Ik kreeg er rooie oksels vanquote:Op maandag 18 april 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:
Nou ja, eh ik vind het nogal een gefrut. Je moet of je vingers nat maken en het dan aan brengen. Of je oksels nat en dan deppen met dat stukje ofzo. Mijn gewone deo is een stuk sneller dan dit. Maar het ruikt wel lekker. Alleen niet handig dus, of ik moet er nog een beetje inkomen.
Aventura heeft hem ook. Hoe gaat het met haar T'eo?
Ik ookquote:
Wacht maar tot je die verse maskers ziet. Dat is gewoon ijs.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
Dat lijkt wel paté joh
Maar ik snuffel vandaag wel even mee
Brr, ik vind die heeeel vies. Ik moest bijna kokhalzen toen ik het rook. Ruikt naar vis en zee enzo. Ieuw!quote:Op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
Dat lijkt wel paté joh
Maar ik snuffel vandaag wel even mee
Ik vind 'm niet naar vis ruiken, wel naar zee idd. En er hangt een kleigeur doorheen.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Brr, ik vind die heeeel vies. Ik moest bijna kokhalzen toen ik het rook. Ruikt naar vis en zee enzo. Ieuw!
Ik om de dag. Ik waste mijn haar af en toe ook weleens met wat anders..maar ze adverteren met 80x wassen. Het is echt een wonderlijk ding, ik heb er nu eentje en die is gewoon niet van formaat veranderd sinds ik hem 2 maanden geleden kocht en in gebruik namquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
gaan die shampoo bars echt zo lang mee
[ik was mijn haar iedere dag]
Vanmiddag zijn er een aantal fok!sters in de Lush in Haarlem.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
bizar zeg. ik moet echt binnenkort naar de lush, ik sta bijna te springen van ongeduld
Het zit in een plastisch zakje als je het koopt.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, hoe berg je zo een shampoo bar trouwens op? leg je dat in een schaaltje in de badkamer? of zit er een verpakking bij?
Gefeliciteerd met je eerste Lush-ervaring.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
knip
En het is ECHT een ervaring! Ik rook toen ik binnenkwam het pakje al, zo sterk geuren die zeepjes! Het zijn mooie grote stukken, en ze zien er nog onwijs lief uit ook
Mijn ouders hebben gelijk beslag gelegd op de Karma- en Oh lala zeepwant dan ruikt de linnenkast zo lekker.
Volgende maand ga ik naar A'damIk wil meer!
Super!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
-knip-
Sanne: hadden ze al een paar data geneomd? Of is het zo dat we eerst met 10 namen moeten komen?quote:Op maandag 18 april 2005 16:47 schreef Aventura het volgende:
De Lush! Meet
*Amsterdam
Sanne + Guest
Aventura
PeRi + menneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer
MissyMirjam (misschien)
Skaai
ik moest werken vandaagquote:Op woensdag 20 april 2005 11:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vanmiddag zijn er een aantal fok!sters in de Lush in Haarlem.
Nee geen data genoemd, ze zouden me bellen of mailen als er een datum is.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sanne: hadden ze al een paar data geneomd? Of is het zo dat we eerst met 10 namen moeten komen?
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:23 schreef Aventura het volgende:
Ik bedenk me opeens dat dit weleens de eerste Fok!-meet kan zijn waarvan het merendeel vrouw is![]()
Wil je niet ook mee met de Lush avond?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Volgende maand ga ik naar A'damIk wil meer!
Das meer dan je gepland had uit te geven hè?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:14 schreef PeRi het volgende:
Mijn aankopen van vandaag; de Bohemian zeep, Reïncarnate, Karma Komba bar en de FlyingFox balm
Net gedoucht met Bohemian, die geur blijf jammer genoeg niet echt hangen (bij mij). Vind ik wel jammer![]()
Ik kon mn lief toch niet laten liggen daar!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:28 schreef Auticia het volgende:
[..]
Das meer dan je gepland had uit te geven hè?.
Gaarne recensie over de Reincarnate!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |