Kent iemand hem hier eigenlijk? En hoe zou jij zijn muziek omschrijven, want daar heb ik nogal wat problemen mee
quote:Oke, voor zover ik weet is hij geboren in Hawaii. Verder weet ik ook weing van hem.
Op vrijdag 23 mei 2003 13:14 schreef dwerg het volgende:
Vertel eens waar en wanneer hij geboren is, hoe jij hem ontdekt hebt enzo.
Hoe ik hem heb ontdekt is omdat een Amerikaanse vriend van me opeens die CD is zijn auto speelde. En na 10 maanden in Amerika te zijn geweest, kwam ik erachter dat bijna iedereen die CD wel in zijn auto had liggen
Ik denk dat G. Love en Jack Johnson veel overeenkomsten hebben qua stijl, hoewel de laatste iets meer mellow is. Veel mensen die ik de muziek laat horen vinden het goed. Een echte aanrader, dus
Nu is het vooral het nummer wasting time dat ik draai, maar eigenlijk is alles goed!
PS: Jack Johnson is een ex-pro surfer uit Hawaii is het enige dat ik voor de rest van hem weet!
heel verstandig, Bushfire Fairytales is ook super relaxedquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:57 schreef Pistol_Pete het volgende:
Schopje
Heb afgelopen week de CD On and On van hem gekocht op aanraden van een kennis uit de VS. Vandaag voor het eerst naar geluisterd. Tis echt zeer rielekste muziek. Ik ga meteen even Bushfire Fairytales bestellen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2003 11:24 schreef Ringo het volgende:
De Red Hot Chili Peppers op een doorrookte zondagochtend, zoiets.
Ja, hij is heel groot - miljoenen albums verkocht en iedere college/university student daar kent ons aller vrind Jackquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:55 schreef Xaus het volgende:
Ik heb Jack Johnson dus pas vandaag ontdekt... Gelijk de cd's bij bol.com besteld! Heel goed! Dus hij is heel populair in de states? John Mayer is daar inderdaad ook een grootheid, maar dat vind ik dus drie keer niks.
van jackjohnsonmusic.com :quote:Op maandag 17 januari 2005 13:24 schreef funshine-bear het volgende:
maar niet van de nieuwe cd terwijl ik al meerdere posts hierover heb gezien. Kan t zelf niet vinden, iemand tips??!!
zeker doen. On and On is minstens zo goed (en in mijn optiek zelfs beter) dan Bushfire Fairytailsquote:Op maandag 7 februari 2005 18:08 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik heb in 2002 op goed geluk Brushfire Faitytales gekocht in Amerika, omdat ie daar toen in de top 10 stond, echt een relaxte plaat! Zijn 2e cd heb ik nog niet gehoord, maar ik ga 'em zeker eens beluisteren.
ik ook, ik oohookquote:Op maandag 7 februari 2005 19:08 schreef -THaVinNY- het volgende:
Ik heb kaarten:) echt super cool dat het gelukt is we zijn er gewoon doorgekomen om 10u bij ticketservice! nu al zin in!
quote:Gezocht: 2 kaartjes Jack Johnson @ Paradiso
Prijs: N.v.t.
In short: ik ben op zoek naar twee kaartjes voor het concert van Jack Johnson in Paradiso op 12 mei. Prijs komen we wel uit.
Jack Johnson vorig jaar leren kennen via Amerikaanse vrienden toen ik in het buitenland studeerde, voor Valentijn de Brushfire Fairytales naar toen nog een vriendinnetje gestuurd. Inmiddels is het mijn vriendinnetje en ik had beloofd de kaartjes te regelen en.. Uitverkocht.
Iemand die mij aan kaartjes kan helpen?
...en toch nog twee kaartjes kaartjes kunnen regelen!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:49 schreef ZeroVince het volgende:
Nee! Had niet gedacht dat het concert zo snel uitverkocht zou zijn..
[..]
Vertel! Hoe! Ik wil het weten!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:45 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
...en toch nog twee kaartjes kaartjes kunnen regelen!![]()
![]()
Hoe? Waar? Vertel!!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:45 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
...en toch nog twee kaartjes kaartjes kunnen regelen!![]()
![]()
...door ongeveer tien keer zo veel te betalen als waarvoor ze in de voorverkoop te koop waren.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel! Hoe! Ik wil het weten!
Ben je ook nog steeds superdankbaar voor de 'introductie'!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:19 schreef Lula het volgende:
Jack Johnson is![]()
Heerlijk wakker wordt muziek.
of in slaapval muziek
Vet! Die ga ik komende week even halen!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:14 schreef SaintMary het volgende:
Kick: Zn nieuwe cd, In Between Dreams, ligt nu in de winkel. En ik heb hemEn hij is ERG fijn. Zelfde stijl, maar dan met iets meer vrolijke uptempo zomerliedjes in de stijl van Brushfire Fairytales' Mudfootball. Het hoesje is helemaal fantastisch, de moeite en het geld van het kopen van de CD zelf zeker waard.
Nu op naar het concert...
ik zag die clip laatst ook. Erg coole clipquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die videoclip van Sitting Waiting, Wishing is echt geniaal. Beste videoclip van de laatste paar.
Ik werd zondagmorgen wakker, mn tv op MTV (vergeten uit te zetten zaterdagnacht) maar ik werd dus wakker van/met Sitting Waiting Watching..quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die videoclip van Sitting Waiting, Wishing is echt geniaal. Beste videoclip van de laatste paar.
Ok, straks eens zoeken. Dank voor de tipquote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef egilio het volgende:
Heeft ie gedaan![]()
Zoek eens naar 'On and On' en 'Brushfire fairytales'.
Allebei ook erg de moeite waard!
Ik wist dat ik iets vergeten was te checken. Nu maar eens zoeken en morgen maar eens luisterenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef Kamigot het volgende:
Die 'nieuwe' vind ik dan nog niet eens het beste nummer, luister ook naar de oude cd's On & On en Brushfire Fairytales.
Brushfire fairytales is mijnsinziens zijn beste CD (met o.a. de briljante nummers Flake & Bubbly Toes), daarna In Between Dreams (vooral Good People, Sitting Waiting Wishing, Crying Shame & Breakdown) en daarna pas On and On (Traffic in the Sky & Rodeo Clowns).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergeten was te checken. Nu maar eens zoeken en morgen maar eens luisteren
Dank je welquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:41 schreef BobbyJames het volgende:
niet normaal wat je moet betalen voor een 2e hands kaartje ..ik had misschien nog een beetje hoop
maar tevergeefs ..
Veel plezier voor degene die wel gaan !
Neuh. Eigen aangrenzende badkamer aan mijn kamer. Deur open en de muziek lekker hardquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:46 schreef Kamigot het volgende:
Heb jij een waterdichte cd spelert ?
Regelmatig... best geinig gemaakt..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:31 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zag vanochtend een clip van hem op mtv
Nu al.. kijk hoe vaak die clip op MTV komt!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:35 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
Ik zeg aan het eind van deze zomer kent de rest van Nederland Jack Johnson ook..
En een mooi Veebee logoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:35 schreef Calayuga het volgende:
die onderschriften in mijn posts zijn geen toeval
quote:[M.b.t. "Hangmatpop van Jack Johnson met lalala-refreintjes" door
Menno Pot in De Volkskrant, zaterdag 14 mei 2005]
Afgelopen donderdag was ik net als Volkskrant recensent Menno Pot bij
het optreden van Jack Johnson in Paradiso. Door in zijn recensie
Johnson met one day fly Manu Chao (no offence) te vergelijken, miskent
hij het aanzien dat Johnson internationaal al sinds zijn eerste album
Brushfire Fairytales geniet. Alleen in Nederland kennen we hem (nog)
niet.
Daarnaast zei Johnson in tegenstelling tot wat Menno Pot daarover
schreef, "I don't mind" met betrekking tot het toegejuicht worden
tijdens zijn akoestische nummers en niet tot doorkwebbelen van het
publiek. Van doorkwebbelen was waar wij stonden dan ook geen sprake;
het verbaasde me dat het vrij jonge publiek ook de nummers van Donavon
Frankenreiter mee kon zingen. Menno, volgende keer misschien niet
achter in het hoekje blijven staan?
Wat een debiel zeg, ben benieuwd welke muziek hij dan wel kan waarderen.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:06 schreef ZeroVince het volgende:
In de volkskrant van zaterdag stond een (niet uitermate positieve) recensie van het Jack Johnson concert door Menno Pot. De originele tekst mag ik zeker niet zomaar posten? Dan maar mijn ingezonden brief:
[..]
Manu chao een one day fly?!quote:[b]Yada yada
tweepac? en usheerrquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:51 schreef Kamigot het volgende:
[..]
Wat een debiel zeg, ben benieuwd welke muziek hij dan wel kan waarderen.
Mja, ik kan daar gewoon slecht tegen.. Laatst las ik ook een recensie en daar stond in dat er een artiest geboren was in Ierland terwijl ie toch echt 100% amerikaan was en dan denk ik, schrijf dan geen recensie! En dat denk ik nu ookquote:Op maandag 23 mei 2005 14:26 schreef Svyatagor het volgende:
Laat je 'ns niet zo kennen zeg. Meteen als een soort beledigde boyband-fan zwaar over de zeik zijn als een recensent een kritisch stukje schrijft over je favoriete artiest...
![]()
...en veel mensen denken dat met jou. Ik heb een tijdje bij de Volkskrant gewerkt, en er komen nergens zoveel boze reacties op als op muziekrecensies. Het raakt mensen kennelijk erg diep als er een kritisch stuk over 'hun' artiest in de krant staat. En eigenlijk is dat maar goed ook, want het geeft alleen maar aan hoe belangrijk muziek voor mensen is.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:28 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Mja, ik kan daar gewoon slecht tegen.. Laatst las ik ook een recensie en daar stond in dat er een artiest geboren was in Ierland terwijl ie toch echt 100% amerikaan was en dan denk ik, schrijf dan geen recensie! En dat denk ik nu ook![]()
hmm das dan weer wat minderquote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Frenkel het volgende:
Hij speelt zelfs een nummertje mee op de nieuwe cd van de Black Eyed Peas!
Black eyed peas - Gone Going (feat Jack Johnson)
Leuke aardige plaat. Van beide kanten!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Frenkel het volgende:
Hij speelt zelfs een nummertje mee op de nieuwe cd van de Black Eyed Peas!
Black eyed peas - Gone Going (feat Jack Johnson)
Flake blijft geweldig!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:42 schreef JimmyBoy het volgende:
better together
flake
bubble toes
banana pancakes <---
Sitting, Waiting, Wishing
Dreams Be Dream
Rocky Racoon <----:)
Gone Going stond toch ook al op On And On (zonder BEP natuurlijk)quote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef Cybart het volgende:
inderdaad, ik vond vandaag ook de track waarop Jack meedoet met de Black Eyed Peas (ook een erg lekker album trouwens)...
Is dat een cover van die Beatles nummer?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:42 schreef JimmyBoy het volgende:
Rocky Racoon <----:)
ik heb alleen BF en IBD qua albums....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gone Going stond toch ook al op On And On (zonder BEP natuurlijk)![]()
Ik heb alleen Brushfire Fairytales en In Between Dreamsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gone Going stond toch ook al op On And On (zonder BEP natuurlijk)![]()
Er zijn meer albums!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:33 schreef Calayuga het volgende:
raar dat ik dit topic nu pas opmerk....
luister al 2 jaar Jack Johnson, heb alle drie de albums, helemaal geweldig!
helaas gemist in NL
vind het nieuwe album zeker chill, maar die oudere toch beter, vooral on and on
Ik heb laatst met overburn zelfs 2 albums op een cd gekregenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:45 schreef -Angel- het volgende:
Vraag me alleen altijd af waarom z'n albums altijd zo kort zijn. Verder een aanrader.
In dat geval zou ik je Some Live Songs EP aanraden waar Jack J samen met G. Love en Donavon Frankenreiter een zestal nummers op speelt. Met onder andere de beste versie van Rodeo Clowns IMHO (met fluitende Jack J) en Zach Gill's (doet de piano & accordeon) 'very special song' Girl I Wanna Lay You Down (speelden ze ook @ Paradiso). Preview: nouja, sort of.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:09 schreef egilio het volgende:
OK! Jack en G. Love, lijkt me een leuke combi.
Zeker interesse voor de foto's mail me op p.zwagerman at gmail.comquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Stevie_ het volgende:
Voor de liefhebbers : ik heb foto's en filmpjes van het concert: iemand intresse
Pretty please with sugar on top? Flyingdutchman at gmail.com!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Stevie_ het volgende:
Voor de liefhebbers : ik heb foto's en filmpjes van het concert: iemand intresse
Is er een mogelijkheid om die live opname met me te delen, ik wil hem heel graag hebben. Ik heb zelf Live in Boulder 2001 en Live at Greek Theatre Berkely, mocht je daar dan interesse in hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:27 schreef Cybart het volgende:
heb nu thuis een live concert liggen
Jack Johnson - Live @ The Moonshine Festival![]()
kan je ze maby ergens anders hosten? Imageshack en Fok gaan niet zo tov samenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef Stevie_ het volgende:
Foto's!!!
Voor de duideljikheid: Jack Johnson heeft erg kort haar, de meneer met het hoedje is Donavon Frankenreiter en de meneer met acordeon is Zack Gill
knip
Ff geduld met filmpjes...
Sommige van je artiesten vind ik ook goed, Ben Harper vind je denk ik ook wel aardig (heeft ook wat nummers met jj gedaan). Ik luister zelf naast Jack ook veel Snow Patrol, Morcheeba, Audio Bullies, Kasabian, The Streets, Cake, Interpol en Beck (maar dat zijn hele andere genre'squote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef J0hos het volgende:
Ook ik heb em ontdekt sinds kort, een vriendin wees me op zijn muziek. Nu ben ik benieuwd wie me misschien nog wat nieuwe artiesten zou kunnen laten ontdekken. Andere muziek waar ik van hou is John Mayer, Norah Jones, Jamie Cullum, Amos Lee, Regina Spektor (aanrader) en meer van dat soort muziek!
Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:49 schreef Mormo het volgende:
Ja, echt lekkere cd is dat zeg, zit al helemaal weg te dromen... zie net op de site van universal dat ze een prijsvraag hebben om het album en de nieuwe live EP te winnen,
http://www.universalmusic.nl/getAction.php?act=14&artist=0&aid=342
Groeten,
Mormo
quote:Hoe de laatste single van het het album In Between Dreams?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben Harper is inderdaad mooi, kende hem nog niet, so thanks.. Audio Bulleys luister ik zelf ook wel graag, al is dat inderdaad een heel ander genrequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:21 schreef Kamigot het volgende:
[..]
Sommige van je artiesten vind ik ook goed, Ben Harper vind je denk ik ook wel aardig (heeft ook wat nummers met jj gedaan). Ik luister zelf naast Jack ook veel Snow Patrol, Morcheeba, Audio Bullies, Kasabian, The Streets, Cake, Interpol en Beck (maar dat zijn hele andere genre's)
Ik ben helemaal weg van Do you rememberquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Kamigot het volgende:
Wat vinden jullie btw Jack's beste nummer ? Ik heb altijd een dagelijkse favoriet (op het moment Dreams be Dreams -> nr van On & On)
Banana Pancakes!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Kamigot het volgende:
Wat vinden jullie btw Jack's beste nummer ? Ik heb altijd een dagelijkse favoriet (op het moment Dreams be Dreams -> nr van On & On)
Never Knowquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Kamigot het volgende:
Je zou David Gray, Pete Yorn, Josh Ritter of Dave Matthews eens kunnen proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef J0hos het volgende:
Ook ik heb em ontdekt sinds kort, een vriendin wees me op zijn muziek. Nu ben ik benieuwd wie me misschien nog wat nieuwe artiesten zou kunnen laten ontdekken. Andere muziek waar ik van hou is John Mayer, Norah Jones, Jamie Cullum, Amos Lee, Regina Spektor (aanrader) en meer van dat soort muziek!
Iemand suggesties?
Goede tips! Josh Ritter is heel gaafquote:Op zondag 12 juni 2005 19:28 schreef Capetown het volgende:
[..]
Je zou David Gray, Pete Yorn, Josh Ritter of Dave Matthews eens kunnen proberen.
David Grayquote:Op zondag 12 juni 2005 19:28 schreef Capetown het volgende:
[..]
Je zou David Gray, Pete Yorn, Josh Ritter of Dave Matthews eens kunnen proberen.
Gone, op On & Onquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Kamigot het volgende:
Wat vinden jullie btw Jack's beste nummer?
yup ..vind Flake ook het mooiste nummer!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:12 schreef Yankee het volgende:
Flake!
No worries, what are university networks for?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:27 schreef Stevie_ het volgende:
FILMPJES!
Hier te downen:
http://145.97.200.168/~paul/Jack%20Johnson/
De overige foto's, full size zijn hier te vinden:
http://145.97.200.168/~paul/Jack%20Johnson/Pictures/
Tanx to Paul(vet servertje met 12,5 mb/s upload
)
Zeker!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Stevie_ het volgende:
Tof, dat gebeurd in een café in Groningen waar ik werk ook regelmatigquote:Op maandag 20 juni 2005 07:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zeker!
Vanavond in een restaurant in California meteen na 'Babylon' van David Gray 'Sitting, Waiting, Wishing' door de speakers. Super!
yepquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef J0hos het volgende:
Iemand suggesties?
Op dit moment is dat Breakdown van In Between Dreams. Geweldig nummerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Kamigot het volgende:
Van Brushfire Fairytales:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Kamigot het volgende:
quote:I heard some words
from a friend on the phone,
didn't sound so good
The doctor gave him two weeks to live
I'd give him more if I could
You know that I would now
If only I could
You know that I would now
If only I could
Het staat ook ergens op inet zonder de Black Eyed Peas.. I like itquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:09 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Op het nieuwste album van de Black Eyed Peas staat een nummertje ('Gone Going') dat ze samen doen. Errug chill nummer ook, typisch jack johnson nummer maar met de funky rap van de peas erdoorheen. Echt een d*wnloadtip.
En op het album 'On and on'.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het staat ook ergens op inet zonder de Black Eyed Peas.. I like it!
Banana Pancakesquote:There's no combination of words
I could put on the back of a postcard
No song that I could sing
But I can try for your heart
Our dreams, and they are made out of real things
like a, shoebox of photographs
with sepiatone loving
Love is the answer,
at least for most of the questions in my heart
Like why are we here? and where do we go?
And how come its so hard?
It's not always easy and
sometimes life can be deceiving
I'll tell you one thing its always better when we're together
Sitting waiting wishingquote:But baby, you hardly even notice
When I try to show you this song
It's meant to keep you
From doin' what your supposed to
Like wakin' up too early
Maybe we could sleep in
I'll make you banana pancakes
Pretend like it's the weekend now
And we could pretend it all the time
Can't you see that it's just rainin'
There ain't no need to go outside
Bellequote:But the Lord knows that I'm not you
And if I was, I wouldn't be so cruel
Cause waitin' on love ain't so easy to do
Holes To Heavenquote:Oi lienda
Bella che fa?
Bonita, bonita que tal?
But belle
Je ne comprends pas francais
So you'll have to speak to me
Some other way
Dat is hij altijd al geweest, but who cares.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:40 schreef manny het volgende:
oh oh hij staat in de top 40. Het is geen underground meer.
Jack is commercieel gegaan.
Nu gooi ik gelijk al zijn cd's weg en delete ik alle mp3's van mijn pcquote:Op zondag 3 juli 2005 12:40 schreef manny het volgende:
oh oh hij staat in de top 40. Het is geen underground meer.
sitting, waiting, wishing?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met welk nummer staat hij in de top40 dan? Samen met de Peas dat nummer?
dat lijkt me ook het beste. Op zoek naar een nieuwe held.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:34 schreef Kamigot het volgende:
[..]
Nu gooi ik gelijk al zijn cd's weg en delete ik alle mp3's van mijn pc![]()
Ja idd.. een superbekende surfer die niet commercieel zou zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 12:48 schreef Capetown het volgende:
[..]
Dat is hij altijd al geweest, but who cares.
Dan stappen we over op Donovan Frankenreiter ... kameraadje van Jack Johnson geloof ik, dat nummer Free is bijna identiekquote:Op zondag 3 juli 2005 18:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja idd.. een superbekende surfer die niet commercieel zou zijn![]()
Nee. De commercie is Jack gegaan.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:40 schreef manny het volgende:
Ik leerde ze eigenlijk ook andersom kennen. "Day Dreamer" en "Bend in The Road" zijn bijvoorbeeld nog 2 nummers van DF die behoorlijk lijken op Jack Johnson's nummers (of andersom).quote:Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef mark_03 het volgende:
Dan stappen we over op Donovan Frankenreiter ... kameraadje van Jack Johnson geloof ik, dat nummer Free is bijna identiek.
quote:
Geen idee, maar het zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ligt het aan mij of staat Jack Johnson op het moment ook ergens bovenaan in de albumlijsten?
grappige clip idd.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hebben we de clip van 'Taylor' gezien tijdens Zomergasten met Katja Schuurman? Met Ben Stiller.. wel bijzonder, maar volgens mij was het liedje ook zonder die poespas goed genoeg.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:17 schreef Madelonie het volgende:
Volgens mij is dit de enige man die isgeboren met slippers aan zijn voeten...![]()
In een interview met MTV zei dat hij het liefst op blote voeten rond slentertquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:17 schreef Madelonie het volgende:
Volgens mij is dit de enige man die isgeboren met slippers aan zijn voeten...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef Proper_fucked het volgende:
Belangrijke Kick!
Jack johnson komt volgend jaar weer naar nederland
24 maart 2006, voorverkoop begint op 19 oktober. Kaartjes 30 euro
http://www.jackjohnsonmusic.com/
yupquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:28 schreef Laurabeest het volgende:
12 noon GMT is toch 13 u Nederlandse tijd????
En dus begint de vvk hier om 1 uur smiddags??quote:
Ohquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef Proper_fucked het volgende:
Belangrijke Kick!
Jack johnson komt volgend jaar weer naar nederland
24 maart 2006, voorverkoop begint op 19 oktober. Kaartjes 30 euro
http://www.jackjohnsonmusic.com/
sorry?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:49 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Wat ook geholpen zou hebbenis dat proper_fucked zijn kwek had gehouden hier op het forum dat had alweer een heleboel kaarten gescheeld
. Echte fans wisten eht toch wel.
Ik wist t nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:49 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Wat ook geholpen zou hebbenis dat proper_fucked zijn kwek had gehouden hier op het forum dat had alweer een heleboel kaarten gescheeld
. Echte fans wisten eht toch wel.
quote:JACK JOHNSON & FRIENDS DVD Tuesday, October 11, 2005
From Brushfire Films - a double DVD set with two full length films Live in Japan (shot in August 2004 at the end of the On and On Tour) and A Weekend at The Greek (shot in Berkeley September 19-20 2005 during the In Between Dreams tour). Both films blend concert performances with intimate interviews and behind the scenes footage including over 30 minutes of bonus material.
Directed by Emmett and Brendan Malloy.
Available November 22.... Pre-Ordering begins soon!
Hebben hebben hebbenquote:
Is het iemand trouwens opgevallen dat hij in de HMH zijn europese tour afsluitquote:Start voorverkoop: 19 oktober, 10.00 uur
Streng gelimiteerde internet presale vanaf 19 oktober via www.jackjohnsonmusic.com.
Reguliere voorkoop start 22 oktober via Ticket Service Nederland, www.ticketservice.nl / 0900-3001250 (45cpm).
quote:Jack Johnson
Heineken Music Hall 24/03/2006
Amsterdam.
Speciale Internet Pre Sale is gesloten.
Wilt u op de hoogte gehouden blijven voor evenementen van Jack Johnson laat uw e-mail adres dan hier achter.
Ticketverkoop wordt afgehandeld door eventool/Easyguest.nl
* ZeroVince does his happy dancequote:Allereerst van harte gefeliciteerd met de toewijzing van 2 kaarten voor het concert van Jack Johnson op 24 maart 2006 in de Heineken Music Hall te Amsterdam! Zeker gezien het totaal aantal aanvragen dat wij hebben ontvangen, mag u zich rekenen tot de happy few die via internet 2 kaarten heeft kunnen reserveren.
Jack johnson-a weekend at the greekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi zeg! Datum geldt ook voor NL?
Chillquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:32 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Jack johnson-a weekend at the greek
release: 11-11-2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |