Tong ik moet het toegeven. Je hebt er echt verstand van.quote:Op donderdag 12 februari 2004 17:29 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat deze jongen ontzettend veel talent heeft ?
Helaas zit ie momenteel bij de verkeerde club.
Maar let op mijn woorden.
Dit wordt een grote speler.
Hij mag op slot hoorquote:
quote:Lazovic voelt zich blij bij Vitesse
De meest opvallende man bij de Gelderse derby was Vitesse-spits Lazovic. Hij scoorde de enige goal.
"Het wordt zondag wel een moeilijke wedstrijd tegen NEC, maar we hebben nu de eerste wedstrijd gewonnen en hebben daarom een goede kans dat we naar de volgende ronde gaan",zegt Lazovic. "Maar dan moeten we zondag wel een goede wedstrijd spelen."
"Ik blijf sowieso in Nederland voetballen, misschien hier, misschien bij PSV", vertelt Lazovic. "Ik ben erg blij bij Vitesse, dus ik zou het niet erg vinden om nog een jaar voor Vitesse te spelen. Het ligt nu vooral aan hen."
Vooralsnog heeft hij nog niks bewezen. Maar Feyenoord had hem goed kunnen gebruiken dit jaar...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geweldige speler!
Knap staaltje mis-management van feyenoord ook weer
Van mij ook. Echt een spits tussen twee buitenspelers. Ik ben fan.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:13 schreef Radegast het volgende:
Van mij mag 'ie ook naar Ajax komen, als Huntelaar vertrekt.
Hem een keer live zien spelen?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft hij nog niks bewezen. Maar Feyenoord had hem goed kunnen gebruiken dit jaar...
Ja, Ajax thuis. Daarvoor vond ik hem ook niet zo goed, maar die wedstrijd heeft hij me weten over te halen.quote:
Meerdere malen, maar dat je het bij Vitesse goed doet wil niet meteen zeggen dat je ook slaagt bij Feyenoord... laat staan bij PSV of Ajax.quote:
Hij heeft bewezen meer dan goed te zijn voor Vitesse dus klaar is voor een volgende stap.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Meerdere malen, maar dat je het bij Vitesse goed doet wil niet meteen zeggen dat je ook slaagt bij Feyenoord... laat staan bij PSV of Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |