Zeker interesse voor de foto's mail me op p.zwagerman at gmail.comquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Stevie_ het volgende:
Voor de liefhebbers : ik heb foto's en filmpjes van het concert: iemand intresse
Pretty please with sugar on top? Flyingdutchman at gmail.com!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Stevie_ het volgende:
Voor de liefhebbers : ik heb foto's en filmpjes van het concert: iemand intresse
Is er een mogelijkheid om die live opname met me te delen, ik wil hem heel graag hebben. Ik heb zelf Live in Boulder 2001 en Live at Greek Theatre Berkely, mocht je daar dan interesse in hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:27 schreef Cybart het volgende:
heb nu thuis een live concert liggen
Jack Johnson - Live @ The Moonshine Festival![]()
kan je ze maby ergens anders hosten? Imageshack en Fok gaan niet zo tov samenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef Stevie_ het volgende:
Foto's!!!
Voor de duideljikheid: Jack Johnson heeft erg kort haar, de meneer met het hoedje is Donavon Frankenreiter en de meneer met acordeon is Zack Gill
knip
Ff geduld met filmpjes...
Sommige van je artiesten vind ik ook goed, Ben Harper vind je denk ik ook wel aardig (heeft ook wat nummers met jj gedaan). Ik luister zelf naast Jack ook veel Snow Patrol, Morcheeba, Audio Bullies, Kasabian, The Streets, Cake, Interpol en Beck (maar dat zijn hele andere genre'squote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef J0hos het volgende:
Ook ik heb em ontdekt sinds kort, een vriendin wees me op zijn muziek. Nu ben ik benieuwd wie me misschien nog wat nieuwe artiesten zou kunnen laten ontdekken. Andere muziek waar ik van hou is John Mayer, Norah Jones, Jamie Cullum, Amos Lee, Regina Spektor (aanrader) en meer van dat soort muziek!
Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:49 schreef Mormo het volgende:
Ja, echt lekkere cd is dat zeg, zit al helemaal weg te dromen... zie net op de site van universal dat ze een prijsvraag hebben om het album en de nieuwe live EP te winnen,
http://www.universalmusic.nl/getAction.php?act=14&artist=0&aid=342
Groeten,
Mormo
quote:Hoe de laatste single van het het album In Between Dreams?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben Harper is inderdaad mooi, kende hem nog niet, so thanks.. Audio Bulleys luister ik zelf ook wel graag, al is dat inderdaad een heel ander genrequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:21 schreef Kamigot het volgende:
[..]
Sommige van je artiesten vind ik ook goed, Ben Harper vind je denk ik ook wel aardig (heeft ook wat nummers met jj gedaan). Ik luister zelf naast Jack ook veel Snow Patrol, Morcheeba, Audio Bullies, Kasabian, The Streets, Cake, Interpol en Beck (maar dat zijn hele andere genre's)
Ik ben helemaal weg van Do you rememberquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Kamigot het volgende:
Wat vinden jullie btw Jack's beste nummer ? Ik heb altijd een dagelijkse favoriet (op het moment Dreams be Dreams -> nr van On & On)
Banana Pancakes!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Kamigot het volgende:
Wat vinden jullie btw Jack's beste nummer ? Ik heb altijd een dagelijkse favoriet (op het moment Dreams be Dreams -> nr van On & On)
Never Knowquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Kamigot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |