quote:Dat merk ken ik nog niet. Ga het zeker uit proberen. Ziet er goed uit
Op zondag 1 februari 2004 18:07 schreef MissFriesland het volgende:
Ik heb nu toch iets ontdekt...
Karma-zeep van Lush (www.lush.nl)
Lekker! Mijn hele badkamer heeft nu het goede karma
Wie gebruikt er nog meer spulletjes van Lush? Nog tips? Want het is allemaal behoorlijk prijzig.
Quote van de Lush website:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef miki het volgende:
Oeh, wat een geinig spul allemaal! Hier in Maastricht ligt er een winkel van, maar ben er nog nooit binnengeweest...moet ik toch zeker eens doen! (ben erg benieuwd naar de Karma-zeep waar jullie het over hebben!--> waar ruikt die precies naar?
Tja het is niet goedkoop. Maar die geuren zijn echt te lekker. En zelf doe ik maanden met 1 stuk zeep. Met bv. een blokje shampoo doe ik langer dan een half jaar. Dus zo bekeken valt het erg mee.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:42 schreef Richie_Rich het volgende:
Heb me vandaag over laten halen door iemand om die winkel binnen te stappen "Jaaaa, het is zoooo enig en lekker" ()
Omdat ik toch wel wat wilde proberen nam ik op aanraden van een of ander mokkel een stuk shampoo.
Moest fucking ¤7 afrekenen voor een lullig stukje zeep![]()
Vraag me af wat de jaar cijfers van het Lushconcern zijn![]()
Ik doe er niet zo heel lang mee moet ik bekennen. Maar dat is mijn eigen schuld. Vind het gewoon te lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tja het is niet goedkoop. Maar die geuren zijn echt te lekker. En zelf doe ik maanden met 1 stuk zeep. Met bv. een blokje shampoo doe ik langer dan een half jaar. Dus zo bekeken valt het erg mee.
Ben die kokoslucht nu wel weer zat eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tja het is niet goedkoop. Maar die geuren zijn echt te lekker. En zelf doe ik maanden met 1 stuk zeep. Met bv. een blokje shampoo doe ik langer dan een half jaar. Dus zo bekeken valt het erg mee.
Ik vind die kokos niet zo..mijn favorieten zijn Spice mountain (kaneelachtig) en Karma, die zijn zooo lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:31 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ben die kokoslucht nu wel weer zat eigenlijk![]()
Maar idd de hele badkamer ruikt ernaar
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:12 schreef wieringer het volgende:
We gebruiken zo min mogelijk conserveringsmiddelen in zo min mogelijk producten.
De Lush Filosofie.....
Oer die Karma hoor ik meerdere mensen. In Haarlem hadden ze die echter nietquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind die kokos niet zo..mijn favorieten zijn Spice mountain (kaneelachtig) en Karma, die zijn zooo lekker.
is het ook, alleen zijn ze dr hier thuis niet zo blij mee. de badkamer blijft er naar ruiken.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:29 schreef Sanne het volgende:
Rockstar is lekker![]()
Zat in zo'n 3 in 1 pak samen met Honey I shrunk the kids en I love Coco.
Ik vond Rockstar de lekkerste!
Wat is het toch heerlijk om je eigen badkamer te hebben, dat realiseer ik me soms niet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
is het ook, alleen zijn ze dr hier thuis niet zo blij mee. de badkamer blijft er naar ruiken.
Ik was vorige week inmiddels toe aan datzelfde 3-pack (quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:29 schreef Sanne het volgende:
Rockstar is lekker![]()
Zat in zo'n 3 in 1 pak samen met Honey I shrunk the kids en I love Coco.
Ik vond Rockstar de lekkerste!
Lekker is die he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik was vorige week inmiddels toe aan datzelfde 3-pack ()
Daarvan vind ik I Should Coco de lekkerste! En dat terwijl ik gruw van kokos in eten
Ja, die shampoo heb ik ook (Karma). Je kan er ook zo'n klein rond blikje bij kopen om het in bewaren., echt handig!quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Lekker is die he?
Ik ben morgen jarig en hoop ook Lush zeepjes te krijgen. En als ik ze niet krijg koop ik ze zelluf wel.
Ben nog steeds erg onder de indruk van de shampoozeep. Bedacht me dat dat ook wel heel handig meenemen is op vakantie, want het gaat niet lekken en weegt niets.
Je mag best een x bij mij komen badderen hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:40 schreef Aventura het volgende:
Als ik een bad had, zou ik die indd ook wel willen proberen
Nee, ik vind zeep in deze wereld van douchegels ook een beetje achterhaald en niet lekker. Onhygienisch ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:20 schreef sa-sa het volgende:
Had laatst bananenzeep gekocht. Maar ik vind het helemaal niet lekker om me met zeep te wassen. Het is zo plakkerig en sopt helemaal niet zo lekker als douchegel. En met douchegel voelt m'n lichaam zachter aan dan als ik me met zeep heb gewassen.
Ligt dat nou aan mij?
Ik heb de Dream Time Temple Balm, want ik slaap niet echt goed de laatste tijd, ruikt heel fijn naar die paarse bloemetjes (naam vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Auticia, ik ben jaloers!!!!
Vertel eens even hoe die temple balm je bevalt? Die is nieuw in de lijn he?
Cool.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:08 schreef Sanne het volgende:
Ik zat zelf aan de Flying Fox temple balm te denken. Kom alleen niet in de buurt van een Lush zolang ik niet werk. (Bij mijn werk zitten er 2 in de buurt) en op de site kan ik het niet ruiken wat ik bestel dus dat is geen optie.
Deze wil ik:
Flying Fox (douchegel) en Youki-Hi (bruisbal) zijn enorme bestsellers, maar we verwachten nog meer van Flying Fox Temple Balm! Jasmijn is 's werelds meest sensuele parfum; het kalmeert en ontspant je ook, zodat je rotbuien verdwijnen als sneeuw voor de zon. Mark heeft deze balsem bedacht om chagrijnige vrouwen te veranderen in sexy godinnen, maar wij vrouwen waren niet verbaasd om te zien dat mannen dit product ook graag gebruiken. Wanneer je belangrijke wederhelft, levenspartner of snoepje van de week je een moeilijke tijd bezorgt, masseer dan snel Flying Fox in op haar (of zijn!) slapen en weldra zal zij jouw kant van het verhaal begrijpen.
[afbeelding]
Ik gebruik de Fever Massage Bar ook als bodylotionquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:11 schreef Sanne het volgende:
Die dingen zijn zo multifunctioneel!
Ik vond zelf gisteren de massagebar na een beetje afvegen ook op een bodylotion lijken.
Ik zie steeds meer mogelijkheden!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik gebruik de Fever Massage Bar ook als bodylotion.
Een mens moet toch om boodschappenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mogelijkheden!
Volgens mij is Lush verslavend. Ben nu aan het bedenken hoe ik in de winkel kan komen met de zekerheid dat ik geen collega's tegen kom. Kan het niet maken om in de ziektewet te zitten en wel de Lush te bezoeken, niet?
That's true!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
Een mens moet toch om boodschappen? Ziektewet of niet..
Ja, mij lijkt het geweldig. Maar ik heb niet zoveel vriendinnen die mee zouden kunnen gaan denk ik, misschien kunnen we hier mensen oproepen om te kijken of er interesse is in zo'n Lush-avond? Hoe meer zielen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
That's true!
Maar even wat anders. Er hangt bij Lush altijd zo'n bord dat je ook met vriendinnen 's avonds kunt komen voor een speciale Lush uitleg. Ik had het er met Aventura al over. Leek me zo'n leuk idee voor een (mini)meeitng. Met de nadruk op mini, zo groot zijn die winkels niet.
Is daar interesse voor? Lijkt mij erg leuk!![]()
De webshop heeft een groot nadeel; je kunt niet ruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
[edit: toevoeging:] Of je maakt gebruik van de webshop
Precies.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
De webshop heeft een groot nadeel; je kunt niet ruiken.
En dat is toch wel 80% van de Lush belevenis. Het ruiken!!!
Die heb ik ook! Vind hem erg fijn!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Irresistable Bliss Shampoo Bar.
[afbeelding]
Je kunt ook online bestellen! Maar net zoals ik al zei, dan mis je dus de hele reuksensatie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
oeh, haarlem zit er ook 1 zie ik nu.
misschien wat om op mn vrije dag eens te gaan kijken
Vanaf het NS-station richting centrum lopen. In de Barteljorisstraat, je kan m bijna niet missenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:02 schreef Sanne het volgende:
Geen idee, ben niet zo thuis in Haarlem. Maar dat weet Auticia wel.
Heb je al eens iets van Lush gebruikt?
Best duur. Vind ik tenminste... (ik koop dan ook teveelquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
dank je
ik denk dat ik donderdag ga
is het erg duur, of wel te doen?
Het is inderdaad niet goedkoop, daarom ben ik ook zo benieuwd wat Auticia kwijt was.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maare, zeg eens; hoeveel was jij nou kwijt in die twee aankopen??
Ik durf het echt niet te zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet goedkoop, daarom ben ik ook zo benieuwd wat Auticia kwijt was.
Ze heeft aardig ingeslagen zo te zien!!!
Ja, vooral omdat in de Kalverstraat er lepels stonden in de verse maskers.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:17 schreef Aventura het volgende:
Krijgen jullie ook weleens trek als je daar bent? In de zin van dat je het wel wilt proeven, zo lekker ruikthet/ziet het eruit
quote:Op woensdag 13 april 2005 08:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga jullie allemaal aanklagen
Mn vriendin heeft het ook ondekt nu
Ik heb allemaal van die Xenos bakjes gekocht (nep-tupperware) en daar zit alles in, en het is inderdaad vol in de douche nuquote:Op woensdag 13 april 2005 09:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgende ding wat ik ga kopen wordt de Temple Balm. Flying Fox wordt het denk ik ook.
Helaas heb ik niet het budget om los te gaan zoals Auticia
Hoe bewaren jullie al je spulletjes trouwens? Je mag haast wel een extra plank monteren
![]()
Wat zij zegt. Ik heb het in stapels in mn bureaukastje staan. Moet op een droge plek bewaard worden toch? In de badkamer is iig geen plek. Mn boeken ruiken naar zeep nuquote:Op woensdag 13 april 2005 09:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb allemaal van die Xenos bakjes gekocht (nep-tupperware) en daar zit alles in, en het is inderdaad vol in de douche nu.
Nee maar het was even grappig gewoonquote:Op woensdag 13 april 2005 10:01 schreef heaven7 het volgende:
Wij zeggen altijd tuut, ooit gehoord van locale woordspelingen etc? We zeggen ook dat het raam los is ipv open(Wij is dus het oosten).
Hehehe!quote:Op woensdag 13 april 2005 09:58 schreef Sanne het volgende:
Het is een tiet met geld, en niet een tuut met geld.
En nu genoeg onzin in dit topic, we gingen net zo lekker.
Ik ga volgende week los bij Lush. Heb vandaag met mijn werk afgesproken om dan weer langzaamaan te beginnen, dus heb een mooie reden om mijzelf te belonen met een Lush cadeautje. Het wordt in ieder geval die Flying Fox temple balm. Ik wil me een sexy godin voelen ipv een chagrijnige trut.
Idd een paar keer door nat haar halen.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo een shampoo bar, haal je dat gewoon een paar keer door je haar, en kan je dan je haren wassen?
bevalt het beter dan gewone shampoo?
Ik ben benieuwd wat je van de Sod Soap vindt. Als je hem echt lekker vindt kun je het beste flink inslaan, want de Sod Soap gaat eruit. Ik kreeg er ooit een proefje van mee, en gebruik het af en toe nog. Maar vind het een nietszeggende geur, die mij zeker niet het gevoel van pas gemaaid gras geeft.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb em weer wat aangepast:
Sod soap ¤4,95
+ rest verlanglijstje
Ik gebruik zelf geen conditioner dus ik ruik de hele dag lichtjes naar Karmaquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:47 schreef Darkphorze het volgende:
Door jullie ben ik ook wel erg nieuwschierig geworden, en heb ook voor me verjaardag spullen van de site gevraagd.
Ik vroeg me alleen af hoe dat zat met de shampoo's en conditioners.
Als ik een karma komba bar neem en me haar ruikt er helemaal naar en ik doe er die super conditioner in (even de naam kwijt) ben ik de geur van de karma komba dan ook kwijt??
Hier vandaag precies het omgekeerde.quote:Op zondag 17 april 2005 01:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaas, geen lush vandaag door het schijtweer []
andere keer beter!
Maar dan nog? hoe kom ik daar vanaf het station? Ben niet echt bekend in DB.quote:Vanaf 07.04.2005 kun je bij Lush winkelen in Den Bosch en wel aan de Hooge Steenweg 32. In de volgende nieuwsbrief meer hierover!
Staat nog niet op de site, maar wel in een mailtje:quote:Op zondag 17 april 2005 09:45 schreef PeRi het volgende:
Waar zit de Lush in Den Bosch eigenlijk?
Ah okay. Bedankt anywayquote:Op zondag 17 april 2005 09:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Staat nog niet op de site, maar wel in een mailtje:
"Vanaf 07.04.2005 kun je bij Lush winkelen in Den Bosch en wel aan de Hooge Steenweg 32. In de volgende nieuwsbrief meer hierover! "
Vraag me niet hoe je daar komt, want dat kan ik je ook niet vertellen.
"De door u gewenste reis is niet mogelijk."quote:Op zondag 17 april 2005 09:50 schreef Sanne het volgende:
Ah, je hebt het zelf al gevonden.
Wellicht http://www.9292ov.nl/ ?
Helemaal niet? Nooit?quote:Op zondag 17 april 2005 09:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
"De door u gewenste reis is niet mogelijk."
Hmmpft
Ik tikte in vanaf treinstation Den Bosch naar die weg, meestal geeft ie dan een looproute aanquote:Op zondag 17 april 2005 09:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Helemaal niet? Nooit?
Zit je ver weg? Anders pak je de fiets?
We zijn benieuwd wat je ervan vindt. Laat je dat ook even weten hier?quote:Op zondag 17 april 2005 09:58 schreef tonks het volgende:
Ff zou een paar dingentjes online bestellen.. zien er wel leuk uit
Ja is goed,quote:Op zondag 17 april 2005 10:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
We zijn benieuwd wat je ervan vindt. Laat je dat ook even weten hier?
Als er dan hordes meisjes achter je aan rennen is het toch niet zo heel ergquote:Op zondag 17 april 2005 10:17 schreef tonks het volgende:
Zijn het eigenlijk wel jongentjes zeepjes want straks ruik ik WEER helemaal naar meisjes
Ja maar ik heb eens de verkeerde shampoo hier thuis gebruikt rook ik de hele dag naar fruit enzoquote:Op zondag 17 april 2005 10:18 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Als er dan hordes meisjes achter je aan rennen is het toch niet zo heel erg
Dingen die erop lijken bestaan ineens niet meer als je aan Lush begint. Nee, het spul van de Body Shop, of de Bijenkorf of welke lijn dan ook halen het niet bij the orignal. Ik had een bananenzeep van de Bijenkorf, ook zo'n speciale lijn (naam vergeten), maar dat is gewoon een zeepje. Dat is geen "ervaring" ofzo.quote:Op zondag 17 april 2005 10:11 schreef Virus.NL het volgende:
Kan je die Lush-dingen alleen in een Lush-winkel kopen en via lush.nl?
Bij de BodyShop en dat soort winkels heb je toch ook wel dingen die er erg op lijken of niet?
Staat gewoon allemaal op de website hoorquote:Op zondag 17 april 2005 10:39 schreef tonks het volgende:
Die zeepjes zien er ook allemaal zo mooi uit he
Weet iemand wat de levertijd is als je iets besteld bij lush
Over dat bewaren nog even he. De zeepjes heb ik in zo'n rekje liggen in de douche, en een paar bij mijn wastafel. Redelijk veel ruimte in de badkamer gelukkig. Verder niet ingepakt, anders ruiken ze minder.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe bewaren jullie al je spulletjes trouwens? Je mag haast wel een extra plank monteren
![]()
Ow jammer, dan mag ik meteen wel een dozijn aanschaffenquote:Op zondag 17 april 2005 14:28 schreef Sanne het volgende:
Ja die bruisballen gaan in één keer op.
Dat mocht ook wel een keerquote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef Sanne het volgende:
Ik ben terug met een hele tas vol verwennerij![]()
![]()
![]()
Kon er niets aan doen, moest vandaag gewoon nog een keer naar de Lush. Dit keer Leidsestraat genomen, schaamde me gewoon om weer naar de Kalverstraat te gaan.quote:Op zondag 17 april 2005 12:12 schreef heaven7 het volgende:
Niemand die die lite lip voor mij kan meenemen (Sanne?) of die lime (die is nieuw, staat niet eens op de site, wel in het engelstalige krantje die ik gister kreeg) wil overnemen?
You can count me in!quote:Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Verder heb ik me op de lijst laten zetten voor de Lush parties. Ze doen die besloten avonden voor klanten. Kost trouwens niets, je krijgt wel hapjes en een wijjntje en mag alles proberen. Bovendien geven ze tien procent korting. Ze verwachten in mei alweer parties te hebben. Aanmelden kan in dit topic. En het is dus in Amsterdam, in de Leidsestraat. We moeten minimaal 10 personen hebben. Dat moet toch lukken?
Op jou rekende ik al een beetjequote:
LOL! Jij wist tot vanmorgen nog niet eens wat Lush was, en bent nu al verslaafd!!! Maar ik heb je gewaarschuwd he?quote:Op maandag 18 april 2005 16:57 schreef Funnie het volgende:
Sanne!!![]()
Wat doe je mij aan????
Wordt verplicht naar je toescheuren zodra ik weer goed te been ben !
Kom ik op een vrijdag avondga ik alles bij jou proberen en de volgende dag lekker zelf spulletjes in te slaan
. Tenzij er een koopzondag is
![]()
![]()
Heb al een lijstje met dingen die ik daar moet ruiken en voelen.![]()
Wat vervelend voor jequote:Op maandag 18 april 2005 18:41 schreef Sanne het volgende:
ik ga morgen terug
ook die lip balm? weet dat het met de temple balm kan jaquote:Op maandag 18 april 2005 21:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik gebruik die balm als een solid perfume..je ruikt er echt de hele dag naar!
Ik kreeg er rooie oksels vanquote:Op maandag 18 april 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:
Nou ja, eh ik vind het nogal een gefrut. Je moet of je vingers nat maken en het dan aan brengen. Of je oksels nat en dan deppen met dat stukje ofzo. Mijn gewone deo is een stuk sneller dan dit. Maar het ruikt wel lekker. Alleen niet handig dus, of ik moet er nog een beetje inkomen.
Aventura heeft hem ook. Hoe gaat het met haar T'eo?
Ik ookquote:
Wacht maar tot je die verse maskers ziet. Dat is gewoon ijs.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
Dat lijkt wel paté joh
Maar ik snuffel vandaag wel even mee
Brr, ik vind die heeeel vies. Ik moest bijna kokhalzen toen ik het rook. Ruikt naar vis en zee enzo. Ieuw!quote:Op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
Dat lijkt wel paté joh
Maar ik snuffel vandaag wel even mee
Ik vind 'm niet naar vis ruiken, wel naar zee idd. En er hangt een kleigeur doorheen.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Brr, ik vind die heeeel vies. Ik moest bijna kokhalzen toen ik het rook. Ruikt naar vis en zee enzo. Ieuw!
Ik om de dag. Ik waste mijn haar af en toe ook weleens met wat anders..maar ze adverteren met 80x wassen. Het is echt een wonderlijk ding, ik heb er nu eentje en die is gewoon niet van formaat veranderd sinds ik hem 2 maanden geleden kocht en in gebruik namquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
gaan die shampoo bars echt zo lang mee
[ik was mijn haar iedere dag]
Vanmiddag zijn er een aantal fok!sters in de Lush in Haarlem.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
bizar zeg. ik moet echt binnenkort naar de lush, ik sta bijna te springen van ongeduld
Het zit in een plastisch zakje als je het koopt.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, hoe berg je zo een shampoo bar trouwens op? leg je dat in een schaaltje in de badkamer? of zit er een verpakking bij?
Gefeliciteerd met je eerste Lush-ervaring.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
knip
En het is ECHT een ervaring! Ik rook toen ik binnenkwam het pakje al, zo sterk geuren die zeepjes! Het zijn mooie grote stukken, en ze zien er nog onwijs lief uit ook
Mijn ouders hebben gelijk beslag gelegd op de Karma- en Oh lala zeepwant dan ruikt de linnenkast zo lekker.
Volgende maand ga ik naar A'damIk wil meer!
Super!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
-knip-
Sanne: hadden ze al een paar data geneomd? Of is het zo dat we eerst met 10 namen moeten komen?quote:Op maandag 18 april 2005 16:47 schreef Aventura het volgende:
De Lush! Meet
*Amsterdam
Sanne + Guest
Aventura
PeRi + menneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer
MissyMirjam (misschien)
Skaai
ik moest werken vandaagquote:Op woensdag 20 april 2005 11:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vanmiddag zijn er een aantal fok!sters in de Lush in Haarlem.
Nee geen data genoemd, ze zouden me bellen of mailen als er een datum is.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sanne: hadden ze al een paar data geneomd? Of is het zo dat we eerst met 10 namen moeten komen?
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:23 schreef Aventura het volgende:
Ik bedenk me opeens dat dit weleens de eerste Fok!-meet kan zijn waarvan het merendeel vrouw is![]()
Wil je niet ook mee met de Lush avond?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Volgende maand ga ik naar A'damIk wil meer!
Das meer dan je gepland had uit te geven hè?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:14 schreef PeRi het volgende:
Mijn aankopen van vandaag; de Bohemian zeep, Reïncarnate, Karma Komba bar en de FlyingFox balm
Net gedoucht met Bohemian, die geur blijf jammer genoeg niet echt hangen (bij mij). Vind ik wel jammer![]()
Ik kon mn lief toch niet laten liggen daar!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:28 schreef Auticia het volgende:
[..]
Das meer dan je gepland had uit te geven hè?.
Gaarne recensie over de Reincarnate!
Jijquote:Op woensdag 20 april 2005 22:00 schreef Sanne het volgende:
Wie maakt het volgende topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |