¤ 42,00 Exclusief servicekostenquote:
Ah, veels te duur en HMH is ook matig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
¤ 42,00 Exclusief servicekosten
Aardig in lijn van de vorige keren.
Van dat laatste zou ik niet zo zeker zijn. Althans, zowel in 2008 als in 2010 kwam ie hier slechts voor één optreden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, veels te duur en HMH is ook matig.
Dan sla ik hem maar over, zal ook nog wel op een festivalletje staan ergens!
Maar je gaat toch wel gewoon naar het concert in de HMH? Heeft niet de sfeer als de Olympiahall, maar ach. Ik vind het jammer dat ie weer niet voor een locatie als het Zuiderpark in 2008 heeft gekozen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef TheFastOne het volgende:
Ik als 17-jarige heb niet de toestemming om hierheen(Parijs) te gaan , maar wat had ik dit graag gewild.
http://www.olympiahall.com/rock-electro/jack-johnson.html
[ afbeelding ]
Er zijn nog kaarten beschikbaar voor deze prachtzaal. Ik zou het wel weten.
Morgen inderdaad even kaartjes scoren. Moet wel lukken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar je gaat toch wel gewoon naar het concert in de HMH? Heeft niet de sfeer als de Olympiahall, maar ach. Ik vind het jammer dat ie weer niet voor een locatie als het Zuiderpark in 2008 heeft gekozen.
Dat was alweer in 2010quote:Op zondag 8 september 2013 02:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was er bij in 2011 in de HMH, ik vond het toen een overwegend saaie show, alhoewel er in zijn band een briljante pianist speelde (dat dan weer wel). Hopelijk was het dit keer beter. Daarnaast teert Jack Johnson nog op die 1 briljante album die hij heeft gemaakt (In Between Dreams). Beetje zoals James Blunt. Dan zijn Jason Mraz en John Mayer toch van een niveau hoger want die hebben meerdere goede albums.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |