Daar kunnen een hoop modjes iets van lerenquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het blijft tot nader order hier gewoon staan, hoor. Als men het niet wil, dan verandert er niets. De blauwen lopen hier rond om de users te helpen/dienen, niet om baas te spelen.
Beginnende griep heerst in dit huis, dus door een vroege duik in bed, hopen we dat in te dammen...quote:Op zondag 21 mei 2006 22:19 schreef wyccie het volgende:
Maarruh, moet ik nou een plaatje van iemand, een gebouw of een spel plaatsen?![]()
Oh, welterusten peace, wat vroeg!
Succes peace. Ik ben al een halve week uit de running.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beginnende griep heerst in dit huis, dus door een vroege duik in bed, hopen we dat in te dammen...![]()
Arme Wibautstraat...quote:Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef Gellius het volgende:
Succes peace. Ik ben al een halve week uit de running.
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Succes peace. Ik ben al een halve week uit de running.
De Wibautstraat is al een halve week de Wibautstraat niet meerquote:
Ik? Sjagrijnig?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
vandaar dat je zo sjaggo was
![]()
Beterschap vriend!
Tot nader order.....tsjonge.....quote:Op zondag 21 mei 2006 22:26 schreef yvonne het volgende:
Het blijft tot nader order hier gewoon staan, hoor. Als men het niet wil, dan verandert er niets. De blauwen en roden lopen hier rond om de users te helpen/dienen, niet om baas te spelen.
* Tekst is gestolen*
Joh, ik heb die tekst ook maar gestolenquote:
Ik begrijp er geen hout meer van..........quote:
Nah,als het maar niet gesloten is...quote:
Yepquote:Op zondag 21 mei 2006 22:29 schreef Treinhomo het volgende:
John Lithgow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |