Ik baal. Ik zou vrijdag examen doen en vanavond zou ik dan mijn laatste les hebben. Ik kon mijn instructeur al een paar dagen niet bereiken, dus ik bel met de rijschool. Waarna bleek dat ik helemaal geen examen heb vrijdag. Ze vroegen naar mijn inschrijfbewijs, maar dat heb ik nooit gehad, mijn instructeur heeft mij ingeschreven. Zelf krijgen ze ook geen gehoor bij hem. Ik weet denk ik wel waar hij is, zijn vader ligt/lag op sterven en hij is naar hem toe (in Kaapverdië!). De rijschoohouder gaf indd. aan dat hij ook zoiets had gehoord.
Maar hij heeft dus gewoon lekker de boel de boel gelaten, en mij ook voorgelogen over het feit dat hij mijn uberhaupt heeft ingeschreven vrijdag. De rijschool zegt dat ik dit allemaal met hem moet regelen, maar dat klopt toch niet? Het bizarre is dat ik vroeg of er zich inmiddels ook andere leerlingen van hem hebben gemeld, maar dat was niet het geval, weat ik vreemd vind, er waren vast meer examens.
Ik heb al geen geluk, ben nu 1,5 jaar bezig om het te halen, ben bij eerste rijschool weggegaan wegens sexuele toespelingen van de instructeur. Deze heeft me ook veel te lang laten rijden zonder enig resultaat. Na een paar maanden ben ik dus gaan rijden mij deze rijschool, die overigens goed aangeschreven staat en aangesloten is bij de BOVAG. Wat moet ik nu doen?