hmm das dan weer wat minderquote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Frenkel het volgende:
Hij speelt zelfs een nummertje mee op de nieuwe cd van de Black Eyed Peas!
Black eyed peas - Gone Going (feat Jack Johnson)
Leuke aardige plaat. Van beide kanten!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Frenkel het volgende:
Hij speelt zelfs een nummertje mee op de nieuwe cd van de Black Eyed Peas!
Black eyed peas - Gone Going (feat Jack Johnson)
Flake blijft geweldig!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:42 schreef JimmyBoy het volgende:
better together
flake
bubble toes
banana pancakes <---
Sitting, Waiting, Wishing
Dreams Be Dream
Rocky Racoon <----:)
Gone Going stond toch ook al op On And On (zonder BEP natuurlijk)quote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef Cybart het volgende:
inderdaad, ik vond vandaag ook de track waarop Jack meedoet met de Black Eyed Peas (ook een erg lekker album trouwens)...
Is dat een cover van die Beatles nummer?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:42 schreef JimmyBoy het volgende:
Rocky Racoon <----:)
ik heb alleen BF en IBD qua albums....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gone Going stond toch ook al op On And On (zonder BEP natuurlijk)![]()
Ik heb alleen Brushfire Fairytales en In Between Dreamsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gone Going stond toch ook al op On And On (zonder BEP natuurlijk)![]()
Er zijn meer albums!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:33 schreef Calayuga het volgende:
raar dat ik dit topic nu pas opmerk....
luister al 2 jaar Jack Johnson, heb alle drie de albums, helemaal geweldig!
helaas gemist in NL
vind het nieuwe album zeker chill, maar die oudere toch beter, vooral on and on
Ik heb laatst met overburn zelfs 2 albums op een cd gekregenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:45 schreef -Angel- het volgende:
Vraag me alleen altijd af waarom z'n albums altijd zo kort zijn. Verder een aanrader.
In dat geval zou ik je Some Live Songs EP aanraden waar Jack J samen met G. Love en Donavon Frankenreiter een zestal nummers op speelt. Met onder andere de beste versie van Rodeo Clowns IMHO (met fluitende Jack J) en Zach Gill's (doet de piano & accordeon) 'very special song' Girl I Wanna Lay You Down (speelden ze ook @ Paradiso). Preview: nouja, sort of.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:09 schreef egilio het volgende:
OK! Jack en G. Love, lijkt me een leuke combi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |