ik ben erg benieuwd, lv. begin maar met uitleggen.quote:het is ook de reden, dat we rjpvd zsm kwijt willen, hetzij richting belgisch archief, hetzij richting het te beginnen spelletjes-forum. de gewone rjp daarentegen draagt bij aan c&h omdat er naar aanleiding van de plaatjes regelmatig informatie gegeven wordt.
ik voorzie een nieuwe diëet-hype.quote:op zondag 21 mei 2006 20:10 schreef gellius het volgende:
ik ben erg benieuwd, lv. begin maar met uitleggen.
oh mijn god.quote:op dinsdag 16 mei 2006 07:52 schreef lord_vetinari het volgende:
for the record: ik heb niks tegen reeksen, indien ze iets bijdragen aan een forum. ik heb wel iets tegen reeksen die verkapte post-opkrik manieren zijn. dat was reden voor ons om het personenassociatie-topic te sluiten. het is ook de reden, dat we rjpvd zsm kwijt willen, hetzij richting belgisch archief, hetzij richting het te beginnen spelletjes-forum. de gewone rjp daarentegen draagt bij aan c&h omdat er naar aanleiding van de plaatjes regelmatig informatie gegeven wordt.
quote:op dinsdag 16 mei 2006 07:52 schreef lord_vetinari het volgende:
for the record: ik heb niks tegen reeksen, indien ze iets bijdragen aan een forum. ik heb wel iets tegen reeksen die verkapte post-opkrik manieren zijn. dat was reden voor ons om het personenassociatie-topic te sluiten. het is ook de reden, dat we rjpvd zsm kwijt willen, hetzij richting belgisch archief, hetzij richting het te beginnen spelletjes-forum. de gewone rjp daarentegen draagt bij aan c&h omdat er naar aanleiding van de plaatjes regelmatig informatie gegeven wordt.
quote:op zondag 21 mei 2006 22:26 schreef yvonne het volgende:
het blijft tot nader order hier gewoon staan, hoor. als men het niet wil, dan verandert er niets. de blauwen en roden lopen hier rond om de users te helpen/dienen, niet om baas te spelen.
* tekst is gestolen*
sinds wanneer reageer jij op posts van ons dan?quote:op maandag 22 mei 2006 07:56 schreef lord_vetinari het volgende:
yvonne misschien wel, maar jij hebt het nog niet helemaal door. for the record: geen van de c&h mods heeft gisteren topics verplaatst naar men. we waren er namelijk allebei niet. degene die men geopend heeft, heeft zowel rjpvd als rjp uit c&h geplukt en in men gegooid. ik heb gisteravond rjp laten terughalen. maar na jouw op in je fb topic heb ik heel weinig behoefte gehad aan hetzelfde doen voor rjpvd. ik vind het van een verregaande onbeschoftheid getuigen, dat je op deze manier je gelijk probeert te halen of topics opent, tong. het minste wat je had kunnen doen was of hier in fb even een berichtje plaatsen, of even een mailtje te sturen.
beide mods van c&h zijn voor het lozen van rjpvd. het spelletjesforum is ook juist bedoeld voor dergelijke topics.quote:op maandag 22 mei 2006 09:12 schreef pyl het volgende:
"verregaande onbeschoftheid"?
dat zegt een 'moderator' die al maanden dreigt rjpvd te te lozen;
citaatje?quote:een 'moderator' die de rjpvd-users als een stelletje minkukels beschouwt en geen mogelijkheid onbenut laat om dat te laten merken;
klusjes? wij zijn klusjespersonen of zo? dubbele topics gooien we dicht, verkeerd genummerde hernummeren we. wat wil je nog meer?quote:een 'moderator' die slechts met de grootst mogelijke tegenzin en met het grootst mogelijke dedain simpele klusjes voor rjpvd wil opknappen;
vertel?quote:een 'moderator' die er geen enkele moeite mee heeft een user die hem bekritiseert onder valse voorwendselen te laten bannen;
doe even normaal. ik heb er nooit een gehem van gemaakt, dat ik rjpvd een uit de hand gelopen sc topic vind. ik zou er veel minder moeite mee hebben, als de rjpvd users zich ook in andere topics in c&h zouden mengen. dat is namelijk het verschil met de andere fora: daar zijn spelletjes een verlengstuk van het forum, waar de users zich ontspannen van de andere discussies. hier is het een doel op zich.quote:een 'moderator' die de rjpvd-users vergelijkt met een ziekte die moet worden weggesneden;
dreigement? ik heb gewoon aangegeven wat mijn persoonlijke mening over rjpvd is. die mening is gevoegelijk bekend. en ik heb, evenals er, achter de schermen, toen er over een spelletjesforum gepraat werd, nadrukkelijk aangegeven, dat rjpvd daarvoor vanuit c&h kandidaat was.quote:een 'moderator' die nooit ofte nimmer eenvoudig antwoord geeft op een vraag, bijvoorbeeld in de afgelopen week, toen hij zich na zijn laatste dreigement en de reacties daarop, in volledig stilzwijgen hulde.
het gaat er niet om dat rjpvd hier is blijven plakken (hoewel daar het laatste woord echt nog niet over gezegd is). het gaat om de manier waarop. in spt bijvoorbeeld zijn alle spelletjes eruit geflikkerd en is vervolgens gewoon met de mods overlegd, welk spel men graag in spt hield. er is niet als een stel huilende kleuters naar de bovenjuf gelopen om de zin door te drijven, puur en alleen om te zieken. rjpvd kan heel makkelijk in men, daar verliest niemand iets bij, noch c&h, noch rjpvd. integendeel. ik denk dat er in men meer users aan mee zullen doen, omdat daar veel meer mensen komen dan in c&h.quote:die 'moderator' nu, verwijt anderen "verregaande onbeschoftheid" als die anderen iets tegen zijn zin doen, namelijk een - gelukkig geslaagde - poging om hun topic in stand te houden.
tuurlijk, prima dat dat gebeurt, maar waarom moet er bijna altijd een laatdunkende opmerking bij? moet dat nu echt?quote:op maandag 22 mei 2006 10:18 schreef lord_vetinari het volgende:
klusjes? wij zijn klusjespersonen of zo? dubbele topics gooien we dicht, verkeerd genummerde hernummeren we. wat wil je nog meer?
[..]
ben je de volslagen belachelijk ban van pyl alweer vergeten?quote:vertel?
[..]
als ik persoonlijk kijk, heb jij mij de vorige keer de lust volledig ontnomen om mij elders binnen c&h te laten zien. daar zul je ongetwijfeld weer hard om lachen en een rotopmerking over maken, maar zo is het voor mij wel.quote:doe even normaal. ik heb er nooit een gehem van gemaakt, dat ik rjpvd een uit de hand gelopen sc topic vind. ik zou er veel minder moeite mee hebben, als de rjpvd users zich ook in andere topics in c&h zouden mengen. dat is namelijk het verschil met de andere fora: daar zijn spelletjes een verlengstuk van het forum, waar de users zich ontspannen van de andere discussies. hier is het een doel op zich.
[..]
fijn dat jij dat voor ons besloten hebt.quote:dreigement? ik heb gewoon aangegeven wat mijn persoonlijke mening over rjpvd is. die mening is gevoegelijk bekend. en ik heb, evenals er, achter de schermen, toen er over een spelletjesforum gepraat werd, nadrukkelijk aangegeven, dat rjpvd daarvoor vanuit c&h kandidaat was.
[..]
je vergeet dat niemand hier als een huilende kleuter naar yvonne is gelopen. we hebben massal bezwaar gemaakt en dus heeft yvonne besloten dat het terug gaat. dat jij met je enorme haat jegens rjpvd ons liever ziet gaan, dan blijven is 1, maar jij bent een mod die er is om ons te helpen, assisteren en eventueel te corrigeren. maar jij hebt als hoofddoel het kwijtraken/lozen van rjpvd lijkt het wel. dat is niet hoe een mod moet werken! een mod heeft een andere taak, dan een user, maar de rechten van wat een mod wel/niet kan zeggen zijn gelijk. als je dat nou eens ter harte zou nemen...quote:het gaat er niet om dat rjpvd hier is blijven plakken (hoewel daar het laatste woord echt nog niet over gezegd is). het gaat om de manier waarop. in spt bijvoorbeeld zijn alle spelletjes eruit geflikkerd en is vervolgens gewoon met de mods overlegd, welk spel men graag in spt hield. er is niet als een stel huilende kleuters naar de bovenjuf gelopen om de zin door te drijven, puur en alleen om te zieken. rjpvd kan heel makkelijk in men, daar verliest niemand iets bij, noch c&h, noch rjpvd. integendeel. ik denk dat er in men meer users aan mee zullen doen, omdat daar veel meer mensen komen dan in c&h.
gelukkig wordt dat niet bepaald door moderatoren. zoals gisteren nog eens werd bevestigd:quote:op maandag 22 mei 2006 10:18 schreef lord_vetinari het volgende:
beide mods van c&h zijn voor het lozen van rjpvd. het spelletjesforum is ook juist bedoeld voor dergelijke topics.
volgende punt, over je denigrerende (of liever denigrerend bedoelde) posts richting rjpvd:quote:op zondag 21 mei 2006 22:26 schreef yvonne het volgende:.... als men het niet wil, dan verandert er niets. de blauwen en roden lopen hier rond om de users te helpen/dienen, niet om baas te spelen....
ja zeg! alsof ik moet gaan bewijzen dat de middellandse zee blauw is.quote:citaatje?
ja. maar dat schijnt nogal moeilijk door te dringen.quote:volgende punt, over de functie van een moderator, inzake rjpvd:
klusjes? wij zijn klusjespersonen of zo?
elementair fatsoen.quote:dubbele topics gooien we dicht, verkeerd genummerde hernummeren we. wat wil je nog meer?
op grond van deze roemruchte post, die jou in het verkeerde keelgat schoot, werd ik geband, alsof je dat niet meer weet.quote:vertel?
over de ziekte waarmee je de rjpvd users vergeleek:quote:op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef pyl het volgende:
lord_vetinari,
inzake een topic als rjp voor dummies heeft een moderator een louter dienende taak. hij moet op de achtergrond blijven en hier en daar een klusje opknappen. koffie zetten, de vaatwas doen, de vuilniszakken buiten zetten - dat werk. en dan alleen als de users erom vragen.
rjpvd loopt immers al 389 nummers zonder problemen; het enige wat een mod ooit hoefde te doen was het - op verzoek!!! - verbeteren van een typfout in de topictitel, of iets van die orde. in al die 389 nummers is zelden of nooit een onvertogen woord gevallen, zelden of nooit een plaatje geplaatst dat de morele of politieke toets der betamelijkheid niet kon doorstaan. en als dat een enkele keer toch gebeurde, dan corrigeerden de andere users de plaatser (het zelfregulerend vermogen van een goed functionerend democratisch stelsel in de praktijk, zogezegd - maar dat terzijde).
nooit heeft dat tot onverkwikkelijkheden geleid die ingrijpen van een mod nodig maakte. nooit - en ik kan het weten, want ik neem al vanaf het begin met regelmaat deel aan dit topic. overigens hebben we ook voor het maken van eenvoudige optelsommen geen mod nodig, zo is wel gebleken.
een louter dienende taak dus, l_v. knoop dat nou eens in je oren. wij regelen onze zaakjes zelf wel, ook als er (o hemeltje lief!) twee topicnummers tegelijk open zijn. dus in het vervolg handen af van rjpvd, zolang je niet hoort roepen: "hé jij daar, koffie zetten!".
![]()
quote:doe even normaal.
en zo verder:quote:op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef lord_vetinari het volgende:
.... de rjpvd-reeks. maar dat is een gesloten koliekje ....
jouw mening doet niet ter zake. zie mijn roemruchte post.quote:ik heb er nooit een gehem van gemaakt, dat ik rjpvd een uit de hand gelopen sc topic vind.
ja, dit is er eentje van vele:quote:dreigement?
quote:op donderdag 29 september 2005 09:41 schreef lord_vetinari het volgende:
ja, dat rjpvd misschien zijn langste tijd wel eens gehad kon hebben....![]()
![]()
er is hier maar één iemand die ziekt, l_v.quote:het gaat er niet om dat rjpvd hier is blijven plakken (hoewel daar het laatste woord echt nog niet over gezegd is). het gaat om de manier waarop. in spt bijvoorbeeld zijn alle spelletjes eruit geflikkerd en is vervolgens gewoon met de mods overlegd, welk spel men graag in spt hield. er is niet als een stel huilende kleuters naar de bovenjuf gelopen om de zin door te drijven, puur en alleen om te zieken.
daar wordt door de users van rjpvd heel anders over gedacht.quote:rjpvd kan heel makkelijk in men, daar verliest niemand iets bij, noch c&h, noch rjpvd. integendeel. ik denk dat er in men meer users aan mee zullen doen, omdat daar veel meer mensen komen dan in c&h.
waar is dan het feedback forum voor ?quote:op maandag 22 mei 2006 07:56 schreef lord_vetinari het volgende:
maar na jouw op in je fb topic heb ik heel weinig behoefte gehad aan hetzelfde doen voor rjpvd. ik vind het van een verregaande onbeschoftheid getuigen, dat je op deze manier je gelijk probeert te halen of topics opent, tong. het minste wat je had kunnen doen was of hier in fb even een berichtje plaatsen, of even een mailtje te sturen.
wierd, hij vraagt hier om een certified connection.quote:op zondag 11 juni 2006 12:28 schreef natalie het volgende:
invloedrijkste volkerentournament: uitslag!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |