quote:Barend en van Dorp weer terug op de tv. Wanneer komen jullie weer?
Op vrijdag 5 september 2003 21:46 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
Welke 5 maatregelen zou jij nemen als je Minister President was?Kerk en school scheiden, geen islamitisch of christelijk onderwijs meer Koningshuis afschaffen Softdrugs legaliseren, harddrugs onder begeleiding verstrekken aan verslaafden Grenzen dicht voor asielzoekers (die kunnen naar andere delen van Europa waar meer ruimte is) gezinshereniging alleen onder hele zware voorwaarden Kinderbijslag afschaffen
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 05-09-2003 22:18]
Ik heb aan 1 voldoende.
quote:en daar gelijk 1000 windmolens en golfkracht generatoren plaatsen
Op vrijdag 5 september 2003 21:51 schreef Marijnissen het volgende:
- Schiphol niet verder laten uitbreiden, maar gebied in de noordzee inpolderen en daar een tweede luchthaven laten bouwen
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 21:56 schreef Skinkie het volgende:[..]
en daar gelijk 1000 windmolens en golfkracht generatoren plaatsen
quote:kernfusie zou ik mee OK gaan (indien het technisch haalbaar is).. maar kern energie heeft totaal totaal geen toekomst, alleen maar meer troep dan het opbrengt
Op vrijdag 5 september 2003 21:57 schreef Marijnissen het volgende:[..]
* NS terug naar de staat
* Meer macht justitie (+ zwaardere straffen voor misdrijven enz)
* Investeren in kenniseconomie
* Investeren in Defensie
quote:Kan ik me prima in vinden.
Op vrijdag 5 september 2003 22:02 schreef stukovich het volgende:
* Schiphol heel erg laten uitbreiden* NS terug naar de staat
* Meer macht justitie (+ zwaardere straffen voor misdrijven enz)
* Investeren in kenniseconomie
* Investeren in Defensie
quote:wrom die twee? defensie help je alleen de amerikaanse schatkist mee... en schiphol uit laten breiden voor kom je dat rotterdam, eindhoven, groningen echt groot worden.
Op vrijdag 5 september 2003 22:02 schreef stukovich het volgende:
* Schiphol heel erg laten uitbreiden* Investeren in Defensie
2. Maximum snelheid op snelwegen synchroniseren met Duitsland.
Dus advies = 130 en snelheidlimieten aanduiden waar nodig (bijv. de hele Randstad)
3. Stoppen met het bouwen van Vinex lokaties.
Ruimer bouwen waar ruimte is, compacter waar het niet mogelijk is.(weer de Randstad). Limieten stellen aan de woeker grond prijzen van de gemeenten.
4. Verplaatsen ministerie van Landbouw naar Noord Nederland
Als 1 van de weinige plekken waar nog Landbouw mogelijk is
5. Groter deel van de Aardgas baten blijft in de provincie Groningen.
[edit]
2-5 toegevoegd
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door DiRadical op 05-09-2003 22:43]
quote:de staat.. wat dan?
Op vrijdag 5 september 2003 22:09 schreef Parafernalia het volgende:
en wie gaat al deze goede voornemens betalen...?Juist
* Snelwegcapaciteit verdubbelen door een verdieping erop te bouwen en de maximumsnelheid af te schaffen
* spoorwegen asfalteren, conducteurs kunnen de tankstations bemannen
* kerncentrales bouwen en stoppen van de export van het gas
* Alle illegalen per direct het land uitzetten; onderwijs, gegeven in vreemde talen direct hard afstraffen
* Greenpeace en consorten per direct verbieden en verbannen
(o, dat zijn er zes, maar ik ben rechts en rechtsen willen altijd meer )
quote:Dat zou zalig zijn
Op vrijdag 5 september 2003 22:10 schreef DiRadical het volgende:
1. ¤ 0,5 accijns per liter kerosine heffen.Volgens het CBS gaat het om 3434,4 miljoen liter (in 1994)
Dus ongeveer 1,7 miljard euro aan extra inkomsten
quote:pas maar op straks gaan ze allemaal in Duitsland tanken
Op vrijdag 5 september 2003 22:10 schreef DiRadical het volgende:
1. ¤ 0,5 accijns per liter kerosine heffen.Volgens het CBS gaat het om 3434,4 miljoen liter (in 1994)
Dus ongeveer 1,7 miljard euro aan extra inkomsten
quote:Hebben de mensen rond Schiphol ook een stuk minder last en kan Philips weer naar Eindhoven verhuizen omdat dat dichter bij Frankfurt ligt
Op vrijdag 5 september 2003 22:12 schreef Skinkie het volgende:[..]
pas maar op straks gaan ze allemaal in Duitsland tanken
Welke ernstig "serieuze" 5 maatregelen:
euhm:
- Dictatuur
- een Air Force One
- Alle extreem linkse uitroeien
- Eve een nieuwe 2de kamer bouwen dit ziet er niet uit
- JP Balkenende een kart autotje geven
quote:Wil je daarme het fileprobleem aanpakken? Dan kun je beter ophouden want dat werkt niet. De deskundigen op verkeersgebied (waar ik er een van wil worden) zijn het er over eens dat als er een aantal knooppunten wordt aangepakt (meer asfalt op die plekken dus) het aantal files (en dus ook de vervuiling) zeer fors zou dalen. Zo moet de A4 worden doorgetrokken en bijvoorbeeld de A1 bij Blaricum moet met 1 rijbaan worden verbreed. Zo zijn er nog een hoop knelpunten, als we die aanpakken zijn we grotendeels van de files af.
Op vrijdag 5 september 2003 23:19 schreef Ype het volgende:
- Carpoolen en openbaar vervoer promoten
[Dit bericht is gewijzigd door Steijn op 06-09-2003 00:57]
quote:exact.. maar dan hebben de linkse partijen als argument dat er dan ook weer meer auto's komen waardoor het niets helpt
Op zaterdag 6 september 2003 00:52 schreef Steijn het volgende:[..]
Wil je daarme het fileprobleem aanpakken? Dan kun je beter ophouden want dat werkt niet. De deskundigen op verkeersgebied (waar ik er een van wil worden) zijn het er over eens dat als er een aantal knooppunten wordt aangepakt (meer asfalt op die plekken dus) het aantal files (en dus ook de vervuiling) zeer fors zou dalen. Zo moet de A4 worden doorgetrokken en bijvoorbeeld de A1 bij Blaricum moet met 1 rijbaan worden verbreed. Zo zijn er nog een hoop knelpunten, als we die aanpakken zijn we grotendeels van de files af.
quote:ze hebben zelfs tot op zekere hoogte gelijk... immers als je binnen een half uur ergens kunt zijn zonder file, ipv een uur staan in de trein neem je dus de auto.
Op zaterdag 6 september 2003 01:03 schreef Wisp het volgende:[..]
exact.. maar dan hebben de linkse partijen als argument dat er dan ook weer meer auto's komen waardoor het niets helpt
quote:Ik betwijfel dat. Veel mensen reizen niet met de trein (althans dat beeld krijg ik onder mijn kennissen en vrienden) omdat het sneller gaat dan met de auto. Veel mensen reizen met de trein omdat het lekker reizen is, je hoeft niet op het verkeer te letten en je kunt dus nog wat stukken doornemen of een krantje lezen. Tot op zekere hoogte zal dit effect in sterke mate meespelen denk ik.
Op zaterdag 6 september 2003 01:20 schreef Skinkie het volgende:
ze hebben zelfs tot op zekere hoogte gelijk... immers als je binnen een half uur ergens kunt zijn zonder file, ipv een uur staan in de trein neem je dus de auto.
Vaak is het trouwens ook zo dat de trein er korter over doet. Reis bijvoorbeeld uit Utrecht eens naar Zwolle. Dat kun je zelfs als je 130 rijdt niet bijhouden met de auto.
quote:Yeh, groen rechts rules!!
Op zaterdag 6 september 2003 12:46 schreef PeppermintPatty het volgende:
* doodstraf invoeren
* alle illegalen het land uit/grenzen dicht
* softdrugs/harddrugs verbieden
* euro eruit
* meer politie/leger/ME op straat -> vergroting veiligheidsgevoel burger
en eigenlijk nog een, niet onbelangrijke 6e,
* investeren in natuur (het geld wat we besparen op het verbod op bv. bouw v. moskeeen (lees: jihad opleidingscentra) e.d.kunnen we daar mooi voor gebruiken)
en er zijn natuurlijk nog veeeeel meer dingen die moeten veranderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |