Je bedoelt iedereen waar je het niet mee eens bent?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En eentje voor racisten, xenofoben en ander rechtse neo-con-gespuis, die verpesten ook menig subforum en topic.
Ja, een forum voor mezelfquote:Op zondag 21 mei 2006 21:45 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Je bedoelt iedereen waar je het niet mee eens bent?
1000? Ik ben pas bij 547quote:Op zondag 21 mei 2006 21:48 schreef peaceman het volgende:
Voordat iedereen hier nu ontploft.... tel tot 1000... Misschien is het zinloos ruzie krijgen met een negatieve invloed op onze uiteindelijke plaats....
Verder kan ik er nog niks over zeggen
Dat bordspel ken ik helemaal niet...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:54 schreef fotoloog het volgende:
Wat een gemiereneuk allemaal........
Jij bent nog een jonkie !quote:
Zo hoort hetquote:
Daar kunnen een hoop modjes iets van lerenquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het blijft tot nader order hier gewoon staan, hoor. Als men het niet wil, dan verandert er niets. De blauwen lopen hier rond om de users te helpen/dienen, niet om baas te spelen.
Beginnende griep heerst in dit huis, dus door een vroege duik in bed, hopen we dat in te dammen...quote:Op zondag 21 mei 2006 22:19 schreef wyccie het volgende:
Maarruh, moet ik nou een plaatje van iemand, een gebouw of een spel plaatsen?![]()
Oh, welterusten peace, wat vroeg!
Succes peace. Ik ben al een halve week uit de running.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beginnende griep heerst in dit huis, dus door een vroege duik in bed, hopen we dat in te dammen...![]()
Arme Wibautstraat...quote:Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef Gellius het volgende:
Succes peace. Ik ben al een halve week uit de running.
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Succes peace. Ik ben al een halve week uit de running.
De Wibautstraat is al een halve week de Wibautstraat niet meerquote:
Ik? Sjagrijnig?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
vandaar dat je zo sjaggo was
![]()
Beterschap vriend!
Tot nader order.....tsjonge.....quote:Op zondag 21 mei 2006 22:26 schreef yvonne het volgende:
Het blijft tot nader order hier gewoon staan, hoor. Als men het niet wil, dan verandert er niets. De blauwen en roden lopen hier rond om de users te helpen/dienen, niet om baas te spelen.
* Tekst is gestolen*
Joh, ik heb die tekst ook maar gestolenquote:
Ik begrijp er geen hout meer van..........quote:
Nah,als het maar niet gesloten is...quote:
Yepquote:Op zondag 21 mei 2006 22:29 schreef Treinhomo het volgende:
John Lithgow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |