quote:Wordt deze 20 jarige Servier een topspeler of wordt het een transfer in de trant van Johan Elmander?
Nieuwe aanwinst is afmaker én aangeverFeyenoord presenteert maandag bij de eerste training de nieuwe aanwinst Danko Lazovic. Clubarts Robbart van Linschoten heeft de 20-jarige spits uit Servië-Montenegro aan een intensieve medische keuring onderworpen.
Later op de dag werden de laatste financiële plooien rond zijn overgang van Partizan Belgrado naar Feyenoord gladgestreken. Lazovic staat de komende vijf seizoen onder contract bij de Rotterdammers.
De buiten het veld bescheiden Lazovic staat te boek als een toptalent. De voormalige Duitse international Lothar Matthäus, trainer van de club uit Belgrado, heeft dan ook flink de pest in dat Lazovic vertrekt. De jonge aanvaller maakte vorig jaar tegen Brazilië zijn debuut voor het nationale team, waarvoor ook PSV'er Mateja Kezman - zijn grote voorbeeld - speelt. Ook Kezman groeide trouwens op bij Partizan Belgrado voordat PSV hem daar wegplukte.
Lazovic is in de voorste linie op verschillende plekken inzetbaar: als diepe spits, maar ook als aangever. Zelfs op de vleugels kan hij behoorlijk uit de voeten. ,,Beschouw hem primair als een investering voor de toekomst'', is de officiële reactie van Feyenoord, dat met Lazovic de zoveelste aanvaller binnenhaalt. ,,Hij kan uitgroeien tot een echte topper. Misschien staat hij er komend seizoen al helemaal, maar het kan ook zo zijn dat hij wat maanden nodig heeft zijn draai te vinden. Die tijd kunnen we hem geven.''
Ze noemen daar de 2e Kezman, matige vergelijking, maar als ie net zo veel scoort als dat tuig van psv, dan hoor je mij niet klagen!
quote:
De voormalige Duitse international Lothar Matthäus, trainer van de club uit Belgrado, heeft dan ook flink de pest in dat Lazovic vertrekt.
Ik moet het allemaal nog maar zien, jammer dat Elmander nu zeker op het tweede spoor zal belanden. Na Bayern - Feijenoord (doelpunt op karakter) en de wedstrijd tegen Spartak had hij toch een beetje me hart veroverd.
quote:Ik heb Elmander ook altijd OK gevonden, en ik denk dat ie in Zweden alleen maar gegroeid is.
Op zondag 6 juli 2003 11:22 schreef Staanplaats het volgende:Ik moet het allemaal nog maar zien, jammer dat Elmander nu zeker op het tweede spoor zal belanden. Na Bayern - Feijenoord (doelpunt op karakter) en de wedstrijd tegen Spartak had hij toch een beetje me hart veroverd.
Ik vind dat ze hem zeker een "2de" kans hadden moeten geven.
En iedereen zeurt wel over Pierre, maar zonder die voorzet van . Elmander.
. hadden we die hele Cup niet gewonnen hoor.
quote:Beetje vreemd lopende zin!
Op zondag 6 juli 2003 11:34 schreef RedGuy het volgende:En iedereen zeurt wel over Pierre, maar zonder die voorzet van
. Elmander.
. hadden we die hele Cup niet gewonnen hoor.
D'r zijn zoveel dingen die meespelen als het gaat om prestaties van zo'n jonge gast in het buitenland. Mentaliteit en geloof in eigen kunnen zijn daarbij belangrijk, maar niets is doorslaggevend.
Dus ik ben benieuwd
'T zal iig vast geen tweede Kezman zijn (die link is ook alleen maar gelegt ivm het feit dat het óók een jonge joegoslaaf is van Partizan). Ze zeggen btw ook dat hij ook nog op de flanken aardig uit de voeten kan, en zowel aangever als afmaker is. Je kunt wel stellen dat de meeste spelers nog niet zo compleet zijn op dergelijke leeftijd, dus zal het wel óf een aangever óf een afmaker zijn. Of beide mits het een natuurtalent á la Rafael van der Vaart is...
We zullen 't wel zien, toch?
Feyenoord heeft dit verhaal verteld om te doen geloven dat ze een grote transfer hebben gedaan, maar de kans dat deze jongen richting Farrington, Griga en Damaschin gaat is groter dan dat hij de nieuwe Kiprich wordt.
Deze transfer vertoont tevens opvallend veel overeenkomsten met de omstandigheden waarin ooit Marek Saganowski werd gecontracteerd.... Dat moet genoeg zeggen, al hoop ik voor Feyenoord van niet.
quote:Dat je hem vergelijkt met die drie is wat overdreven zo'n flopper zal het niet zijn. In zn eigen land wordt hij wel degelijk gezien als een groot talent. Ik moet het allemaal nog maar eens zien, Feyenoord is idd nooit echt tactisch met wat ze roepen over dit soort aankopen. Die vergelijkingen met andere spelers vind ik maar niks, als ze nu al zeggen dat die de nieuwe Kezman wordt kan hij eigenlijk alleen maar floppen. Maaar ik ben wel erg benieuwd naar hem ik heb wat beelden van hem gezien en dat zag er wel leuk uit. We zullen zien. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is wat die gekost heeft.
Op zondag 6 juli 2003 13:41 schreef methodmich het volgende:
Deze jongen stond dus helemaal niet in de belangstelling van welke Europese topclub dan ook, behalve wanneer je Italiaanse degradatiekandidaten dat predikaat wilt toedichten.Feyenoord heeft dit verhaal verteld om te doen geloven dat ze een grote transfer hebben gedaan, maar de kans dat deze jongen richting Farrington, Griga en Damaschin gaat is groter dan dat hij de nieuwe Kiprich wordt.
Deze transfer vertoont tevens opvallend veel overeenkomsten met de omstandigheden waarin ooit Marek Saganowski werd gecontracteerd.... Dat moet genoeg zeggen, al hoop ik voor Feyenoord van niet.
Ben sceptisch over deze aankoop.
quote:Saganowski, exact hetzelfde verhaal. Poolse van Basten. Dat is de grote overeenkomst die ik momenteel zie, Farrington is misschien wat overdreven.
Op zondag 6 juli 2003 18:43 schreef Vikingo het volgende:[..]
Dat je hem vergelijkt met die drie is wat overdreven zo'n flopper zal het niet zijn. In zn eigen land wordt hij wel degelijk gezien als een groot talent. Ik moet het allemaal nog maar eens zien, Feyenoord is idd nooit echt tactisch met wat ze roepen over dit soort aankopen. Die vergelijkingen met andere spelers vind ik maar niks, als ze nu al zeggen dat die de nieuwe Kezman wordt kan hij eigenlijk alleen maar floppen. Maaar ik ben wel erg benieuwd naar hem ik heb wat beelden van hem gezien en dat zag er wel leuk uit. We zullen zien. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is wat die gekost heeft.
quote:Het grote Wesley Sonck topic.
Op zondag 6 juli 2003 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dit niet gewoon in het centrale feyenoord topic?
Kan dit niet gewoon in het centrale ajax topic?
quote:Doe alleen maar even de feyenoord mannetjes na hoor, doen dat ook altijd... Enne, omdat wij het doen, moeten jullie het ook weer hebben... Na-apers.
Op zondag 6 juli 2003 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Kan dit niet gewoon in het centrale ajax topic?
quote:tuuuuuurlijk!
Op zondag 6 juli 2003 20:20 schreef Da_Sandman het volgende:Enne, omdat wij het doen, moeten jullie het ook weer hebben... Na-apers.
quote:Zo is het toch altijd?
Op zondag 6 juli 2003 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
tuuuuuurlijk!
quote:nee nee,wie moest Feyenoord nadoen toen ze in 1970 de EC 1 pakte als Nederlandse club zijnde?
Op zondag 6 juli 2003 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Zo is het toch altijd?
quote:Ja, maar feyenoord moest zo een finale spelen weer na apen!
Op zondag 6 juli 2003 20:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
nee nee,wie moest Feyenoord nadoen toen ze in 1970 de EC 1 pakte als Nederlandse club zijnde?
Ik verwacht er maar niet te veel van, het zal niet de eerste keer zijn dat Feyenoord een 'supertalent' binnen haalt dat best wel tegen valt .
Niet erg hoog, want Da_Sandman zit er weer op!
quote:niet waar,Feyenoord won,ajax niet
Op zondag 6 juli 2003 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ja, maar feyenoord moest zo een verloren finale spelen weer na apen!
quote:gebruik ik eens posticons, is het weeeeeeer niet goed!
Op zondag 6 juli 2003 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe hoog is de kast?Niet erg hoog, want Da_Sandman zit er weer op!
quote:Maar het gaat mij om de finale an sich
Op zondag 6 juli 2003 20:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
niet waar,Feyenoord won,ajax niet
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:30 schreef Da_Sandman het volgende:gebruik ik eens posticons, is het weeeeeeer niet goed!
quote:Het gerucht ging toch wel degelijk (in de Servische pers...) dat Barcalona hem scoutte. Wellicht dat ze dat alleen dachten omdat Antic daar coach was, maar toch...
Op zondag 6 juli 2003 13:41 schreef methodmich het volgende:
Deze jongen stond dus helemaal niet in de belangstelling van welke Europese topclub dan ook, behalve wanneer je Italiaanse degradatiekandidaten dat predikaat wilt toedichten.
quote:dat moet je tegen ene meneer Kindvall zeggen.
Op zondag 6 juli 2003 22:41 schreef Kaalhei het volgende:
Ik verwacht er niet veel van. Buitenlandse spitsen doen het niet zo goed bij Feyenoord.
quote:En noem dan de 20 spitsen die na ome Ove kwamen maar eens op.
Op zondag 6 juli 2003 23:13 schreef Emerton het volgende:[..]
dat moet je tegen ene meneer Kindvall zeggen.
quote:Leuk spel.
Op maandag 7 juli 2003 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En noem dan de 20 spitsen die na ome Ove kwamen maar eens op.
Noem zoveel mogelijk mislukte Feyenoord-spitsen! Ik trap af:
Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Eduardo Bustos "Tati" Montoya
Johan Elmander
Wie weet er nog wat uit de jaren '70 en '80?
quote:tyft lekker op met je spelletjes ga die lekker in je joden topic spelen of ben je stiekem een beetje voor Feyenoord
Op maandag 7 juli 2003 13:46 schreef methodmich het volgende:[..]
Leuk spel.
Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Johan ElmanderWie weet er nog wat uit de jaren '70 en '80?
quote:
Leuk spel.
Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
Ik wil er graag nog Dave Mitchell bij plaatsen.
En Vikongio,
Die hebben een geweldige, soortgelijke scene waarin Daphne Deckers Floris-Jan Bovelander aan het rijtje toevoegt.
Maar goed, in plaats van eens te relativeren en gewoon vrolijk mee te spelen, een chagrijnige reactie. Jammer toch.
quote:Als je zo graag dit leuke spelletje wil spelen maak je er toch gewoon een apparte topic over, hoef je deze niet te verzieken.
Op maandag 7 juli 2003 14:39 schreef methodmich het volgende:
Ik raad je wel af de film All-Stars te kijken als je zo lichtgeraakt bent....Die hebben een geweldige, soortgelijke scene waarin Daphne Deckers Floris-Jan Bovelander aan het rijtje toevoegt.
Maar goed, in plaats van eens te relativeren en gewoon vrolijk mee te spelen, een chagrijnige reactie. Jammer toch.
En ff ontopic wie weet hoeveel die Lazovic gekost heeft??
quote:het gerucht gaat dat hij 7 miljoen kostte...
Op maandag 7 juli 2003 15:07 schreef Vikingo het volgende:[..]
Als je zo graag dit leuke spelletje wil spelen maak je er toch gewoon een apparte topic over, hoef je deze niet te verzieken.
quote:Als dat zo is mogen ze Rob Baan wel ff de tyfus trappen!
Op maandag 7 juli 2003 15:15 schreef Rexonium het volgende:[..]
het gerucht gaat dat hij 7 miljoen kostte...
Had dan Bosschaart gekocht (en eventueel v.d. Berg)
quote:Dit topic leent zich daar uitermate goed voor, aangezien dit gewoon in het centrale feyenoord topic had moeten staan. Doen we hier nog iets nuttigs mee.
Op maandag 7 juli 2003 15:07 schreef Vikingo het volgende:[..]
Als je zo graag dit leuke spelletje wil spelen maak je er toch gewoon een apparte topic over, hoef je deze niet te verzieken.
En ja, om iedereen voor te zijn; het Sonck topic had ook niet gemoeten en had keurig in het Ajax topic gekund.
Had je Ioan Sabau al genoemd
quote:Is het niet iets om een Geflopte Eredivisie Spitsen Tournament te gaan houden!
Op maandag 7 juli 2003 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit topic leent zich daar uitermate goed voor, aangezien dit gewoon in het centrale feyenoord topic had moeten staan. Doen we hier nog iets nuttigs mee.En ja, om iedereen voor te zijn; het Sonck topic had ook niet gemoeten en had keurig in het Ajax topic gekund.
quote:er zal heus nog wel ergens een zak met geld liggen voor een linksback, ik heb geruchten gehoord over Zewlakow. centrumverdedigers zal Feyenoord niet nodig hebben, Olfers en Loovens zijn er ook nog.
Op maandag 7 juli 2003 15:19 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Als dat zo is mogen ze Rob Baan wel ff de tyfus trappen!
Had dan Bosschaart gekocht (en eventueel v.d. Berg)
misschien zijn Emerton en Kalou al weg, resp. 8 en 4 miljoen, dus dan kan je wel wat geld uitgeven, anders gaat de GKL maar ff pinnen
quote:Ajax en PSV hebben er dan ook nog wel een paar inderdaad.
Op maandag 7 juli 2003 15:24 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Is het niet iets om een Geflopte Eredivisie Spitsen Tournament te gaan houden!
Sabau was een middenvelder trouwens, Da Sandman.
quote:Is dat zo? Hij staat bij mij in mijn herinnering aangeschreven als een spits... Naja, het zal wel
Op maandag 7 juli 2003 19:12 schreef methodmich het volgende:[..]
Sabau was een middenvelder trouwens, Da Sandman.
quote:Elmander is nog niet mislukt hoor.
Leuk spel.
Clyde Best
Mark Farrington
Stanislav Griga
Marian Damaschin
John van Loen
Somalia
Harry van der Laan
Marek Saganowski
Aurelio Vidmar
quote:Sabau was idd een middenvelder. Was trouwens een hele goede voetballer maar had de pech toen die bij Feyenoord kwam om in een verschrikkelijk slecht elftal terecht te komen. Feyenoord kon zn salaris toendertijd ook niet meer betalen en vertrok daarom na 1 jaar naar italie.
Op maandag 7 juli 2003 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Had je Ioan Sabau al genoemd
quote:Die mag weg bij een goed bod.
Op maandag 7 juli 2003 21:04 schreef TC03 het volgende:[..]
Elmander is nog niet mislukt hoor.
Mido voor ¤ 10 miljoen .
Pierre : 9 ton. .
Emerton : 4 miljoen. .
We kunnen niet meer ontkennen dat die kale is een keer gelijk had : we gaan echt achterlopen op Ajax, er moet heel wat gaan veranderen...
-edit-
Oh, deze had eigenlijk in het centrale Feyenoord-topic gemoeten. .
quote:Tuurlijk hebben PSV en Ajax ook mislukte spitsen, maar zo goed als feyenoord doen ze het niet. Verder lijkt me die Lazovic best oke, maar of het net zo'n goudhaantje is als kezman betwijfel ik vooralsnog. 7 Miljoen lijkt me wel errug veel trouwens...
Op donderdag 10 juli 2003 10:31 schreef Loek-B het volgende:
Chivu voor ¤ 20 miljoen. verkocht. ¤ 18 miljoen in drie jaar
Mido voor ¤ 10 miljoen
. ¤ 4.5 miljoen
Pierre : 9 ton.
.
Emerton : 4 miljoen..
We kunnen niet meer ontkennen dat die kale is een keer gelijk had : we gaan echt achterlopen op Ajax, er moet heel wat gaan veranderen...
quote:Kezman was duurder
Op donderdag 10 juli 2003 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Tuurlijk hebben PSV en Ajax ook mislukte spitsen, maar zo goed als feyenoord doen ze het niet. Verder lijkt me die Lazovic best oke, maar of het net zo'n goudhaantje is als kezman betwijfel ik vooralsnog. 7 Miljoen lijkt me wel errug veel trouwens...
quote:Maar heeft zich al wel bewezen...
Op donderdag 10 juli 2003 10:38 schreef Poepoog het volgende:[..]
Kezman was duurder
quote:Je bedoelt de club van wereldster en doelpuntenmachine Marc Nygaard (die, naar eigen zeggen, een basisplaats heeft toegezegd gekregen)...
Op donderdag 10 juli 2003 14:18 schreef methodmich het volgende:
Het verschil is dat bij Kezman daadwerkelijk Europese (top)teams interesse hadden en bij Lazovic slechts wat Italiaans grut als Brescia enzo.
quote:Ja maar voor zijn transfer nog niet
Op donderdag 10 juli 2003 10:53 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Maar heeft zich al wel bewezen...
Of doelde je op die Rode kaart?
We zullen vanavond zien of die dat nogmaals kan doen... .
Danko. .
quote:Leuk.
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:55 schreef res3 het volgende:
Om 17.30 is op feyenoord tv een rapportage over Lazovic... voor de geinteresseerden.
quote:Die 3 punten kwamen via Buffel, met een assist en een goal.
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:06 schreef Loek-B het volgende:
Volgens mij gaat dit wel een toppertje worden..
Misschien een beetje snel, maar ik heb al wel een goed gevoel over hem... Hij heeft Feyenoord vorige week iig al de 1e 3 punten bezorgd.We zullen vanavond zien of die dat nogmaals kan doen...
.
Danko.
.
quote:Klopt ja, maar Lazovic scoorde hem uiteindelijk...
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:[..]
Die 3 punten kwamen via Buffel, met een assist en een goal.
quote:dankzij Buffel
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:06 schreef Loek-B het volgende:[..]
Klopt ja, maar Lazovic scoorde hem uiteindelijk...
Helaas zit ie momenteel bij de verkeerde club.
Maar let op mijn woorden.
Dit wordt een grote speler.
heb je die gezichtsuitdrukking gezien toen buffel vorige week scoorden, NIET NORMAAL
Hij komt ook een beetje traag over vind ik
Ja, ik vind dat hij talent heeft en dat hij nu op de juiste plek zit.
quote:Een grote speler? Zal hij eerst nog elke morgen zijn bordje Brinta moeten leeg eten.
Op donderdag 12 februari 2004 17:29 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat deze jongen ontzettend veel talent heeft ?Helaas zit ie momenteel bij de verkeerde club.
Ik denk niet dat het een hele grote gaat worden. Grote voetballers doen aan goede carriereplanning.....
quote:Grote speler bij Kloetinge 5 zeker
Ben ik de enige die ziet dat deze jongen ontzettend veel talent heeft ?Helaas zit ie momenteel bij de verkeerde club.
quote:Ze houden niet zo van briljante voetballers bij Feijenoord.
Op donderdag 12 februari 2004 17:36 schreef eNaSnI het volgende:
Hoezo "verkeerde club"?
In het buitenland bleken Cruz en Larsson echt goed te zijn.
van Hooydonck was uitgekotst door het bestuur.
Deze speler komt in hetzelfde rijtje.
Achteraf blijkt ie wereldklasse tezijn.
quote:
Helaas zit ie momenteel bij de verkeerde club speelt hij momenteel onder de verkeerde trainer.
Ennuh, nix over Kloetinge hè! (my hometown)
quote:Feyenoord is sowieso niet de beste club.
Op donderdag 12 februari 2004 17:43 schreef WRX_STI het volgende:
Heeft idd veel talent en zit daarom bij de beste club van Nederland.Ennuh, nix over Kloetinge hè! (my hometown)
quote:en gelukkig is lazovic ook geen groot talent dus wat dat betreft....
Op donderdag 12 februari 2004 17:45 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Feyenoord is sowieso niet de beste club.
Feyenoord is een club die niet met taleten om kan gaan.
quote:Keep dreaming.
Op donderdag 12 februari 2004 17:56 schreef ActaniA het volgende:[..]
en gelukkig is lazovic ook geen groot talent dus wat dat betreft....
Ik zou willen dat het een Ajacied was.
quote:En ik dat ie in Ehv liep. Ruilen tegen de kerstman?
Op donderdag 12 februari 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:[..]
Keep dreaming.
quote:Dan vond ik Nikos effectiever duiken.
Op donderdag 12 februari 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:[..]
Keep dreaming.
quote:wat
Op dinsdag 17 februari 2004 20:58 schreef Cart_man het volgende:
kuijt is nep
quote:Toch heeft Kuijt er 10 inliggen.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:59 schreef hoi_mensen het volgende:[..]
wat
kuijt is nep
quote:Zie je wel, je kunt het.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:10 schreef Cart_man het volgende:Maar ik moet me inhouden van Golfer
PS ben zelf geen feyenoord fannaat,maar dit zegt iemand op het oog van de toekomst
als ze lazovic wat langer en vaker laten spelen dan gaat ut vanzelf wel
quote:Talentvol bedoel je
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef EddyMR het volgende:
Een talentloos machlasje, dat is deze jongen. Hij moet eerst maar eens leren om gewoon op zijn benen te blijven staan, dan praten we verder.
quote:Toch niet.
Op woensdag 18 februari 2004 15:51 schreef -F- het volgende:[..]
Talentvol bedoel je
quote:Dat verbaast me nog het meest ja, dat het geen koelbloedige sluipmoordenaar is, zoals die joego's meestal zijn (sommigen zelfs letterlijk).
Op woensdag 18 februari 2004 16:33 schreef methodmich het volgende:
Hoewel zijn afkomst anders doet vermoeden, is Danko geen koele schutter.
Denk dat hij veel talent heeft, maar ook heel veel begeleiding nodig heeft om dat er allemaal op de juiste manier uit te krijgen en te ontwikkelen en de vraag is of Feyenoord hem dat kan bieden en Feyenoord het type spel speelt waarvoor ie geschikt is.
Tot dusverre heb ik daar nog de meeste twijfels over.
jaquote:Op woensdag 18 februari 2004 12:15 schreef hoi_mensen het volgende:
hij kan dingen die kuijt niet kan
en als hij vaste waarde wordt dan is hij veel beter
PS ben zelf geen feyenoord fannaat,maar dit zegt iemand op het oog van de toekomst
als ze lazovic wat langer en vaker laten spelen dan gaat ut vanzelf wel
Jjuist vandaag zag je dat hij een aantal keren de bal tever voor zich uit speelde waardoor de keeper hem makkelijk kon pakken. Verder ben ik het wel met je eens, dat het een goede voetballer is. Je ziet dat nu hij speelminuten krijgt, hij steeds beter in zn spel komt. Hij heeft wel een bepaald inzicht over het veld, dat zag je vandaag ook met die onverwachtte paas op Kuijt.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ach iedreeen kan zien dat Zlatan talent heeft.Bij Lazovic heb je een echt kennersoog nodig. Hij maakt het voetbal simpel. Net als Raoul, wat jij ziet als ballen die van zijn voet afspringen zijn juist kunststukjes kwa techniek. Hij heeft geen 3 balbehandelingen nodig om een bal goed neer te leggen. Lazovic is een speler voor de fijproevers.
kennersoog blaat ! ,,, vergelijken met Raul? geezquote:Op zondag 13 februari 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ach iedreeen kan zien dat Zlatan talent heeft.Bij Lazovic heb je een echt kennersoog nodig. Hij maakt het voetbal simpel. Net als Raoul, wat jij ziet als ballen die van zijn voet afspringen zijn juist kunststukjes kwa techniek. Hij heeft geen 3 balbehandelingen nodig om een bal goed neer te leggen. Lazovic is een speler voor de fijproevers.
hey ik zei hiervoor dat ie toevallig 1 goeie assist geeft blabla.... natuurlijk springt niet altijd de bal van ze poot, maar wel verdomd vaak...quote:Op zondag 13 februari 2005 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
Ja DAMH, bij die assist op Kuijt liet ie de bal echt ver van zijn voet af springen ja....![]()
Maar dat had ik bij Zlatan ook nooit. Maar wel altijd het gevoel dat ie in 1 klap van een boel nutteloos dom gekloot ging switchen naar een levensgevaarlijke actie waarmee die ging scoren. Ik hoop dat Lazovic ook zo wordt, al zijn deze 2 spelers natuurlijk niet te vergelijkenquote:Op maandag 14 februari 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Toch krijg je nooit het idee bij die jongen dat ie er eens lekker 3 in gaat peren ofzo...
Ejj lopen je ons nu te grappen of ben je seriquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Alsof Stephan Petterson een kaatsertje werd genoemd.
Dat is zijn grootste kwaliteit. En dat zie je niet veel bij jonge spelers. Die pure techniek om een bal in één keer klaar te leggen.
Zozo, het wordt steeds meer. Ik geloof dat hij voor iets van 2m overkwam. Ik ben het wel eens met je stelling trouwens, het is jammer dat Lazovic niet nog een kans heeft gehad bij Feyenoord.quote:Op zondag 24 september 2006 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ongelooflijk dat Feijenoord hem heeft laten gaan en voor 5 miljoen Charisteas kocht.
quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef tordesmonats het volgende:
meest overschatte speler eredivisie
nivootje nietzielan
Een talent dat bij Feyenoord zijn kans niet heeft gekregen.quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef tordesmonats het volgende:
meest overschatte speler eredivisie
nivootje nietzielan
Dat stel ik ook voor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik stel voor dat Feijenoord hem terughuurt met optie tot koop.
Hoe pijnlijk het ook is.
Maar PSV is op zoek naar een buitenspeler, eentje die de achterlijn kan halen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Ik zie PSV 'm wel halen, om met hem centraal te gaan spelen en Kone en Farfan via de vleugels. Beetje een voetballende VoH.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
En als Lazovic ook geflopt was bij Vitesse dan was het een perfect bestuur?
Hij heeft nooit een kans gehad bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
Als bestaat niet in voetbal. Als dit als dat...quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
Mijns inziens ís het ook een perfect bestuur, die Rotterdammers.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een kans gehad bij Feyenoord.
Als ze zo spelen als vandaag in de 2de helft en als bij Ajax Sneijder niet meedoet zie ik wel wat gebeuren , maar Lazovic gaat wel scoren volgende weekquote:Op zondag 17 december 2006 00:10 schreef Elvislives het volgende:
Moet lukken, als ze zo spelen als in Amsterdam
quote:Lazovic geeft niets om interesse van HSV
Danko Lazovic staat in de belangstelling van Hamburger SV en Mainz 05. Maar de topscorer van Vitesse stelde zaterdag met klem dat hij zijn club trouw blijft. De Duitse clubs HSV en Mainz 05 willen tijdens de winterstop hun aanval versterken. Beide ploegen staan op een degradatieplaats en de komst van een trefzekere spits moet leiden tot klassebehoud. Lazovic mag zich warmen aan de interesse van deze clubs, maar dat doet hij niet. Na zijn hoofdrol in de wedstrijd tegen Roda JC (2-4) sprak de 23-jarige goalgetter uit Servië duidelijke taal. „Ik wil zeker twee jaar blijven”, aldus Lazovic. „Ik wil met Vitesse in de UEFA Cup spelen. Ik ben hier niet gekomen om zes maanden goed te spelen en dan weer weg te gaan. Vitesse helpt mij. En ik wil Vitesse helpen. Ik blijf zeker nog twee jaar. Minimaal.” Lazovic staat bij Vitesse tot medio 2010 onder contract. Hij toont bijna in elke wedstrijd dat hij het niveau van de Arnhemse ploeg ver ontstijgt.
In Kerkrade was het opnieuw kassa. Twee doelpunten en een assist lardeerden zijn sterke optreden. Eerst kopte hij een perfecte voorzet van Mads Junker in (2-1), daarna gaf hij de voorzet bij de 2-2 van Anduele Pryor en vervolgens bleef Lazovic koel nadat hij Pa-Modou Kah de bal had ontfutseld (2-3). De teller staat inmiddels op twaalf bij het fenomeen uit Servië. „Twaalf doelpunten is niet genoeg”, aldus Lazovic. „Het moeten er vijftien zijn, dan ben ik topscorer. Ik had er vandaag nog eentje meer moeten maken”, zo wees hij op een relatief eenvoudige bal, die hij in de slotfase op het lichaam van doelman Bram Castro schoot. „Dit is een zeer belangrijke overwinning voor ons”, jubelde Lazovic. „Wij hebben vandaag heel aardig gevoetbald. Dat dat nu ook heeft geleid tot een overwinning in een moeilijke uitwedstrijd, dat is heel belangrijk. We hebben bewezen dat we belangrijke wedstrjiden kunnen winnen. Als we goed spelen, dan kunnen we van elke ploeg winnen.”
Door de driepunter in Limburg stond Vitesse zelfs een klein etmaal in het felbegeerde linkerrijtje, dat toegang verschaft tot de play-offs om Europees voetbal. „Iedereen bij Vitesse wil spelen in het toernooi om de UEFA Cup”, zei Lazovic in Kerkrade. „Als we zo doorgaan, dan zullen we dat ook bereiken.”
Bron: De Gelderlander
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:41 schreef DeVinger het volgende:
Hij moet zich trouwens gewoon met Servie voor het EK plaatsen, volgend seizoen nog bij Vitesse blijven en dan op het EK topscorer worden en voor 70 miljoen naar Real vertrekken
quote:Jaloers?
quote:Niet zo brutaal.
Nicht so frech!quote:Op zondag 31 december 2006 17:17 schreef RayMania het volgende:
Dat 'niet zo brutaal' en 'jaloers' begint behoorlijk flauw te worden ..
quote:Op zondag 31 december 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nicht so frech!
Bist du eifersüchtig?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:41 schreef defranseslag het volgende:
En een zooi assists dus híj is wél een held
Nee nu heb je mijn respectquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:10 schreef defranseslag het volgende:
-
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:10 schreef defranseslag het volgende:
-
Feyenoord is geen topclub.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Aad de Mos erg belangrijk is voor Lazovic.
Ik zie hem onder Ronald Koeman eigenlijk minder presteren. Komt misschien door het vertrouwen wat topclubs aan spelers geven. Kijk maar wat er bij Feyenoord is gebeurd met Lazovic.
Doe het nou niet...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef Erasmusch het volgende:
Goede aankoop die Lazovic. In tegenstelling tot bijvoorbeeld, ik noem maar wat, Sansoni![]()
Nou vooruit, ik ga er maar een keer niet op in danquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ga er maar een keer niet op in dan![]()
Jullie zijn toch te eigenwijs brutaal...
Daarom zie ik hem ook niet graag naar PSV komen. Teminste nog niet. Laat hem eerst maar een of twee seizoenen bij Vitesse zichzelf doorontwikkelen. Dan is hij misschien helemaal klaar voor de stap naar de top.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Danko doet het uitstekend, De Mos pakt het goed met hem aan. Het moet dan wel gezegd worden dat een spits bij een grotere club die tijd nooit zou hebben gekregen die hij nu wel krijgt.
idd ja, daar krijgt ie echt een harde van! Wel leuk ... om al die reacties zo te lezen danquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:26 schreef DeVinger het volgende:
defranseslag lacht zich de piemel uit de pantalon, iedereen maar gefrustreert om hem
Belandt hij op de bank dan komt de emotionele en balende Danko weer bovendrijven vrees ik. Net zo'n type Kezman. Hij moet stabieler in zijn hoofd worden. Dus ik ben het met je eens dat hij zich eerst maar eens verder moet ontwikkelen bij Vitesse. PSV loopt dan wel het risico dat als hij het erg goed doet er een buitenlandse club voor hem komt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom zie ik hem ook niet graag naar PSV komen. Teminste nog niet. Laat hem eerst maar een of twee seizoenen bij Vitesse zichzelf doorontwikkelen. Dan is hij misschien helemaal klaar voor de stap naar de top.
Volgens mij is Het Fenomeen (om maar even krachttermen te gebruikenquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Belandt hij op de bank dan komt de emotionele en balende Danko weer bovendrijven vrees ik. Net zo'n type Kezman. Hij moet stabieler in zijn hoofd worden. Dus ik ben het met je eens dat hij zich eerst maar eens verder moet ontwikkelen bij Vitesse. PSV loopt dan wel het risico dat als hij het erg goed doet er een buitenlandse club voor hem komt.
Tot dat hij ergens meer betaald krijgtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:41 schreef defranseslag het volgende:
Hij blijft nog 2 seizoenen heb ik hem horen zeggen. Dus hij blijft nog 2 seizoenen.
Het is geen jood.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tot dat hij ergens meer betaald krijgt, en ja zo werkt het nu eenmaal.
Laat maarquote:
Maar serieus word jij nooit moe van jezelf?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar serieus word jij nooit moe van jezelf?![]()
Jou posts, je gedrag, eigenlijk allesquote:
Ik heb even een ander topic geopend zodat jullie niet overal offtopic hoeven te gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jou posts, je gedrag, eigenlijk alles![]()
Mooi, eens geen tegenspraak.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef F.O.N.S. het volgende:
Ik ben het met de franseslag eens
Vitesse heeft hem geholpen in moeilijke tijden, en nu helpt hij Vitesse.quote:Hij heeft al meermalen aangegeven dat hij zelf nog minstens 2 jaar in het Arnhemse wil blijven voetballen.
Dat tuig uit Amstedam bedoel je?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:36 schreef Barney.Stinson het volgende:
Ach ja, de Mos gaf vroeger les aan moeilijk opvoedbare kinderen, dus die weet echt wel hoe ie met Lazovic om moet gaan, dat is de meest makkelijke bescheiden jongen die je maar kan hebben in vergelijking met het tuig waar ie vroeger mee werkte.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat tuig uit Amstedam bedoel je?
Toch een goed aantal bij een middenmoter. Naar welke club zal hij deze zomer gaan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef RayMania het volgende:
Scoort vandaag weer twee keer, totaal nu op 19.
Blackburn/Bolton/Middlesbroughquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Toch een goed aantal bij een middenmoter. Naar welke club zal hij deze zomer gaan?
Blijft in Arnhem.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Toch een goed aantal bij een middenmoter. Naar welke club zal hij deze zomer gaan?
PSVquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
PSV denk ik, die zijn op dit moment wanhopig op zoek naar een nieuwe spits.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hij heeft nu nog een Feijenoord salaris, maar hij zal bij Vitesse hele andere bedragen krijgen neem ik aan. Vergeet niet dat hij zelf ook zei dat je soms een stapje terug moet doen om er 2 vooruit te kunnen maken. Dat is niet alleen een sportief stapje terug.quote:Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef Yozzz het volgende:
Vitesse zal de ¤ 800.000 salaris niet kunnen betalen lijkt mij
Zeg dat nou niet...quote:Vitesse speelt mee in de top-7.
Dat lijkt me sterk, Kuyt kreeg nog geen miljoen nadat ie had verlengd.quote:Op maandag 9 april 2007 18:59 schreef Yozzz het volgende:
Op dit moment wel, maar Feyenoord betaalt het nog
Jij twijfelt aan de Snors betrouwbaarheid??quote:Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, Kuyt kreeg nog geen miljoen nadat ie had verlengd.
quote:Topscorer Danko Lazovic heeft het vizier meer op een transfer naar PSV of een andere topclub staan dan op het doel van de tegenstanders van Vitesse. De Servische spits werd tegen NAC door De Mos al in de rust gewisseld.
De trainer gaat tactisch met de wispelturige aanvaller om en had geen zin om hem na afloop ernstig te bekritiseren. ,,Laten we het erop houden dat hij in deze periode gebukt gaat onder de transferperikelen,’’ sprak De Mos. Tegelijkertijd maakte hij duidelijk dat Lazovic er verstandiger aan doet om zich te concentreren op Vitesse en zich niet blind te staren op PSV.
De goaltjesdief heeft het mede aan de Arnhemse club en De Mos te danken dat hij na een paar seizoenen van rampspoed weer is opgebloeid. ,,De laatste drie, vier wedstrijden heeft hij onder zijn niveau gepresteerd. Dat weet Danko zelf ook. Hij moet oppassen, want hij kan in deze fase ook alle krediet verliezen bij de supporters. En als zijn transfer straks niet doorgaat, speelt hij volgend seizoen gewoon nog bij Vitesse.’’
De Arnhemse club verlangt nog altijd een bedrag van acht miljoen euro voor Lazovic. Daar hikt PSV tegenaan. De kans dat Vitesse hem voor veel minder van de hand doet is echter nihil. Van de acht miljoen euro gaat volgens een clausule immers een derde naar Feyenoord. De gefortuneerde vrienden van Vitesse, die de komst van Lazovic vorig jaar mogelijk maakten, hebben ook bijna twee miljoen tegoed, waardoor er voor Vitesse nauwelijks geld over blijft. En dat bedrag moet dan ook nog worden gebruikt voor de aflossing van schulden.
Tong ik moet het toegeven. Je hebt er echt verstand van.quote:Op donderdag 12 februari 2004 17:29 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat deze jongen ontzettend veel talent heeft ?
Helaas zit ie momenteel bij de verkeerde club.
Hij mag op slot hoorquote:
quote:Lazovic voelt zich blij bij Vitesse
De meest opvallende man bij de Gelderse derby was Vitesse-spits Lazovic. Hij scoorde de enige goal.
"Het wordt zondag wel een moeilijke wedstrijd tegen NEC, maar we hebben nu de eerste wedstrijd gewonnen en hebben daarom een goede kans dat we naar de volgende ronde gaan",zegt Lazovic. "Maar dan moeten we zondag wel een goede wedstrijd spelen."
"Ik blijf sowieso in Nederland voetballen, misschien hier, misschien bij PSV", vertelt Lazovic. "Ik ben erg blij bij Vitesse, dus ik zou het niet erg vinden om nog een jaar voor Vitesse te spelen. Het ligt nu vooral aan hen."
Vooralsnog heeft hij nog niks bewezen. Maar Feyenoord had hem goed kunnen gebruiken dit jaar...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geweldige speler!
Knap staaltje mis-management van feyenoord ook weer
Van mij ook. Echt een spits tussen twee buitenspelers. Ik ben fan.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:13 schreef Radegast het volgende:
Van mij mag 'ie ook naar Ajax komen, als Huntelaar vertrekt.
Hem een keer live zien spelen?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft hij nog niks bewezen. Maar Feyenoord had hem goed kunnen gebruiken dit jaar...
Ja, Ajax thuis. Daarvoor vond ik hem ook niet zo goed, maar die wedstrijd heeft hij me weten over te halen.quote:
Meerdere malen, maar dat je het bij Vitesse goed doet wil niet meteen zeggen dat je ook slaagt bij Feyenoord... laat staan bij PSV of Ajax.quote:
Hij heeft bewezen meer dan goed te zijn voor Vitesse dus klaar is voor een volgende stap.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Meerdere malen, maar dat je het bij Vitesse goed doet wil niet meteen zeggen dat je ook slaagt bij Feyenoord... laat staan bij PSV of Ajax.
Kleine aanpassingquote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is heeft natuurlijk wel een gecompliceerde spleten persoonlijkheid.
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:26 schreef Yozzz het volgende:
Dat Vitesse maar ¤ 8.000.000 voor hem vraagt![]()
Bij Tien zeiden ze laatst 9 miljoen , maar dat 1 miljoen maakt dan ook niet zoveel uitquote:De Mos: ‘ Vitesse moet zich afvragen of 8 miljoen voor Lazovic genoeg is’
Vitesse-trainer Aad de Mos heeft even overwogen zonder Danko Lazovic te beginnen tegen NEC. Na het gesprek met de spits, op dinsdagochtend, zag de oefenmeester daar van af. „Ik kreeg toen het idee dat ik een gemotiveerde speler tegenover me had”, zei De Mos gisteren. „Het is heel simpel. Als een speler een fout maakt, of buiten het potje pist, dan kan hij alleen maar antwoorden met zijn benen. Lazovic gaf me het gevoel dat hij zou gaan antwoorden op het veld. En dat heeft hij ook gedaan.”
De Mos was nog maar weer eens lyrisch over de beste Vitesse- speler van dit seizoen, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van PSV. „ Ik heb altijd in Lazovic geloofd”, aldus De Mos. „ Ik kende hem al toen hij nog in Belgrado voetbalde. Toen we bij Vitesse nog een spits zochten, wist ik dat ik er met hem iets moois van kon maken. Ik heb zelden een spits zo zien afwerken als hij, terwijl ik toch met jongens als Nilis, Van Basten en Ronaldo heb gewerkt. Zoals Lazovic de hoeken ziet en kiest, dan heb ik alleen Martens bij KV Mechelen zien doen. Vitesse moet zich afvragen of acht miljoen ( vraagprijs voor afkopen van doorlopend contract Lazovic, red.) wel genoeg is.”
Bron: De Gelderlander
Klopt, ik denk ook dat alshij zich 'verslaapt' bij PSV, hij er niet met een boete vanafkomt. Bij ons is hij verreweg de beste speler, en staat hij boven De Mos, dat blijkt wel na vorige week.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is natuurlijk wel een gecompliceerde persoonlijkheid. Bij Vitesse staat hij in het middelpunt van de belangstelling en wordt het elftal om hem afgestemd en opgehangen. Bij grotere clubs zal dat minder het geval zijn en dat zou nog wel eens kunnen gaan botsen.
De Mos staat boven Danko en gaan niet de kinderachtige kleuter uithangen. Goede spelers maakt een goede coach.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Klopt, ik denk ook dat alshij zich 'verslaapt' bij PSV, hij er niet met een boete vanafkomt. Bij ons is hij verreweg de beste speler, en staat hij boven De Mos, dat blijkt wel na vorige week.
Laat hem maar blijven, fuck die 7/8/9 miljoen, wij willen Dankofiets!
quote:AZ zet in op Lazovic
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ALKMAAR - AZ heeft zich bij Vitesse gemeld voor Danko Lazovic. Trainer Louis van Gaal ziet in de Serviër zijn nieuwe aanvalsleider. Eerder legde AZ ook de Braziliaanse spits ‘Ari’ vast.
De Alkmaarders kennen de vraagprijs van Vitesse (acht miljoen euro) en weten ook dat de clubleiding in Arnhem niet met een fooi genoegen neemt. Eerder al ving PSV, dat maximaal de helft van de gevraagde transfersom over had voor de aanvaller, bot bij Vitesse-directeur Paul van der Kraan en technisch manager Jan Streuer.
Voor Lazovic is een onverwachte switch naar AZ waarschijnlijk de oplossing voor de vastgelopen onderhandelingen tussen zijn huidige werkgever en PSV, waar trainer Ronald Koeman vanwege de financiële hindernissen in Arnhem nu zijn zinnen heeft gezet op Roy Makaay van Bayern München.
De explosieve Lazovic, die de laatste maanden van dit seizoen binnen en buiten het veld voor veel vuurwerk zorgde, vindt dat hij rijp is voor een topclub.
Die mening is ook zijn trainer Aad de Mos toegedaan. ,,Ik wist dat hij goed was, maar niet dat hij zó ongelooflijk goed was. Danko is een klasse beter dan Koné bij PSV,’’ zei De Mos tijdens de play-offs.
Even zag het er naar uit dat het huwelijk in Arnhem juist tijdens die play-offs zou stranden. Lazovic botste met de club, maakte zich boos toen hij in de gaten kreeg dat Vitesse vasthield aan een fikse transfersom. Maar na een paar indringende gesprekken met De Mos, die de spits weer op scherp zette (‘Laat ze gewoon zien dat je dat geld waard bent’), viel Lazovic zijn medespelers en de technische staf voor de zoveelste keer dit seizoen in de armen.
Met 19 doelpunten in 32 competitiewedstrijden heeft de door Feyenoord in 2003 bij Partizan Belgrado weggehaalde aanvaller in het Gelredome aan alle verwachtingen voldaan. Het was zelfs het beste seizoen uit zijn carrìère.
Ervan overtuigd dat hij de absolute top kan halen, hunkert de 24-jarige, in Kragujevac geboren voetballer nu naar een grote transfer.
Die kan AZ hem nu bieden. Dirk Scheringa wil trainer Van Gaal en technisch directeur Marcel Brands de middelen aanreiken om komend seizoen wél een hoofdprijs binnen te halen.
Vitesse moet bij een verkoop van Lazovic 30 procent van de transfersom afstaan aan Feyenoord. Ook de ‘Vrienden van Vitesse’ hebben nog recht op een fors bedrag (bijna twee miljoen), dat zij vorig jaar in de spits hebben geïnvesteerd.
Die hebben zich aleens gemeld voor Danko alleen was dat in de Winterstop ( toen wou die nog niet weg bij VItesse )quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:31 schreef Blawh het volgende:
Denk dat een club als HSV wel goed voor hem is.
quote:Jan Streuer: "AZ is ook Nederland"
Manager voetbal Jan Streuer is benieuwd of spits Danko Laovic in is voor een transfer naar AZ.
"Hij heeft altijd gezegd dat hij in Nederland wil blijven. Dat is dus geen probleem, want AZ is ook Nederland. Hij moet eerst zelf maar bepalen wat hij wil. Hij zit nu in Finland voor een interland met Servië, laat hij die eerst maar eens spelen."
Door de concrete belangstelling van AZ wordt PSV nu wellicht gedwongen om snel te handelen. "AZ heeft zich gemeld en is heel serieus. Dat is voor ons niet ongunstig. Ik heb vandaag contact gehad, verder ga ik daar niet op in."
Bron : TV Gelderland
Hij heeft gezegd dat ie naar PSV gaat of bij Vitesse blijft , al weet je het nooit in de voetballerij hoelang iemand echt woord houd , ze zeggen vaak wat de supporters willen horen of de club , maar ook ik zie hem denk ik liever in het buiteland spelen dan bij AZ of PSV ( waar die niet echt een spits voor is )quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef Erasmusch het volgende:
Hij moet gewoon naar het buitenland.
Lazo foetsj weg!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:55 schreef Yozzz het volgende:
Lazovitesse!
quote:Lazovic tekent voor 5 jaar bij PSV
ARNHEM - Danko Lazovic heeft donderdag een 5-jarig contract getekend bij PSV. De landskampioen bereikte een dag eerder al een akkoord met Vitesse over een transfer van de spits.
Danko Lazovic had al sinds de winterstop zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV, dat hij typeerde als zijn droomclub. De spits was ook in beeld bij AZ en clubs uit Rusland en Oekraïne, maar wilde alleen naar PSV.
De Servische international kwam een jaar geleden over van Feyenoord en scoorde 19 doelpunten voor Vitesse.
Dan zal ik het ff uitleggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind je een sympatieke gozer, maar dit snap ik niet helemaal..
Jij had serieus het idee dat dat bij hem anders was?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Samenvatting : hij is nu gewoon zoals veel broodvoetballers een passant zonder clubliefde.
Nee want welke voetballer heeft dat tegenwoordig nog wel ? maar ik had wel gehoopt dat hij zijn eerdere woorden van dat hij 2 jaar zou blijven kracht bij zou zetten , maar nee ook dat doen voetballers tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij had serieus het idee dat dat bij hem anders was?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Smeich het volgende:
pffff.... geef je groot gelijk vitessezuid113 maar verbaasd over dit alles ben ik niet..
Eigenlijk gewoon een appel en een ei , Lazovic is hierin helaas niet de eerstequote:13/6/2007 - ´PSV betaalde 6,6 miljoen voor Lazovic´
(Gepost door RvN
Volgens Voetbal International heeft PSV uiteindelijk een bedrag van 6,6 miljoen euro betaald voor Danko Lazovic. Lange tijd kwamen PSV en Vitesse niet tot een akkoord, maar uiteindelijk zou er volgens VI een bedrag van 6,6 miljoen zijn overeengekomen. Feyenoord krijgt daarvan 30%.
meer dan genoeg!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[afbeelding] , ik ook niet , ach we zullen zien hoe die het daar zal doen , ben wel benieiuwd , las vandaag nog een stukje over hem in de VI , de menaliteit gaat nu ook meespelen bij PSV dat zal uitwijzen of hij daar een topper gaat worden , maar Bertje van Marwijk nog bedankt voor de tip![]()
[..]
Eigenlijk gewoon een appel en een ei , Lazovic is hierin helaas niet de eerste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |