Regelmatig... best geinig gemaakt..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:31 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zag vanochtend een clip van hem op mtv
Nu al.. kijk hoe vaak die clip op MTV komt!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:35 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
Ik zeg aan het eind van deze zomer kent de rest van Nederland Jack Johnson ook..
En een mooi Veebee logoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:35 schreef Calayuga het volgende:
die onderschriften in mijn posts zijn geen toeval
quote:[M.b.t. "Hangmatpop van Jack Johnson met lalala-refreintjes" door
Menno Pot in De Volkskrant, zaterdag 14 mei 2005]
Afgelopen donderdag was ik net als Volkskrant recensent Menno Pot bij
het optreden van Jack Johnson in Paradiso. Door in zijn recensie
Johnson met one day fly Manu Chao (no offence) te vergelijken, miskent
hij het aanzien dat Johnson internationaal al sinds zijn eerste album
Brushfire Fairytales geniet. Alleen in Nederland kennen we hem (nog)
niet.
Daarnaast zei Johnson in tegenstelling tot wat Menno Pot daarover
schreef, "I don't mind" met betrekking tot het toegejuicht worden
tijdens zijn akoestische nummers en niet tot doorkwebbelen van het
publiek. Van doorkwebbelen was waar wij stonden dan ook geen sprake;
het verbaasde me dat het vrij jonge publiek ook de nummers van Donavon
Frankenreiter mee kon zingen. Menno, volgende keer misschien niet
achter in het hoekje blijven staan?
Wat een debiel zeg, ben benieuwd welke muziek hij dan wel kan waarderen.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:06 schreef ZeroVince het volgende:
In de volkskrant van zaterdag stond een (niet uitermate positieve) recensie van het Jack Johnson concert door Menno Pot. De originele tekst mag ik zeker niet zomaar posten? Dan maar mijn ingezonden brief:
[..]
Manu chao een one day fly?!quote:[b]Yada yada
tweepac? en usheerrquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:51 schreef Kamigot het volgende:
[..]
Wat een debiel zeg, ben benieuwd welke muziek hij dan wel kan waarderen.
Mja, ik kan daar gewoon slecht tegen.. Laatst las ik ook een recensie en daar stond in dat er een artiest geboren was in Ierland terwijl ie toch echt 100% amerikaan was en dan denk ik, schrijf dan geen recensie! En dat denk ik nu ookquote:Op maandag 23 mei 2005 14:26 schreef Svyatagor het volgende:
Laat je 'ns niet zo kennen zeg. Meteen als een soort beledigde boyband-fan zwaar over de zeik zijn als een recensent een kritisch stukje schrijft over je favoriete artiest...
![]()
...en veel mensen denken dat met jou. Ik heb een tijdje bij de Volkskrant gewerkt, en er komen nergens zoveel boze reacties op als op muziekrecensies. Het raakt mensen kennelijk erg diep als er een kritisch stuk over 'hun' artiest in de krant staat. En eigenlijk is dat maar goed ook, want het geeft alleen maar aan hoe belangrijk muziek voor mensen is.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:28 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Mja, ik kan daar gewoon slecht tegen.. Laatst las ik ook een recensie en daar stond in dat er een artiest geboren was in Ierland terwijl ie toch echt 100% amerikaan was en dan denk ik, schrijf dan geen recensie! En dat denk ik nu ook![]()
hmm das dan weer wat minderquote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Frenkel het volgende:
Hij speelt zelfs een nummertje mee op de nieuwe cd van de Black Eyed Peas!
Black eyed peas - Gone Going (feat Jack Johnson)
Leuke aardige plaat. Van beide kanten!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Frenkel het volgende:
Hij speelt zelfs een nummertje mee op de nieuwe cd van de Black Eyed Peas!
Black eyed peas - Gone Going (feat Jack Johnson)
Flake blijft geweldig!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:42 schreef JimmyBoy het volgende:
better together
flake
bubble toes
banana pancakes <---
Sitting, Waiting, Wishing
Dreams Be Dream
Rocky Racoon <----:)
Gone Going stond toch ook al op On And On (zonder BEP natuurlijk)quote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef Cybart het volgende:
inderdaad, ik vond vandaag ook de track waarop Jack meedoet met de Black Eyed Peas (ook een erg lekker album trouwens)...
Is dat een cover van die Beatles nummer?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:42 schreef JimmyBoy het volgende:
Rocky Racoon <----:)
ik heb alleen BF en IBD qua albums....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gone Going stond toch ook al op On And On (zonder BEP natuurlijk)![]()
Ik heb alleen Brushfire Fairytales en In Between Dreamsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gone Going stond toch ook al op On And On (zonder BEP natuurlijk)![]()
Er zijn meer albums!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:33 schreef Calayuga het volgende:
raar dat ik dit topic nu pas opmerk....
luister al 2 jaar Jack Johnson, heb alle drie de albums, helemaal geweldig!
helaas gemist in NL
vind het nieuwe album zeker chill, maar die oudere toch beter, vooral on and on
Ik heb laatst met overburn zelfs 2 albums op een cd gekregenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:45 schreef -Angel- het volgende:
Vraag me alleen altijd af waarom z'n albums altijd zo kort zijn. Verder een aanrader.
In dat geval zou ik je Some Live Songs EP aanraden waar Jack J samen met G. Love en Donavon Frankenreiter een zestal nummers op speelt. Met onder andere de beste versie van Rodeo Clowns IMHO (met fluitende Jack J) en Zach Gill's (doet de piano & accordeon) 'very special song' Girl I Wanna Lay You Down (speelden ze ook @ Paradiso). Preview: nouja, sort of.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:09 schreef egilio het volgende:
OK! Jack en G. Love, lijkt me een leuke combi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |