abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2005 @ 12:59:48 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26193374
Ik baal. Ik zou vrijdag examen doen en vanavond zou ik dan mijn laatste les hebben. Ik kon mijn instructeur al een paar dagen niet bereiken, dus ik bel met de rijschool. Waarna bleek dat ik helemaal geen examen heb vrijdag. Ze vroegen naar mijn inschrijfbewijs, maar dat heb ik nooit gehad, mijn instructeur heeft mij ingeschreven. Zelf krijgen ze ook geen gehoor bij hem. Ik weet denk ik wel waar hij is, zijn vader ligt/lag op sterven en hij is naar hem toe (in Kaapverdië!). De rijschoohouder gaf indd. aan dat hij ook zoiets had gehoord.
Maar hij heeft dus gewoon lekker de boel de boel gelaten, en mij ook voorgelogen over het feit dat hij mijn uberhaupt heeft ingeschreven vrijdag. De rijschool zegt dat ik dit allemaal met hem moet regelen, maar dat klopt toch niet? Het bizarre is dat ik vroeg of er zich inmiddels ook andere leerlingen van hem hebben gemeld, maar dat was niet het geval, weat ik vreemd vind, er waren vast meer examens.

Ik heb al geen geluk, ben nu 1,5 jaar bezig om het te halen, ben bij eerste rijschool weggegaan wegens sexuele toespelingen van de instructeur. Deze heeft me ook veel te lang laten rijden zonder enig resultaat. Na een paar maanden ben ik dus gaan rijden mij deze rijschool, die overigens goed aangeschreven staat en aangesloten is bij de BOVAG. Wat moet ik nu doen?
pi_26193415
Bovag bellen?
pi_26193466
Je hebt toch een contract met de rijschool en niet met de rijleraar? Dan moeten zij maar iets regelen, in ieder geval voor de lessen. Hun werknemer blijft in gebreke en dat is niet jouw probleem...
Al zul je de examendatum niet op papier hebben, of wel?
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
  woensdag 13 april 2005 @ 13:03:34 #4
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_26193473
ehm zijn vader ligt op sterven en jij loopt te klagen dat hij zijn verantwoordelijkheden niet nakomt?
Kan je dan geen enkel begrip ervoor opbrengen? Beetje raar wel...
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_26193506
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:03 schreef clowncloon het volgende:
ehm zijn vader ligt op sterven en jij loopt te klagen dat hij zijn verantwoordelijkheden niet nakomt?
De rijschool komt z'n verantwoordelijkheden niet na, dat is idd waar je een overeenkomst mee hebt, teminste, dat mag ik hopen?
pi_26193508
Tuurlijk, er is ook een menselijke kant. Maar TS mag best een vervanger krijgen...
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
  woensdag 13 april 2005 @ 13:05:07 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26193519
Ja, maar ik ben bang dat ik nergens recht op heb want ik heb dus geen inschrijfbewijs van dat examens en ook geen lesovereenkomst ofzo. Dat is me allemaal nooit verteld. ik krijg nu het vermoeden dat hij naast zijn werk voor die rijschool er freelance bij beunt en dan kan ik volgens mij nergens een beroep op doen...Ik kan sowieso niet anders dan wachten tot hij terugkomt, wat misschien wel wekenlang duurt. Pas daarna kan ik weer lessen. Kennis zal dan al wel weggezakt zijn, wat me dus weer extra lessen kost. Maar dit zou ik toch eigenlijk gratis moeten krijgen?
pi_26193556
Zo snel mogelijk een examen aan laten vragen door de rijschool lijkt mij. Als je tenminste alle papieren daarvoor hebt. Het maakt toch niet uit door wie het wordt aangevraagd. En als het een goede rijschool is kun je ook nog wel van een andere instructeur wat lesjes krijgen tot aan je examen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_26193567
Jezus....... bijna ongeloofwaardig zo bizar (ik geloof je WEL maar dit is echt..... ik heb er geen woorden voor). Nog nóóit zoiets gehoord. Bovag bellen idd en het CBR, inlichten over de situatie. Maar er iig werk van. Had je al betaald voor het examen? En al dat geld dat je kwijt bent dóór de rijscholen. Daar gaat je vertrouwen..... Maak er sowieso werk van!!!! Helemaal als je zelf al acte hebt ondernomen mho op betalingen enz, als je bewjzen hebt kun je misschien zelfs via rechtsbijstand wat regelen (geld terug, gedeeltelijk?) als je zo'n verzekering hebt, of je ouders. Laat niet over je heen lopen!!!
pi_26193569
Bij wie heb je je aangemeld, bij de rijschool, of alleen bij die instructeur?
  woensdag 13 april 2005 @ 13:06:52 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26193573
en ja ik vind het heel erg voor hem, ik heb verder een goede relatie met hem, maar ik vind het ook erg voor mij, want hierdoor die ik later examen en dat kost mij geld. 55 euro per les, als ik pas over 6 weken weer opkan kost dat me dus dik 300 euro. nou, dan vind ik het allemaal een stuk minder erg, sorry hoor..
  woensdag 13 april 2005 @ 13:07:20 #12
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_26193581
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:05 schreef Aventura het volgende:
-verhaal-
Je hebt hem toch niet cash betaald mag ik hopen?
  woensdag 13 april 2005 @ 13:08:27 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26193605
Jawel, ik heb gewoon elke les cash betaald, het examen ook.
Zo gaat dat bij elke rijschool, toch?
pi_26193681
Je hebt een ZAKELIJKE relatie met instructeur en met de rijschool, de rijschool heeft de verantwoordelijkheid over die instructeur en moet wat voor je regelen, in mijn ogen. Dat die instructeur door een overmachtsituatie iets niet goed heeft gedaan, is hun "pakkie an" en zij moeten zorg dragen voor jouw opleiding tot het verkrijgen van een rijbewijs. Heel trieste periode voor die insructeur nu, maar het is jouw familie niet. Jij hebt een doel en een planning, jij betaalt daarvoor en dáár gaat het om, imo
pi_26193688
Bij mijn rijschool heb IK uiteindelijk gezegd IK WIL op examen, anders had die me nog 20 lessen aangesmeerd triest. In de 2e keer gehaald btw
pi_26193719
Cash of niet, als jij niet geregistreerd staat daar, én jouw betalingen..... dan zit die rijschool heeeelll erg fout....
  woensdag 13 april 2005 @ 13:15:42 #17
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_26193812
Het kan zijn dat je gewoon een overeenkomst heb met de rij-instructeur. Er zijn scholen waar instructeurs onder hun naam rijden, maar feitelijk zelfsstandig werken. Heb je het examen wel al betaald?
Bel anders het CBR om te vragen of er een examen is vrijdag, je naam zou daar dan bekent moeten zijn lijkt me, of op z'n minst de naam van de instructeur/school.

Verder zou ik gewoon zelf het examen aanvragen bij het CBR, heb ik ook gedaan, ging een stuk vlotter dan via de rijschool.

jammer hoor, kun je straks nog niet in die superpanda rijden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_26193927
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef Aventura het volgende:
Nee, ik heb bij mijn rijschool een lespakket genomen. Hierin zitten 25 lessen + 1 examen.
  woensdag 13 april 2005 @ 13:23:39 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26193999
Shit, je hebt hem dus wel betaald ook...
En idd, ik betaalde ook steeds contant voor de lessen vroeger .

Ik zou even contact opnemen met de BOVAG, als zij hun naam eraan hangen, mogen ook zij er wat aan doen als het dus mis gaat...
  woensdag 13 april 2005 @ 13:28:34 #20
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_26194131
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:12 schreef Waxxer het volgende:
Cash of niet, als jij niet geregistreerd staat daar, én jouw betalingen..... dan zit die rijschool heeeelll erg fout....
Dat sowieso. Je rijlessen cash betalen is niet zo erg, die heb je ook gekregen. Maar als je betaald hebt voor je examen (cash) en je bent nergens ingeschreven voor je examen dan zou meneer wel eens in Verwegiestan kunnen zitten met het geld van een paar klanten.

Het zou niet de eerste zijn tenslotte.
pi_26194220
En als je het CBR belt? Sta je daar wel ingeschreven voorh et examen?
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  woensdag 13 april 2005 @ 13:35:21 #22
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_26194323
Hmmm, dit klinkt voor een gedeelte bekend, vrees ik. Mijn instuctrice heeft me ook voorgelogen over dit soort dingen, en toen ik begon aan te dringen was ze ineens een paar rijlessen 'ziek'. CBR gebeld, die hadden dus niks van mij, behalve m'n theorie bewijs...... Ik had haar dus ook al alles cash betaald!!!!
Naar de rijschool gestapt en die heeft haar gebeld en het verder geregeld. Ik ben bij de rijschoolhouder zelf verder gaan lessen, en zij is daar de laan uitgestuurd. Zij hebben me toen de eerstvolgende examentijd geregeld.

Ik kende de rijschool ook verder niet, was gewoon via haar gaan lessen (moeder van de vriendin van een vriendin) en die waren volgens mij niet eens bovag...... Dus ik zou klagen bij de rijschool!!
SucceS!!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_26194775
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef Aventura het volgende:
Ik heb vantevoren alles betaald.
Naja, mn ouders.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26194830
Ik ken ook iemand bij wie het tot twee keer toe gebeurde dat de examinator niet kwam opdagen op het afgsproken tijdstip voor het examen... hoe het toen afgelopen is weet ik niet meer; ze heeft in elk geval een andere rijschool genomen, maar of ze geld teruggekregen heeft weet ik niet.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_26194926
Kijk anders ook even op de site van het cbr naar het slagingspercentage van de rijschool en het aantal kndidaten
  woensdag 13 april 2005 @ 13:59:17 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26195004
Waar ik dus bang voor ben, is dat hij dus inderdaad deels voor de rijschool werkt, maar deels (bij mij dus) zelfstandig freelancet. Nogmaals ik twijfel er niet aan of ik krijg mijn examen geld terug., danwel rijd ik af. In die zin vertrouw ik hem echt wel. Hij heeft nu met een calamiteit te maken, ik ken hem redelijk goed en weet dat als er iets goed mis is met zijn vader of is overleden, dat hij dan echt in alle staten is. Hij is er écht niet met mijn geld vandoor. Wat me wel zorgen baart is dat ik nu veel later dan gepland afrijd, en dat kost mij hoe dan ook meer geld, omdat ik tussendoor meer lessen moet nemen. Die lessen wil ik op een of andere manier dus wel vergoed gaan zien.
  woensdag 13 april 2005 @ 14:01:03 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26195048
Het CBR bellen heeft geen zin, de dame van de rijschool was alleszins behulpzaam en heeft in alle systemen gekeken. Er staat niks.
De rijschool is een gerenommeerde grote rijschool in Amsterdam. Het ligt gewoon aan de instructeur..
pi_26195050
Klinkt een beetje als een vaag verhaal. Pa op sterven in een land ver weg. Natuurlijk kan het echt zijn. Maar uit de rest van de posts maak ik op dat je les kreeg via een "grotere" rijschool. Je zou eens kunnen navragen of jou lessen daar wel geregistreerd staan om te controleren of die bewuste kerel niet alleen zichzelf verrijkt heeft onder de naam van de rijschool.

Mochten jij in hun systeem voorkomen, zowel in de agenda voor je lessen als in de boekhouding zodat men weet dat je betaald hebt, dan is het de rijschool die verantwoordelijk is en dienen zij een oplossing te zoeken. Mocht jij bij hun totaal onbekend zijn, qua naam of klantnummer dan ben je denk ik opgelicht.

Grotere rijscholen (lees: meer dan 1 instructeur) geven je normaliter een betalingsbewijs, voor hun en jou administratie. Heb je die (ooit) gehad?
it's better to burn up than to fade away...
  woensdag 13 april 2005 @ 14:04:16 #29
22578 lotje11
pi_26195146
Sorry als ik een beetje sceptisch overkom, maar ík vertrouwde de moeder van die vriendin ook, ze woont in een dorp, dus als ze iets fout zou doen, zo dacht ik, zou gelijk de hele roddelgemeente het weten en zij haar klandizie kwijt zijn. Maar daar was ze dus helemaal niet bang voor.......
pi_26195162
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:59 schreef Aventura het volgende:
De rijschool zegt dat ik dit allemaal met hem moet regelen, maar dat klopt toch niet? Het bizarre is dat ik vroeg of er zich inmiddels ook andere leerlingen van hem hebben gemeld, maar dat was niet het geval, weat ik vreemd vind, er waren vast meer examens.

Ik heb al geen geluk, ben nu 1,5 jaar bezig om het te halen, ben bij eerste rijschool weggegaan wegens sexuele toespelingen van de instructeur. Deze heeft me ook veel te lang laten rijden zonder enig resultaat. Na een paar maanden ben ik dus gaan rijden mij deze rijschool, die overigens goed aangeschreven staat en aangesloten is bij de BOVAG. Wat moet ik nu doen?
Voor een goed aangeschreven rijschool proberen ze zich er m.i. wel erg makkelijk van af te maken. Jij bent hun klant. Nalatigheid van hun werknemers is hun verantwoordelijkheid.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_26195194
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:59 schreef Aventura het volgende:
Waar ik dus bang voor ben, is dat hij dus inderdaad deels voor de rijschool werkt, maar deels (bij mij dus) zelfstandig freelancet. Nogmaals ik twijfel er niet aan of ik krijg mijn examen geld terug., danwel rijd ik af. In die zin vertrouw ik hem echt wel. Hij heeft nu met een calamiteit te maken, ik ken hem redelijk goed en weet dat als er iets goed mis is met zijn vader of is overleden, dat hij dan echt in alle staten is. Hij is er écht niet met mijn geld vandoor. Wat me wel zorgen baart is dat ik nu veel later dan gepland afrijd, en dat kost mij hoe dan ook meer geld, omdat ik tussendoor meer lessen moet nemen. Die lessen wil ik op een of andere manier dus wel vergoed gaan zien.
Als je hem zo goed kent en vertrouwd dan is er dus niets aan de hand. Maar stel dat die sterfte en begrafenis ruim geschat 3 weken duurt. De aanvraag voor een rijexamen duurt langer hoor. Maar vraagje, waarom heeft het geen zin om contact op te nemen met het CBR? Want als jou exameninformatie onderweg is of bij die kerel is blijven liggen zou het bij hun in het systeem moeten staan.
it's better to burn up than to fade away...
pi_26195227
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:03 schreef clowncloon het volgende:
Rot op man met je domme gelul .
HET GAAT OP DE MANIER HOE DIE MAN HET AFHANDELT!!! dat kan toch ook op een normale manier?
het is heel vervelend voor die rijinstructeur maar dan hoeft hij niet mensen voor te gaan liegen en iemand laten zitten. Het is een kleine moeite om het fatsoenlijk te regelen.
pi_26195289
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:59 schreef Aventura het volgende:
Waar ik dus bang voor ben, is dat hij dus inderdaad deels voor de rijschool werkt, maar deels (bij mij dus) zelfstandig freelancet.
OK, de vraag is: Hoe ben je bij hem terecht gekomen? Als dat via de rijschool is, mag je er logischerwijs van uit gaan dat hij als instructeur voor die rijschool werkte. Dat maakt dat je klant bent van de rijschool, en dat die dus verantwoordelijk is voor een correcte afhandeling.
pi_26195296
Sowieso CBR en BOVAG even bellen, al is het maar om informatie op te doen. Het spreekt voor zich dat dit niet de normaalste zaak van de wereld is immers..
Als ik je veiling heb gewonnen, mail me dan even!
pi_26195374
Bijbeunen in de auto van de rijschool lijkt me moeilijk. Ik neem aan dat alle rijscholen, juist om dit tegen te gaan een kilometerregistratie bijhouden. Dus gewoon de rijschool opbelllen, die moet het regelen Vraag ook of al je lessen daar genoteerd staan.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  woensdag 13 april 2005 @ 14:13:36 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26195386
quote:
Op woensdag 13 april 2005 14:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

OK, de vraag is: Hoe ben je bij hem terecht gekomen? Als dat via de rijschool is, mag je er logischerwijs van uit gaan dat hij als instructeur voor die rijschool werkte. Dat maakt dat je klant bent van de rijschool, en dat die dus verantwoordelijk is voor een correcte afhandeling.
Ja, ik heb die rijschool gebeld na een tip van een collega, die daar in één keer geslaagd was en het een heel prettige rijschool vond. Zij verwezen mij naar hem door. Ik heb ze net al gesproken, en ze vertelden me dat ze al een tijdje niks meer van hem hadden gehoord.
Ik ga er maandag heen, dan willen ze wel iets voor me regelen zeiden ze. Ik zei dat ik zo snel mogelijk examen wilde doen, maar voor een aanvraag moet je altijd geld meenemen.
Ik heb echter geen zin om dat bedrag weer te moeten ophoesten.
  woensdag 13 april 2005 @ 14:21:25 #37
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_26195589
Naam van de rijschool pls.
M'n vriendin heeft op dit moment ook rijlessen.
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 13 april 2005 @ 14:24:54 #38
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26195685
Dorland/Safety first, niet de eerste de beste! Maar het ligt niet aan hen, maar aan die ene instructeur. Net weer gebeld en de directeur gaat hem vermoedelijk wel de laan uit sturen. Hier ben ik opzich niet blij mee, want daarmee is straks de hele goodwill weg van zijn kant, en misschien geeft hij dan mijn examengeld wel helemaal niet meer terug.
pi_26195850
quote:
Op woensdag 13 april 2005 14:24 schreef Aventura het volgende:
Dorland/Safety first, niet de eerste de beste! Maar het ligt niet aan hen, maar aan die ene instructeur. Net weer gebeld en de directeur gaat hem vermoedelijk wel de laan uit sturen. Hier ben ik opzich niet blij mee, want daarmee is straks de hele goodwill weg van zijn kant, en misschien geeft hij dan mijn examengeld wel helemaal niet meer terug.
Het ligt toch wel aan hun.. zij zijn toch verantwoordelijk voor hun instructeurs?
Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_26195917
AUTORIJSCHOOL DORLAND BV
Amsterdam > 200 examens
26 - 30% slaagt de eerste keer
41 - 45% slaagt de tweede keer

VERKEERSSCHOOL SAFETY FIRST
Amsterdam tot 50 examens
31 - 35% 1e keer
46 - 50% 2e keer
  woensdag 13 april 2005 @ 14:41:54 #41
22578 lotje11
pi_26196092
BOVAG bellen!!! Wat zijn hier de regels voor???? Ik heb ook niet twee keer betaald hoor! De rijschool heeft het geld gewoon van de instructrice teruggeëisd. (Al bedenk ik me net dat dat misschien makkelijk gezegd dan gedaan is als je rij-instructeur van de aardkloot verdwenen lijkt.)
  woensdag 13 april 2005 @ 14:46:17 #42
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_26196208
quote:
Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar je stelt je wel een beetje naief op. Je bent nergens ingeschreven voor je examen maar je hebt wel het geld aan hem betaald, en hij is met een vage reden het land uit.

En hoe dan ook, ook als hij als zelfstandige werkt onder de naam van dat bedrijf is dat bedrijf nog steeds aansprakelijk voor zijn (eventuele) misstappen. Dat hij waarschijnlijk ontslagen gaat worden is jou pakkie aan niet, je bent nergens ingeschreven dus je moet gewoon je geld terug krijgen. Ik zou dit onmiddelijk rechtstreeks bij de Bovag aankaarten.
pi_26196372
quote:
Dorland/Safety first, niet de eerste de beste! Maar het ligt niet aan hen, maar aan die ene instructeur. Net weer gebeld en de directeur gaat hem vermoedelijk wel de laan uit sturen.
Daaruit trek ik de conclusie dat er echt wel meer mensen zijn met dergelijke klachten over hem.
quote:
Hier ben ik opzich niet blij mee, want daarmee is straks de hele goodwill weg van zijn kant, en misschien geeft hij dan mijn examengeld wel helemaal niet meer terug.
Dan doe je aangifte van oplichting, bij voorkeur samen met een aantal andere gedupeerde klanten.
  woensdag 13 april 2005 @ 14:57:20 #44
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26196478
quote:
Op woensdag 13 april 2005 14:46 schreef Anguisy het volgende:

Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar je stelt je wel een beetje naief op. Je bent nergens ingeschreven voor je examen maar je hebt wel het geld aan hem betaald, en hij is met een vage reden het land uit.
Hoezo naief? hij rijdt rond met een bord met de naam van de rijschool. De rijschool heeft mij aan hem toegewezen. Ik heb net even bij collega's rondgevraagd, maar iedereen betaalt of betaalde zijn lessen contant, examens ook. Je verwacht toch dat als je iemand geld geeft, hij dan naar de rijschool gaat en jou inboekt?
quote:
En hoe dan ook, ook als hij als zelfstandige werkt onder de naam van dat bedrijf is dat bedrijf nog steeds aansprakelijk voor zijn (eventuele) misstappen. Dat hij waarschijnlijk ontslagen gaat worden is jou pakkie aan niet, je bent nergens ingeschreven dus je moet gewoon je geld terug krijgen. Ik zou dit onmiddelijk rechtstreeks bij de Bovag aankaarten.
Klopt, ik ga maandag naar die rijschool, ze hebben me inmiddels in het systeem gezet en mag tegen legeskosten (is ongeveer de helft) examen doen, bovendien wijzen ze mij een nieuwe instructeur toe. Ik ben het vergeten te vragen, maar ik verwacht wel dat ik de lessen tot het examen vergoed krijg. Dat examengeld krijg ik sowieso wel terug van die eerdere instructeur, zonder twijfel.
Gaan ze maandag nog strubbelen, dan zeg ik dat ik de BOVAG inschakel.
Ik hoop wel dat ik voor maandag iets van mijn instructeur hoor.
  woensdag 13 april 2005 @ 14:59:32 #45
22578 lotje11
pi_26196535
Hmmm, ik zou er absoluut niet op rekenen dat ze jouw extra rijlessen gaan vergoeden. Maar succes met de lessen en het examen!
pi_26196676
"Ik heb al geen geluk, ben nu 1,5 jaar bezig om het te halen, ben bij eerste rijschool weggegaan wegens sexuele toespelingen van de instructeur"

een headdie van je vrouwlijke instructeur tijdens ut rijen is nooit weg
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 15:05:38 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_26196701
Je kan toch evengoed de bovag even bellen voor alleen maar informatie?

Van de Bovag site...
quote:
Lesovereenkomst
Als u bij een bij BOVAG aangesloten rijschool rijlessen neemt, krijgt u een BOVAG-lesovereenkomst. Hierin staat duidelijk omschreven wat u mag verwachten van de rijschool. Vraag ernaar!

Lesvoorwaarden
De in de lesovereenkomst genoemde lesvoorwaarden bieden u veel extra zekerheid. Mocht er bijvoorbeeld tijdens de lesperiode iets gebeuren waar u het niet mee eens bent, dan kunt u met de lesovereenkomst in de hand een beroep doen op het ANWB/BOVAG bemiddelingsbureau, telefoonnummer 0900-2692268 (35 euroct/min.). Medewerkers zullen door bemiddeling het geschil proberen op te lossen.
Ze zullen toch niet zo kinderachtig zijn dat als je die overeenkomst niet hebt, ze je niet helpen?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 13 april 2005 @ 15:13:38 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26196933
Ik heb niks op papier. Maar ik heb die rijschool opgebeld en zij hebben mij deze leraar toegewezen. ik had op geen enkele andere manier aan zijn nummer kunnen komen. Ik heb net snel een screendump gemaakt van zijn naam en foto, zoals die op de website van de rijschool staat vermeld. Je weet nooit.
  woensdag 13 april 2005 @ 15:29:38 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26197361
Daar ben je klaar mee
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 13 april 2005 @ 15:34:10 #50
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26197485
(Niet hele topic doorgelezen en wat ik zeg, is waarschijnlijk al gezegd)
Kan een andere instructeur van deze rijschool jou niet (desnoods eerst een lesje laten doen, om te kijken of het kan) inschrijven voor een examen bij het CBR? Want volgens mij kan iedereen die een diploma heeft om rijles te geven, jou inschrijven voor een examen, of niet? En anders inderdaad eens met de BOVAG bellen, of het CBR zelf.
Succes!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')