kennersoog blaat ! ,,, vergelijken met Raul? geezquote:Op zondag 13 februari 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ach iedreeen kan zien dat Zlatan talent heeft.Bij Lazovic heb je een echt kennersoog nodig. Hij maakt het voetbal simpel. Net als Raoul, wat jij ziet als ballen die van zijn voet afspringen zijn juist kunststukjes kwa techniek. Hij heeft geen 3 balbehandelingen nodig om een bal goed neer te leggen. Lazovic is een speler voor de fijproevers.
hey ik zei hiervoor dat ie toevallig 1 goeie assist geeft blabla.... natuurlijk springt niet altijd de bal van ze poot, maar wel verdomd vaak...quote:Op zondag 13 februari 2005 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
Ja DAMH, bij die assist op Kuijt liet ie de bal echt ver van zijn voet af springen ja....![]()
Maar dat had ik bij Zlatan ook nooit. Maar wel altijd het gevoel dat ie in 1 klap van een boel nutteloos dom gekloot ging switchen naar een levensgevaarlijke actie waarmee die ging scoren. Ik hoop dat Lazovic ook zo wordt, al zijn deze 2 spelers natuurlijk niet te vergelijkenquote:Op maandag 14 februari 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Toch krijg je nooit het idee bij die jongen dat ie er eens lekker 3 in gaat peren ofzo...
Ejj lopen je ons nu te grappen of ben je seriquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Alsof Stephan Petterson een kaatsertje werd genoemd.
Dat is zijn grootste kwaliteit. En dat zie je niet veel bij jonge spelers. Die pure techniek om een bal in één keer klaar te leggen.
Zozo, het wordt steeds meer. Ik geloof dat hij voor iets van 2m overkwam. Ik ben het wel eens met je stelling trouwens, het is jammer dat Lazovic niet nog een kans heeft gehad bij Feyenoord.quote:Op zondag 24 september 2006 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ongelooflijk dat Feijenoord hem heeft laten gaan en voor 5 miljoen Charisteas kocht.
quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef tordesmonats het volgende:
meest overschatte speler eredivisie
nivootje nietzielan
Een talent dat bij Feyenoord zijn kans niet heeft gekregen.quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef tordesmonats het volgende:
meest overschatte speler eredivisie
nivootje nietzielan
Dat stel ik ook voor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik stel voor dat Feijenoord hem terughuurt met optie tot koop.
Hoe pijnlijk het ook is.
Maar PSV is op zoek naar een buitenspeler, eentje die de achterlijn kan halen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Ik zie PSV 'm wel halen, om met hem centraal te gaan spelen en Kone en Farfan via de vleugels. Beetje een voetballende VoH.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
En als Lazovic ook geflopt was bij Vitesse dan was het een perfect bestuur?
Hij heeft nooit een kans gehad bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
Als bestaat niet in voetbal. Als dit als dat...quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
Mijns inziens ís het ook een perfect bestuur, die Rotterdammers.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een kans gehad bij Feyenoord.
Als ze zo spelen als vandaag in de 2de helft en als bij Ajax Sneijder niet meedoet zie ik wel wat gebeuren , maar Lazovic gaat wel scoren volgende weekquote:Op zondag 17 december 2006 00:10 schreef Elvislives het volgende:
Moet lukken, als ze zo spelen als in Amsterdam
quote:Lazovic geeft niets om interesse van HSV
Danko Lazovic staat in de belangstelling van Hamburger SV en Mainz 05. Maar de topscorer van Vitesse stelde zaterdag met klem dat hij zijn club trouw blijft. De Duitse clubs HSV en Mainz 05 willen tijdens de winterstop hun aanval versterken. Beide ploegen staan op een degradatieplaats en de komst van een trefzekere spits moet leiden tot klassebehoud. Lazovic mag zich warmen aan de interesse van deze clubs, maar dat doet hij niet. Na zijn hoofdrol in de wedstrijd tegen Roda JC (2-4) sprak de 23-jarige goalgetter uit Servië duidelijke taal. „Ik wil zeker twee jaar blijven”, aldus Lazovic. „Ik wil met Vitesse in de UEFA Cup spelen. Ik ben hier niet gekomen om zes maanden goed te spelen en dan weer weg te gaan. Vitesse helpt mij. En ik wil Vitesse helpen. Ik blijf zeker nog twee jaar. Minimaal.” Lazovic staat bij Vitesse tot medio 2010 onder contract. Hij toont bijna in elke wedstrijd dat hij het niveau van de Arnhemse ploeg ver ontstijgt.
In Kerkrade was het opnieuw kassa. Twee doelpunten en een assist lardeerden zijn sterke optreden. Eerst kopte hij een perfecte voorzet van Mads Junker in (2-1), daarna gaf hij de voorzet bij de 2-2 van Anduele Pryor en vervolgens bleef Lazovic koel nadat hij Pa-Modou Kah de bal had ontfutseld (2-3). De teller staat inmiddels op twaalf bij het fenomeen uit Servië. „Twaalf doelpunten is niet genoeg”, aldus Lazovic. „Het moeten er vijftien zijn, dan ben ik topscorer. Ik had er vandaag nog eentje meer moeten maken”, zo wees hij op een relatief eenvoudige bal, die hij in de slotfase op het lichaam van doelman Bram Castro schoot. „Dit is een zeer belangrijke overwinning voor ons”, jubelde Lazovic. „Wij hebben vandaag heel aardig gevoetbald. Dat dat nu ook heeft geleid tot een overwinning in een moeilijke uitwedstrijd, dat is heel belangrijk. We hebben bewezen dat we belangrijke wedstrjiden kunnen winnen. Als we goed spelen, dan kunnen we van elke ploeg winnen.”
Door de driepunter in Limburg stond Vitesse zelfs een klein etmaal in het felbegeerde linkerrijtje, dat toegang verschaft tot de play-offs om Europees voetbal. „Iedereen bij Vitesse wil spelen in het toernooi om de UEFA Cup”, zei Lazovic in Kerkrade. „Als we zo doorgaan, dan zullen we dat ook bereiken.”
Bron: De Gelderlander
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:41 schreef DeVinger het volgende:
Hij moet zich trouwens gewoon met Servie voor het EK plaatsen, volgend seizoen nog bij Vitesse blijven en dan op het EK topscorer worden en voor 70 miljoen naar Real vertrekken
quote:Jaloers?
quote:Niet zo brutaal.
Nicht so frech!quote:Op zondag 31 december 2006 17:17 schreef RayMania het volgende:
Dat 'niet zo brutaal' en 'jaloers' begint behoorlijk flauw te worden ..
quote:Op zondag 31 december 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nicht so frech!
Bist du eifersüchtig?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:41 schreef defranseslag het volgende:
En een zooi assists dus híj is wél een held
Nee nu heb je mijn respectquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:10 schreef defranseslag het volgende:
-
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:10 schreef defranseslag het volgende:
-
Feyenoord is geen topclub.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Aad de Mos erg belangrijk is voor Lazovic.
Ik zie hem onder Ronald Koeman eigenlijk minder presteren. Komt misschien door het vertrouwen wat topclubs aan spelers geven. Kijk maar wat er bij Feyenoord is gebeurd met Lazovic.
Doe het nou niet...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef Erasmusch het volgende:
Goede aankoop die Lazovic. In tegenstelling tot bijvoorbeeld, ik noem maar wat, Sansoni![]()
Nou vooruit, ik ga er maar een keer niet op in danquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ga er maar een keer niet op in dan![]()
Jullie zijn toch te eigenwijs brutaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |