quote:
Op zondag 17 april 2005 12:12 schreef heaven7 het volgende:Niemand die die lite lip voor mij kan meenemen (Sanne?) of die lime (die is nieuw, staat niet eens op de site, wel in het engelstalige krantje die ik gister kreeg) wil overnemen?
Kon er niets aan doen, moest vandaag gewoon nog een keer naar de Lush. Dit keer Leidsestraat genomen, schaamde me gewoon om weer naar de Kalverstraat te gaan.
By the way Heaven7, je lipbalm is binnen. Doe hem morgen op de post.
Kreeg vandaag zonder aandringen allerlei monstertjes mee. Gisteren moest ik er echt om vragen en had ik 3 x zoveel uitgegeven. Ligt er maar net aan wie je tegenover je hebt staan kennelijk.
Ik stond met die pot Big in mijn handen te twijfelen. Heb gisteren immers al 2 shampootabletten gekocht. Máár als ie echt doet wat ie belooft moet ik hem natuurlijk hebben. Een Engels sprekende dame legde me nog uit dat het hier om shampoo ging (you're joking!) en kwam er al snel achter dat ik een ware Lush veteraan was. Dus ik vroeg naar die Big en toen maakte ze meteen al een proefje voor mij klaar om mee te nemen. Daar hebben we wat aan!
Verder heb ik me op de lijst laten zetten voor de Lush parties. Ze doen die besloten avonden voor klanten. Kost trouwens niets, je krijgt wel hapjes en een wijjntje en mag alles proberen. Bovendien geven ze tien procent korting. Ze verwachten in mei alweer parties te hebben. Aanmelden kan in dit topic. En het is dus in Amsterdam, in de Leidsestraat. We moeten minimaal 10 personen hebben. Dat moet toch lukken?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*