Ik heb de Dream Time Temple Balm, want ik slaap niet echt goed de laatste tijd, ruikt heel fijn naar die paarse bloemetjes (naam vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Auticia, ik ben jaloers!!!!
Vertel eens even hoe die temple balm je bevalt? Die is nieuw in de lijn he?
Cool.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:08 schreef Sanne het volgende:
Ik zat zelf aan de Flying Fox temple balm te denken. Kom alleen niet in de buurt van een Lush zolang ik niet werk. (Bij mijn werk zitten er 2 in de buurt) en op de site kan ik het niet ruiken wat ik bestel dus dat is geen optie.
Deze wil ik:
Flying Fox (douchegel) en Youki-Hi (bruisbal) zijn enorme bestsellers, maar we verwachten nog meer van Flying Fox Temple Balm! Jasmijn is 's werelds meest sensuele parfum; het kalmeert en ontspant je ook, zodat je rotbuien verdwijnen als sneeuw voor de zon. Mark heeft deze balsem bedacht om chagrijnige vrouwen te veranderen in sexy godinnen, maar wij vrouwen waren niet verbaasd om te zien dat mannen dit product ook graag gebruiken. Wanneer je belangrijke wederhelft, levenspartner of snoepje van de week je een moeilijke tijd bezorgt, masseer dan snel Flying Fox in op haar (of zijn!) slapen en weldra zal zij jouw kant van het verhaal begrijpen.
[afbeelding]
Ik gebruik de Fever Massage Bar ook als bodylotionquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:11 schreef Sanne het volgende:
Die dingen zijn zo multifunctioneel!
Ik vond zelf gisteren de massagebar na een beetje afvegen ook op een bodylotion lijken.
Ik zie steeds meer mogelijkheden!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik gebruik de Fever Massage Bar ook als bodylotion.
Een mens moet toch om boodschappenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mogelijkheden!
Volgens mij is Lush verslavend. Ben nu aan het bedenken hoe ik in de winkel kan komen met de zekerheid dat ik geen collega's tegen kom. Kan het niet maken om in de ziektewet te zitten en wel de Lush te bezoeken, niet?
That's true!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
Een mens moet toch om boodschappen? Ziektewet of niet..
Ja, mij lijkt het geweldig. Maar ik heb niet zoveel vriendinnen die mee zouden kunnen gaan denk ik, misschien kunnen we hier mensen oproepen om te kijken of er interesse is in zo'n Lush-avond? Hoe meer zielen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
That's true!
Maar even wat anders. Er hangt bij Lush altijd zo'n bord dat je ook met vriendinnen 's avonds kunt komen voor een speciale Lush uitleg. Ik had het er met Aventura al over. Leek me zo'n leuk idee voor een (mini)meeitng. Met de nadruk op mini, zo groot zijn die winkels niet.
Is daar interesse voor? Lijkt mij erg leuk!![]()
De webshop heeft een groot nadeel; je kunt niet ruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
[edit: toevoeging:] Of je maakt gebruik van de webshop
Precies.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
De webshop heeft een groot nadeel; je kunt niet ruiken.
En dat is toch wel 80% van de Lush belevenis. Het ruiken!!!
Die heb ik ook! Vind hem erg fijn!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Irresistable Bliss Shampoo Bar.
[afbeelding]
Je kunt ook online bestellen! Maar net zoals ik al zei, dan mis je dus de hele reuksensatie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
oeh, haarlem zit er ook 1 zie ik nu.
misschien wat om op mn vrije dag eens te gaan kijken
Vanaf het NS-station richting centrum lopen. In de Barteljorisstraat, je kan m bijna niet missenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:02 schreef Sanne het volgende:
Geen idee, ben niet zo thuis in Haarlem. Maar dat weet Auticia wel.
Heb je al eens iets van Lush gebruikt?
Best duur. Vind ik tenminste... (ik koop dan ook teveelquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
dank je
ik denk dat ik donderdag ga
is het erg duur, of wel te doen?
Het is inderdaad niet goedkoop, daarom ben ik ook zo benieuwd wat Auticia kwijt was.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maare, zeg eens; hoeveel was jij nou kwijt in die twee aankopen??
Ik durf het echt niet te zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet goedkoop, daarom ben ik ook zo benieuwd wat Auticia kwijt was.
Ze heeft aardig ingeslagen zo te zien!!!
Ja, vooral omdat in de Kalverstraat er lepels stonden in de verse maskers.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:17 schreef Aventura het volgende:
Krijgen jullie ook weleens trek als je daar bent? In de zin van dat je het wel wilt proeven, zo lekker ruikthet/ziet het eruit
quote:Op woensdag 13 april 2005 08:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga jullie allemaal aanklagen
Mn vriendin heeft het ook ondekt nu
Ik heb allemaal van die Xenos bakjes gekocht (nep-tupperware) en daar zit alles in, en het is inderdaad vol in de douche nuquote:Op woensdag 13 april 2005 09:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgende ding wat ik ga kopen wordt de Temple Balm. Flying Fox wordt het denk ik ook.
Helaas heb ik niet het budget om los te gaan zoals Auticia
Hoe bewaren jullie al je spulletjes trouwens? Je mag haast wel een extra plank monteren
![]()
Wat zij zegt. Ik heb het in stapels in mn bureaukastje staan. Moet op een droge plek bewaard worden toch? In de badkamer is iig geen plek. Mn boeken ruiken naar zeep nuquote:Op woensdag 13 april 2005 09:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb allemaal van die Xenos bakjes gekocht (nep-tupperware) en daar zit alles in, en het is inderdaad vol in de douche nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |