"boomknuffelaars"quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
But the horse was happy, there is a half a gallon of prove
Dat is niet nieuw, dat is elke week zoquote:Op zondag 6 februari 2005 22:39 schreef veldmuis het volgende:
Ze gingen er wel keiserieus op in, whehe
'k zag het voor het eerst deze week. Wel zonde, achterafquote:Op zondag 6 februari 2005 22:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is niet nieuw, dat is elke week zo
Dat vraag ik me ook altijd af.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:32 schreef MeneerTim het volgende:
Trappen die mensen die in zijn show zitten er nou echt in of spelen ze gewoon mee? Alles straalt er vanaf dat hij een grap met je uithaalt maar iedereen blijft serieus.
De grap van Ali G is, is dat mensen dus niet weten of hij nou echt is of nietquote:Op maandag 7 februari 2005 00:32 schreef MeneerTim het volgende:
Trappen die mensen die in zijn show zitten er nou echt in of spelen ze gewoon mee? Alles straalt er vanaf dat hij een grap met je uithaalt maar iedereen blijft serieus.
dan downbload je toch ff de voorgaande afleveringenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
'k zag het voor het eerst deze week. Wel zonde, achteraf.
Maar dan werkt het toch op z'n minst op de lachspieren. Iedereen blijft bloedserieus op hem reageren. Niemand lacht en iedereen blijft hem vriendelijk antwoorden. Dat lijkt me zo onrealistisch. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Ushi en van Dijk, daar krijgen de gasten de slappe lach of voelen zich opgelaten. Bij Ali G reageren ze alsof het een gewone talkshow is, terwijl ze echt wel nattigheid moeten voelen als een gast in een enorm clownspak zit en vraagt of de zee vervuild is voornamelijk door de uitwerpselen van vissen?quote:Op maandag 7 februari 2005 00:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De grap van Ali G is, is dat mensen dus niet weten of hij nou echt is of niet
ik weet het niet, de judomeester en die vent op het begin moesten ook lachenquote:Op maandag 7 februari 2005 10:57 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Maar dan werkt het toch op z'n minst op de lachspieren. Iedereen blijft bloedserieus op hem reageren. Niemand lacht en iedereen blijft hem vriendelijk antwoorden. Dat lijkt me zo onrealistisch. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Ushi en van Dijk, daar krijgen de gasten de slappe lach of voelen zich opgelaten. Bij Ali G reageren ze alsof het een gewone talkshow is, terwijl ze echt wel nattigheid moeten voelen als een gast in een enorm clownspak zit en vraagt of de zee vervuild is voornamelijk door de uitwerpselen van vissen?
wat ze hier in nederland uitzenden daar is iig zeker in geknipt. ik heb andere versies gezien van de afleveringen die ze nu laten zien. zoals gister bijvoorbeeld dat die club eigenaar over Matt Damon gaat vertellen, hij is daar nooit geweest maar Bruno vraagt aan hem of hij een leuke anekdote kan verzinnen. dat is er hier gewoon uitgekniptquote:Op maandag 7 februari 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
Ik vermoed toch een beetje dat het gemonteerd is.
Het kan ook andersom zijn, dat ze in de Amerikaanse versie bepaalde dingen erin moeten laten staan cq vermelden, wanneer annecdotes over "andere" personen verzonnen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat ze hier in nederland uitzenden daar is iig zeker in geknipt. ik heb andere versies gezien van de afleveringen die ze nu laten zien. zoals gister bijvoorbeeld dat die club eigenaar over Matt Damon gaat vertellen, hij is daar nooit geweest maar Bruno vraagt aan hem of hij een leuke anekdote kan verzinnen. dat is er hier gewoon uitgeknipt![]()
idd niet z`n beste aflevering maar ik heb wel weer gelachenquote:Op zondag 13 februari 2005 22:50 schreef Smoonshine het volgende:
minste aflevering van deze reeks moet ik zeggen. Wel een paar leuke momenten, maar zo gelachen als op die boerderij heb ik zeker niet. Die gast op het laatst was wel mooi "How far can it go in the pooping shaft?"
ow dat zou best kunnen, maar t blijft grappigquote:Op maandag 14 februari 2005 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Was er niet gigantisch geknipt in dat stukje met die sexuologe?
Had jij dat wel gedaan?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:26 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het dit keer een erg matige aflevering. Alleen dat laatste was idd erg hilarisch, alleen toch jammer dat die niet doorzette en gewoon nog een keer Gay zei.
Najah, ze hebben altijd zo;n grote muil enso, en er zullen ook heus wel andere mensen bij zijn geweest (camera-man enzo) dus het had mij wel leuk geleken als ie er gewoon scheit aan had gehad en het nog een keer zei.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Had jij dat wel gedaan?
Die vent stond echt op het punt om hem neer te hoeken.

Ja, de angst voor homo's zit diep geworteld bij die Amerikaanse jochies.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:05 schreef Woffel het volgende:
Dit was zeker weer een puike aflevering. Vooral dat geflip van die Amerikanen als ze er achter komen dat meedoen aan zogenaamde gayshow.
in een interview met die griet die tijdens een acteerklasje zgn door borat versierd moest worden vertelde ze dat ze pas echt wist dat het nep was toen ze opgebeld werd door een vriend met de mededeling datz e op tv was.quote:Op maandag 21 februari 2005 01:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denk niet zo voor homo's zelf.Eerder de angst om er voor een uitgemaakt te worden.
![]()
Iets anders: ik vraag me af of het tv-team bij al die Ali G. interviews na afloop zegt dat het allemaal een grap is..Bij die laatste gast lijkt me dat interessant om te zien.
laat je je ass zien terwijl je krijgt te horen dat er allemaal geile mannen op je zitten te sjoreenquote:Op maandag 21 februari 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, de angst voor homo's zit diep geworteld bij die Amerikaanse jochies.
quote:Op maandag 21 februari 2005 00:05 schreef Woffel het volgende:
Dit was zeker weer een puike aflevering. Vooral dat geflip van die Amerikanen als ze er achter komen dat meedoen aan zogenaamde gayshow [afbeelding]
En dat stukje op het eindeIt's cause i'm black, aint it?
Ik denk dat je ook wel een paar Nederlanders daar kwaad mee krijgt.quote:Op maandag 21 februari 2005 01:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denk niet zo voor homo's zelf.Eerder de angst om er voor een uitgemaakt te worden.
![]()
So f***ing what?! Ga jij wakker van liggen?quote:Op maandag 21 februari 2005 06:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
laat je je ass zien terwijl je krijgt te horen dat er allemaal geile mannen op je zitten te sjoreen
Niet terwijl. Dan hield ik er erg snel mee op.quote:Op maandag 21 februari 2005 06:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
laat je je ass zien terwijl je krijgt te horen dat er allemaal geile mannen op je zitten te sjoreen
Hij vroeg niet als hij geadopteerd was. De demonstratie was tegen abortie en hij vroeg de dominee als hij vroeger ook ''aborted'' was, en dat woord bestaat natuurlijk niet en dat is niet mogelijk en dat was de grap.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:34 schreef Smoonshine het volgende:
Die demonstratie was echt geweldig. Dat hij aan die dominee vroeg of hij vroeger zelf geadopteerd was.
Ik heb echt van plaatsvervangende schaamte over de bank liggen rollen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:50 schreef Timo20 het volgende:
ik vond de aflevering van zondag echt 1 van de betere van de afgelopen tijd.
heb erg gelachen, vooral met die gasten op t strand en met die man op t einde![]()
nee, maar ik ben dan ook geen amerikaanquote:Op maandag 21 februari 2005 22:37 schreef kamagurka het volgende:
[..]
So f***ing what?! Ga jij wakker van liggen?
hehequote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:12 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ik heb echt van plaatsvervangende schaamte over de bank liggen rollen.
sorry, was een typo van mijn kant. Ik bedoelde zelf ook geaborteerd.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:23 schreef Grounded het volgende:
[..]
Hij vroeg niet als hij geadopteerd was. De demonstratie was tegen abortie en hij vroeg de dominee als hij vroeger ook ''aborted'' was, en dat woord bestaat natuurlijk niet en dat is niet mogelijk en dat was de grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |