Dat is hij altijd al geweest, but who cares.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:40 schreef manny het volgende:
oh oh hij staat in de top 40. Het is geen underground meer.
Jack is commercieel gegaan.
Nu gooi ik gelijk al zijn cd's weg en delete ik alle mp3's van mijn pcquote:Op zondag 3 juli 2005 12:40 schreef manny het volgende:
oh oh hij staat in de top 40. Het is geen underground meer.
sitting, waiting, wishing?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met welk nummer staat hij in de top40 dan? Samen met de Peas dat nummer?
dat lijkt me ook het beste. Op zoek naar een nieuwe held.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:34 schreef Kamigot het volgende:
[..]
Nu gooi ik gelijk al zijn cd's weg en delete ik alle mp3's van mijn pc![]()
Ja idd.. een superbekende surfer die niet commercieel zou zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 12:48 schreef Capetown het volgende:
[..]
Dat is hij altijd al geweest, but who cares.
Dan stappen we over op Donovan Frankenreiter ... kameraadje van Jack Johnson geloof ik, dat nummer Free is bijna identiekquote:Op zondag 3 juli 2005 18:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja idd.. een superbekende surfer die niet commercieel zou zijn![]()
Nee. De commercie is Jack gegaan.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:40 schreef manny het volgende:
Ik leerde ze eigenlijk ook andersom kennen. "Day Dreamer" en "Bend in The Road" zijn bijvoorbeeld nog 2 nummers van DF die behoorlijk lijken op Jack Johnson's nummers (of andersom).quote:Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef mark_03 het volgende:
Dan stappen we over op Donovan Frankenreiter ... kameraadje van Jack Johnson geloof ik, dat nummer Free is bijna identiek.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |