abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2003 @ 10:58:24 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11594648
quote:
Nieuwe aanwinst is afmaker én aangever

Feyenoord presenteert maandag bij de eerste training de nieuwe aanwinst Danko Lazovic. Clubarts Robbart van Linschoten heeft de 20-jarige spits uit Servië-Montenegro aan een intensieve medische keuring onderworpen.

Later op de dag werden de laatste financiële plooien rond zijn overgang van Partizan Belgrado naar Feyenoord gladgestreken. Lazovic staat de komende vijf seizoen onder contract bij de Rotterdammers.

De buiten het veld bescheiden Lazovic staat te boek als een toptalent. De voormalige Duitse international Lothar Matthäus, trainer van de club uit Belgrado, heeft dan ook flink de pest in dat Lazovic vertrekt. De jonge aanvaller maakte vorig jaar tegen Brazilië zijn debuut voor het nationale team, waarvoor ook PSV'er Mateja Kezman - zijn grote voorbeeld - speelt. Ook Kezman groeide trouwens op bij Partizan Belgrado voordat PSV hem daar wegplukte.

Lazovic is in de voorste linie op verschillende plekken inzetbaar: als diepe spits, maar ook als aangever. Zelfs op de vleugels kan hij behoorlijk uit de voeten. ,,Beschouw hem primair als een investering voor de toekomst'', is de officiële reactie van Feyenoord, dat met Lazovic de zoveelste aanvaller binnenhaalt. ,,Hij kan uitgroeien tot een echte topper. Misschien staat hij er komend seizoen al helemaal, maar het kan ook zo zijn dat hij wat maanden nodig heeft zijn draai te vinden. Die tijd kunnen we hem geven.''

Wordt deze 20 jarige Servier een topspeler of wordt het een transfer in de trant van Johan Elmander?

Ze noemen daar de 2e Kezman, matige vergelijking, maar als ie net zo veel scoort als dat tuig van psv, dan hoor je mij niet klagen!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_11594872
Ik ben wel erg benieuwd naar hem eigenlijk. Ik hoop dat het de nieuwe Kezman wordt. Voordeel is sowieso al dat ie jong is. .
pi_11594885
quote:
De voormalige Duitse international Lothar Matthäus, trainer van de club uit Belgrado, heeft dan ook flink de pest in dat Lazovic vertrekt.
. Nog een voordeel.
pi_11594908
Ik weet het niet hoor met die gozer, hij is weer het zoveelste voorbeeld van een speler die Feijenoord heeft weten weg te kapen voor de neus van verschillende europese topclubs.
Zowiezo hou ik niet van de vergelijking met een andere speler, was Claucio niet de tweede Ronaldo, Demetradze een tweede babagida (maar dan nóg sneller!), en was Cruz geen tweede Van Basten?

Ik moet het allemaal nog maar zien, jammer dat Elmander nu zeker op het tweede spoor zal belanden. Na Bayern - Feijenoord (doelpunt op karakter) en de wedstrijd tegen Spartak had hij toch een beetje me hart veroverd.

"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 6 juli 2003 @ 11:26:59 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11594943
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:22 schreef Staanplaats het volgende:

Ik moet het allemaal nog maar zien, jammer dat Elmander nu zeker op het tweede spoor zal belanden. Na Bayern - Feijenoord (doelpunt op karakter) en de wedstrijd tegen Spartak had hij toch een beetje me hart veroverd.

Ik heb Elmander ook altijd OK gevonden, en ik denk dat ie in Zweden alleen maar gegroeid is.

Ik vind dat ze hem zeker een "2de" kans hadden moeten geven.

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 6 juli 2003 @ 11:34:33 #6
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11595018
Elmander - Kuyt zou toch een heerlijk spitsenduo zijn? .

En iedereen zeurt wel over Pierre, maar zonder die voorzet van . Elmander. . hadden we die hele Cup niet gewonnen hoor.

The Most Incredible, Baby
  zondag 6 juli 2003 @ 11:35:15 #7
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11595029
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:34 schreef RedGuy het volgende:

En iedereen zeurt wel over Pierre, maar zonder die voorzet van . Elmander. . hadden we die hele Cup niet gewonnen hoor.

Beetje vreemd lopende zin!
  zondag 6 juli 2003 @ 11:36:36 #8
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11595050
Nouja, ik ben nog brak maar wat ik bedoelde te zeggen is dat Elmander gewoon top is en zeker een basisplaatst verdient volgend seizoen.
pi_11596263
Bij zulke talenten is het áltijd afwachten, je kunt niet voorspellen of iemand slaagt in het buitenland (wat het uiteraard voor hem is) of niet.

D'r zijn zoveel dingen die meespelen als het gaat om prestaties van zo'n jonge gast in het buitenland. Mentaliteit en geloof in eigen kunnen zijn daarbij belangrijk, maar niets is doorslaggevend.

Dus ik ben benieuwd

'T zal iig vast geen tweede Kezman zijn (die link is ook alleen maar gelegt ivm het feit dat het óók een jonge joegoslaaf is van Partizan). Ze zeggen btw ook dat hij ook nog op de flanken aardig uit de voeten kan, en zowel aangever als afmaker is. Je kunt wel stellen dat de meeste spelers nog niet zo compleet zijn op dergelijke leeftijd, dus zal het wel óf een aangever óf een afmaker zijn. Of beide mits het een natuurtalent á la Rafael van der Vaart is...

We zullen 't wel zien, toch?

pi_11596851
Deze jongen stond dus helemaal niet in de belangstelling van welke Europese topclub dan ook, behalve wanneer je Italiaanse degradatiekandidaten dat predikaat wilt toedichten.

Feyenoord heeft dit verhaal verteld om te doen geloven dat ze een grote transfer hebben gedaan, maar de kans dat deze jongen richting Farrington, Griga en Damaschin gaat is groter dan dat hij de nieuwe Kiprich wordt.

Deze transfer vertoont tevens opvallend veel overeenkomsten met de omstandigheden waarin ooit Marek Saganowski werd gecontracteerd.... Dat moet genoeg zeggen, al hoop ik voor Feyenoord van niet.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 juli 2003 @ 18:43:16 #11
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11601998
quote:
Op zondag 6 juli 2003 13:41 schreef methodmich het volgende:
Deze jongen stond dus helemaal niet in de belangstelling van welke Europese topclub dan ook, behalve wanneer je Italiaanse degradatiekandidaten dat predikaat wilt toedichten.

Feyenoord heeft dit verhaal verteld om te doen geloven dat ze een grote transfer hebben gedaan, maar de kans dat deze jongen richting Farrington, Griga en Damaschin gaat is groter dan dat hij de nieuwe Kiprich wordt.

Deze transfer vertoont tevens opvallend veel overeenkomsten met de omstandigheden waarin ooit Marek Saganowski werd gecontracteerd.... Dat moet genoeg zeggen, al hoop ik voor Feyenoord van niet.

Dat je hem vergelijkt met die drie is wat overdreven zo'n flopper zal het niet zijn. In zn eigen land wordt hij wel degelijk gezien als een groot talent. Ik moet het allemaal nog maar eens zien, Feyenoord is idd nooit echt tactisch met wat ze roepen over dit soort aankopen. Die vergelijkingen met andere spelers vind ik maar niks, als ze nu al zeggen dat die de nieuwe Kezman wordt kan hij eigenlijk alleen maar floppen. Maaar ik ben wel erg benieuwd naar hem ik heb wat beelden van hem gezien en dat zag er wel leuk uit. We zullen zien. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is wat die gekost heeft.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  zondag 6 juli 2003 @ 19:12:04 #12
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11602323
Ik moet het allemaal nog zien. Heb er weinig vertrouwen in. En ik denk dat we deze speler zowiezo het eerste seizoen nauwelijks zullen gaan zien, van Marwijk is nog steeds trainer en die houdt zich aan zijn principes: "geen jeugd in het elftal"

Ben sceptisch over deze aankoop.

A.M.A.B
pi_11602549
quote:
Op zondag 6 juli 2003 18:43 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Dat je hem vergelijkt met die drie is wat overdreven zo'n flopper zal het niet zijn. In zn eigen land wordt hij wel degelijk gezien als een groot talent. Ik moet het allemaal nog maar eens zien, Feyenoord is idd nooit echt tactisch met wat ze roepen over dit soort aankopen. Die vergelijkingen met andere spelers vind ik maar niks, als ze nu al zeggen dat die de nieuwe Kezman wordt kan hij eigenlijk alleen maar floppen. Maaar ik ben wel erg benieuwd naar hem ik heb wat beelden van hem gezien en dat zag er wel leuk uit. We zullen zien. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is wat die gekost heeft.

Saganowski, exact hetzelfde verhaal. Poolse van Basten. Dat is de grote overeenkomst die ik momenteel zie, Farrington is misschien wat overdreven.
www.thuisuiteten.nl
pi_11603466
Kan dit niet gewoon in het centrale feyenoord topic?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 6 juli 2003 @ 20:18:33 #15
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11603894
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dit niet gewoon in het centrale feyenoord topic?
Het grote Wesley Sonck topic.

Kan dit niet gewoon in het centrale ajax topic?

pi_11603962
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Het grote Wesley Sonck topic.

Kan dit niet gewoon in het centrale ajax topic?

Doe alleen maar even de feyenoord mannetjes na hoor, doen dat ook altijd... Enne, omdat wij het doen, moeten jullie het ook weer hebben... Na-apers.
In Southern Sun
  zondag 6 juli 2003 @ 20:22:05 #17
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11604005
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:20 schreef Da_Sandman het volgende:

Enne, omdat wij het doen, moeten jullie het ook weer hebben... Na-apers.

tuuuuuurlijk!
pi_11604062
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

tuuuuuurlijk!

Zo is het toch altijd?
In Southern Sun
  zondag 6 juli 2003 @ 20:25:27 #19
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11604108
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zo is het toch altijd?

nee nee,wie moest Feyenoord nadoen toen ze in 1970 de EC 1 pakte als Nederlandse club zijnde?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11604151
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

nee nee,wie moest Feyenoord nadoen toen ze in 1970 de EC 1 pakte als Nederlandse club zijnde?

Ja, maar feyenoord moest zo een finale spelen weer na apen!
In Southern Sun
  zondag 6 juli 2003 @ 20:27:42 #21
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_11604177
Nooit van gehoord eigenlijk.

Ik verwacht er maar niet te veel van, het zal niet de eerste keer zijn dat Feyenoord een 'supertalent' binnen haalt dat best wel tegen valt .

Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 6 juli 2003 @ 20:28:56 #22
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11604213
Hoe hoog is de kast?

Niet erg hoog, want Da_Sandman zit er weer op!

zondag 6 juli 2003 @ 20:29:05 #23
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11604219
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, maar feyenoord moest zo een verloren finale spelen weer na apen!

niet waar,Feyenoord won,ajax niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11604264
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe hoog is de kast?

Niet erg hoog, want Da_Sandman zit er weer op!

gebruik ik eens posticons, is het weeeeeeer niet goed!
In Southern Sun
pi_11604277
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

niet waar,Feyenoord won,ajax niet

Maar het gaat mij om de finale an sich
In Southern Sun
  zondag 6 juli 2003 @ 20:31:55 #26
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11604292
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:30 schreef Da_Sandman het volgende:

gebruik ik eens posticons, is het weeeeeeer niet goed!

zondag 6 juli 2003 @ 22:38:09 #27
32216 D.N.A
- topickiller -
pi_11607294
quote:
Op zondag 6 juli 2003 13:41 schreef methodmich het volgende:
Het gerucht ging toch wel degelijk (in de Servische pers...) dat Barcalona hem scoutte. Wellicht dat ze dat alleen dachten omdat Antic daar coach was, maar toch...
  zondag 6 juli 2003 @ 22:41:23 #28
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11607396
Ik verwacht er niet veel van. Buitenlandse spitsen doen het niet zo goed bij Feyenoord.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_11608135
quote:
Op zondag 6 juli 2003 22:41 schreef Kaalhei het volgende:
Ik verwacht er niet veel van. Buitenlandse spitsen doen het niet zo goed bij Feyenoord.
dat moet je tegen ene meneer Kindvall zeggen.
fok
pi_11615093
quote:
Op zondag 6 juli 2003 23:13 schreef Emerton het volgende:

[..]

dat moet je tegen ene meneer Kindvall zeggen.

En noem dan de 20 spitsen die na ome Ove kwamen maar eens op.
In Southern Sun
pi_11617779
quote:
Op maandag 7 juli 2003 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En noem dan de 20 spitsen die na ome Ove kwamen maar eens op.

Leuk spel.

Noem zoveel mogelijk mislukte Feyenoord-spitsen! Ik trap af:

Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Eduardo Bustos "Tati" Montoya
Johan Elmander

Wie weet er nog wat uit de jaren '70 en '80?

www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 juli 2003 @ 14:27:52 #32
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11618778
quote:
Op maandag 7 juli 2003 13:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Leuk spel.

Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Johan Elmander

tyft lekker op met je spelletjes ga die lekker in je joden topic spelen of ben je stiekem een beetje voor Feyenoord
En kom maar weer met je stoere reactie, daar kijk ik wel doorheen want ik weet toch dat joden in het echt niks waarmaken
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_11619107
quote:

[..]

Leuk spel.

Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Johan Elmander

LOL inderdaad leuk

Ik wil er graag nog Dave Mitchell bij plaatsen.

En Vikongio,

In Southern Sun
pi_11619114
Ik raad je wel af de film All-Stars te kijken als je zo lichtgeraakt bent....

Die hebben een geweldige, soortgelijke scene waarin Daphne Deckers Floris-Jan Bovelander aan het rijtje toevoegt.

Maar goed, in plaats van eens te relativeren en gewoon vrolijk mee te spelen, een chagrijnige reactie. Jammer toch.

www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 juli 2003 @ 15:07:13 #35
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11619757
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:39 schreef methodmich het volgende:
Ik raad je wel af de film All-Stars te kijken als je zo lichtgeraakt bent....

Die hebben een geweldige, soortgelijke scene waarin Daphne Deckers Floris-Jan Bovelander aan het rijtje toevoegt.

Maar goed, in plaats van eens te relativeren en gewoon vrolijk mee te spelen, een chagrijnige reactie. Jammer toch.

Als je zo graag dit leuke spelletje wil spelen maak je er toch gewoon een apparte topic over, hoef je deze niet te verzieken.

En ff ontopic wie weet hoeveel die Lazovic gekost heeft??

pi_11619941
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:07 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Als je zo graag dit leuke spelletje wil spelen maak je er toch gewoon een apparte topic over, hoef je deze niet te verzieken.

het gerucht gaat dat hij 7 miljoen kostte...
The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
  maandag 7 juli 2003 @ 15:19:49 #37
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11620030
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:15 schreef Rexonium het volgende:

[..]

het gerucht gaat dat hij 7 miljoen kostte...

Als dat zo is mogen ze Rob Baan wel ff de tyfus trappen!

Had dan Bosschaart gekocht (en eventueel v.d. Berg)

pi_11620069
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:07 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Dit topic leent zich daar uitermate goed voor, aangezien dit gewoon in het centrale feyenoord topic had moeten staan. Doen we hier nog iets nuttigs mee.

En ja, om iedereen voor te zijn; het Sonck topic had ook niet gemoeten en had keurig in het Ajax topic gekund.

Had je Ioan Sabau al genoemd

In Southern Sun
  maandag 7 juli 2003 @ 15:24:23 #39
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11620113
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:

Dit topic leent zich daar uitermate goed voor, aangezien dit gewoon in het centrale feyenoord topic had moeten staan. Doen we hier nog iets nuttigs mee.

En ja, om iedereen voor te zijn; het Sonck topic had ook niet gemoeten en had keurig in het Ajax topic gekund.

Is het niet iets om een Geflopte Eredivisie Spitsen Tournament te gaan houden!
pi_11620440
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:19 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Als dat zo is mogen ze Rob Baan wel ff de tyfus trappen!

Had dan Bosschaart gekocht (en eventueel v.d. Berg)

er zal heus nog wel ergens een zak met geld liggen voor een linksback, ik heb geruchten gehoord over Zewlakow. centrumverdedigers zal Feyenoord niet nodig hebben, Olfers en Loovens zijn er ook nog.

misschien zijn Emerton en Kalou al weg, resp. 8 en 4 miljoen, dus dan kan je wel wat geld uitgeven, anders gaat de GKL maar ff pinnen

The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
pi_11625166
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:24 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Is het niet iets om een Geflopte Eredivisie Spitsen Tournament te gaan houden!

Ajax en PSV hebben er dan ook nog wel een paar inderdaad.

Sabau was een middenvelder trouwens, Da Sandman.

www.thuisuiteten.nl
pi_11627339
quote:
Op maandag 7 juli 2003 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]
Sabau was een middenvelder trouwens, Da Sandman.

Is dat zo? Hij staat bij mij in mijn herinnering aangeschreven als een spits... Naja, het zal wel
In Southern Sun
  maandag 7 juli 2003 @ 21:04:09 #43
53267 TC03
pi_11627851
quote:

[..]

Leuk spel.

Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Johan Elmander

Elmander is nog niet mislukt hoor.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:22:32 #44
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11640474
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Had je Ioan Sabau al genoemd

Sabau was idd een middenvelder. Was trouwens een hele goede voetballer maar had de pech toen die bij Feyenoord kwam om in een verschrikkelijk slecht elftal terecht te komen. Feyenoord kon zn salaris toendertijd ook niet meer betalen en vertrok daarom na 1 jaar naar italie.
En als ik gisteren op tv Rijnmond van Marwijk moet geloven is het nog helemaal niet zeker dat die Lazovic komt. Nou neem ik van Marwijk niet zo serieus maar geeft dit toch weer aan dat het niet echt goed zit met het beleid. Als Feyenoord officieel heeft verklaard Lazovic te hebben vastgelegd en vervolgens de trainer gaat roepen dat hij waarschijnlijk niet komt
En dat gerucht dat hij 7 miljoen gekost moet hebben deed de ronde tijdens de eerste training onder sommige supporters dus dat neem ik ook niet serieus.
pi_11641365
Het is ook aanzienlijk minder, meer dan 4 miljoen euro zal ie niet kosten. Meer kan Feyenoord ook niet missen, als ze ook nog verdedigers willen kopen.
www.thuisuiteten.nl
pi_11641381
quote:
Op maandag 7 juli 2003 21:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Elmander is nog niet mislukt hoor.

Die mag weg bij een goed bod.
www.thuisuiteten.nl
pi_11679790
Chivu voor ¤ 20 miljoen . verkocht.

Mido voor ¤ 10 miljoen .

Pierre : 9 ton. .
Emerton : 4 miljoen. .

We kunnen niet meer ontkennen dat die kale is een keer gelijk had : we gaan echt achterlopen op Ajax, er moet heel wat gaan veranderen...

-edit-

Oh, deze had eigenlijk in het centrale Feyenoord-topic gemoeten. .

pi_11679908
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:31 schreef Loek-B het volgende:
Chivu voor ¤ 20 miljoen . verkocht. ¤ 18 miljoen in drie jaar

Mido voor ¤ 10 miljoen . ¤ 4.5 miljoen

Pierre : 9 ton. .
Emerton : 4 miljoen. .

We kunnen niet meer ontkennen dat die kale is een keer gelijk had : we gaan echt achterlopen op Ajax, er moet heel wat gaan veranderen...

Tuurlijk hebben PSV en Ajax ook mislukte spitsen, maar zo goed als feyenoord doen ze het niet. Verder lijkt me die Lazovic best oke, maar of het net zo'n goudhaantje is als kezman betwijfel ik vooralsnog. 7 Miljoen lijkt me wel errug veel trouwens...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11679940
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben PSV en Ajax ook mislukte spitsen, maar zo goed als feyenoord doen ze het niet. Verder lijkt me die Lazovic best oke, maar of het net zo'n goudhaantje is als kezman betwijfel ik vooralsnog. 7 Miljoen lijkt me wel errug veel trouwens...

Kezman was duurder
pi_11680206
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:38 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Kezman was duurder

Maar heeft zich al wel bewezen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_11684962
Het verschil is dat bij Kezman daadwerkelijk Europese (top)teams interesse hadden en bij Lazovic slechts wat Italiaans grut als Brescia enzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_11685073
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:18 schreef methodmich het volgende:
Het verschil is dat bij Kezman daadwerkelijk Europese (top)teams interesse hadden en bij Lazovic slechts wat Italiaans grut als Brescia enzo.
Je bedoelt de club van wereldster en doelpuntenmachine Marc Nygaard (die, naar eigen zeggen, een basisplaats heeft toegezegd gekregen)...
Wat een vrouw!
spits!
pi_11685589
Ja. Ach, die ploeg had dit jaar Luca Toni of Igli Tare naast good old Roby, dus wie weet...
www.thuisuiteten.nl
pi_11685598
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:53 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar heeft zich al wel bewezen...

Ja maar voor zijn transfer nog niet

Of doelde je op die Rode kaart?

donderdag 10 juli 2003 @ 16:01:43 #55
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11687515
TRANSFER DANKO LAZOVIC ROND

Feyenoord en Partizan Belgrado hebben overeenstemming bereikt over de komst van de 20-jarige spits Danko Lazovic. Eerder was Feyenoord al akkoord met deze speler, die voor vijf seizoenen heeft getekend. Vorige week werd Lazovic in De Kuip gekeurd. Hij moet nu in zijn geboorteland wachten op zijn MVV (Machtiging Voorlopig Verblijf). Hij zal wel de trainingsweek in Oostenrijk meemaken.
pi_12655950
Volgens mij gaat dit wel een toppertje worden. .
Misschien een beetje snel, maar ik heb al wel een goed gevoel over hem... Hij heeft Feyenoord vorige week iig al de 1e 3 punten bezorgd.

We zullen vanavond zien of die dat nogmaals kan doen... .

Danko. .

pi_12656999
Om 17.30 is op feyenoord tv een rapportage over Lazovic... voor de geinteresseerden.
pi_12657151
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:55 schreef res3 het volgende:
Om 17.30 is op feyenoord tv een rapportage over Lazovic... voor de geinteresseerden.
Leuk. .
pi_12658177
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:06 schreef Loek-B het volgende:
Volgens mij gaat dit wel een toppertje worden. .
Misschien een beetje snel, maar ik heb al wel een goed gevoel over hem... Hij heeft Feyenoord vorige week iig al de 1e 3 punten bezorgd.

We zullen vanavond zien of die dat nogmaals kan doen... .

Danko. .

Die 3 punten kwamen via Buffel, met een assist en een goal.
www.thuisuiteten.nl
pi_12658723
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die 3 punten kwamen via Buffel, met een assist en een goal.

Klopt ja, maar Lazovic scoorde hem uiteindelijk...
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 17:16:49 #61
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_12658969
Dit word de publiekslieveling, komt hoofdzakelijk door zijn harde werken,
hij loopt overal achter aan, zowel voor als achteraan, heerlijk.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 17:16:56 #62
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12658974
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:06 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Klopt ja, maar Lazovic scoorde hem uiteindelijk...

dankzij Buffel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12658999
Inderdaad, die bal had ik ook wel binnengelegd, als die NEC-defensie zo slecht de lijn verdedigt...
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 12 februari 2004 @ 17:29:15 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_17121716
Ben ik de enige die ziet dat deze jongen ontzettend veel talent heeft ?

Helaas zit ie momenteel bij de verkeerde club.

Maar let op mijn woorden.

Dit wordt een grote speler.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17121936
ik vind het geen goede voetballer.

heb je die gezichtsuitdrukking gezien toen buffel vorige week scoorden, NIET NORMAAL

Hij komt ook een beetje traag over vind ik

Een dag niet geleefd is een dag niet gelachen.
  donderdag 12 februari 2004 @ 17:36:45 #66
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_17121937
Hoezo "verkeerde club"?

Ja, ik vind dat hij talent heeft en dat hij nu op de juiste plek zit.

<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_17121988
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:29 schreef tong80 het volgende:

Een grote speler? Zal hij eerst nog elke morgen zijn bordje Brinta moeten leeg eten.

Ik denk niet dat het een hele grote gaat worden. Grote voetballers doen aan goede carriereplanning.....

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17122017
quote:

Grote speler bij Kloetinge 5 zeker
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Trouwste user 2022 donderdag 12 februari 2004 @ 17:40:17 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_17122028
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:36 schreef eNaSnI het volgende:
Hoezo "verkeerde club"?
Ze houden niet zo van briljante voetballers bij Feijenoord.

In het buitenland bleken Cruz en Larsson echt goed te zijn.

van Hooydonck was uitgekotst door het bestuur.

Deze speler komt in hetzelfde rijtje.

Achteraf blijkt ie wereldklasse tezijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17122041
Ja beetje dom van m om naar Feyenoord te gaan. Daar krijg je geen goeie ballen. Als hij bij PSV nr 9 zou dragen had hij er al 15 inliggen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 12 februari 2004 @ 17:43:24 #71
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_17122099
quote:
Helaas zit ie momenteel bij de verkeerde club speelt hij momenteel onder de verkeerde trainer.
pi_17122113
Heeft idd veel talent en zit daarom bij de beste club van Nederland.

Ennuh, nix over Kloetinge hè! (my hometown)

pi_17122162
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:43 schreef WRX_STI het volgende:
Heeft idd veel talent en zit daarom bij de beste club van Nederland.

Ennuh, nix over Kloetinge hè! (my hometown)

Feyenoord is sowieso niet de beste club.
Feyenoord is een club die niet met taleten om kan gaan.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17122439
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:45 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Feyenoord is sowieso niet de beste club.
Feyenoord is een club die niet met taleten om kan gaan.

en gelukkig is lazovic ook geen groot talent dus wat dat betreft....
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 februari 2004 @ 17:59:15 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_17122494
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:56 schreef ActaniA het volgende:

[..]

en gelukkig is lazovic ook geen groot talent dus wat dat betreft....

Keep dreaming.

Ik zou willen dat het een Ajacied was.

pi_17122542
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Keep dreaming.

En ik dat ie in Ehv liep. Ruilen tegen de kerstman?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_17124564
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Keep dreaming.

Dan vond ik Nikos effectiever duiken.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:55:28 #78
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_17267300
kuijt speelt op de plak waar hij speelt
hij kan veel en veel productiver worden dan kuijt
ben weg voor altijd
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:58:36 #79
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_17267415
A.M.A.B
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:59:13 #80
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_17267435
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:58 schreef Cart_man het volgende:

wat

kuijt is nep

ben weg voor altijd
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:02:30 #81
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17267567
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:59 schreef hoi_mensen het volgende:

[..]

wat

kuijt is nep

Toch heeft Kuijt er 10 inliggen.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:10:45 #82
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_17267859
Nee gaat niet om Kuijt...gaat om deze hele topic.

Maar ik moet me inhouden van Golfer

A.M.A.B
pi_17271614
Kuijt heeft al goede dingen gedaan, het is dat de rest van de elftal slecht presteerd...
met een van Hooijdonck erbij zou hij en Buffel veel beter spelen, maar dan heb je weer slechte posities enzo.. en daar ga ik nu niet op in
  dinsdag 17 februari 2004 @ 23:07:53 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17271885
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:10 schreef Cart_man het volgende:

Maar ik moet me inhouden van Golfer

Zie je wel, je kunt het.
Grote jongen.
Aai over bolletje geeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_17277332
Lazovic heeft potentie, maar heeft duidelijk heel veel coaching en begeleiding nodig, wil ie niet naast zijn schoenen gaan lopen.
Om te zeggen dat ie nu direct en dadelijk in het 1e moet, dat is je reinste kolder. Het elftal draait al slecht en dan ga je voor je doelpuntenproductie ook nog eens uit van een speler die erg wisselvallig speelt?
Buffel en Kuijt zijn op dit moment de juiste mensen.
Maar de begeleiding van talenten kan inderdaad een stuk beter bij Feyenoord, zo is in het verleden gebleken.
pi_17280126
Dat gedoe na die goal tegen Twente van em... Beschamend gewoon...
In Southern Sun
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:15:46 #87
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_17281130
hij kan dingen die kuijt niet kan
en als hij vaste waarde wordt dan is hij veel beter

PS ben zelf geen feyenoord fannaat,maar dit zegt iemand op het oog van de toekomst

als ze lazovic wat langer en vaker laten spelen dan gaat ut vanzelf wel

ben weg voor altijd
pi_17286515
Een talentloos machlasje, dat is deze jongen. Hij moet eerst maar eens leren om gewoon op zijn benen te blijven staan, dan praten we verder.
El duffo o muerte
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:51:11 #89
30732 -F-
He's here He's there
pi_17286958
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef EddyMR het volgende:
Een talentloos machlasje, dat is deze jongen. Hij moet eerst maar eens leren om gewoon op zijn benen te blijven staan, dan praten we verder.
Talentvol bedoel je
He's fuckin everywhere
pi_17288244
Hoewel zijn afkomst anders doet vermoeden, is Danko geen koele schutter.
www.thuisuiteten.nl
pi_17310554
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:51 schreef -F- het volgende:

[..]

Talentvol bedoel je

Toch niet.
El duffo o muerte
pi_17311674
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:33 schreef methodmich het volgende:
Hoewel zijn afkomst anders doet vermoeden, is Danko geen koele schutter.
Dat verbaast me nog het meest ja, dat het geen koelbloedige sluipmoordenaar is, zoals die joego's meestal zijn (sommigen zelfs letterlijk).

Denk dat hij veel talent heeft, maar ook heel veel begeleiding nodig heeft om dat er allemaal op de juiste manier uit te krijgen en te ontwikkelen en de vraag is of Feyenoord hem dat kan bieden en Feyenoord het type spel speelt waarvoor ie geschikt is.

Tot dusverre heb ik daar nog de meeste twijfels over.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 19:25:28 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_25074566
Ik voorspelde het toch ?

zondag 13 februari 2005 @ 20:38:25 #94
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25075551
pff hoe kijk je man? zijn startsnelheid is trager dan stront, daarbij als ie de bal aan zuh voet heeft springt ie er steeds 4 meter af en ga zo maar door,, dat ie toevallig een aardige assist heeft gegeven zegt niks,,, ik heb nog steeds niks gezien van "hey die jongen heeft kwaliteit"..

Integenstelling tot bv een Zlatan, die in ze eerste wedstrijde dingen liet zien waarvan ik dacht "shit hey die kan best balle ja" dat ie daarna in anderhalf seizoen niet veel laat zien, tsja,, maar tegenwoordig doet ie het volgens mij wel aardig bij juve ....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 21:16:09 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_25076042
Ach iedreeen kan zien dat Zlatan talent heeft.Bij Lazovic heb je een echt kennersoog nodig. Hij maakt het voetbal simpel. Net als Raoul, wat jij ziet als ballen die van zijn voet afspringen zijn juist kunststukjes kwa techniek. Hij heeft geen 3 balbehandelingen nodig om een bal goed neer te leggen. Lazovic is een speler voor de fijproevers.

pi_25076164
Hij heeft het wel, alleen Feyenoord had hem niet moeten halen omdat ze hem niet nodig hadden.
pi_25076254
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:15 schreef hoi_mensen het volgende:
hij kan dingen die kuijt niet kan
en als hij vaste waarde wordt dan is hij veel beter

PS ben zelf geen feyenoord fannaat,maar dit zegt iemand op het oog van de toekomst

als ze lazovic wat langer en vaker laten spelen dan gaat ut vanzelf wel
ja
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 21:32:46 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_25076265
Ik ben een Ajacied, maar fan van dit soort voetballers.

zondag 13 februari 2005 @ 21:37:02 #99
83238 s0d
no fear..
pi_25076343
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ach iedreeen kan zien dat Zlatan talent heeft.Bij Lazovic heb je een echt kennersoog nodig. Hij maakt het voetbal simpel. Net als Raoul, wat jij ziet als ballen die van zijn voet afspringen zijn juist kunststukjes kwa techniek. Hij heeft geen 3 balbehandelingen nodig om een bal goed neer te leggen. Lazovic is een speler voor de fijproevers.

Jjuist vandaag zag je dat hij een aantal keren de bal tever voor zich uit speelde waardoor de keeper hem makkelijk kon pakken. Verder ben ik het wel met je eens, dat het een goede voetballer is. Je ziet dat nu hij speelminuten krijgt, hij steeds beter in zn spel komt. Hij heeft wel een bepaald inzicht over het veld, dat zag je vandaag ook met die onverwachtte paas op Kuijt.
face your fears.. live your dreams..
  Trouwste user 2022 zondag 13 februari 2005 @ 21:41:32 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_25076432
Ik ben iig benieuwd wat het gaat worden vanaf vandaag. Misschien is ie over een bepaald punt heen. Het blijkt geen egoïstische speler tre zijn. Die worden vaak minder gewaardeerd omdat ze er geen 30 inschieten. Maar hij lijkt me er eentje die er ook 20 klaar legt voor anderen.

pi_25076623
Hij moet nog heel hard werken om aan de top te komen. Maar ik vind het heel goed dat Ruud Gullit hem blijft opstellen en laat concurreren met Kalou. Je kunt niet van hem zeggen dat hij spelers verpest, zoals zijn voorganger Bert van Marwijk deed.

En inderdaad, die onverwachte pass naar Kuijt was heel erg goed van hem. Als hij zelf geschoten had, en gemist, dan stond Kalou volgende week weer op z'n oude plek. En het laat zien dat ie niet egoistisch is.
  zondag 13 februari 2005 @ 22:20:53 #102
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25077008
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:

kennersoog blaat ! ,,, vergelijken met Raul? geez .... kunststukjes bal van voet laten springen ? jij met je kennersoog of heb je er 2? kennersogen? geniet zeker van de duizende maradona's die de amateurvelden rijk zijn
-the Dude-
pi_25078139
Ja DAMH, bij die assist op Kuijt liet ie de bal echt ver van zijn voet af springen ja....
  maandag 14 februari 2005 @ 00:49:10 #104
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25079798
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
Ja DAMH, bij die assist op Kuijt liet ie de bal echt ver van zijn voet af springen ja....
hey ik zei hiervoor dat ie toevallig 1 goeie assist geeft blabla.... natuurlijk springt niet altijd de bal van ze poot, maar wel verdomd vaak...

Maar oke de vraag aan jullie lazovic aanbidders,, zouden jullie nog een keer 7mljn aan hem uitgeven om hem te kopen?
-the Dude-
pi_25086792
Toch krijg je nooit het idee bij die jongen dat ie er eens lekker 3 in gaat peren ofzo...
www.thuisuiteten.nl
pi_25086844
Maar toch krijg ik er een beter gevoel over. Hij ziet het spel veel beter omdat hij met vertrouwen speelt.
That's all folks!
pi_25087042
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Toch krijg je nooit het idee bij die jongen dat ie er eens lekker 3 in gaat peren ofzo...
Maar dat had ik bij Zlatan ook nooit. Maar wel altijd het gevoel dat ie in 1 klap van een boel nutteloos dom gekloot ging switchen naar een levensgevaarlijke actie waarmee die ging scoren. Ik hoop dat Lazovic ook zo wordt, al zijn deze 2 spelers natuurlijk niet te vergelijken
pi_25087429
Nee, Lazovic mist die individuele actie ook wel. Ik vind het meer een kaatsertje.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 februari 2005 @ 00:07:42 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_25093124
Alsof Stephan Petterson een kaatsertje werd genoemd.

Dat is zijn grootste kwaliteit. En dat zie je niet veel bij jonge spelers. Die pure techniek om een bal in één keer klaar te leggen.

pi_25102009
Kom op tong, het is aardig dat je af en toe wat Feyenoord-fans een beetje wilt steunen, maar je gaat echt te ver nu hoor. Pettersson was veel beter.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 15 februari 2005 @ 17:30:19 #111
83238 s0d
no fear..
pi_25102144
We zullen het zien volgend seizoen.

Kujit of Kalou weg, mogelijk allebei
face your fears.. live your dreams..
  dinsdag 15 februari 2005 @ 21:59:17 #112
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25102840
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Alsof Stephan Petterson een kaatsertje werd genoemd.

Dat is zijn grootste kwaliteit. En dat zie je niet veel bij jonge spelers. Die pure techniek om een bal in één keer klaar te leggen.

Ejj lopen je ons nu te grappen of ben je seri

-the Dude-
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 februari 2005 @ 23:25:52 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_25104100
Ik lopen nooit te grappen, ikke altijd serieusen.

pi_42089972

Nieuwe topscorer van Nederland.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_42090092

pi_42090399
Ook al zullen ze het niet toegeven, bij Feyenoord kunnen ze zich wel voor hun kop slaan natuurlijk.
pi_42090730
Charisteas en Pi-air staan er (nog) niet tussen Ben beniewd of hij dit door kan zetten of dat hij nu op de helft van z'n totale productie zit.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zondag 24 september 2006 @ 14:34:20 #118
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_42091799
Was bij Feyenoord altijd mijn favoriete speler, heb hem achterop mijn shirt staan..
Gun het hem wel dus

En sjaa, Feyenoord heeft er vast spijt van, hoewel Lazovic een type speler is die een stap terug nodig had, om er twee vooruit te maken.. net zoiets als Huntelaar..
Die twee hadden het zeker niet gered bij PSV en Feyenoord..
  Trouwste user 2022 zondag 24 september 2006 @ 15:30:41 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_42092900
Ongelooflijk dat Feijenoord hem heeft laten gaan en voor 5 miljoen Charisteas kocht.

zondag 5 november 2006 @ 20:45:15 #120
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43270894
Meest besproken voetballer van het moment in Nederland
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_43299285
Mooi interview met hem.

Mensen zeggen ik heb probleem met meneer Mos. Ik scoorde en mensen zeggen kijk Lazovic praten.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 december 2006 @ 09:51:55 #122
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44295158
Vandaag weer scoren Danko!
Vamos el TRI!
pi_44295254
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ongelooflijk dat Feijenoord hem heeft laten gaan en voor 5 miljoen Charisteas kocht.

Zozo, het wordt steeds meer. Ik geloof dat hij voor iets van 2m overkwam. Ik ben het wel eens met je stelling trouwens, het is jammer dat Lazovic niet nog een kans heeft gehad bij Feyenoord.
pi_44295282
quote:
Op zondag 10 december 2006 09:51 schreef Elvislives het volgende:
Vandaag weer scoren Danko!
pi_44296632
meest overschatte speler eredivisie
nivootje nietzielan
pi_44297073
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef tordesmonats het volgende:
nivootje nietzielan
pi_44297682
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef tordesmonats het volgende:
nivootje nietzielan
Een talent dat bij Feyenoord zijn kans niet heeft gekregen.
pi_44308214
@ tordesmonats kan je ff een staatje laten zien hoevaak die nietsefiets al heeft gescoord dit seizoen ?

Lazovic vandaag dus weer gescoord ( een gewone veldgoal )

En staat nu op 10

pi_44309139
nah ok we kijken het nog ff aan met 'm
  zondag 10 december 2006 @ 19:23:54 #130
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44310377
En verder een kutpot gespeeld. Wel een prachtige goal + pre-assist bij de 2-1
Vamos el TRI!
pi_44310631
2 de helft was zoals heel vitesse niet best nee , maar ja Danko moet je altijd laten staan

Na 20 minuten had ik het er al met iemand over ( bij die 1-0 toen benson warmliep ) , en daarna scoorde ie
pi_44348361
He, ook deze Vitesse speler met een eigen topic
pi_44492540

Weer 2 doelpuntjes erbij..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44492611
Ik stel voor dat Feijenoord hem terughuurt met optie tot koop.

Hoe pijnlijk het ook is.
  zaterdag 16 december 2006 @ 21:36:07 #135
53267 TC03
pi_44492702
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik stel voor dat Feijenoord hem terughuurt met optie tot koop.

Hoe pijnlijk het ook is.
Dat stel ik ook voor.
pi_44493786
Ik stel voor dat Feyenoord eens zorgvuldiger naar spelers gaat kijken!
pi_44494403
Ik stel voor dat jullie hem met rust laten en dat die bij ons blijft.
pi_44494458
Ik wil Danko ook wel terug eigenlijk
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 16 december 2006 @ 23:14:12 #139
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44494988
Ik zie PSV 'm wel halen, om met hem centraal te gaan spelen en Kone en Farfan via de vleugels. Beetje een voetballende VoH.
pi_44495019
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Ik zie PSV 'm wel halen, om met hem centraal te gaan spelen en Kone en Farfan via de vleugels. Beetje een voetballende VoH.
Maar PSV is op zoek naar een buitenspeler, eentje die de achterlijn kan halen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 16 december 2006 @ 23:18:53 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44495101
Zie PSV topic
  zaterdag 16 december 2006 @ 23:43:05 #143
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44495758
Kut bestuur.
pi_44495939
En als Lazovic ook geflopt was bij Vitesse dan was het een perfect bestuur?
  zaterdag 16 december 2006 @ 23:50:57 #145
53267 TC03
pi_44495971
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
...
pi_44496095
quote:
Hij heeft nooit een kans gehad bij Feyenoord.
lollig
pi_44496172
quote:
Als bestaat niet in voetbal. Als dit als dat...
  zaterdag 16 december 2006 @ 23:59:45 #148
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44496206
quote:
Mijns inziens ís het ook een perfect bestuur, die Rotterdammers.

Lazo!
Vamos el TRI!
  zondag 17 december 2006 @ 00:02:32 #149
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44496254
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:55 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij heeft nooit een kans gehad bij Feyenoord.
pi_44496386
venomsnake bedankt voor de gifjes

Lazovic hij staat alweer op 12

Hopelijk prikt ie er tegen Ajax er ook 1 of 2 in
  zondag 17 december 2006 @ 00:10:21 #151
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44496430
Moet lukken, als ze zo spelen als in Amsterdam
Vamos el TRI!
pi_44496534
quote:
Op zondag 17 december 2006 00:10 schreef Elvislives het volgende:
Moet lukken, als ze zo spelen als in Amsterdam
Als ze zo spelen als vandaag in de 2de helft en als bij Ajax Sneijder niet meedoet zie ik wel wat gebeuren , maar Lazovic gaat wel scoren volgende week
  zondag 17 december 2006 @ 13:08:36 #153
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44504125
Danko had weer een meerwaarde gister...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44537399
quote:
Lazovic geeft niets om interesse van HSV

Danko Lazovic staat in de belangstelling van Hamburger SV en Mainz 05. Maar de topscorer van Vitesse stelde zaterdag met klem dat hij zijn club trouw blijft. De Duitse clubs HSV en Mainz 05 willen tijdens de winterstop hun aanval versterken. Beide ploegen staan op een degradatieplaats en de komst van een trefzekere spits moet leiden tot klassebehoud. Lazovic mag zich warmen aan de interesse van deze clubs, maar dat doet hij niet. Na zijn hoofdrol in de wedstrijd tegen Roda JC (2-4) sprak de 23-jarige goalgetter uit Servië duidelijke taal. „Ik wil zeker twee jaar blijven”, aldus Lazovic. „Ik wil met Vitesse in de UEFA Cup spelen. Ik ben hier niet gekomen om zes maanden goed te spelen en dan weer weg te gaan. Vitesse helpt mij. En ik wil Vitesse helpen. Ik blijf zeker nog twee jaar. Minimaal.” Lazovic staat bij Vitesse tot medio 2010 onder contract. Hij toont bijna in elke wedstrijd dat hij het niveau van de Arnhemse ploeg ver ontstijgt.
In Kerkrade was het opnieuw kassa. Twee doelpunten en een assist lardeerden zijn sterke optreden. Eerst kopte hij een perfecte voorzet van Mads Junker in (2-1), daarna gaf hij de voorzet bij de 2-2 van Anduele Pryor en vervolgens bleef Lazovic koel nadat hij Pa-Modou Kah de bal had ontfutseld (2-3). De teller staat inmiddels op twaalf bij het fenomeen uit Servië. „Twaalf doelpunten is niet genoeg”, aldus Lazovic. „Het moeten er vijftien zijn, dan ben ik topscorer. Ik had er vandaag nog eentje meer moeten maken”, zo wees hij op een relatief eenvoudige bal, die hij in de slotfase op het lichaam van doelman Bram Castro schoot. „Dit is een zeer belangrijke overwinning voor ons”, jubelde Lazovic. „Wij hebben vandaag heel aardig gevoetbald. Dat dat nu ook heeft geleid tot een overwinning in een moeilijke uitwedstrijd, dat is heel belangrijk. We hebben bewezen dat we belangrijke wedstrjiden kunnen winnen. Als we goed spelen, dan kunnen we van elke ploeg winnen.”

Door de driepunter in Limburg stond Vitesse zelfs een klein etmaal in het felbegeerde linkerrijtje, dat toegang verschaft tot de play-offs om Europees voetbal. „Iedereen bij Vitesse wil spelen in het toernooi om de UEFA Cup”, zei Lazovic in Kerkrade. „Als we zo doorgaan, dan zullen we dat ook bereiken.”

Bron: De Gelderlander
lavovic blijf nog maar Arnhem zitten
pi_44572843
DANKO

Na zondag staat ie op 14
pi_44655175
Maar kan hij dan zomaar vertrekken? Hij is officieel nog niet eens van Vitesse toch?
Hij is gehuurd, Feyenoord betaald zijn loon dit jaar, en volgend jaar komt hij naar pas écht naar Vitesse toch?
Hij moet zich trouwens gewoon met Servie voor het EK plaatsen, volgend seizoen nog bij Vitesse blijven en dan op het EK topscorer worden en voor 70 miljoen naar Real vertrekken
pi_44657344
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:41 schreef DeVinger het volgende:
Hij moet zich trouwens gewoon met Servie voor het EK plaatsen, volgend seizoen nog bij Vitesse blijven en dan op het EK topscorer worden en voor 70 miljoen naar Real vertrekken
pi_44657449
Ik ga een imitatie doen:

Jaloers?
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:27:44 #159
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44658063
Denk dat alle details van de transfer gewoon zijn zoals bij een reguliere transfer, dus Vitesse betaalt gewoon zijn salaris etc. Alleen is de 1,5 miljoen nog niet betaald.

En ik mis toch is bij de imitatie...
Vamos el TRI!
pi_44658181
Niet zo brutaal.

Een hattrick voor Danko dan maar zondag .
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:45:17 #161
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44658528
quote:
Jaloers?
quote:
Niet zo brutaal.

Smeigh kent trouwens een Fransoos (exchange student) die helemaal gek is van Sansoni, maar we zijn bezig hem om te turnen naar Purrel fan
Vamos el TRI!
pi_44658576
Het gaat nog lastig worden voor Ajax zondag vrees ik.

En ik verwacht geen tegenspraak.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:48:36 #163
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44658619
Oh ja, die heeft ie ook nog
Vamos el TRI!
pi_44658692
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:04 schreef DeVinger het volgende:
Ik ga een imitatie doen:

Jaloers?
ik verbaasde me over het lage transferbedrag
pi_44663851
Heeft de franse vlag een ban ofzo

Maar Danko gaat wel scoren Zondag
pi_44666354
Ja ik zie ook al geen vervolgtopic van Sansoni
pi_44666372
Ach voor de winterstop moet Lazovic op 15 goals eindigen, dan is dat al wat hij als een spits van Vitesse op het einde van de rit minimaal moet hebben.

Als die maar niet in de zomer al weggaat...
pi_44721624

Tegen Nac Breda al op de 15 of gaat ie dat tegen Heracles doen
  dinsdag 26 december 2006 @ 23:51:03 #169
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44757663
Morgen Leo vs Lazovic.
  woensdag 27 december 2006 @ 00:07:31 #170
53267 TC03
pi_44758117
Kan er nog steeds niet over uit dat Feyenoord hem heeft laten gaan. Wat een wanbeleid.
pi_44758436
Whaw, had iedereen voorafgaand aan het seizoen gedacht dat hij het zó goed zou doen?
Wat was eigenlijk het standpunt van Feyenoord, gewoon te slecht of lastig?
pi_44763554
Te goed
pi_44763602
Als hij de goede transferkeuzes maakt: altijd aan spelen komt én op zijn niveau waar hij op dat moment in zijn carrière is, dan denk ik dat we nog vaak genoeg gaan horen "Danko Lazovic, ex-vitesse" als zijn club weer live op tv te zien is.
pi_44786363
Helaas kon die gister geen potten breken.
pi_44895334
Hij heeft gescoord, jaloers?

En Sansoni had een assist op Benson!
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44895904
Dat 'niet zo brutaal' en 'jaloers' begint behoorlijk flauw te worden ..
pi_44896241
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:17 schreef RayMania het volgende:
Dat 'niet zo brutaal' en 'jaloers' begint behoorlijk flauw te worden ..
Nicht so frech!

Bist du eifersüchtig?
www.thuisuiteten.nl
pi_44913249
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nicht so frech!

Bist du eifersüchtig?
pi_44925658
met 14 goals de winterstop in , niet slecht
pi_44946423
En een zooi assists dus hij is wel een held
pi_44946460
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:41 schreef defranseslag het volgende:
En een zooi assists dus híj is wél een held
pi_44948986
Sebastien Sansoni is ook een held.
pi_44969774
- Doe normaal vanaf nu -

[ Bericht 63% gewijzigd door RayMania op 03-01-2007 14:57:30 ]
pi_44969797
Vitesse wijst PSV-bod op Lazovic resoluut af

3/1/2007 12:39

Vitesse heeft het bod van PSV op Danko Lazovic als 'lachwekkend' laag van tafel geveegd. Alleen in geval van 'Huntelaar-achtige bedragen' valt er te praten over een vertrek.
Vitesse is sowieso niet van plan Lazovic in de winterstop te laten vertrekken. De Arnhemse club wil nog wat langer kunnen genieten van de Servische spits, die afgelopen zomer van Feyenoord werd overgenomen.

Geïnteresseerde clubs als PSV zullen dieper in de buidel moeten tasten, wil de Arnhemse club een tussentijdse transfer van Lazovic overwegen. 'Vitesse denkt meer aan Huntelaar-achtige bedragen', zegt technisch manager Jan Streuer tegen VI.nl.

Huntelaar verruilde een jaar geleden SC Heerenveen voor Ajax, dat negen miljoen euro moest betalen voor de spits.
pi_44970211
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:10 schreef defranseslag het volgende:
-
Nee nu heb je mijn respect

[ Bericht 4% gewijzigd door RayMania op 03-01-2007 14:57:48 ]
pi_44970299
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:10 schreef defranseslag het volgende:
-

[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 03-01-2007 14:58:05 ]
pi_44970521
quote:
Vitesse wijst PSV-bod op Lazovic resoluut af
pi_44973222
defranseslag: Wil je ontopic blijven en niet in elk Vitesse-gerelateerd topic je Sansoni liefde naar voren willen drukken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 januari 2007 @ 15:49:52 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44974899
voor het eerst dat ik achter vitas sta! Poot stijf houden dan komt hij gelukkig niet naar Eindhoven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44975022
Lazovic moet voorlopig mooi bij Fietstas blijven, hij doe het daar uitstekend.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44975133
Ik denk dat Aad de Mos erg belangrijk is voor Lazovic.

Ik zie hem onder Ronald Koeman eigenlijk minder presteren. Komt misschien door het vertrouwen wat topclubs aan spelers geven. Kijk maar wat er bij Feyenoord is gebeurd met Lazovic.
pi_44975509
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Aad de Mos erg belangrijk is voor Lazovic.

Ik zie hem onder Ronald Koeman eigenlijk minder presteren. Komt misschien door het vertrouwen wat topclubs aan spelers geven. Kijk maar wat er bij Feyenoord is gebeurd met Lazovic.
Feyenoord is geen topclub.
pi_44975824
Goede aankoop die Lazovic. In tegenstelling tot bijvoorbeeld, ik noem maar wat, Sansoni
pi_44976169
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef Erasmusch het volgende:
Goede aankoop die Lazovic. In tegenstelling tot bijvoorbeeld, ik noem maar wat, Sansoni
Doe het nou niet...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44976261
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Doe het nou niet...
Hij begon
pi_44978781
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Doe het nou niet...
Nou vooruit, ik ga er maar een keer niet op in dan

Jullie zijn toch te eigenwijs...
pi_44979285
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Nou vooruit, ik ga er maar een keer niet op in dan

Jullie zijn toch te eigenwijs brutaal...
pi_44981054
Je bent een beetje lelijk!
pi_44985918
Niet zo brutaal he

- Doe niet -

[ Bericht 33% gewijzigd door RayMania op 03-01-2007 21:29:57 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44986568
defranseslag lacht zich de piemel uit de pantalon, iedereen maar gefrustreert om hem
pi_44986608
.

Ik had gewoon zin om te schelden .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44986723
Danko doet het uitstekend, De Mos pakt het goed met hem aan. Het moet dan wel gezegd worden dat een spits bij een grotere club die tijd nooit zou hebben gekregen die hij nu wel krijgt.
That's all folks!
pi_44986780
Ik heb al gewaarschuwd, dit is nu de laatste keer hoor. Blijf nu gewoon ontopic.
pi_44986999
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Danko doet het uitstekend, De Mos pakt het goed met hem aan. Het moet dan wel gezegd worden dat een spits bij een grotere club die tijd nooit zou hebben gekregen die hij nu wel krijgt.
Daarom zie ik hem ook niet graag naar PSV komen. Teminste nog niet. Laat hem eerst maar een of twee seizoenen bij Vitesse zichzelf doorontwikkelen. Dan is hij misschien helemaal klaar voor de stap naar de top.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_44988797
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:26 schreef DeVinger het volgende:
defranseslag lacht zich de piemel uit de pantalon, iedereen maar gefrustreert om hem
idd ja, daar krijgt ie echt een harde van! Wel leuk ... om al die reacties zo te lezen dan
pi_45011322
Schelden doet geen pijn.
pi_45012262
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Daarom zie ik hem ook niet graag naar PSV komen. Teminste nog niet. Laat hem eerst maar een of twee seizoenen bij Vitesse zichzelf doorontwikkelen. Dan is hij misschien helemaal klaar voor de stap naar de top.
Belandt hij op de bank dan komt de emotionele en balende Danko weer bovendrijven vrees ik. Net zo'n type Kezman. Hij moet stabieler in zijn hoofd worden. Dus ik ben het met je eens dat hij zich eerst maar eens verder moet ontwikkelen bij Vitesse. PSV loopt dan wel het risico dat als hij het erg goed doet er een buitenlandse club voor hem komt.
That's all folks!
pi_45014122
Lekker PSV, he, lekker PSV!!!!
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:36:06 #209
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45015181
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Belandt hij op de bank dan komt de emotionele en balende Danko weer bovendrijven vrees ik. Net zo'n type Kezman. Hij moet stabieler in zijn hoofd worden. Dus ik ben het met je eens dat hij zich eerst maar eens verder moet ontwikkelen bij Vitesse. PSV loopt dan wel het risico dat als hij het erg goed doet er een buitenlandse club voor hem komt.
Volgens mij is Het Fenomeen (om maar even krachttermen te gebruiken ) het met je eens. Hij heeft al meermalen aangegeven dat hij zelf nog minstens 2 jaar in het Arnhemse wil blijven voetballen.
pi_45015850
Maar zal hij nog zo denken als een 'unieke kans' zich aandient... Ik hoop het wel.
That's all folks!
pi_45016273
Ik denk dat ie nu wel ff wat vastigheid wil, na vorig jaar.
pi_45046346
Hij blijft nog 2 seizoenen heb ik hem horen zeggen. Dus hij blijft nog 2 seizoenen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:55:33 #213
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45046803
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:41 schreef defranseslag het volgende:
Hij blijft nog 2 seizoenen heb ik hem horen zeggen. Dus hij blijft nog 2 seizoenen.
Tot dat hij ergens meer betaald krijgt , en ja zo werkt het nu eenmaal.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45046909
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef stefmans het volgende:

[..]

Tot dat hij ergens meer betaald krijgt , en ja zo werkt het nu eenmaal.
Het is geen jood.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:11:47 #215
125053 stefmans
pi_45047350
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Het is geen jood.
Laat maar
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45047429
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef stefmans het volgende:

[..]

Laat maar
Ok
pi_45047440
Als er een bod alla huntelaar komt is die weg

Van zijn 4 jarige contract zou die 2 jaar willen blijven , we zullen zien.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:17:21 #218
125053 stefmans
pi_45047544
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:13 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Ok
Maar serieus word jij nooit moe van jezelf?
pi_45047566
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:17 schreef stefmans het volgende:

[..]

Maar serieus word jij nooit moe van jezelf?
Hoe bedoel je?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:19:07 #220
125053 stefmans
pi_45047601
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:17 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Jou posts, je gedrag, eigenlijk alles
pi_45047992
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:19 schreef stefmans het volgende:

[..]

Jou posts, je gedrag, eigenlijk alles
Ik heb even een ander topic geopend zodat jullie niet overal offtopic hoeven te gaan.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:54:13 #222
164786 F.O.N.S.
Ef Oo En Es
pi_45082562
Ik ben het met de franseslag eens
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_45083857
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef F.O.N.S. het volgende:
Ik ben het met de franseslag eens
Mooi, eens geen tegenspraak.

Ontopic:
quote:
Hij heeft al meermalen aangegeven dat hij zelf nog minstens 2 jaar in het Arnhemse wil blijven voetballen.
Vitesse heeft hem geholpen in moeilijke tijden, en nu helpt hij Vitesse.

Wat een held
pi_45086661
Ach ja, de Mos gaf vroeger les aan moeilijk opvoedbare kinderen, dus die weet echt wel hoe ie met Lazovic om moet gaan, dat is de meest makkelijke bescheiden jongen die je maar kan hebben in vergelijking met het tuig waar ie vroeger mee werkte.
This post is gonna be legendary!
pi_45090325
PFFF ik ken Danko dan wel niet, maar volgens mij is hij echt geen moeilijke jongen. Volgens mij is hij juist heel erg bescheiden. Het lijkt mij moelijker om met Theo te werken.
pi_45090566
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:36 schreef Barney.Stinson het volgende:
Ach ja, de Mos gaf vroeger les aan moeilijk opvoedbare kinderen, dus die weet echt wel hoe ie met Lazovic om moet gaan, dat is de meest makkelijke bescheiden jongen die je maar kan hebben in vergelijking met het tuig waar ie vroeger mee werkte.
Dat tuig uit Amstedam bedoel je?
pi_45090625
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Dat tuig uit Amstedam bedoel je?
. Nee erger nog. Hij was echt leraar. .
This post is gonna be legendary!
pi_45092964
Oftewel: Aad de Mos had naar Feyenoord gemoeten
pi_45963565
Danko

Hij gaat vandaag weer scoren
pi_48094179
Scoort vandaag weer twee keer, totaal nu op 19 .
pi_48096432
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef RayMania het volgende:
Scoort vandaag weer twee keer, totaal nu op 19 .
Toch een goed aantal bij een middenmoter. Naar welke club zal hij deze zomer gaan?
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:26:26 #232
159022 AminBen
El Maestro
pi_48096886
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:15 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Toch een goed aantal bij een middenmoter. Naar welke club zal hij deze zomer gaan?
Blackburn/Bolton/Middlesbrough
pi_48097631
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef AminBen het volgende:

[..]

Blackburn/Bolton/Middlesbrough
Probeer eerst maar eens bij Vitesse 2 seizoenen constant te draaien lijkt me..
pi_48098431
Laten we het hopen in ieder geval. Hij kreeg een mooie publiekswissel.
pi_48098987
quote:

[..]

Blijft in Arnhem.
pi_48099935
quote:

[..]

PSV
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zaterdag 7 april 2007 @ 01:31:27 #237
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_48100354
quote:

[..]

PSV denk ik, die zijn op dit moment wanhopig op zoek naar een nieuwe spits.

[ Bericht 17% gewijzigd door MisterJ.Lo op 07-04-2007 01:39:01 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_48100829
Om er dan 30 te maken
  maandag 9 april 2007 @ 11:43:59 #239
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_48140362
Vitesse zal de ¤ 800.000 salaris niet kunnen betalen lijkt mij, of externe financiers moeten weer willen optreden. Het is natuurlijk hopen dat je zo'n superspeler kan houden, en met hem erbij en de ontwikkelde jonge spelers (Pryor, Kaya) eromheen aangevuld met een goeie spits naast Lazo en Vitesse speelt mee in de top-7.
pi_48141293
Krijgt ie 8 ton dan?
  maandag 9 april 2007 @ 18:59:44 #241
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_48152106
Op dit moment wel, maar Feyenoord betaalt het nog
  maandag 9 april 2007 @ 19:58:52 #242
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_48154075
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef Yozzz het volgende:
Vitesse zal de ¤ 800.000 salaris niet kunnen betalen lijkt mij
Hij heeft nu nog een Feijenoord salaris, maar hij zal bij Vitesse hele andere bedragen krijgen neem ik aan. Vergeet niet dat hij zelf ook zei dat je soms een stapje terug moet doen om er 2 vooruit te kunnen maken. Dat is niet alleen een sportief stapje terug.
quote:
Vitesse speelt mee in de top-7.
Zeg dat nou niet...
Vamos el TRI!
pi_48157843
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:59 schreef Yozzz het volgende:
Op dit moment wel, maar Feyenoord betaalt het nog
Dat lijkt me sterk, Kuyt kreeg nog geen miljoen nadat ie had verlengd.
pi_48159328
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, Kuyt kreeg nog geen miljoen nadat ie had verlengd.
Jij twijfelt aan de Snors betrouwbaarheid??
  maandag 9 april 2007 @ 23:32:01 #245
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_48162822
Vamos el TRI!
pi_49353607
quote:
Topscorer Danko Lazovic heeft het vizier meer op een transfer naar PSV of een andere topclub staan dan op het doel van de tegenstanders van Vitesse. De Servische spits werd tegen NAC door De Mos al in de rust gewisseld.

De trainer gaat tactisch met de wispelturige aanvaller om en had geen zin om hem na afloop ernstig te bekritiseren. ,,Laten we het erop houden dat hij in deze periode gebukt gaat onder de transferperikelen,’’ sprak De Mos. Tegelijkertijd maakte hij duidelijk dat Lazovic er verstandiger aan doet om zich te concentreren op Vitesse en zich niet blind te staren op PSV.

De goaltjesdief heeft het mede aan de Arnhemse club en De Mos te danken dat hij na een paar seizoenen van rampspoed weer is opgebloeid. ,,De laatste drie, vier wedstrijden heeft hij onder zijn niveau gepresteerd. Dat weet Danko zelf ook. Hij moet oppassen, want hij kan in deze fase ook alle krediet verliezen bij de supporters. En als zijn transfer straks niet doorgaat, speelt hij volgend seizoen gewoon nog bij Vitesse.’’

De Arnhemse club verlangt nog altijd een bedrag van acht miljoen euro voor Lazovic. Daar hikt PSV tegenaan. De kans dat Vitesse hem voor veel minder van de hand doet is echter nihil. Van de acht miljoen euro gaat volgens een clausule immers een derde naar Feyenoord. De gefortuneerde vrienden van Vitesse, die de komst van Lazovic vorig jaar mogelijk maakten, hebben ook bijna twee miljoen tegoed, waardoor er voor Vitesse nauwelijks geld over blijft. En dat bedrag moet dan ook nog worden gebruikt voor de aflossing van schulden.
pi_49356045
8 miljoen gaan ze denk ik nooit vangen voor Lazovic.
pi_49485288
Dan blijft hij bij Vitesse heeft hij vandaag laten weten. Geen buitenland, en binnen Nederland PSV, en als ze het niet betalen nog een jaartje Vitesse.
pi_49485857
Wordt dus nog mooi een jaartje bij VItesse

Danko Lazovic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 mei 2007 @ 18:39:27 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49485912
iedereen blij als Danko in Arnhem blijft
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49485934
Ik snap niet waarom PSV fans hem niet willen ?

Jullie zien waarschijnlijk alleen de samenvattingen waarin hij veel gaat liggen en zien hem alleen maar zeiken en denken dat hij echt een spits is die niets voor het team overheeft, zijn kansjes echt afwachte, afhankelijk is van medespelers ed.

Houden zo, blijft die mooi hier

Quote bij VI inmiddels:
'Danko Lazovic is twee klassen beter dan Arouna Koné'
Vitesse-trainer Aad de Mos, die de Servische spits eerder nog verweet te veel met een transfer bezig te zijn (ANP)
  Trouwste user 2022 donderdag 17 mei 2007 @ 22:14:40 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_49493637
quote:

Tong ik moet het toegeven. Je hebt er echt verstand van.

Trouwste user 2022 donderdag 17 mei 2007 @ 22:20:50 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_49493862
Jammer dat Feijenoord geen geld heeft. 20 jaar geleden zouden ze hem gelijk hebben gekocht.

pi_49494408
goede kick

Er is al een andere Danko topic
  Trouwste user 2022 donderdag 17 mei 2007 @ 22:33:41 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_49494430
Deze was eerder

Trouwste user 2022 donderdag 17 mei 2007 @ 22:34:52 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_49494486
Had ik er kijk op ?

Het grote Lazovic topic.

pi_49494655
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
Deze was eerder

Maar die andere is beter
  Trouwste user 2022 donderdag 17 mei 2007 @ 22:38:57 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_49494679
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Maar die andere is beter
Hij mag op slot hoor

pi_49494876
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij mag op slot hoor

Dat mag een mod doen

Het grote Danko Lazovic topic

kan je verder
pi_49495300
Wat een pot weer .
pi_49495484
Geweldige speler!

Knap staaltje mis-management van feyenoord ook weer
pi_49549280
Vandaag moest ik bekerfinale spelen bij de Bataven (Gendt), moest tegen ESCA (Arnhem). En daar speelde een of ander familielid van Lazovic, hij kwam daar kijken. Was wel grappig om te zien.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Trouwste user 2022 zondag 20 mei 2007 @ 15:57:33 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_49573021
Gewoon weer gescoort vandaag

pi_49573503
Trouwens,
quote:
Lazovic voelt zich blij bij Vitesse

De meest opvallende man bij de Gelderse derby was Vitesse-spits Lazovic. Hij scoorde de enige goal.
"Het wordt zondag wel een moeilijke wedstrijd tegen NEC, maar we hebben nu de eerste wedstrijd gewonnen en hebben daarom een goede kans dat we naar de volgende ronde gaan",zegt Lazovic. "Maar dan moeten we zondag wel een goede wedstrijd spelen."

"Ik blijf sowieso in Nederland voetballen, misschien hier, misschien bij PSV", vertelt Lazovic. "Ik ben erg blij bij Vitesse, dus ik zou het niet erg vinden om nog een jaar voor Vitesse te spelen. Het ligt nu vooral aan hen."
  Trouwste user 2022 maandag 21 mei 2007 @ 00:11:38 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_49591413
Zou goed zijn als toppers in Nederland blijven.

pi_49591462
Van mij mag 'ie ook naar Ajax komen, als Huntelaar vertrekt.
pi_49592349
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geweldige speler!

Knap staaltje mis-management van feyenoord ook weer
Vooralsnog heeft hij nog niks bewezen. Maar Feyenoord had hem goed kunnen gebruiken dit jaar...
  Trouwste user 2022 maandag 21 mei 2007 @ 01:12:58 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_49592708
quote:
Op maandag 21 mei 2007 00:13 schreef Radegast het volgende:
Van mij mag 'ie ook naar Ajax komen, als Huntelaar vertrekt.
Van mij ook. Echt een spits tussen twee buitenspelers. Ik ben fan.

maandag 21 mei 2007 @ 01:21:14 #269
75556 erkel
back from Dagestan
pi_49592830
Met dat lepe balletje dat ie bijna over Babos heenkrulde vanmiddag in de wedstrijd tegen NEC, bewees hij toch wel over een dosis talent te beschikken. Niet alleen vanmiddag maar het hele seizoen al heeft hij zich bewezen als een topspits in wording. Jammer dat Feyenoord hem heeft laten gaan, maar ja hij had de pech dat Kuyt en Kalou ook aardig kunnen pingelen.
Weisst
  maandag 21 mei 2007 @ 08:26:31 #270
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49595197
Dat Vitesse maar ¤ 8.000.000 voor hem vraagt
pi_49595222
quote:
Op maandag 21 mei 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Vooralsnog heeft hij nog niks bewezen. Maar Feyenoord had hem goed kunnen gebruiken dit jaar...
Hem een keer live zien spelen?
pi_49597566
quote:
Op maandag 21 mei 2007 08:28 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ja, Ajax thuis. Daarvoor vond ik hem ook niet zo goed, maar die wedstrijd heeft hij me weten over te halen.
pi_49599938
quote:
Op maandag 21 mei 2007 08:28 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Meerdere malen, maar dat je het bij Vitesse goed doet wil niet meteen zeggen dat je ook slaagt bij Feyenoord... laat staan bij PSV of Ajax.
pi_49600101
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Meerdere malen, maar dat je het bij Vitesse goed doet wil niet meteen zeggen dat je ook slaagt bij Feyenoord... laat staan bij PSV of Ajax.
Hij heeft bewezen meer dan goed te zijn voor Vitesse dus klaar is voor een volgende stap.
pi_49600317
Hij is natuurlijk wel een gecompliceerde persoonlijkheid. Bij Vitesse staat hij in het middelpunt van de belangstelling en wordt het elftal om hem afgestemd en opgehangen. Bij grotere clubs zal dat minder het geval zijn en dat zou nog wel eens kunnen gaan botsen.
  maandag 21 mei 2007 @ 11:39:18 #276
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49600428
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is heeft natuurlijk wel een gecompliceerde spleten persoonlijkheid.
Kleine aanpassing
  maandag 21 mei 2007 @ 12:28:06 #277
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49602480
quote:
Op maandag 21 mei 2007 08:26 schreef Yozzz het volgende:
Dat Vitesse maar ¤ 8.000.000 voor hem vraagt
quote:
De Mos: ‘ Vitesse moet zich afvragen of 8 miljoen voor Lazovic genoeg is’

Vitesse-trainer Aad de Mos heeft even overwogen zonder Danko Lazovic te beginnen tegen NEC. Na het gesprek met de spits, op dinsdagochtend, zag de oefen­meester daar van af. „Ik kreeg toen het idee dat ik een gemotiveerde speler tegenover me had”, zei De Mos gisteren. „Het is heel simpel. Als een speler een fout maakt, of buiten het potje pist, dan kan hij alleen maar ant­woorden met zijn benen. Lazovic gaf me het gevoel dat hij zou gaan antwoorden op het veld. En dat heeft hij ook gedaan.”
De Mos was nog maar weer eens lyrisch over de beste Vitesse- speler van dit seizoen, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van PSV. „ Ik heb altijd in Lazovic geloofd”, aldus De Mos. „ Ik kende hem al toen hij nog in Belgrado voetbal­de. Toen we bij Vitesse nog een spits zochten, wist ik dat ik er met hem iets moois van kon maken. Ik heb zelden een spits zo zien afwer­ken als hij, terwijl ik toch met jon­gens als Nilis, Van Basten en Ro­naldo heb gewerkt. Zoals Lazovic de hoeken ziet en kiest, dan heb ik alleen Martens bij KV Mechelen zien doen. Vitesse moet zich afvra­gen of acht miljoen ( vraagprijs voor afkopen van doorlopend con­tract Lazovic, red.) wel genoeg is.”

Bron: De Gelderlander
Bij Tien zeiden ze laatst 9 miljoen , maar dat 1 miljoen maakt dan ook niet zoveel uit , grote clubs gaan dat op dit moment toch niet betalan , en PSV al helemaal niet.

Of ajax moet nog een spits zoeken als Huntelaar vertrekt , maar dan is het maar de vraag wat ze bieden en of Danko wel naar Ajax wil , ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat Danko nog gewoon 1 jaartje bij VItesse blijft.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:54:44 #278
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49607936
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is natuurlijk wel een gecompliceerde persoonlijkheid. Bij Vitesse staat hij in het middelpunt van de belangstelling en wordt het elftal om hem afgestemd en opgehangen. Bij grotere clubs zal dat minder het geval zijn en dat zou nog wel eens kunnen gaan botsen.
Klopt, ik denk ook dat alshij zich 'verslaapt' bij PSV, hij er niet met een boete vanafkomt. Bij ons is hij verreweg de beste speler, en staat hij boven De Mos, dat blijkt wel na vorige week.

Laat hem maar blijven, fuck die 7/8/9 miljoen, wij willen Dankofiets!
Vamos el TRI!
pi_49613901
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:54 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Klopt, ik denk ook dat alshij zich 'verslaapt' bij PSV, hij er niet met een boete vanafkomt. Bij ons is hij verreweg de beste speler, en staat hij boven De Mos, dat blijkt wel na vorige week.

Laat hem maar blijven, fuck die 7/8/9 miljoen, wij willen Dankofiets!
De Mos staat boven Danko en gaan niet de kinderachtige kleuter uithangen. Goede spelers maakt een goede coach.
Dat weet hij als geen ander en hij kan er uitstekend mee om gaan (heeft hem vaak zat gewisseld ed).
pi_49991213
quote:
AZ zet in op Lazovic
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ALKMAAR - AZ heeft zich bij Vitesse gemeld voor Danko Lazovic. Trainer Louis van Gaal ziet in de Serviër zijn nieuwe aanvalsleider. Eerder legde AZ ook de Braziliaanse spits ‘Ari’ vast.

De Alkmaarders kennen de vraagprijs van Vitesse (acht miljoen euro) en weten ook dat de clubleiding in Arnhem niet met een fooi genoegen neemt. Eerder al ving PSV, dat maximaal de helft van de gevraagde transfersom over had voor de aanvaller, bot bij Vitesse-directeur Paul van der Kraan en technisch manager Jan Streuer.

Voor Lazovic is een onverwachte switch naar AZ waarschijnlijk de oplossing voor de vastgelopen onderhandelingen tussen zijn huidige werkgever en PSV, waar trainer Ronald Koeman vanwege de financiële hindernissen in Arnhem nu zijn zinnen heeft gezet op Roy Makaay van Bayern München.

De explosieve Lazovic, die de laatste maanden van dit seizoen binnen en buiten het veld voor veel vuurwerk zorgde, vindt dat hij rijp is voor een topclub.

Die mening is ook zijn trainer Aad de Mos toegedaan. ,,Ik wist dat hij goed was, maar niet dat hij zó ongelooflijk goed was. Danko is een klasse beter dan Koné bij PSV,’’ zei De Mos tijdens de play-offs.

Even zag het er naar uit dat het huwelijk in Arnhem juist tijdens die play-offs zou stranden. Lazovic botste met de club, maakte zich boos toen hij in de gaten kreeg dat Vitesse vasthield aan een fikse transfersom. Maar na een paar indringende gesprekken met De Mos, die de spits weer op scherp zette (‘Laat ze gewoon zien dat je dat geld waard bent’), viel Lazovic zijn medespelers en de technische staf voor de zoveelste keer dit seizoen in de armen.

Met 19 doelpunten in 32 competitiewedstrijden heeft de door Feyenoord in 2003 bij Partizan Belgrado weggehaalde aanvaller in het Gelredome aan alle verwachtingen voldaan. Het was zelfs het beste seizoen uit zijn carrìère.

Ervan overtuigd dat hij de absolute top kan halen, hunkert de 24-jarige, in Kragujevac geboren voetballer nu naar een grote transfer.

Die kan AZ hem nu bieden. Dirk Scheringa wil trainer Van Gaal en technisch directeur Marcel Brands de middelen aanreiken om komend seizoen wél een hoofdprijs binnen te halen.

Vitesse moet bij een verkoop van Lazovic 30 procent van de transfersom afstaan aan Feyenoord. Ook de ‘Vrienden van Vitesse’ hebben nog recht op een fors bedrag (bijna twee miljoen), dat zij vorig jaar in de spits hebben geïnvesteerd.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:29:54 #281
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49993147
Hij moet gewoon naar het buitenland.
pi_49993189
Denk dat een club als HSV wel goed voor hem is.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:44:20 #283
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_50010900
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:31 schreef Blawh het volgende:
Denk dat een club als HSV wel goed voor hem is.
Die hebben zich aleens gemeld voor Danko alleen was dat in de Winterstop ( toen wou die nog niet weg bij VItesse )
quote:
Jan Streuer: "AZ is ook Nederland"

Manager voetbal Jan Streuer is benieuwd of spits Danko Laovic in is voor een transfer naar AZ.
"Hij heeft altijd gezegd dat hij in Nederland wil blijven. Dat is dus geen probleem, want AZ is ook Nederland. Hij moet eerst zelf maar bepalen wat hij wil. Hij zit nu in Finland voor een interland met Servië, laat hij die eerst maar eens spelen."

Door de concrete belangstelling van AZ wordt PSV nu wellicht gedwongen om snel te handelen. "AZ heeft zich gemeld en is heel serieus. Dat is voor ons niet ongunstig. Ik heb vandaag contact gehad, verder ga ik daar niet op in."

Bron : TV Gelderland
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef Erasmusch het volgende:
Hij moet gewoon naar het buitenland.
Hij heeft gezegd dat ie naar PSV gaat of bij Vitesse blijft , al weet je het nooit in de voetballerij hoelang iemand echt woord houd , ze zeggen vaak wat de supporters willen horen of de club , maar ook ik zie hem denk ik liever in het buiteland spelen dan bij AZ of PSV ( waar die niet echt een spits voor is )

En wil die echt een Nederlands paspoort wat ie ook heeft gezegd , dan kan die het beste nog 1 jaar bij Vitesse blijven
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:55:19 #284
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_50011283
Lazovitesse!
pi_50011513
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:55 schreef Yozzz het volgende:
Lazovitesse!
Lazo foetsj weg!
  donderdag 7 juni 2007 @ 08:24:10 #286
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_50190285
En... Lazo is naar PSV (mits hij rondkomt, maar dat zal geen probleem zijn).
pi_50202320
Jammer dat hij naar PSV gaat, maar wel leuk dat hij in ieder geval in NL blijft. Kleurrijk figuur...
pi_50209693
quote:
Lazovic tekent voor 5 jaar bij PSV

ARNHEM - Danko Lazovic heeft donderdag een 5-jarig contract getekend bij PSV. De landskampioen bereikte een dag eerder al een akkoord met Vitesse over een transfer van de spits.

Danko Lazovic had al sinds de winterstop zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV, dat hij typeerde als zijn droomclub. De spits was ook in beeld bij AZ en clubs uit Rusland en Oekraïne, maar wilde alleen naar PSV.

De Servische international kwam een jaar geleden over van Feyenoord en scoorde 19 doelpunten voor Vitesse.
clubhoer
pi_50210045
Rare reactie.
That's all folks!
  donderdag 7 juni 2007 @ 18:53:06 #290
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50210399
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 18:26 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

clubhoer
Vind je een sympatieke gozer, maar dit snap ik niet helemaal..
  donderdag 7 juni 2007 @ 18:55:17 #291
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50210458
Zal wel een gewoonte zijn van Vitesse fans om oud-spelers respectloos te behandelen
Weisst
pi_50210859
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Vind je een sympatieke gozer, maar dit snap ik niet helemaal..
Dan zal ik het ff uitleggen

Dat hij niet te behouden was op ten duur dat snapt iedereen , maar hoe die eerste zegt dat hij 2 jaar wil blijven bij vitesse bla bla bla , hij kan vitesse en Aad de Mos ook dankbaar zijn dat ze hem de kans weer hebben geboden om aan het voetbal te komen , we hadden al lang intresse in Danko nu is ie er gekomen , hij heeft een aardig seizoen achter de rug en meteen weer weg , dan kijk ik ook ff naar de clubs die die al heeft gehad , en dat ik in mijn achterhoofd houdt dat ie denk ik niet slaagt in Eindhoven, dat ie zo weer weg is of beter gezegd snel weer op de bank zit.

Dat hij psv een droomclub vind oke , maar ga dat niet de hele tijd roepen als je nog bij vitesse speelt , oke het is en blijft een voetballer die veel roept en die je niet altijd op het woord moet geloven weet ik ook wel , het enige waar die goed voor is geweest een paar doelpunten zodat we niet onderin hebben meegedraait , en wat poen , al blijft er ook niet zo heel veel over als je kijkt wat er nog te verdelen valt , en vitesse zijnde zal het wel weer een prikkie zijn wat voor wat ie is verkocht , hopelijk hebben ze nog wle een deel bedwongen op mocht hij wel slagen in Eindhoven en voor veel geld naar een andere club worden verkocht.

Hij is dit jaar ook bij ons speler van het jaar geworden , dat stelt ook niks meer voor als je weet dat Hersi in 2005 speler van het jaar is geworden ( met dank aan zijn doelpunt bij de buren in de play-offs).

En over dat we in Arnhem wel vaker spelers op een slechte manier weggaan dat hebben ze aan zichzelf te danken en dat weten Sikora en Dingsdag dan ook zelf wel

Samenvatting : hij is nu gewoon zoals veel broodvoetballers een passant zonder clubliefde.
pi_50210935
Lazovic
pi_50210990
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef vitessezuid113 het volgende:

Samenvatting : hij is nu gewoon zoals veel broodvoetballers een passant zonder clubliefde.
Jij had serieus het idee dat dat bij hem anders was?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50211191
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Jij had serieus het idee dat dat bij hem anders was?
Nee want welke voetballer heeft dat tegenwoordig nog wel ? maar ik had wel gehoopt dat hij zijn eerdere woorden van dat hij 2 jaar zou blijven kracht bij zou zetten , maar nee ook dat doen voetballers tegenwoordig niet meer.

Dat hij nu Ronald Koeman weer een goede trainer vind , ze lullen tegenwoordig maar in het straatje wat hun het beste uitkomt , binnenkort roept ie weer iets van dat de PSV supporters de beste zijn , of dat ie nog een keer wil terugkeren ofzo , of mocht ie helemaal niet slagen en mocht PSV geen prijzen pakken dan roept ie weer dat ie weg wil.
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:24:15 #296
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50211350

die laatste foto !
pi_50211426
Vraag me af hoe ie t gaat doen bij PSV.
pi_50216982
pffff.... geef je groot gelijk vitessezuid113 maar verbaasd over dit alles ben ik niet..
pi_50218140
Ik hoop dat hij het goed gaat doen

Bij Feyenoord nooit echt de kans gekregen vind ik.
Het was Kuyt of Lazovic waar kuyt altijd mocht spelen had Lazovic de inval beurten.
pi_50413402
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Smeich het volgende:
pffff.... geef je groot gelijk vitessezuid113 maar verbaasd over dit alles ben ik niet..
, ik ook niet , ach we zullen zien hoe die het daar zal doen , ben wel benieiuwd , las vandaag nog een stukje over hem in de VI , de menaliteit gaat nu ook meespelen bij PSV dat zal uitwijzen of hij daar een topper gaat worden , maar Bertje van Marwijk nog bedankt voor de tip
quote:
13/6/2007 - ´PSV betaalde 6,6 miljoen voor Lazovic´
(Gepost door RvN

Volgens Voetbal International heeft PSV uiteindelijk een bedrag van 6,6 miljoen euro betaald voor Danko Lazovic. Lange tijd kwamen PSV en Vitesse niet tot een akkoord, maar uiteindelijk zou er volgens VI een bedrag van 6,6 miljoen zijn overeengekomen. Feyenoord krijgt daarvan 30%.
Eigenlijk gewoon een appel en een ei , Lazovic is hierin helaas niet de eerste
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 juni 2007 @ 18:31:48 #301
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50419068
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

[afbeelding] , ik ook niet , ach we zullen zien hoe die het daar zal doen , ben wel benieiuwd , las vandaag nog een stukje over hem in de VI , de menaliteit gaat nu ook meespelen bij PSV dat zal uitwijzen of hij daar een topper gaat worden , maar Bertje van Marwijk nog bedankt voor de tip
[..]

Eigenlijk gewoon een appel en een ei , Lazovic is hierin helaas niet de eerste
meer dan genoeg!
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')