heb vandaag met mijn werk afgesproken om dan weer langzaamaan te beginnen, dus heb een mooie reden om mijzelf te belonen met een Lush cadeautje. Het wordt in ieder geval die Flying Fox temple balm. Ik wil me een sexy godin voelen ipv een chagrijnige trut.
Hehehe!
Maar wel goed nieuws dat je weer 'iets' kunt iig. En inderdaad een goed excuus om jezelf te verwennen..
  woensdag 13 april 2005 @ 10:25:20 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26189608
Wie zijn er nu eigenlijk in voor de mini-meeting?

Ik tel tot nu toe PeRi, Auticia, Aventura en ondergetekende.
Dat zijn er al vier! Anyone else?
  woensdag 13 april 2005 @ 10:50:41 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_26190112
Die bubble bars zien er wel geweldig uit. Maar die kan je waarschijnlijk maar 1 keer gebruiken of niet?
  woensdag 13 april 2005 @ 11:03:36 #109
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26190424
Volgens mij zijn die groot genoeg voor twee baden. Tenzij je een gigagroot bad hebt.
pi_26190506
dat glitter spul
  woensdag 13 april 2005 @ 11:09:07 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_26190549
Je kunt het dus gewoon afbreken?

(nou heb ik geen bad dus ik vraag mezelf wel even af waar ik me uberhaupt druk om maar die site heeft nou eenmaal een bepaalde uitwerking op me...)

De volgende keer als ik in A'dam ben, toch maar even de winkel opzoeken.
  woensdag 13 april 2005 @ 11:20:00 #112
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26190778
zo een shampoo bar, haal je dat gewoon een paar keer door je haar, en kan je dan je haren wassen?
bevalt het beter dan gewone shampoo?
  woensdag 13 april 2005 @ 11:31:37 #113
48233 Auticia
warriorette
pi_26191068
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo een shampoo bar, haal je dat gewoon een paar keer door je haar, en kan je dan je haren wassen?
bevalt het beter dan gewone shampoo?
Idd een paar keer door nat haar halen.
Het fijne eraan vind ik dat je de shampoo echt de hele dag blijft ruiken.
  woensdag 13 april 2005 @ 11:33:08 #114
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26191099
hm, lekker ik heb kort haar, en niet veel shampoo nodig. heb mn zinnen al gezet op de flying fox temple balm, maar denk dat er dan ook een shampoo bar mee gaat!
pi_26193593
Bij 2 van die shampoos krijg je het blikje gratis he? Ik ben nu al enthousiast en ik heb het nog nooit geroken of wat dan ook

Dat komt echt door jullie

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2005 13:08:07 ]
  woensdag 13 april 2005 @ 14:03:27 #116
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26195116
Groot voordeel van die shampoo is ook dat je het zo makkelijk mee kunt nemen. En het kan niet gaan lekken. Ik wil ook zo'n bewaarblikje, denk dat ik die ook even ga scoren volgende week.
  woensdag 13 april 2005 @ 15:28:42 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26197339
Nu ga ik zéker die Temple Balm kopen. Ik heb het wel verdiend.

Rij-instructeur laat me zitten

woensdag 13 april 2005 @ 15:30:21 #118
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26197381
Die heb je zeker verdiend. Wat shit zeg.
  woensdag 13 april 2005 @ 19:55:48 #119
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26203284
Ik was bijna vergeten dat ik nog een nieuwe, nog niet geprobeerde massagebar had. Omdat ik niet zo goed wist wat ik ermee moest heb ik hem weggelegd. Maar nu ik heb ontdekt dat een dun laagje heel lekker is als bodylotion weet ik hem eindelijk een plekje te geven.

Lekkere citrusgeur, en zacht als boter. Komt nog uit mijn Happy pakket.Wordt een blijvertje.
Kwam trouwens tot de ontdekking dat de Amerikaanse/Canadese Lush site er veel beter uit ziet dan de Nederlandse. Lijkt ook wel of ze meer producten hebben, maar dat zal wel meevallen. Komt vast omdat het beter gepresenteerd wordt.

http://usa.lush.com/cgi-bin/lushdb/index.html?lang=en_US
pi_26204014
Hoeveel filialen zijn er nou eigenlijk in Nederland?
  woensdag 13 april 2005 @ 21:09:19 #121
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26205122

op de engelse website hebben ze veel meer leuke gift-sets..
En er zit niet eens een Lush in Rotterdam.. Niet eens in de buurt van Rotterdam..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 13 april 2005 @ 23:09:59 #122
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_26209183
gevaarlijk topic

* Whiskers telt geld na na bestelling van temple balm, buffy en slammer op de website
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  woensdag 13 april 2005 @ 23:18:45 #123
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26209524
hoe meer ik dit zie, hoe minder geduld ik heb om er eens te kijken, het liefst nu!
maar, het kan nog wel even duren..
*zich verer verlekkert*
pi_26210204
Ik ga zaterdag! Zin in, zin in
pi_26210212
Een lijstje gemaakt en ik kom op een slordige ¤57,60 Maar dat is inclusief die dure karma bodylotion van 15 euro, is die zn geld waard? Ik kom om in de bodylotions namelijk

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2005 23:38:09 ]
  woensdag 13 april 2005 @ 23:37:58 #126
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26210244
zodan
en wat staat er allemaal op dat lijstje, als ik zo vrij mag zijn?
pi_26210307
Ik heb em weer wat aangepast:

Sod soap ¤4,95
Karma soap ¤4,95
Rock star ¤3,95
Lite lip balm ¤5,95
Milky soap ofzoiets ¤3,95
Ultimate shine shampoo ¤6,95
Karma Komda bar ¤6,95
Karma bodylotion ¤14,95

Maar ik moet eerst maar eens gaan ruiken of ik het allemaal wel lekker vind, dit lijkt me alleen interessant

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2005 23:40:24 ]
  woensdag 13 april 2005 @ 23:41:52 #128
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26210370

ik wil graag de flying fox temple balm, en de shampoobar met glittertjes
verder geen idee, mezelf kennende wil ik alles, alles, alles!
pi_26210400
Ja ik ook Maar eerst maar eens gaan ruiken, misschien is het wel helemaal niks Maar iedereen is zo enthousiast dat ik echt helemaal aangestoken ben
  woensdag 13 april 2005 @ 23:43:33 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26210421
ja, hier nog 1
tot voor gisteren had ik nog nooit van lush gehoord, ja, 1 x langsgelopen [ !! ]
en aan dit topic gedacht, de topictitel, verder niks.
pi_26210630
Ik had er ook nog nooit van gehoord en nog nooit langsgelopen Ik laat weten wat ik ervan vind zodra ik wat geprobeerd heb
  donderdag 14 april 2005 @ 00:02:05 #132
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_26210927
ik had er ook nog nooit van gehoord maar ben wel super enthousiast ernaar
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_26211018
Er staan hier in de winkel op nog geen 15m2 5 verkoopsters! en allemaal smeren ze wat op je.

Ik heb er wel een cadeautje gekocht (voor gift wrapping vragen ze 3 pond 50!!) maar ben er zelf toch nog niet helemaal weg van.
pi_26211074
De nederlandse online shop is wel een stuk duurder dan de Engelse trouwens.
  donderdag 14 april 2005 @ 09:15:23 #135
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26214740
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb em weer wat aangepast:

Sod soap ¤4,95

+ rest verlanglijstje
Ik ben benieuwd wat je van de Sod Soap vindt. Als je hem echt lekker vindt kun je het beste flink inslaan, want de Sod Soap gaat eruit. Ik kreeg er ooit een proefje van mee, en gebruik het af en toe nog. Maar vind het een nietszeggende geur, die mij zeker niet het gevoel van pas gemaaid gras geeft.

Ben benieuwd hoe jij hem dus vindt. Laat het even weten!
  donderdag 14 april 2005 @ 09:24:37 #136
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26214886
Ik heb gisteren een lijstje gemaakt van de spulletjes die ik al heb gekocht en gebruikt van de Lush.

Het begon allemaal met Angel's Delight. Ik liep al twee jaar langs die winkel, maar vond het toch wel erg dure zeep. Tot ik een keer een echt leuk cadeautje voor iemand wilde kopen. Toen heb ik Angel's Delight gekocht; zo'n ronde in zo'n doosje.

Achteraf spijt gekregen, wilde hem zelf ook, dus heb ik alsnog ingeslagen voor mezelf. En toen was het hek van de dam en heb ik de Lush in mijn armen gesloten:

- Angels Delight
- Rock Star (3 in 1 pak)
- Honey I washed the kids (3 in 1 pak)
- I love coco (3 in 1 pak)
- Miranda
- Happy for SAD douchegel
- Cosmic Dream Catcher massage bar
- Therapy Massage bar
- The Sicilian bruisbal
- Bon Bomb (die ligt klaar, voor als ik weer in bad mag, heb ik nog niet geprobeerd).

Mijn voorlopie verlanglijstje is:

- deoderant (weet nog niet welke) +- 6,95
- Big schampoo 12,50
- Retread conditioner 12,95
- Seanik shampoo 6,95
- Soft shampoo 6,90
- Youki-hi bruisbal 4,50
- Flying Fox temple balm 6,95

Mmm, bij elkaar toch ook weer 57,70.
Ik denk dat er een haarproduct afgaat voor een lekker stuk zeep. Maar die moet ik voelen, ruiken en beleven
pi_26216364
Verslaafde

Ik vind die sod soap er zo lief uitzien, en ik hou ookwel van madeliefjes enzo, dus ik ga er gewoon even aan snuffelen. Dat kan toch gewoon he? En liggen daar kan en klare stukken of moet er overal nog wat vanaf worden gehakt voor je?
pi_26216422
kan je daar ook free samples bietsen?
  donderdag 14 april 2005 @ 10:57:02 #139
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26216763
Je kunt snuffelen aan alles, zou ik ook zeker doen!

Ik vraag altijd een sample mee. Krijg ik ook altijd. Toen ik boven de 20 euro bestelde mocht ik een gratis artikel van "de plank" uitzoeken. Dat werd mijn eerste ontmoeting met de Cosmic Dream Catcher massage bar.
  donderdag 14 april 2005 @ 11:26:16 #140
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26217390
<<-- hoe vinden jullie mijn nieuwe usericon?
pi_26230701
jullie zitten me allemaal lekker te maken. ik heb gewoon geen tijd om naar Lush te gaan.
werk
binnenkort maar weer eens langsgaan, want mn rockstar zeepje is bijna op
  donderdag 14 april 2005 @ 20:32:12 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26231239
Ik ben er net geweest (Leidsestraat)

Ik heb gekocht:

Babyface, gezichtsreiniger

Flying Fox Temple Balm

Téo, een deodorant.

Ik wilde nog veel meer, maar ik mag van mezelf écht geen vijf shampoos en 10 stukken zeep hebben liggen
  donderdag 14 april 2005 @ 20:34:28 #143
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26231293
Heel verstandig Aventura, om jezelf zo in de hand te houden. Netjes hoor!

Hoe is die temple balm? En ik ben ook benieuwd naar de rest. Vind dat roze gezichtje ook zo lief.
  donderdag 14 april 2005 @ 20:41:39 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26231501
Die Temple Balm is echt heerlijk. Er staat achterop het blikje: 'massage into pulse points'. Geen idee wat dat is...Ik vermoed dat ze je slapen, temples dus, bedoelen, maar bv. ook je polsen. Anyway het ruikt heerlijk. Het blikje is alleen echt superklein. Dacht dat het wel groter was. Daarna was ik bij de Hema, daar heb ik een mandje gekocht (bij de badkamerartikelen) is helemaal van een soort gevlochten plastic, dus kan je alles mooi in bewaren. Dus mijn ruimteprobleem is ook opgelost

Daarna ook nog de Esprit en de Xenos leeggekocht, dus ben inmiddels van mijn frusti bui af
  donderdag 14 april 2005 @ 20:46:26 #145
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26231622
Je polsen bedoelen ze idd, en je kunt het als parfum dragen (dus beetje in je hals).

Geur ook lekker? Zag dat ze er ook doucheschuim van hebben.
  donderdag 14 april 2005 @ 20:49:28 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26231703
Ja heel lekker, doet me heel sterk denken aan o.a. Chinese jasmijnthee maar er zit nog een andere heel pittige geur doorheen, echt heel lekker.

Edit: er zit inderdaad jasmijn in volgens het begeleidende tekstje, had ik nog niet gelezen..

[ Bericht 27% gewijzigd door Aventura op 14-04-2005 20:55:24 ]
  donderdag 14 april 2005 @ 21:18:45 #147
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26232492
In het kader van de multifunctionaliteit een leuk stukje van de Australische Lush site:

Question:
I want to take some Lush products on holiday. What are the ones which have the most uses, take up the least space and travel well?
Answer:
It would depend where you’re going. Don’t go anywhere sunny (see above). Seanik is really useful because it not only gets your hair really clean, especially if you’re going swimming, walking in dusty places, cycling or doing anything else sweaty, you can also wash your body and your clothes with it. Cosmetic Lad is a good moisturiser to take because you can also use it as an aftersun and a hair cream. Pied de Pepper’s spicy essential oils are good for keeping insects away as well as relieving your tired, aching feet after a hard day’s touristing. Karma is excellent if you’re hoping to impress your fellow holiday makers with your good taste and sensuous smell.

Die Seanik ga ik nu zeker kopen! Wat een giller, je kleren ermee wassen. Toch is het op vakantie wel handig om zoiets bij je te hebben.
pi_26233559
Nog 2 dagen
pi_26241951
Kun je wel meerdere zeepjes in 1 bakje bewaren, gaan ze dan niet allemaal naar elkaar ruiken?
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:30:09 #150
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26242485
oeh oeh, ik kan heel misschien zaterdag erheen
pi_26242495
Naar welke?
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:33:45 #152
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26242557
euhm, als het weer meezit enzo, en als de zin er is natuurlijk dan gaan we naar amsterdam
daar zitten er 2 geloof ik? Kalverstraat 98
Leidsestraat 14

dus dan geen idee welke, maar dat komt vast wel goed dan, als we erheen gaan
pi_26242974
Die in de Kalverstraat is groter dan die in de Leidse.
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:55:25 #154
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26242995
*onthoudt*
  vrijdag 15 april 2005 @ 20:39:51 #155
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26256689
Ik ben echt officieel verslaafd aan de 'Honey, I Washed the Kids' zeep.
Die ongelofelijke geur en hij blijft ook zo lang hangen. Ik ruik er helemaal naar !!

De 'Extra Virgin Olive' is een hele goede tweede. Die zachte geur
Die stukjes erin zijn zo leuk, ze prikken wel even, maar het heeft wel iets.

Whatever I want.
pi_26280528
Nou, vandaag ben ik in Den Bosch geweest en heb het volgende gekocht

*Milky bar soap
*Rockstar soap
*Ultimate shine shampoo
*Sweet japanese girl

En ik heb de verkeerde lipbalm gekocht Ik wilde de lite lipbalm maar ik heb de lip lime balm gekocht.. Ik stond bij de kassa en was op het laatste moment komen binnenstormen dus het ging allemaal in vogelvlucht en ze zijn allebei groen en ik dacht nog, "lime? Ik dacht dat het lite was, heb ik me vast vergist". Die lite was er dus niet

Iemand die de lime toevallig wil hebben? Hij is uiteraard nog onaangebroken, of iemand die binnenkort gaat en voor mij die lite wil kopen?
Ik woon 170 km van de dichtsbijzijnde af

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2005 13:11:28 ]
pi_26281988
Door jullie ben ik ook wel erg nieuwschierig geworden, en heb ook voor me verjaardag spullen van de site gevraagd.

Ik vroeg me alleen af hoe dat zat met de shampoo's en conditioners.
Als ik een karma komba bar neem en me haar ruikt er helemaal naar en ik doe er die super conditioner in (even de naam kwijt) ben ik de geur van de karma komba dan ook kwijt??
  zaterdag 16 april 2005 @ 21:56:20 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26282263
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:47 schreef Darkphorze het volgende:
Door jullie ben ik ook wel erg nieuwschierig geworden, en heb ook voor me verjaardag spullen van de site gevraagd.

Ik vroeg me alleen af hoe dat zat met de shampoo's en conditioners.
Als ik een karma komba bar neem en me haar ruikt er helemaal naar en ik doe er die super conditioner in (even de naam kwijt) ben ik de geur van de karma komba dan ook kwijt??
Ik gebruik zelf geen conditioner dus ik ruik de hele dag lichtjes naar Karma
Heel af en toe gebruik ik weleens conditioner erna en dan ruik je er inderdaad niks meer van, dat is wel jammer.

Wat ik me trouwens afvraag, is elk stuk zeep anders van samenstelling? Ik wilde eergisteren weer een stuk I Should Coco kopen, maar het rook en voelde heel anders aan dan het blok wat ik nu heb (lees: minder goed). Misschien omdat het ene brok minder vers is dan het andere?

[ Bericht 1% gewijzigd door Aventura op 16-04-2005 22:03:10 ]
pi_26283094
Ik vond karma trouwens niet lekker (En mijn vriend ook niet).
  zondag 17 april 2005 @ 01:42:20 #160
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26287921
helaas, geen lush vandaag door het schijtweer [ ]
andere keer beter!
  zondag 17 april 2005 @ 09:42:33 #161
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290107
quote:
Op zondag 17 april 2005 01:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaas, geen lush vandaag door het schijtweer [ ]
andere keer beter!
Hier vandaag precies het omgekeerde.
Het lijkt mooi weer, misschien dat ik vanmiddag even naar de Lush ga
  zondag 17 april 2005 @ 09:45:32 #162
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26290136
Waar zit de Lush in Den Bosch eigenlijk?

-edit- Oh kijk wat ik nu vind
quote:
Vanaf 07.04.2005 kun je bij Lush winkelen in Den Bosch en wel aan de Hooge Steenweg 32. In de volgende nieuwsbrief meer hierover!
Maar dan nog? hoe kom ik daar vanaf het station? Ben niet echt bekend in DB.
Whatever I want.
  zondag 17 april 2005 @ 09:49:20 #163
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290158
quote:
Op zondag 17 april 2005 09:45 schreef PeRi het volgende:
Waar zit de Lush in Den Bosch eigenlijk?
Staat nog niet op de site, maar wel in een mailtje:

"Vanaf 07.04.2005 kun je bij Lush winkelen in Den Bosch en wel aan de Hooge Steenweg 32. In de volgende nieuwsbrief meer hierover! "

Vraag me niet hoe je daar komt, want dat kan ik je ook niet vertellen.
  zondag 17 april 2005 @ 09:50:24 #164
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290165
Ah, je hebt het zelf al gevonden.

Wellicht http://www.9292ov.nl/ ?
  zondag 17 april 2005 @ 09:51:13 #165
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26290172
quote:
Op zondag 17 april 2005 09:49 schreef Sanne het volgende:

[..]

Staat nog niet op de site, maar wel in een mailtje:

"Vanaf 07.04.2005 kun je bij Lush winkelen in Den Bosch en wel aan de Hooge Steenweg 32. In de volgende nieuwsbrief meer hierover! "

Vraag me niet hoe je daar komt, want dat kan ik je ook niet vertellen.
Ah okay. Bedankt anyway
Whatever I want.
  zondag 17 april 2005 @ 09:52:58 #166
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26290185
quote:
Op zondag 17 april 2005 09:50 schreef Sanne het volgende:
Ah, je hebt het zelf al gevonden.

Wellicht http://www.9292ov.nl/ ?
"De door u gewenste reis is niet mogelijk."

Hmmpft
Whatever I want.
  zondag 17 april 2005 @ 09:54:57 #167
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290205
quote:
Op zondag 17 april 2005 09:52 schreef PeRi het volgende:

[..]

"De door u gewenste reis is niet mogelijk."

Hmmpft
Helemaal niet? Nooit?

Zit je ver weg? Anders pak je de fiets?
  zondag 17 april 2005 @ 09:57:59 #168
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26290239
quote:
Op zondag 17 april 2005 09:54 schreef Sanne het volgende:

[..]

Helemaal niet? Nooit?

Zit je ver weg? Anders pak je de fiets?
Ik tikte in vanaf treinstation Den Bosch naar die weg, meestal geeft ie dan een looproute aan
Ik zit nu zelf in Rotterdam, maar vaak ook in Tilburg. Nouja Ik ga wel een keer daar winkelen ofzo. Het zal zich neem ik aan niet in een of ander dubieus steegje bevinden.
Whatever I want.
pi_26290241
Ff zou een paar dingentjes online bestellen.. zien er wel leuk uit
  zondag 17 april 2005 @ 10:00:34 #170
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290254
quote:
Op zondag 17 april 2005 09:58 schreef tonks het volgende:
Ff zou een paar dingentjes online bestellen.. zien er wel leuk uit
We zijn benieuwd wat je ervan vindt. Laat je dat ook even weten hier?
pi_26290301
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:00 schreef Sanne het volgende:

[..]

We zijn benieuwd wat je ervan vindt. Laat je dat ook even weten hier?
Ja is goed,
Weet iemand ook toevallig hoe lang het duurt voor dat het binnen komt en wat de verzendkosten zijn
pi_26290349
Kan je die Lush-dingen alleen in een Lush-winkel kopen en via lush.nl?

Bij de BodyShop en dat soort winkels heb je toch ook wel dingen die er erg op lijken of niet?
pi_26290400
Zijn het eigenlijk wel jongentjes zeepjes want straks ruik ik WEER helemaal naar meisjes
pi_26290412
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:17 schreef tonks het volgende:
Zijn het eigenlijk wel jongentjes zeepjes want straks ruik ik WEER helemaal naar meisjes
Als er dan hordes meisjes achter je aan rennen is het toch niet zo heel erg
pi_26290424
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:18 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Als er dan hordes meisjes achter je aan rennen is het toch niet zo heel erg
Ja maar ik heb eens de verkeerde shampoo hier thuis gebruikt rook ik de hele dag naar fruit enzo
  zondag 17 april 2005 @ 10:21:53 #176
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290446
De verzendkosten waren volgens mij wel hoog, 6,95 geloof ik.

Je hebt shampoos speciaal voor mannen, maar die mogen vrouwen ook gewoon gebruiken.
Ik zou maar even langs een winkel gaan want als je niet naar fruit wilt ruiken vraag ik me af of de Lush wel wat voor je is.
pi_26290460
heb nog niks besteld.. ff wachten op me zusje die wil misschien ook wel wat.. en 6,95 is voor mij goedkoper dan naar den bosch of amsterdam
  zondag 17 april 2005 @ 10:25:49 #178
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290484
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:11 schreef Virus.NL het volgende:
Kan je die Lush-dingen alleen in een Lush-winkel kopen en via lush.nl?

Bij de BodyShop en dat soort winkels heb je toch ook wel dingen die er erg op lijken of niet?
Dingen die erop lijken bestaan ineens niet meer als je aan Lush begint. Nee, het spul van de Body Shop, of de Bijenkorf of welke lijn dan ook halen het niet bij the orignal. Ik had een bananenzeep van de Bijenkorf, ook zo'n speciale lijn (naam vergeten), maar dat is gewoon een zeepje. Dat is geen "ervaring" ofzo.

Lush is tot nu toe alleen in hun winkels en online te koop.
  zondag 17 april 2005 @ 10:27:34 #179
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290502
Ik lijk wel een vertegenwoordiger, sorry
pi_26290511
Raad je nog geurtjes aan?
  zondag 17 april 2005 @ 10:30:53 #181
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290542
Voor jou als man?
pi_26290570
jup
  zondag 17 april 2005 @ 10:34:06 #183
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290592
Mannen pakketje

Seanik shampoo
Deze vrolijke oceaanblauwe shampoo bar is gemaakt van twee soorten verzachtende zeewier, nori en Iers mos, welke beide geweldig zijn om je haar mee te verzorgen. Zeezout is toegevoegd omdat het een hele goede reiniger is en gezond is voor een zere hoofdhuid.

Demon in the Dark zeep
Demon in the Dark is een belangrijk onderdeel van de Lush muntcollectie. Het is een donkergroene zeep met een heerlijke muntgeur. Fans van heerlijke geuren en mensen die ervan genieten zich met een mooi stuk zeep te wassen, zullen keer op keer weer verleid worden naar de badkamer terug te keren door deze super muntzeep. Het is gemaakt van drie soorten munt en appelsap; scherpe geuren van pepermunt en kruidnagel schieten recht je neus in en maken je in één klap wakker. Trouwens: de Chinezen geloven dat kruidnagel je yang energie verhoogt en gebruiken het om de potentie te verhogen...

Slammer douchegel
Als Back for Breakfast te mild voor je is, is Slammer jouw douchegel. Slammer is een metamorfose van een frisse bruisbal, aangezien mensen die een Slammer 'wake-up call' nodig hebben meestal geen tijd hebben voor een bad in de ochtend. (Maar het werkt ook goed als schuimbad voor degenen die te moe zijn om rechtop te blijven staan.) Je zult zien dat diegenen die erg houden van een aparte tequila cocktail waar onze Slammer, door het verse steenzout en citroen, iets van weg heeft, deze douchegel helemààl geweldig zullen vinden!

[ Bericht 5% gewijzigd door Sanne op 17-04-2005 14:52:34 (typo's) ]
pi_26290664
Die zeepjes zien er ook allemaal zo mooi uit he

Weet iemand wat de levertijd is als je iets besteld bij lush
  zondag 17 april 2005 @ 10:42:32 #185
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26290704
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:39 schreef tonks het volgende:
Die zeepjes zien er ook allemaal zo mooi uit he

Weet iemand wat de levertijd is als je iets besteld bij lush
Staat gewoon allemaal op de website hoor

Lush stuurt een bestelling op wanneer de betaling is ontvangen door onze betalingsverwerker, Triple Deal. Levering geschiedt in principe binnen 10 dagen na ontvangst van betaling. Wanneer een bestelling zo snel mogelijk dient te worden afgeleverd, kies dan een snelle manier van betalen, zoals betaling via creditcard. Op dinsdag- en vrijdagochtend worden alle pakketten opgehaald, dus ook dat is iets om rekening mee te houden in geval van spoed.

Voor meer informatie, mail naar info@lush.nl of bel met 020-6388096. Wij staan u graag te woord!
pi_26290730
Oo tien dagen dat is niet erg.. doe het gewoon via rabobank op die site
  zondag 17 april 2005 @ 11:14:24 #187
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26291241
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Over dat bewaren nog even he. De zeepjes heb ik in zo'n rekje liggen in de douche, en een paar bij mijn wastafel. Redelijk veel ruimte in de badkamer gelukkig. Verder niet ingepakt, anders ruiken ze minder.
In mijn linnenkasten liggen wat brokken Angel's Delight. Gewoon voor het geurtje. Mijn shampoobar ligt ook gewoon in het doucherekje. Gebeurt niets mee. Om mee te nemen lijken die blikjes me wel handig. Die ga ik dan ook snel even aanschaffen.

Maar wat ik echt moeilijk opbergen vind zijn die massagebars. Die worden vettig (logisch, je kan er mee masseren) en als je ze in de badkamer laat liggen drogen ze uit..
Nu heb ik ze in washandjes gedaan. Vond ik vanmezelf wel heel slim, want na gebruik gooi je ze gewoon in de was en pak je een nieuwe. Moet alleen eigenlijk even een paar hele mooie kleuren washandjes kopen speciaal voor die bars. Want dat staat wat leuker in mijn slaapkamer

Maar stel nou dat Xenos leuke bakjes heeft, dan ga ik daar misschien wel weer voor...
pi_26292470
Niemand die die lite lip voor mij kan meenemen (Sanne?) of die lime (die is nieuw, staat niet eens op de site, wel in het engelstalige krantje die ik gister kreeg) wil overnemen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2005 12:16:45 ]
pi_26292582
Het enige jammere is dat de verzendkosten zo duur zijn, want voor die verzendkosten heb je meer als 1 zeepje
  zondag 17 april 2005 @ 12:18:39 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26292597
Ik vind alles veel te duur hier.
Op de Engelse site is elk product minstens 1-2 euro goedkoper..
pi_26292656
Ja maar de verzendkosten zijn weer hoger toch?
  zondag 17 april 2005 @ 12:25:45 #193
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26292719
Ik weet dus niet hoeveel die zijn, heb geprobeerd daarachter te komen, maar de enige manier was om eerst het hele besteltraject door te lopen..toen zag ik er maar van af
Gelukkig woon ik Amsterdam, en heb ik 2 filialen binnen 20 minuten reistijd zitten
pi_26292854
Verzendkosten van de Engelse site zijn 12 pond.
Uiteindelijk niet echt voordeliger dus.
Ik ben van plan Lush binnenkort voor de eerste keer te proberen
Ik zal het helaas via internet moeten bestellen, kzit namelijk absoluut niet
dicht bij een Lush winkel in de buurt..
Ben erg benieuwd!
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  zondag 17 april 2005 @ 12:32:30 #195
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_26292860
Shipping Cost to Netherlands by Parcel Force £12.00 (18 euro dus ongeveer)
pi_26292900
Wat een prijs zeg Dan valt het hier nog wel mee..

Zijn de verzendkosten ook zo hoog als je maar 1 klein dingetje wil hebben? (In Nederland dan).
  zondag 17 april 2005 @ 12:34:40 #197
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_26292918
Ja.
  zondag 17 april 2005 @ 12:35:04 #198
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26292931
Misschien moet ik zelf maar een handeltje beginnen, bestellingen uit dit topic opnemen en dan verzenden aan Fokkers
Voor minder dan 6,95 uiteraard
pi_26292943
Jajaja, ik MOET die lite lipbalm hebben
  zondag 17 april 2005 @ 12:35:45 #200
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_26292952
En als je het in Engeland laat bezorgen, verschilt het niet veel met de kosten van de Nederlandse Online Shop wanneer je in NL laat bezorgen, 6 euro dus ongeveer.
pi_26292956
Jaaaa een inkoop actie voor beginners die maar 1 zeepje willen
  zondag 17 april 2005 @ 12:37:21 #202
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26292985
whaa ik ren morgen naar de winkel!
het ziet er allemaal zo leuk uit
verzendkosten zijn wel vreselijk, gelukkig woon ik in amsterdam
an urge to help mankind overcomes me
pi_26293152
Oh, trouwens, Red Rooster is ook heerlijk
  zondag 17 april 2005 @ 13:56:58 #204
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26294999
Ik ben terug met een hele tas vol verwennerij
pi_26295089
Foto's!
oja hoe groot is een 100gram zeepje ongeveer?
  zondag 17 april 2005 @ 14:09:46 #206
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26295357
Ik heb gekocht:

De Flying Fox Temple Balm

en daarbij de douchegel:

Sea Vegetable zeep

Retread conditioner

Twee shampoos:
en

en daardoor ook het blikje gratis:

T'eo deo:

en last but definately not least:
Youki Hi

en die is in het echt nog mooier dan ze er op het plaatje uit ziet.
pi_26295562
Met die bruisbal kan je maar 1 keer doen toch
  zondag 17 april 2005 @ 14:28:54 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26295933
Ja die bruisballen gaan in één keer op.
pi_26296015
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:28 schreef Sanne het volgende:
Ja die bruisballen gaan in één keer op.
Ow jammer, dan mag ik meteen wel een dozijn aanschaffen
pi_26296766
Ik heb zojuist besteld! Kben benieuwd
  zondag 17 april 2005 @ 15:07:21 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26296993
Wat heb je besteld? We zijn hier gek op lijstjes
  zondag 17 april 2005 @ 15:54:11 #212
30203 sefer
Larrios
pi_26298154
heb zojuist de honey i washed the kids gehaald
en ik heb eigenlijk zin om die gelijk even te testen
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_26298426
Owjaaa, tuurlijk
Ik heb niet zo veel gekocht, khad veel meer op mijn lijstje staan, maar t werd me
toch wat te duur.. Kzit niet zo ruim bij kas op dit moment
Komt ie :

Sea Vegetable Soap Hoe bevalt ie, Sanne?

Honey I washed the kids Soap

Rock Star Soap

Whoosh Temple Balm

Hier heb ik t dus maar bij gelaten.. Als ik de 'echte' Lush-winkel binnenkom
zal dat wel anders zijn, maar daar heb ik nu helaas geen tijd voor
pi_26298583
FF snel een vraagje voordat ik bestel.. met die bad dingen he die reepjes kan je daar wel meer als 1 keer mee doen?
  zondag 17 april 2005 @ 19:31:49 #215
48233 Auticia
warriorette
pi_26304082
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef Sanne het volgende:
Ik ben terug met een hele tas vol verwennerij
Dat mocht ook wel een keer .

Wel graag de recencies hier, ben vooral benieuwd naar de conditioner! .
pi_26305060
Ik heb ook besteld

Middle Earth turns to Rock 100g
Zeep, Honey I Washed the Kids 100g,
Shampoo bars, Seanik 55g,
  zondag 17 april 2005 @ 20:58:52 #217
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26306455
ik zou zo online dingetjes gaan bestellen, zo graag zou ik wat willen uit proberen
maar ik wacht er toch nog even mee, ik wil tochw el erg graag naar de winkel, en alles zien, en ruiken enzo
  zondag 17 april 2005 @ 22:51:01 #218
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26309795
Die Retread conditioner is goed! Mijn haar is er echt van opgeknapt! Een blijvertje voor mij, ik heb erg futloos haar. Het is lekker zacht en glanst!

Verder gedouched met Sea Vegetable zeep. Lekker fris! Vond het wel bij de Seanik shampoo passen.

Als monstertje heb ik een stukje Cereologie mee gekregen. Die ligt op mijn bureau en ruikt ook erg lekker!
  zondag 17 april 2005 @ 22:54:18 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26309917
Heeft iemand hier eigenlijk ervaring met 'Big' shampoo? Wilde het bijna meenemen. Krijg je er echt een dikke bos glanzend haar van?
  maandag 18 april 2005 @ 14:23:24 #220
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26322582
Ik weet niet of iemand hier last heeft van roos ofzo? Maar die Snake Oil zeep helpt best wel
Heb 'm nu twee keer gebruikt, in een week, en ik heb het idee dat ik al minder last heb. Wel jammer dat het zeepje zelf zo stinkt. Maar daar merk je gelukkig niks van.
Whatever I want.
  maandag 18 april 2005 @ 16:37:48 #221
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26325653
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:12 schreef heaven7 het volgende:
Niemand die die lite lip voor mij kan meenemen (Sanne?) of die lime (die is nieuw, staat niet eens op de site, wel in het engelstalige krantje die ik gister kreeg) wil overnemen?
Kon er niets aan doen, moest vandaag gewoon nog een keer naar de Lush. Dit keer Leidsestraat genomen, schaamde me gewoon om weer naar de Kalverstraat te gaan.
By the way Heaven7, je lipbalm is binnen. Doe hem morgen op de post.

Kreeg vandaag zonder aandringen allerlei monstertjes mee. Gisteren moest ik er echt om vragen en had ik 3 x zoveel uitgegeven. Ligt er maar net aan wie je tegenover je hebt staan kennelijk.

Ik stond met die pot Big in mijn handen te twijfelen. Heb gisteren immers al 2 shampootabletten gekocht. Máár als ie echt doet wat ie belooft moet ik hem natuurlijk hebben. Een Engels sprekende dame legde me nog uit dat het hier om shampoo ging (you're joking!) en kwam er al snel achter dat ik een ware Lush veteraan was. Dus ik vroeg naar die Big en toen maakte ze meteen al een proefje voor mij klaar om mee te nemen. Daar hebben we wat aan!

Verder heb ik me op de lijst laten zetten voor de Lush parties. Ze doen die besloten avonden voor klanten. Kost trouwens niets, je krijgt wel hapjes en een wijjntje en mag alles proberen. Bovendien geven ze tien procent korting. Ze verwachten in mei alweer parties te hebben. Aanmelden kan in dit topic. En het is dus in Amsterdam, in de Leidsestraat. We moeten minimaal 10 personen hebben. Dat moet toch lukken?
  maandag 18 april 2005 @ 16:42:06 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26325774
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef Sanne het volgende:

[..]

Verder heb ik me op de lijst laten zetten voor de Lush parties. Ze doen die besloten avonden voor klanten. Kost trouwens niets, je krijgt wel hapjes en een wijjntje en mag alles proberen. Bovendien geven ze tien procent korting. Ze verwachten in mei alweer parties te hebben. Aanmelden kan in dit topic. En het is dus in Amsterdam, in de Leidsestraat. We moeten minimaal 10 personen hebben. Dat moet toch lukken?
You can count me in!
  maandag 18 april 2005 @ 16:43:59 #223
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26325818
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

You can count me in!
Op jou rekende ik al een beetje

En je zus?
  maandag 18 april 2005 @ 16:45:19 #224
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26325852
Oh die wil vast ook wel. Ze is nog niet zo 'erg' als ik, maar dat komt wel. Zeker na een avondje met 10% discount Zeiden ze een bepaalde datum?
  maandag 18 april 2005 @ 16:45:48 #225
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26325870
Ik wil ook mee! Ze kosten helemaal niets?! En gratis dingetjes?
Die avonden zullen toch niet tot erg laat duren? Ik moet namelijk rekening houden met de trein, wat vast meer mensen zullen moeten.
Whatever I want.
  maandag 18 april 2005 @ 16:47:10 #226
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26325906
De Lush! Meet
*Amsterdam

Sanne
Aventura
PeRi + menneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer
MissyMirjam (misschien)

[ Bericht 21% gewijzigd door Aventura op 19-04-2005 20:41:13 ]
  maandag 18 april 2005 @ 16:49:12 #227
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26325963
De party duurt ongeveer twee uur.
Wat ze ook doen zijn B-avonden. Dan introduceren ze ook de make up van het merk "Be never too busy to be beautiful."
http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/

Dat is een make uplijn van de makers van Lush. Is nog niet te koop in Nederland, maar lijkt mij wel leuk om te leren kennen op zo'n avond.
  maandag 18 april 2005 @ 16:53:28 #228
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26326071
Ook leuk, maar doen ze dan alleen die make-up of ook het gewone assortiment?
  maandag 18 april 2005 @ 16:54:12 #229
48233 Auticia
warriorette
pi_26326101
Ik kom ook! Met mijn meneer .
pi_26326150
Cool een lush meeting zou lekker ruiken daar
  maandag 18 april 2005 @ 16:57:48 #231
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26326190
Sanne!!

Wat doe je mij aan????

Wordt verplicht naar je toescheuren zodra ik weer goed te been ben !
Kom ik op een vrijdag avond ga ik alles bij jou proberen en de volgende dag lekker zelf spulletjes in te slaan . Tenzij er een koopzondag is

Heb al een lijstje met dingen die ik daar moet ruiken en voelen.
  maandag 18 april 2005 @ 16:57:48 #232
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26326192
Dan doen ze de make-up erbij kreeg ik de indruk. Dus uiteraard met de Lush productjes
Anders komen we gewoon niet!

Owja en je mocht alles dan proberen (had ik dat al gezegd) en je kreeg ook nog monsters mee geloof ik.

ze waren in een hele goede bui! Terwijl die Engelse dame me stond uit te leggen over die gewone parties kwam die Nederlandse erbij met dat make-up gebeuren
Grappig had de site al ontdekt en vroeg me af of het van dezelfde makers is. Ja dus!
  maandag 18 april 2005 @ 16:58:01 #233
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26326199
zet mij op misschien!
heb alleen geen vervoer ofzo ws. , en moet de datum weten
  maandag 18 april 2005 @ 17:00:43 #234
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26326271
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:57 schreef Funnie het volgende:
Sanne!!

Wat doe je mij aan????

Wordt verplicht naar je toescheuren zodra ik weer goed te been ben !
Kom ik op een vrijdag avond ga ik alles bij jou proberen en de volgende dag lekker zelf spulletjes in te slaan . Tenzij er een koopzondag is

Heb al een lijstje met dingen die ik daar moet ruiken en voelen.
LOL! Jij wist tot vanmorgen nog niet eens wat Lush was, en bent nu al verslaafd!!! Maar ik heb je gewaarschuwd he?
Je bent hier welkom hoor. En het is trouwens iedere zondag koopzondag in Amsterdam.

Maar eerst beter worden jij!
  maandag 18 april 2005 @ 17:05:03 #235
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26326382
dat bedoel ik maar, met wat doe je me aan Zonder jou had ik nu nog zonder gekunt LOL
en nu moet ik het hebben werkt erg aanstekelijk...

Maar we spreken af zodra ik weer kan (kan ik gelijk eerst sparen..)

* Funnie gaat weer in rust stand..
  maandag 18 april 2005 @ 17:19:49 #236
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26326747
Wie wil er nou niet zo'n eyeliner?

Om over de parfumflesjes maar niet eens te beginnen.
  maandag 18 april 2005 @ 17:23:43 #237
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26326835
*sparen gaat*

Ik stem ervoor dat we zo snel mogelijk na onze salarisstortingen gaan
Whatever I want.
  maandag 18 april 2005 @ 17:26:41 #238
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26326911
Ik voel een voorschotje op mijn vakantiegeld aankomen
  maandag 18 april 2005 @ 18:41:49 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26328926
Ik heb iets doms gedaan... Zou voor Heaven7 die Lite lipbalm halen. Dus ik denk ik neem er voor mezelf ook eentje mee. Wat kan er mis gaan? Even opletten dat ik niet die Lime versie pak want die zit ook in een groen blikje. En wat denkje? Zie ik op het bonnetje maar 1 Lite lipbalm, en wel een ander merkje erbij. Ik kijk net heb ik dus de T Tree Simplex Lip Balm meegenomen. Ook nieuw, ook groen blikje. Erg handig.

Maar niet getreurd Heaven7, ik ga morgen terug voor je Lite lipbalm. Had het andere blikje al gebruikt dus die kan ik je niet sturen. Zou kunnen proberen het te ruilen maar de omschrijving klinkt veel belovend:

T Tree Simplex Lip Balm
2402 10g £3.95

Ingredients: Shea Butter, Cocoa Butter, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Corn Oil, Illip Butter, Wheatgerm Oil, Vanilla Absolute, Flavour, Sandalwood Oil, Tea Tree Oil.

T Tree Simplex Lip Balm is one of those Lush products which you can tell is going to be good for you. Tea tree essential oil is one of the world’s natural wonders, introduced to Europe when the Australian army brought it over in their first aid kits during the 1910s. It tastes rather like it’s good for you too, so Simon Constantine tempered its herbal flavour with vanilla, lavender and sandalwood to make it pleasing to place on your lips. Use it when your lips are severely sore or when you feel a bit of soreness coming on and you want to nip it in the bud before it gets any worse.

“This is so soothing to use, and not at all 'medicine-y' which I feared it would be from the name. The tee-tree seems quite restrained, but sufficiently present to be effective and healing if your lips are sore. I really recommend this one.” Sarah Hunter, London.

Denk dus dat ik hem maar houd
  maandag 18 april 2005 @ 18:48:23 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26329113
Onhandig hoor, zien jullie het verschil met deze?

en dan te bedenken dat de bedoelde Lite ook in zo'n blikje zit...
wordt meteen mijn inbreng voor de Lush-avond; andere kleurtjes op de doosjes,
in de zeepjes vergis ik me nooit.
  maandag 18 april 2005 @ 19:07:15 #241
48233 Auticia
warriorette
pi_26329586
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:41 schreef Sanne het volgende:
ik ga morgen terug
Wat vervelend voor je .
pi_26329839
wat kan je met die balm doen eigenlijk
pi_26330887
Wat een gedoe Sanne Wel hartstikke bedankt hoor meid k heb hier de familie ookal gek gekregen Iedereen heeft geroken en nu willen 4 van de 5 leden gaan bestellen zelfs

Idd erg onhandig allemaal dezelfde kleurtjes.. dan krijg je dit soort verwarringen. Ik ben overigens niet heel gelukkig met de lip lime balm, het glanst mooi maar echt voor 3 minuten maar ofzo, en het voelt heel waterig aan, het zit er ook niet lekker stevig op, 1 keer met je lippen over elkaar en het is helemaal weg

Maar de sweet japanese girl is lekker, de rock star is helemaal het einde en ik hoop morgen te zien wat de ultimate shine heeft gedaan! (Ben net in bad geweest, het is nog nat).
pi_26330927
Ohja en die lush avond, lijkt me geweldig, helaas woon ik compleet uit de buurt
  maandag 18 april 2005 @ 20:16:13 #245
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26331279
Nou heb hem geprobeerd die T tree simplex, en vind hem eerlijk gezegd nog lekkerder dan de Lite.
Dus niet getreurd, ik heb er nu 2 en haal voor jou morgen ff de goede.

mag ik wel gepast geld meenemen anders ga ik weer de fout in
pi_26331615
iedereen negeert mij in dit topic
pi_26331858
Koel Sanne

En tonks, jij moet iets beter lezen want als er niet in dit topic staat wat je met die balms kunt dan staat het wel op de lush sites.
pi_26332596
Tuurlijk ga ik mee naar de Lush meet!
  maandag 18 april 2005 @ 21:21:31 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26332647
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:33 schreef tonks het volgende:
Ik gebruik die balm als een solid perfume..je ruikt er echt de hele dag naar!
  maandag 18 april 2005 @ 21:30:54 #250
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26332907
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:21 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik gebruik die balm als een solid perfume..je ruikt er echt de hele dag naar!
ook die lip balm? weet dat het met de temple balm kan ja
  maandag 18 april 2005 @ 21:38:27 #251
48233 Auticia
warriorette
pi_26333153
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:33 schreef tonks het volgende:
Ga gezellig mee naar de Lush-avond joh!
  maandag 18 april 2005 @ 21:39:50 #252
48233 Auticia
warriorette
pi_26333191
Zeg Sanne, hoe is die T'eo?
Want ik heb zo'n zeepachtig blok deo gekocht omdat die anderen eruit zagen alsof ze zo uit elkaar zouden brokkelen.
  maandag 18 april 2005 @ 22:04:43 #253
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26334008
Nou ja, eh ik vind het nogal een gefrut. Je moet of je vingers nat maken en het dan aan brengen. Of je oksels nat en dan deppen met dat stukje ofzo. Mijn gewone deo is een stuk sneller dan dit. Maar het ruikt wel lekker. Alleen niet handig dus, of ik moet er nog een beetje inkomen.

Aventura heeft hem ook. Hoe gaat het met haar T'eo?
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:23:32 #254
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26340337
Mijn menneke wil ook mee naar de Lush avond !
Whatever I want.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:18:26 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26342196
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:
Nou ja, eh ik vind het nogal een gefrut. Je moet of je vingers nat maken en het dan aan brengen. Of je oksels nat en dan deppen met dat stukje ofzo. Mijn gewone deo is een stuk sneller dan dit. Maar het ruikt wel lekker. Alleen niet handig dus, of ik moet er nog een beetje inkomen.

Aventura heeft hem ook. Hoe gaat het met haar T'eo?
Ik kreeg er rooie oksels van
Maar ik had hem ook niet natgemaakt, voortaan maar wel doen. Niet zo handig, maar hij ruikt wel lekker, en werkt verder wel. Alleen naderhandeven opnieuw deo'en is er niet bij, neemt niet zo makkelijk mee.
pi_26357412
Lush
Ik wil ook wel naar zo'n avond
I'm a siren, I'll wreck you on my shores
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:52:28 #257
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26357751
Ik wil in bad! Maar het mag eigenlijk nog niet.

Nu kan ik me voorstellen dat ik nu niet met die Youki Hi moet gaan badderen, daar zitten veel glitters op. Maar zou een andere bruisbal nou echt kwaad kunnen voor mijn wondjes? (voor de onbekenden; ik ben geopereerd aan mijn borsten een tijdje geleden en mag eigenlijk alleen nog maar douchen).

Ik ben vanmiddag zeiknat geregend en heb echt een warm bad nodig. Die Bon Bomb bal die ik nog heb liggen heeft volgens mij geen enge ingrediënten. Of zou het echt kwaad kunnen?

ingrediënten Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Shea Butter (Butyrospermum parkii), Perfume, Mango Butter (Mangifera indica), Avocado Butter (Persea gratissima), Lime Oil (Citrus aurantifolia), Sweet Orange Oil (Citrus dulcis).

Wat denken jullie?
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:58:30 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26357898
Ik zou het niet doen..volgens mij is het enigszins zout, en dat kan dan enorm gaan prikken volgens mij.
pi_26357984
Nou, ik had mn sweet japanese girl op de verwarming op een washandje gelegd (die verwarming is normaliter echt nooit aan) en nu is ie dus gesmolten voor 1/4

Het gekke is dat dat gedeelte ook gewoon weg is, het kan toch niet verdampen? Lijkt mij dat het gaat verzakken of wat dan ook, maar oplossen kan toch niet?
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:02:07 #260
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26357986
Beter een Zwitsal badje nemen dan? Dat zal toch niet echt kwaad kunnen. Ik ga erna gewoon douchen voor de hygiëne.
pi_26358052
Ik denk dat dat wel kan als je de wondjes daarna onder de douche weer goed schoonmaakt, voor de zekerheid (dus )
  woensdag 20 april 2005 @ 00:05:31 #262
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26363282
Ik heb het toch maar niet gedaan. Als er wel wat gebeurt is het me niet waard. Hoop alleen dat ik geen verkoudheid te pakken krijg want ik was zo verregend en word niet meer warm.
pi_26363298

Mmm. Demon in the Dark-zeep.
Ik ruik precies als een pepermuntje!
  woensdag 20 april 2005 @ 00:09:59 #264
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26363387
Ik ben vandaag aan de Bohemian:

woensdag 20 april 2005 @ 08:30:52 #265
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26367155
Vandaag weer een tochtje naar Haarlem maken..
Ik wil de Karma Komba Bar en de Reincarnate shampoobar halen. En een nieuw zeepje. Ik twijfel tussen de Bohemian, Ginger en de Milky bar. Ter plekke maar even neuzen
Whatever I want.
pi_26367187
ik hoop dat mijn pakketje vandaag komt
pi_26367923
quote:
Op woensdag 20 april 2005 08:33 schreef tonks het volgende:
ik hoop dat mijn pakketje vandaag komt
Ik ook
  woensdag 20 april 2005 @ 09:37:40 #268
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26368135
Wij hadden verleden keer in Haarlem monstertjes gehad van deze gezichtsmaksers;

Aquamarina

Een zachte, extreem effectieve, ontgiftende gezichtsreiniging die een probleemhuid (met ontstekingen) helpt te kalmeren. Bevat mineraalrijk zeewier om de huid te verzachten, te ontgiften en te beschermen, aloë vera om te kalmeren en te helen en zeezout om zachtjes de huid te polijsten. Uitstekend tegen zonnebrand en brengt opluchting bij eczeem. Maak je gezicht nat en neem een vingervol Aqua Marina. Wrijf dit uit over je gezicht. Spoel het goed weg voor een diep maar zacht gereinigd gezicht.

Angels on bare skin

Stel je een reinigingsproduct voor dat Angels on Bare Skin heet, en je bedenkt vast niet iets wat lijkt op korrelige grijze klei. We hadden ons best kunnen doen om het er aantrekkelijker uit te laten zien, maar dat zou ten koste gaan van de werkelijke aantrekkingskracht van het product: het optimaal reinigen en scrubben van je gezicht. We hebben Angels on Bare Skin gebaseerd op een Middeleeuws recept dat in die tijd niet te betalen zou zijn geweest. Om je gezicht 'egaal en glad' te maken, maak je je gezicht nat, neem een klein stukje (zo groot als een erwt) Angels in je handen, breng het aan over je hele gezicht (wrijven!) en spoel het af. De gemalen amandelen scrubben, lavendelolie helpt om je natuurlijke aanmaak van talg in balans te brengen, Chinese klei absorbeert talg, rozen verzachten de huid en glycerine houdt vocht vast

Nu heb ik 'Aquamarina' al best vaak gebruikt (potje zit nog steeds bomvol ook, want je hoeft echt maar een stukje ter grootte van een erwt te gebruiken !) en ik vind 'm echt super. Het brandt bij het intrekken ervan, maar hij ruikt wel okay. Ik zou er wel de hele dag mee rond willen lopen! En uiteindelijk wordt je huid zo zacht !
Ik ben wel erg benieuwd naar 'Angels on bare skin', van de week maar 's uitproberen.
Whatever I want.
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2005 @ 09:46:12 #269
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26368278

Dat lijkt wel paté joh
Maar ik snuffel vandaag wel even mee
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 20 april 2005 @ 09:52:48 #270
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26368384
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]

Dat lijkt wel paté joh
Wacht maar tot je die verse maskers ziet. Dat is gewoon ijs.
Whatever I want.
pi_26368542
werkt dat sushi ding een beetje
pi_26369357
Heeft iemand de Catastrophe Cosmetic weleens gebruikt? En beviel íe?
  woensdag 20 april 2005 @ 10:55:35 #273
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26369526
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]

Dat lijkt wel paté joh
Brr, ik vind die heeeel vies. Ik moest bijna kokhalzen toen ik het rook. Ruikt naar vis en zee enzo. Ieuw!
  woensdag 20 april 2005 @ 10:59:06 #274
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26369610
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:55 schreef Aventura het volgende:

[..]

Brr, ik vind die heeeel vies. Ik moest bijna kokhalzen toen ik het rook. Ruikt naar vis en zee enzo. Ieuw!
Ik vind 'm niet naar vis ruiken, wel naar zee idd. En er hangt een kleigeur doorheen.
Whatever I want.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:12:33 #275
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26369908
ik wil ook ik wil ook!
toch maare eens kijken wanneer het er weer in zit
  woensdag 20 april 2005 @ 11:13:36 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26369931
En de substantie vind ik ook niet fijn..Ik heb gisteren Babyface voor het eerst gebruikt en het werkt perfect. Ook dit ding zal wel maanden meegaan, net zoals de shampoo bars (ik heb een keer 10 maanden met 1 karma komba gedaan). In die zin is het dan wel weer kosteneffectief. Andere dingen vind ik eerlijk gezegd te duur voor woorden. Ik zou ook nooit zo'n ballistic kopen, 4,95 voor 1x in bad!!
/zuinige Hollander-mode
  woensdag 20 april 2005 @ 11:15:52 #277
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26369987
gaan die shampoo bars echt zo lang mee

[ik was mijn haar iedere dag ]
  woensdag 20 april 2005 @ 11:17:32 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26370027
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
gaan die shampoo bars echt zo lang mee

[ik was mijn haar iedere dag ]
Ik om de dag. Ik waste mijn haar af en toe ook weleens met wat anders..maar ze adverteren met 80x wassen. Het is echt een wonderlijk ding, ik heb er nu eentje en die is gewoon niet van formaat veranderd sinds ik hem 2 maanden geleden kocht en in gebruik nam
  woensdag 20 april 2005 @ 11:19:28 #279
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26370077
bizar zeg. ik moet echt binnenkort naar de lush, ik sta bijna te springen van ongeduld
  woensdag 20 april 2005 @ 11:19:58 #280
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26370090
oh, hoe berg je zo een shampoo bar trouwens op? leg je dat in een schaaltje in de badkamer? of zit er een verpakking bij?
  woensdag 20 april 2005 @ 11:20:44 #281
48233 Auticia
warriorette
pi_26370102
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
bizar zeg. ik moet echt binnenkort naar de lush, ik sta bijna te springen van ongeduld
Vanmiddag zijn er een aantal fok!sters in de Lush in Haarlem.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:34:29 #282
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26370416
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, hoe berg je zo een shampoo bar trouwens op? leg je dat in een schaaltje in de badkamer? of zit er een verpakking bij?
Het zit in een plastisch zakje als je het koopt.
Er zijn ook bewaarblikjes voor, die krijg je als je er twee van koopt gratis, maar je kunt hem ook los kopen. (met 2 shampootabletten doe ik ongeveer anderhalf jaar volgens mijn berekening).
pi_26380775
geen pakketje gehad
pi_26382195
Ik was door dit topic en mijn lyrische ( en ongelooflijk lekker ruikende) collega's nieuwsgierig geworden naar de producten van Lush. Ik had geld over deze maand, dus ik bestelde vorige week wat van Lush!

Dus, vandaag kreeg ik:
De Carmen Miranda zeep
You snap the whip Body butter
Baby face cleansing bar
En ik kreeg nog 2 gratis samples, een stukje Karma- en Oh Lala zeep.

En het is ECHT een ervaring! Ik rook toen ik binnenkwam het pakje al, zo sterk geuren die zeepjes ! Het zijn mooie grote stukken, en ze zien er nog onwijs lief uit ook
Mijn ouders hebben gelijk beslag gelegd op de Karma- en Oh lala zeep want dan ruikt de linnenkast zo lekker.

Volgende maand ga ik naar A'dam Ik wil meer!
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 20 april 2005 @ 19:13:52 #285
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26382623
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
knip

En het is ECHT een ervaring! Ik rook toen ik binnenkwam het pakje al, zo sterk geuren die zeepjes ! Het zijn mooie grote stukken, en ze zien er nog onwijs lief uit ook
Mijn ouders hebben gelijk beslag gelegd op de Karma- en Oh lala zeep want dan ruikt de linnenkast zo lekker.

Gefeliciteerd met je eerste Lush-ervaring.

Join the club!
  woensdag 20 april 2005 @ 19:15:12 #286
48233 Auticia
warriorette
pi_26382662
quote:
-knip-
Super!

Bij gebrek aan een fotoboek, zie ik nu buiten adem in jouw profiel staan!?
Als in, de rotterdamse band?
  woensdag 20 april 2005 @ 19:19:32 #287
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26382772
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:47 schreef Aventura het volgende:
De Lush! Meet
*Amsterdam

Sanne + Guest
Aventura
PeRi + menneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer
MissyMirjam (misschien)
Skaai
Sanne: hadden ze al een paar data geneomd? Of is het zo dat we eerst met 10 namen moeten komen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Aventura op 20-04-2005 20:26:49 ]
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2005 @ 19:22:46 #288
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26382856
Ik ga/wil ook mee naar de Lush meet

Vandaag in Haarlem wezen 'Lushen' met PeRi en Together-Alone.
Het is even slikken als je binnenloopt (want: alle luchtjes door elkaar) maar het is weer kut als je na een tijdje de buitenlucht weer in moet .
En ik ben verliefd op de 'Honey I Washed The Kids' zeep
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 20 april 2005 @ 20:21:21 #289
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26384402
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:20 schreef Auticia het volgende:

[..]

Vanmiddag zijn er een aantal fok!sters in de Lush in Haarlem.
ik moest werken vandaag
  woensdag 20 april 2005 @ 20:23:05 #290
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26384440
Ik bedenk me opeens dat dit weleens de eerste Fok!-meet kan zijn waarvan het merendeel vrouw is
  woensdag 20 april 2005 @ 20:26:07 #291
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26384528
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:19 schreef Aventura het volgende:

[..]

Sanne: hadden ze al een paar data geneomd? Of is het zo dat we eerst met 10 namen moeten komen?
Nee geen data genoemd, ze zouden me bellen of mailen als er een datum is.

Ik neem trouwens ook iemand mee. Dus volgens mij zitten we wel op tien.
  woensdag 20 april 2005 @ 20:26:44 #292
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26384546
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:23 schreef Aventura het volgende:
Ik bedenk me opeens dat dit weleens de eerste Fok!-meet kan zijn waarvan het merendeel vrouw is
Dan heb jij geen BB-meetings meegemaakt.

moet eigenlijk een lachende Nee smiley zijn.
  woensdag 20 april 2005 @ 21:14:27 #293
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26385927
Mijn aankopen van vandaag; de Bohemian zeep, Reïncarnate, Karma Komba bar en de FlyingFox balm

Net gedoucht met Bohemian, die geur blijf jammer genoeg niet echt hangen (bij mij). Vind ik wel jammer
Whatever I want.
  woensdag 20 april 2005 @ 21:24:28 #294
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26386286
Ik vind de Cereologie ook een groter succes dan de Bohemian zeep. Die blijft wel heel lang hangen.
  woensdag 20 april 2005 @ 21:25:21 #295
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26386326
quote:

Wil je niet ook mee met de Lush avond? .
Whatever I want.
  woensdag 20 april 2005 @ 21:28:21 #296
48233 Auticia
warriorette
pi_26386430
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:14 schreef PeRi het volgende:
Mijn aankopen van vandaag; de Bohemian zeep, Reïncarnate, Karma Komba bar en de FlyingFox balm

Net gedoucht met Bohemian, die geur blijf jammer genoeg niet echt hangen (bij mij). Vind ik wel jammer
Das meer dan je gepland had uit te geven hè? .
Gaarne recensie over de Reincarnate!
  woensdag 20 april 2005 @ 21:29:43 #297
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26386483
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:28 schreef Auticia het volgende:

[..]

Das meer dan je gepland had uit te geven hè? .
Gaarne recensie over de Reincarnate!
Ik kon mn lief toch niet laten liggen daar!

Als ik 'm gebruikt heb, ren ik hierheen!
Whatever I want.
pi_26386521
Hmm ziet er naar uit dat er een 2e deel van dit topic komt
Hopelijk met meer recencies en meer foto's
Als ik mijn spulletjes binnenkrijg maak ik ook wel wat foto's en recencies
  woensdag 20 april 2005 @ 21:37:08 #299
48233 Auticia
warriorette
pi_26386742
Deze gaat erg hard bij mij.

.
  woensdag 20 april 2005 @ 22:00:03 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26387463
Wie maakt het volgende topic?
  woensdag 20 april 2005 @ 22:00:48 #301
48233 Auticia
warriorette
pi_26387479
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:00 schreef Sanne het volgende:
Wie maakt het volgende topic?
Jij .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: