When there's fluff on the muff, she's old enough.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
"If there is grass on the pitch, let's play"
Staat een pagina terugquote:Op zondag 23 januari 2005 22:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
*check*
ZIP PASSWORD: www.lando.co.uk
staan gewoona llemaal hier: www.lando.co.ukquote:Op maandag 24 januari 2005 10:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Heb je er die van deze week ook kasta?![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
When there's fluff on the muff, she's old enough.![]()
Wat een vieze flikkersquote:Op zondag 30 januari 2005 14:56 schreef NITR0 het volgende:
vanavond geen Ali G![]()
Wie kijkt er nou naar Thema-avond Filmfestival Rotterdam 2005......
Ik.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:56 schreef NITR0 het volgende:
vanavond geen Ali G![]()
Wie kijkt er nou naar Thema-avond Filmfestival Rotterdam 2005......
"boomknuffelaars"quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
But the horse was happy, there is a half a gallon of prove
Dat is niet nieuw, dat is elke week zoquote:Op zondag 6 februari 2005 22:39 schreef veldmuis het volgende:
Ze gingen er wel keiserieus op in, whehe
'k zag het voor het eerst deze week. Wel zonde, achterafquote:Op zondag 6 februari 2005 22:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is niet nieuw, dat is elke week zo
Dat vraag ik me ook altijd af.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:32 schreef MeneerTim het volgende:
Trappen die mensen die in zijn show zitten er nou echt in of spelen ze gewoon mee? Alles straalt er vanaf dat hij een grap met je uithaalt maar iedereen blijft serieus.
De grap van Ali G is, is dat mensen dus niet weten of hij nou echt is of nietquote:Op maandag 7 februari 2005 00:32 schreef MeneerTim het volgende:
Trappen die mensen die in zijn show zitten er nou echt in of spelen ze gewoon mee? Alles straalt er vanaf dat hij een grap met je uithaalt maar iedereen blijft serieus.
dan downbload je toch ff de voorgaande afleveringenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
'k zag het voor het eerst deze week. Wel zonde, achteraf.
Maar dan werkt het toch op z'n minst op de lachspieren. Iedereen blijft bloedserieus op hem reageren. Niemand lacht en iedereen blijft hem vriendelijk antwoorden. Dat lijkt me zo onrealistisch. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Ushi en van Dijk, daar krijgen de gasten de slappe lach of voelen zich opgelaten. Bij Ali G reageren ze alsof het een gewone talkshow is, terwijl ze echt wel nattigheid moeten voelen als een gast in een enorm clownspak zit en vraagt of de zee vervuild is voornamelijk door de uitwerpselen van vissen?quote:Op maandag 7 februari 2005 00:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De grap van Ali G is, is dat mensen dus niet weten of hij nou echt is of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |