Mogelijk heeft u een verouderde bookmark of verwijzing vanaf elders gevolgd naar een pagina die al niet meer beschikbaar is.
Heeft u anders misschien een spelfout gemaakt?
Eventueel zou u kunnen proberen te vinden wat u zoekt via de homepage van www.top40.tmfweb.nl
-------------------
Hmmm, nu doet ie het opeens wel
19/4/1986 4 16 4 Living doll - Cliff Richard & the Young Ones
stond 1 dag na dat ik geboren werd op nr1
[Dit bericht is gewijzigd door m1quel op 27-10-2003 17:40]
quote:url is aangepast
Op maandag 27 oktober 2003 17:37 schreef m1quel het volgende:
Niet Gevonden
De door u opgevraagde pagina "/nr1.html" bestaat niet.Mogelijk heeft u een verouderde bookmark of verwijzing vanaf elders gevolgd naar een pagina die al niet meer beschikbaar is.
Eventueel zou u kunnen proberen te vinden wat u zoekt via de homepage van www.top40.tmfweb.nl
12 februari 1989
Hoera!
18 mei 1985
Popcorn - Hot Butter
Popcorn - Anarchic System
Alles beter dan de Pet shop boys.
de rest van die maand staat er niet op
[Dit bericht is gewijzigd door Tiemie op 27-10-2003 17:42]
Ik ben trouwens vernoemd naar de nummer 1 hit die daarvoor was, John ravolta & Olivia Newton John.
Nooit van gehoord
een kerstliedje
Fire - the Pointer Sisters
Ik ken wel andere nummers maar deze ken ik ff niet
quote:Same hiero
Op maandag 27 oktober 2003 17:38 schreef Bonnie_R het volgende:
Why tell me why - Anita MeyerHoera!
quote:naar mijne dus...
Op maandag 27 oktober 2003 17:42 schreef Grayburn het volgende:
Luv - You're the greatest lover. sept. 1978Ik ben trouwens vernoemd naar de nummer 1 hit die daarvoor was, John ravolta & Olivia Newton John.
quote:bij mij dus ook
Op maandag 27 oktober 2003 17:46 schreef ChatGirl het volgende:
deze: 1/12/1984 When the rain begins to fall - Jermaine Jackson & Pia Zadora
of deze:5/1/1985 Do they know it's Christmas - Band Aid
en dat nog wel als Micheal Jackson fan!!!
Stond meer dan 2 maanden op nummer 1, dat zie je vandaag de dag niet meer zovaak...
fijn ben geboren met george micheal op de achtergrond
quote:de songfestival-winnaars van dat jaar
Op maandag 27 oktober 2003 17:45 schreef Bioman_1 het volgende:
Making your mind up - Bucks Fizz (23 mei 1981)Nooit van gehoord
ontopic: Beatles - The ballad of John and Yoko
(maar dat staat vast ook al in deel 1 en/of 2
Het zegt me echt drie keer niks!
Gadverdamme, wat een k*t nummer, en dat op mijn geboortedag...
Geen geweldig liedje, maar het had veel slechter gekund.
quote:Da's de mijnes
Op maandag 27 oktober 2003 17:42 schreef Grayburn het volgende:
Luv - You're the greatest lover. sept. 1978Ik ben trouwens vernoemd naar de nummer 1 hit die daarvoor was, John ravolta & Olivia Newton John.
1/7/1978 9 2 2 You're the one that I want - John Travolta & Olivia Newton-John
quote:Vandaar dat ik zo'n geboren winnaar ben
Op maandag 27 oktober 2003 17:59 schreef ranja het volgende:[..]
de songfestival-winnaars van dat jaar
ontopic: Beatles - The ballad of John and Yoko
(maar dat staat vast ook al in deel 1 en/of 2
quote:Is op zich best uniek te noemen.
Op maandag 27 oktober 2003 17:45 schreef timmeeeh het volgende:
5/1/1985 3 3 4 Do they know it's Christmas - Band Aideen kerstliedje
Er hebben slechts twee kerstplaten op één gestaan in de geschiedenis van de Top 40: Do They Know It's Christmas dus (dat overigens te laat op één kwam: namelijk pas in de eerste week van 1985; bleef daar wel vier weken staan) en Lonely This Christmas van Mud, dat tot op heden de enige kerstplaat is die daadwerkelijk tijdens kerst op één heeft gestaan (kerst '74, that is). De enige echte Christmas Number One, zeg maar.
Maar er zijn dus niet veel mensen die kunnen zeggen dat er tijdens hun geboorte een kerstplaat op #1 stond. Ben je nu gelukkig?
quote:Een héél oud nummer. Toen al!
Op maandag 27 oktober 2003 18:35 schreef IM_Barney het volgende:
Cara mia - Jay & the Americans
quote:Klopt. Meer waren er ook niet die maand. Elton bleef tot eind januari '86 op #1 staan.
Op maandag 27 oktober 2003 17:42 schreef Tiemie het volgende:
7/12/1985 Nikita - Elton Johnde rest van die maand staat er niet op
quote:Zeg maar gewoon alle uitvoeringen van Popcorn. Ook die van de Popcorn Makers bijvoorbeeld. De nummers klinken sowieso nagenoeg identiek en verschenen tegelijk. Hoezo verwarrend?
Op maandag 27 oktober 2003 17:41 schreef bas-beest het volgende:
één van deze 2 nr's 14-09-1972Popcorn - Hot Butter
Popcorn - Anarchic System
[Dit bericht is gewijzigd door Ferdo op 27-10-2003 19:02]
Stond op 14-04-1984
Met Hello van Lionel Richie
wat een entree in de wereld
Hello
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 27-10-2003 19:01]
22-7-1983
[edit] net ff gedownload wat een nummer [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door pascalheister op 27-10-2003 19:12]
18 oktober 1990
Jullie noemen allemaal nummers van toen ik op de middelbare school zat.
Ik ben geboren tijdens de Kinks - Sunny Afternoon.
Wat een ouwe doos ben ik dan eigenlijk.........
Queen,Prince,Michael Jackson of George Michael
maar
Sean Paul,Beyonce,50 Cent,Eminem
quote:Die is erg grappig. Zoek eens op
Op maandag 27 oktober 2003 17:53 schreef Nealz het volgende:
6/11/1982 4 2 2 Pass the Dutchie - Musical Youth
nooit van gehoord
De mijne
Hello A - Mouth & MacNeal
Heb eigenlijk altijd gedacht dat Child in Time van Deep Purple toen op 1 stond. Vreemd, wellicht kwam die toen uit of zo
10 oktober jarig!!
Wel toepasselijke titel moet ik zeggen.
quote:Huh? Dat zijn toch gewoon twee nummers. Moeizame bevalling van een paar weken?
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:08 schreef placebeau het volgende:
Als je huilt / Bim bam - André van Duin
quote:ik ken het/de nummers niet, maar het stond zo op de site
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:14 schreef Riert het volgende:[..]
Huh? Dat zijn toch gewoon twee nummers. Moeizame bevalling van een paar weken?
weet er trouwens iemand of er ook zo'n belgische site bestaat
(volgens mij stond er daar net een prachtig nummer op één)
Ik ben wel een idealistisch type.
Nooit van gehoord.....eens kijken of ik het kan downloaden, kopen zal niet meer gaan ben ik bang
quote:Child In Time heeft alleen in de Top 100 Allertijden op #1 gestaan. In de Top40 kwam het niet verder dan nummer 9.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:56 schreef Riert het volgende:[..]
Die is erg grappig. Zoek eens op
De mijne
Hello A - Mouth & MacNealHeb eigenlijk altijd gedacht dat Child in Time van Deep Purple toen op 1 stond. Vreemd, wellicht kwam die toen uit of zo
quote:Same.
Op maandag 27 oktober 2003 17:37 schreef m1quel het volgende:
Niet Gevonden
De door u opgevraagde pagina "/nr1.html" bestaat niet.Mogelijk heeft u een verouderde bookmark of verwijzing vanaf elders gevolgd naar een pagina die al niet meer beschikbaar is.
Eventueel zou u kunnen proberen te vinden wat u zoekt via de homepage van www.top40.tmfweb.nl-------------------
Hmmm, nu doet ie het opeens wel
19/4/1986 4 16 4 Living doll - Cliff Richard & the Young Ones
stond 1 dag na dat ik geboren werd op nr1
quote:Ieder decennium zijn eigen artiesten.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
ik zit zo te denken als je nu geboren wordt is het nietQueen,Prince,Michael Jackson of George Michael
maar
Sean Paul,Beyonce,50 Cent,Eminem
quote:Maar wel sneu voor die mensen, dat wel
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:00 schreef Ferdo het volgende:Ieder decennium zijn eigen artiesten.
jezus. 3 dagen na mijn geboorte dan.
quote:Nou, speciaal voor jou meld ik dan nog maar een keer dat die van mij 'A whiter shade of pale' van Procol Harum is.
Op maandag 27 oktober 2003 23:52 schreef bloodymary het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie allemaal jong!!!!Jullie noemen allemaal nummers van toen ik op de middelbare school zat.
quote:Ik heb de single!
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:06 schreef thaduck het volgende:
25 juli 1980: Late at night - MaywoodKen ut nie eens
quote:haha, ik ben blij dat je me een hart onder de riem steekt, maar dat je die single hebt van Maywood, daar moet ik dan toch weer erg hard om lachen hoor!
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:24 schreef Jane het volgende:[..]
Nou, speciaal voor jou meld ik dan nog maar een keer dat die van mij 'A whiter shade of pale' van Procol Harum is.
(de eerste keer dat ie op nr. 1 stond)
[..]Ik heb de single!
![]()
quote:Wel het enige nummer van haar dat het aanhoren wel waard is, eigenlijk.
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:22 schreef fratsman het volgende:
Barbra Streisand.....
Het kon echt velen en velen malen erger (hè Zander )
quote:Hee, die heb ik ook!
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:56 schreef Seborik het volgende:
Rapper's delight - Sugarhill Gang
quote:Dat wordt karaoke in Delft.
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:59 schreef Jane het volgende:[..]
Hee, die heb ik ook!
(en kan hem woordelijk meezingen
)
quote:"Waar komen jullie toch vandaan.... "
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:46 schreef Vork het volgende:
Het kon echt velen en velen malen erger (hè Zander)
Ik heb het singletje van Rappers Delight trouwens ook, maar natuurlijk niet gekocht toen hij op 1 stond.
quote:En die LP heb ik!
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:03 schreef Zander het volgende:[..]
"Waar komen jullie toch vandaan.... "
quote:Waarschijnlijk omdat Nikita megalang op nr.1 heeft gestaan, een week of 10 meen ik
Op maandag 27 oktober 2003 17:42 schreef Tiemie het volgende:de rest van die maand staat er niet op
Ken het niet
Ik ken het nummer niet, terwijl ik toch wel wat nummers ken uit die tijd.. maja het heeft ook maar 1 week op nr 1 gestaan..
quote:Hey you Rock Steady Crew
Op woensdag 29 oktober 2003 20:33 schreef hilliebillie het volgende:
26/11/1983 4 2 2 (Hey you) Rock Steady Crew - the Rock Steady CrewIk ken het nummer niet, terwijl ik toch wel wat nummers ken uit die tijd.. maja het heeft ook maar 1 week op nr 1 gestaan..
Leuk.
quote:Offtopic:
Op woensdag 29 oktober 2003 20:38 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hey you Rock Steady Crew
Show what you do
Make a break make a move...Leuk.
Toevallig was Rock Steady Crew vanavond nog op tv. Het ging om de zangeres, er gaan namelijk geruchten dat zij omgekomen is tijdens het breakdancen, ze zou daarbij haar nek gebroken hebben.......
quote:Zeven, om precies te zijn.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:08 schreef thecrook het volgende:[..]
Waarschijnlijk omdat Nikita megalang op nr.1 heeft gestaan, een week of 10 meen ik
quote:Misschien als je hem hoort...
Op woensdag 29 oktober 2003 20:11 schreef sassa_s het volgende:
27 oktober 1982 ben ik geboren en 3 dagen later stond Donna Summer met State of independence op nummer 1.Ken het niet
Het achtergrondkoor op dat nummer (compositie van Jon Anderson van Yes en van Vangelis) was overigens zowat bekender dan Donna Summer zelf. O.a. Michael Jackson en Stevie Wonder zongen mee. Plus nog een leger aan prominente zangers en zangeressen. De single stond slechts één week op één. net als Donna's eerste nummer-1-hit, I Feel Love (1976).
En ik maar denken dat het toeval is dat ik een ABBA fan ben....het is gewoon voorbestemd
Frida
quote:Hee, dat is mijn verwek-nummer 1! Tenminste, dat heb ik volgens mij n.a.v. een vorig deel een keer uitgezocht.
Op zaterdag 1 november 2003 00:08 schreef Manono het volgende:
Yellow submarine / Eleanor rigby - the Beatles
quote:Hey puber, in jou tijd was er tenminste nog een top 40
Op maandag 27 oktober 2003 23:52 schreef bloodymary het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie allemaal jong!!!!Jullie noemen allemaal nummers van toen ik op de middelbare school zat.
quote:Nee, niet in Nederland, maar voor iedereen geboren voor 1965 is hier een ander linkje:
Op zaterdag 1 november 2003 14:25 schreef thefreezeman het volgende:Ik ben opgericht in 1962, toen hadden ze zoiets nog niet
http://www.charts-surfer.de/musikcharts1024e.htm
Daar kun je bijvoorbeeld ook de UK en US charts zien (in de US hebben ze charts vanaf 1940). Het enige nadeel vind ik dat je moet weten wat het weeknummer is waarin je geboren bent en als je geen kalender bij de hand hebt kan dat lastig zijn.
Zo weet ik nu ook dat de nr. 1 in de US 'Windy' van The Association was, toen ik geboren ben. In de UK stond, net als in Nederland, 'A Whiter Shade Of Pale' op 1.
quote:Dat is een fraai nummer, DR.
Op zaterdag 1 november 2003 16:13 schreef Diverse_Reality het volgende:
Codo - DÖF
ik heb het weleens gehoord, volgens mij een rustig soul/r&b nummer...
quote:Als je Sky aanzet, hoor je het iedere dag.
Op zaterdag 1 november 2003 18:27 schreef PogueMahone het volgende:
ik heb het weleens gehoord
quote:dat doe ik dus niet
Op zaterdag 1 november 2003 18:29 schreef dwerg het volgende:[..]
Als je Sky aanzet, hoor je het iedere dag.
quote:In de U.K. Nut Rocker - B. Bumble & Stingers
Op zaterdag 1 november 2003 16:00 schreef Jane het volgende:[..]
Nee, niet in Nederland, maar voor iedereen geboren voor 1965 is hier een ander linkje:
http://www.charts-surfer.de/musikcharts1024e.htm
Daar kun je bijvoorbeeld ook de UK en US charts zien (in de US hebben ze charts vanaf 1940). Het enige nadeel vind ik dat je moet weten wat het weeknummer is waarin je geboren bent en als je geen kalender bij de hand hebt kan dat lastig zijn.
Zo weet ik nu ook dat de nr. 1 in de US 'Windy' van The Association was, toen ik geboren ben. In de UK stond, net als in Nederland, 'A Whiter Shade Of Pale' op 1.
Misschien stomme vraag, maar wat is 6 2 2 achter de datum?
quote:6 is iig het aantal weken dat de plaat op 1 heeft gestaan (dacht ik)
Op zondag 2 november 2003 10:49 schreef ron_nie het volgende:
11/6/1977 6 2 2 Ma Baker - Boney M.Misschien stomme vraag, maar wat is 6 2 2 achter de datum?
Gisteravond werd mij verteld dat Andre van Duin - Bim bam/Als je huilt op 1 stond toen ik geboren werd.
"Mijn" nummer-1-hit (ABBA - Dancing Queen) als voorbeeld:
4/9/1976 5 2 4 Dancing queen - ABBA
De single klom van de tweede plaats naar de eerste en zakte na vijf weken op de eerste plaats te hebben gestaan naar de 4e plaats.
quote:
Op zondag 2 november 2003 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Maid of Orleans (The waltz Joan of Arc) - Orchestral manoeuvres in the Dark
Ehm ken ik dit..? even opzoeken...
Hoe kun je dit nou niet kennen? Het is een prachtig nummer.
En toen ik werd gemaakt stond Paradise by the dashboardlight van Meatloaf op 1. Er is dus weinig fantasie voor nodig om te weten waar ik ben gemaakt...
Ik voel me zo verdomd alleen - Danny de Munk
ok tis wel n mooi liedje, maar past absoluut niet bij mij
Het kon erger. Daarvoor stonden Abba en BZN op nr 1. 10 dagen erna stond Abba weer op nr 1. Ik kan hier nog enigszins mee leven.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:47 schreef fraubitch het volgende:
I'm on fire - Bruce Springsteen
Aha, da's dan dus ook de mijne. Nou ja, tenminste een klassieker van een groep die zelf hun nummers schreef en wereldwijd vele hits scoorde. Ik kan niet anders dan tevreden zijn.quote:Op zondag 2 november 2003 13:09 schreef Ferdo het volgende:
... "Mijn" nummer-1-hit (ABBA - Dancing Queen) als voorbeeld:
4/9/1976 5 2 4 Dancing queen - ABBA - De single klom van de tweede plaats naar de eerste en zakte na vijf weken op de eerste plaats te hebben gestaan naar de 4e plaats....
Ik ook (25-06-69)quote:Op maandag 27 oktober 2003 17:59 schreef ranja het volgende:
[Beatles - The ballad of John and Yoko
Ik wel! Moet je es 'luisteren' op Kazaa ofzo, is echt een steengoed nummer! Een lekkere piratenhit.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:56 schreef Persephony het volgende:
Rocky - Don Mercedes
Had ik dit willen weten? Ik ken het hele nummer niet...
Is wel een bekend nummer. In de clip wordt gezongen rond een kampvuurquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fernando - ABBA
Nummer ken ik niet eens volgens mij.
Cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fernando - ABBA
Nummer ken ik niet eens volgens mij.
Dat is echt 19, hoor. Lucky you. Extreem stoer.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:27 schreef laurenzo85 het volgende:
Dancing in the Dark - Bruce Springsteen in strijd met 19 van Paul Hardcastle..
27-06-85
Hee, de mijne ookquote:Op maandag 27 oktober 2003 18:57 schreef ASSpirine het volgende:
19-04-1984 geboren
Stond op 14-04-1984
Hello
ben op dezelfde dag geboren als jijquote:Op maandag 27 oktober 2003 18:57 schreef ASSpirine het volgende:
19-04-1984 geboren
Stond op 14-04-1984
Hello
Klopt, echt een niemandalletje.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:23 schreef dwerg het volgende:
Soldiers who want to be heroes van Rod McKuen.
Dat nummer hoor je nooit meer op de radio. Wat ik niet echt een probleem vind.
Klopt, hoor. Die stond hartstikke nummer 1 op 18 februari 1988.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:22 schreef wouterwouter2 het volgende:
23/1/1988 9 2 2 (I've had) The time of my life - Bill Medley & Jennifer Warnes
dichtst bij 18 februari
Ik vind het juist echt een leuk nummer.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, echt een niemandalletje.
Welcome to the club.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:41 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zie steeds meer titels langskomen waarvan ik me nog kan herinneren dat ze in de top 40 stonden. Ouwe lullen, ze worden alsmaar jonger..
Nou, (I've had) The time of my life - Bill Medley & Jennifer Warnes, het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:41 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zie steeds meer titels langskomen waarvan ik me nog kan herinneren dat ze in de top 40 stonden. Ouwe lullen, ze worden alsmaar jonger..
Madonna moet 't zijn voor jou.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
11/7/1987 3 2 4 I want your sex - George Michael
1/8/1987 4 2 3 Who's that girl - Madonna
Ik zit er tussenin
Daar heb ik toen de cd-single van gekocht.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
11/7/1987 3 2 4 I want your sex - George Michael
In 1987 al? Mijn oudste is van 1989.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:14 schreef dwerg het volgende:
Daar heb ik toen de cd-single van gekocht.
Die data staan toch voor de eerste dag dat een single op één stond?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Madonna moet 't zijn voor jou.
Ik moet zeggen dat ik dit herken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:41 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste platen uit de jaren 90 die ik helemaal niet ken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:41 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb die single nog opquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:14 schreef dwerg het volgende:
[..]
Daar heb ik toen de cd-single van gekocht.
Daar ben ik ook vanuit gegaan ja.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die data staan toch voor de eerste dag dat een single op één stond?
Ik ook.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:30 schreef Jane het volgende:
Ik heb die single nog opvinyl
.
Nee, voor de laatste dag.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:28 schreef Ferdo het volgende:
Die data staan toch voor de eerste dag dat een single op één stond?
Zo gek is dat niet hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:02 schreef Arcee het volgende:
Of Stop - Sam Brown, nog iets gekker.
En, klopt dat?quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:49 schreef releaze het volgende:
Every little thing she does is magic - the Police, 27 november 1981
dan ben jij een leeftijdsgenootquote:Op maandag 27 oktober 2003 17:41 schreef Ripley het volgende:
Somebody to love - Queen
Neen!quote:Op maandag 1 november 2004 00:01 schreef devilish1980 het volgende:
is t niet belangrijker welk nummer op 1 stond toen je verwerkt bentdan weet je precies waar je ouders naar luisterden
Angie van de Stones is dat zo te zienquote:Op maandag 1 november 2004 00:01 schreef devilish1980 het volgende:
is t niet belangrijker welk nummer op 1 stond toen je verwerkt bentdan weet je precies waar je ouders naar luisterden
Eendagsvlieg. Geen wonder, met zo'n kapsel.quote:Op maandag 1 november 2004 22:34 schreef aloa het volgende:
In The Summertime - Mungo Jerry
![]()
Da's heel erg Duits.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:31 schreef Minotarumon het volgende:
You want love (Maria Maria) - Mixed Emotions
nooit van gehoord
Volgens mij staat de datum vermeld waarop het nummer op de nummer 1 positie kwam. Het staat dan op nr. 1 totdat de volgende nummer 1 in de lijst voorkomt. In mijn voorbeeld, 7-4-1979, heeft Racey 2 weken op 1 gestaan (van 7-4 tot 21-4). Toen is hij opgevolgd door Boney M. Dat zou toch een betere keuze geweest zijn. Niet dat ik een fan van ze ben, maar het nummer is tenminste nog leuk fout. Kun je van Racey niet zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:23 schreef Yeahinho het volgende:
24/12/1983 3 3 2 You are - Dolly Parton
21/1/1984 1 2 2 Love me just a little bit more (Totally hooked on you) - the Dolly Dots
Wat betekenen die 3 cijfers na de datum?
En was heeft er nou op 1 gestaan in de week voor 21 januari?Lekker duidelijk die site
.
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:56 schreef timbob het volgende:
Ein bißchen Frieden - Nicole
god, heb ik dat
Man, dat is een mooi nummer! Je kunt het echt slechter treffen hoor.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:23 schreef remondepemon het volgende:
3 oktober 82
Private investigations - Dire Straits
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:17 schreef RubberenRobbie het volgende:
Volgens mij staat de datum vermeld waarop het nummer op de nummer 1 positie kwam. Het staat dan op nr. 1 totdat de volgende nummer 1 in de lijst voorkomt. In mijn voorbeeld, 7-4-1979, heeft Racey 2 weken op 1 gestaan (van 7-4 tot 21-4).
Gaat ongeveer zo:quote:Op woensdag 3 november 2004 19:43 schreef MociN het volgende:
Dat was volgens mij: Maywood - Late at night. Ik zal het nummer eens downloaden, kijken of het wat is!
Wat voel ik me soms heerlijk oud in de topic.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:13 schreef woeeiiii het volgende:
23/7/1988 3 2 2 Push it - Salt 'n' Pepa
nog nooit van gehoord, is het wat?
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
Don't leave me this way - the Communards
Nou euh, leuk ofzo?
Ik hoor die naam de laatste tijd steeds vaker, wie de fuck is die gast?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:25 schreef Arinna het volgende:
How 'bout us - Champaign
Als ik een beetje later was geweest had Rubberen Robbie op 1 gestaan...![]()
Dat zijn dezelfde gasten als achter Ome Henk. Misschien zegt je dat wat.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoor die naam de laatste tijd steeds vaker, wie de fuck is die gast?![]()
Ga m zo wel downloadenquote:Op woensdag 3 november 2004 20:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat voel ik me soms heerlijk oud in de topic.
Ja, is een retecool nummer!
Salt-N-Pepa's here! Salt Salt Salt Salt Salt-N-Pepa's here! Salt Salt Salt Salt Salt-N-Pepa's here!
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:35 schreef woeeiiii het volgende:
Ga m zo wel downloaden
Waarschijnlijk herken je hem wel... is nog altijd een zeer populaire plaat (draai hem zelf geregeld/vaak als ik moet dj-en). Kan me niet voorstellen dat je hem niet kent eigenlijk. Ook een aanrader trouwens: de mix van dit nummer door 2 Many DJ'squote:Op woensdag 3 november 2004 20:35 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ga m zo wel downloaden
Ja, en Op de Camping en Olé, Olé, Sinterklaas is here to Stay.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:53 schreef heiden6 het volgende:
Ome Henk, dat was toch met die Jantje Smit parodie enzo?
Ik ben er even tussenuit geweest en ik zie opeens dat Arcee terug is!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:03 schreef Arcee het volgende:
Wat stond er op nummer 1 toen jij geboren werd? 4
Heb alvast een nieuw topic aangemaakt met uitgebreide uitleg hoe het werkt met de datums, enzo. Om verdere verwarring te voorkomen.
Dank!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:30 schreef Beaker het volgende:
Ik ben er even tussenuit geweest en ik zie opeens dat Arcee terug is!
Welkom terug Arcee!
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:30 schreef woeeiiii het volgende:
Oke deze vol maken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |