Kleine aanpassingquote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is heeft natuurlijk wel een gecompliceerde spleten persoonlijkheid.

quote:Op maandag 21 mei 2007 08:26 schreef Yozzz het volgende:
Dat Vitesse maar ¤ 8.000.000 voor hem vraagt![]()
Bij Tien zeiden ze laatst 9 miljoen , maar dat 1 miljoen maakt dan ook niet zoveel uitquote:De Mos: ‘ Vitesse moet zich afvragen of 8 miljoen voor Lazovic genoeg is’
Vitesse-trainer Aad de Mos heeft even overwogen zonder Danko Lazovic te beginnen tegen NEC. Na het gesprek met de spits, op dinsdagochtend, zag de oefenmeester daar van af. „Ik kreeg toen het idee dat ik een gemotiveerde speler tegenover me had”, zei De Mos gisteren. „Het is heel simpel. Als een speler een fout maakt, of buiten het potje pist, dan kan hij alleen maar antwoorden met zijn benen. Lazovic gaf me het gevoel dat hij zou gaan antwoorden op het veld. En dat heeft hij ook gedaan.”
De Mos was nog maar weer eens lyrisch over de beste Vitesse- speler van dit seizoen, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van PSV. „ Ik heb altijd in Lazovic geloofd”, aldus De Mos. „ Ik kende hem al toen hij nog in Belgrado voetbalde. Toen we bij Vitesse nog een spits zochten, wist ik dat ik er met hem iets moois van kon maken. Ik heb zelden een spits zo zien afwerken als hij, terwijl ik toch met jongens als Nilis, Van Basten en Ronaldo heb gewerkt. Zoals Lazovic de hoeken ziet en kiest, dan heb ik alleen Martens bij KV Mechelen zien doen. Vitesse moet zich afvragen of acht miljoen ( vraagprijs voor afkopen van doorlopend contract Lazovic, red.) wel genoeg is.”
Bron: De Gelderlander

Klopt, ik denk ook dat alshij zich 'verslaapt' bij PSV, hij er niet met een boete vanafkomt. Bij ons is hij verreweg de beste speler, en staat hij boven De Mos, dat blijkt wel na vorige week.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is natuurlijk wel een gecompliceerde persoonlijkheid. Bij Vitesse staat hij in het middelpunt van de belangstelling en wordt het elftal om hem afgestemd en opgehangen. Bij grotere clubs zal dat minder het geval zijn en dat zou nog wel eens kunnen gaan botsen.

De Mos staat boven Danko en gaan niet de kinderachtige kleuter uithangen. Goede spelers maakt een goede coach.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Klopt, ik denk ook dat alshij zich 'verslaapt' bij PSV, hij er niet met een boete vanafkomt. Bij ons is hij verreweg de beste speler, en staat hij boven De Mos, dat blijkt wel na vorige week.
Laat hem maar blijven, fuck die 7/8/9 miljoen, wij willen Dankofiets!

quote:AZ zet in op Lazovic
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ALKMAAR - AZ heeft zich bij Vitesse gemeld voor Danko Lazovic. Trainer Louis van Gaal ziet in de Serviër zijn nieuwe aanvalsleider. Eerder legde AZ ook de Braziliaanse spits ‘Ari’ vast.
De Alkmaarders kennen de vraagprijs van Vitesse (acht miljoen euro) en weten ook dat de clubleiding in Arnhem niet met een fooi genoegen neemt. Eerder al ving PSV, dat maximaal de helft van de gevraagde transfersom over had voor de aanvaller, bot bij Vitesse-directeur Paul van der Kraan en technisch manager Jan Streuer.
Voor Lazovic is een onverwachte switch naar AZ waarschijnlijk de oplossing voor de vastgelopen onderhandelingen tussen zijn huidige werkgever en PSV, waar trainer Ronald Koeman vanwege de financiële hindernissen in Arnhem nu zijn zinnen heeft gezet op Roy Makaay van Bayern München.
De explosieve Lazovic, die de laatste maanden van dit seizoen binnen en buiten het veld voor veel vuurwerk zorgde, vindt dat hij rijp is voor een topclub.
Die mening is ook zijn trainer Aad de Mos toegedaan. ,,Ik wist dat hij goed was, maar niet dat hij zó ongelooflijk goed was. Danko is een klasse beter dan Koné bij PSV,’’ zei De Mos tijdens de play-offs.
Even zag het er naar uit dat het huwelijk in Arnhem juist tijdens die play-offs zou stranden. Lazovic botste met de club, maakte zich boos toen hij in de gaten kreeg dat Vitesse vasthield aan een fikse transfersom. Maar na een paar indringende gesprekken met De Mos, die de spits weer op scherp zette (‘Laat ze gewoon zien dat je dat geld waard bent’), viel Lazovic zijn medespelers en de technische staf voor de zoveelste keer dit seizoen in de armen.
Met 19 doelpunten in 32 competitiewedstrijden heeft de door Feyenoord in 2003 bij Partizan Belgrado weggehaalde aanvaller in het Gelredome aan alle verwachtingen voldaan. Het was zelfs het beste seizoen uit zijn carrìère.
Ervan overtuigd dat hij de absolute top kan halen, hunkert de 24-jarige, in Kragujevac geboren voetballer nu naar een grote transfer.
Die kan AZ hem nu bieden. Dirk Scheringa wil trainer Van Gaal en technisch directeur Marcel Brands de middelen aanreiken om komend seizoen wél een hoofdprijs binnen te halen.
Vitesse moet bij een verkoop van Lazovic 30 procent van de transfersom afstaan aan Feyenoord. Ook de ‘Vrienden van Vitesse’ hebben nog recht op een fors bedrag (bijna twee miljoen), dat zij vorig jaar in de spits hebben geïnvesteerd.

Die hebben zich aleens gemeld voor Danko alleen was dat in de Winterstop ( toen wou die nog niet weg bij VItesse )quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:31 schreef Blawh het volgende:
Denk dat een club als HSV wel goed voor hem is.
quote:Jan Streuer: "AZ is ook Nederland"
Manager voetbal Jan Streuer is benieuwd of spits Danko Laovic in is voor een transfer naar AZ.
"Hij heeft altijd gezegd dat hij in Nederland wil blijven. Dat is dus geen probleem, want AZ is ook Nederland. Hij moet eerst zelf maar bepalen wat hij wil. Hij zit nu in Finland voor een interland met Servië, laat hij die eerst maar eens spelen."
Door de concrete belangstelling van AZ wordt PSV nu wellicht gedwongen om snel te handelen. "AZ heeft zich gemeld en is heel serieus. Dat is voor ons niet ongunstig. Ik heb vandaag contact gehad, verder ga ik daar niet op in."
Bron : TV Gelderland
Hij heeft gezegd dat ie naar PSV gaat of bij Vitesse blijft , al weet je het nooit in de voetballerij hoelang iemand echt woord houd , ze zeggen vaak wat de supporters willen horen of de club , maar ook ik zie hem denk ik liever in het buiteland spelen dan bij AZ of PSV ( waar die niet echt een spits voor is )quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef Erasmusch het volgende:
Hij moet gewoon naar het buitenland.

Lazo foetsj weg!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:55 schreef Yozzz het volgende:
Lazovitesse!

quote:Lazovic tekent voor 5 jaar bij PSV
ARNHEM - Danko Lazovic heeft donderdag een 5-jarig contract getekend bij PSV. De landskampioen bereikte een dag eerder al een akkoord met Vitesse over een transfer van de spits.
Danko Lazovic had al sinds de winterstop zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV, dat hij typeerde als zijn droomclub. De spits was ook in beeld bij AZ en clubs uit Rusland en Oekraïne, maar wilde alleen naar PSV.
De Servische international kwam een jaar geleden over van Feyenoord en scoorde 19 doelpunten voor Vitesse.

Dan zal ik het ff uitleggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind je een sympatieke gozer, maar dit snap ik niet helemaal..

Jij had serieus het idee dat dat bij hem anders was?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Samenvatting : hij is nu gewoon zoals veel broodvoetballers een passant zonder clubliefde.

Nee want welke voetballer heeft dat tegenwoordig nog wel ? maar ik had wel gehoopt dat hij zijn eerdere woorden van dat hij 2 jaar zou blijven kracht bij zou zetten , maar nee ook dat doen voetballers tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij had serieus het idee dat dat bij hem anders was?

quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Smeich het volgende:
pffff.... geef je groot gelijk vitessezuid113 maar verbaasd over dit alles ben ik niet..
 , ik ook niet , ach we zullen zien hoe die het daar zal doen , ben wel benieiuwd , las vandaag nog een stukje over hem in de VI , de menaliteit gaat nu ook meespelen bij PSV dat zal uitwijzen of hij daar een topper gaat worden , maar Bertje van Marwijk nog bedankt voor de tip
 , ik ook niet , ach we zullen zien hoe die het daar zal doen , ben wel benieiuwd , las vandaag nog een stukje over hem in de VI , de menaliteit gaat nu ook meespelen bij PSV dat zal uitwijzen of hij daar een topper gaat worden , maar Bertje van Marwijk nog bedankt voor de tip  Eigenlijk gewoon een appel en een ei , Lazovic is hierin helaas niet de eerstequote:13/6/2007 - ´PSV betaalde 6,6 miljoen voor Lazovic´
(Gepost door RvN
Volgens Voetbal International heeft PSV uiteindelijk een bedrag van 6,6 miljoen euro betaald voor Danko Lazovic. Lange tijd kwamen PSV en Vitesse niet tot een akkoord, maar uiteindelijk zou er volgens VI een bedrag van 6,6 miljoen zijn overeengekomen. Feyenoord krijgt daarvan 30%.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |