Ow jammer, dan mag ik meteen wel een dozijn aanschaffenquote:Op zondag 17 april 2005 14:28 schreef Sanne het volgende:
Ja die bruisballen gaan in één keer op.
Dat mocht ook wel een keerquote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef Sanne het volgende:
Ik ben terug met een hele tas vol verwennerij![]()
![]()
![]()
Kon er niets aan doen, moest vandaag gewoon nog een keer naar de Lush. Dit keer Leidsestraat genomen, schaamde me gewoon om weer naar de Kalverstraat te gaan.quote:Op zondag 17 april 2005 12:12 schreef heaven7 het volgende:
Niemand die die lite lip voor mij kan meenemen (Sanne?) of die lime (die is nieuw, staat niet eens op de site, wel in het engelstalige krantje die ik gister kreeg) wil overnemen?
You can count me in!quote:Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Verder heb ik me op de lijst laten zetten voor de Lush parties. Ze doen die besloten avonden voor klanten. Kost trouwens niets, je krijgt wel hapjes en een wijjntje en mag alles proberen. Bovendien geven ze tien procent korting. Ze verwachten in mei alweer parties te hebben. Aanmelden kan in dit topic. En het is dus in Amsterdam, in de Leidsestraat. We moeten minimaal 10 personen hebben. Dat moet toch lukken?
Op jou rekende ik al een beetjequote:
LOL! Jij wist tot vanmorgen nog niet eens wat Lush was, en bent nu al verslaafd!!! Maar ik heb je gewaarschuwd he?quote:Op maandag 18 april 2005 16:57 schreef Funnie het volgende:
Sanne!!![]()
Wat doe je mij aan????
Wordt verplicht naar je toescheuren zodra ik weer goed te been ben !
Kom ik op een vrijdag avondga ik alles bij jou proberen en de volgende dag lekker zelf spulletjes in te slaan
. Tenzij er een koopzondag is
![]()
![]()
Heb al een lijstje met dingen die ik daar moet ruiken en voelen.![]()
Wat vervelend voor jequote:Op maandag 18 april 2005 18:41 schreef Sanne het volgende:
ik ga morgen terug
ook die lip balm? weet dat het met de temple balm kan jaquote:Op maandag 18 april 2005 21:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik gebruik die balm als een solid perfume..je ruikt er echt de hele dag naar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |