Ik gebruik zelf geen conditioner dus ik ruik de hele dag lichtjes naar Karmaquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:47 schreef Darkphorze het volgende:
Door jullie ben ik ook wel erg nieuwschierig geworden, en heb ook voor me verjaardag spullen van de site gevraagd.
Ik vroeg me alleen af hoe dat zat met de shampoo's en conditioners.
Als ik een karma komba bar neem en me haar ruikt er helemaal naar en ik doe er die super conditioner in (even de naam kwijt) ben ik de geur van de karma komba dan ook kwijt??
Hier vandaag precies het omgekeerde.quote:Op zondag 17 april 2005 01:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaas, geen lush vandaag door het schijtweer []
andere keer beter!
Maar dan nog? hoe kom ik daar vanaf het station? Ben niet echt bekend in DB.quote:Vanaf 07.04.2005 kun je bij Lush winkelen in Den Bosch en wel aan de Hooge Steenweg 32. In de volgende nieuwsbrief meer hierover!
Staat nog niet op de site, maar wel in een mailtje:quote:Op zondag 17 april 2005 09:45 schreef PeRi het volgende:
Waar zit de Lush in Den Bosch eigenlijk?
Ah okay. Bedankt anywayquote:Op zondag 17 april 2005 09:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Staat nog niet op de site, maar wel in een mailtje:
"Vanaf 07.04.2005 kun je bij Lush winkelen in Den Bosch en wel aan de Hooge Steenweg 32. In de volgende nieuwsbrief meer hierover! "
Vraag me niet hoe je daar komt, want dat kan ik je ook niet vertellen.
"De door u gewenste reis is niet mogelijk."quote:Op zondag 17 april 2005 09:50 schreef Sanne het volgende:
Ah, je hebt het zelf al gevonden.
Wellicht http://www.9292ov.nl/ ?
Helemaal niet? Nooit?quote:Op zondag 17 april 2005 09:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
"De door u gewenste reis is niet mogelijk."
Hmmpft
Ik tikte in vanaf treinstation Den Bosch naar die weg, meestal geeft ie dan een looproute aanquote:Op zondag 17 april 2005 09:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Helemaal niet? Nooit?
Zit je ver weg? Anders pak je de fiets?
We zijn benieuwd wat je ervan vindt. Laat je dat ook even weten hier?quote:Op zondag 17 april 2005 09:58 schreef tonks het volgende:
Ff zou een paar dingentjes online bestellen.. zien er wel leuk uit
Ja is goed,quote:Op zondag 17 april 2005 10:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
We zijn benieuwd wat je ervan vindt. Laat je dat ook even weten hier?
Als er dan hordes meisjes achter je aan rennen is het toch niet zo heel ergquote:Op zondag 17 april 2005 10:17 schreef tonks het volgende:
Zijn het eigenlijk wel jongentjes zeepjes want straks ruik ik WEER helemaal naar meisjes
Ja maar ik heb eens de verkeerde shampoo hier thuis gebruikt rook ik de hele dag naar fruit enzoquote:Op zondag 17 april 2005 10:18 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Als er dan hordes meisjes achter je aan rennen is het toch niet zo heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |