abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29026501
Mja maar dat is weer typisch Smeets. En typisch NOS die de Smeets ziekte hebben overgenomen. Als je Smeets hoort, toine, Humberto, Jan-Joost, Dione enzo het komt gewoon over alsof ze het alleen maar over Lance kunnen hebben. Een andere bestaat bijna niet. Okeej het was leuk dat Serrano de etappe wint maar..............dan schakelen ze snel weer terug naar het onderwerp Lance.

Het is knap dat Lance zijn 7e wint maar een beetje meer aandacht voor de andere (ok de NL komen ook veel in beeld) mag ook wel. Ik vind het Pro-Boonen gedoe op Sporza op deze manier nog minder irritant dan het Pro-Lance gedoe bij de NOS.
pi_29026541
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:10 schreef Bartoli het volgende:
Ik vind het gezeur van de belgen over Boonen nog minder irritant dan het Pro-Lance gedoe bij de NOS.
Ik ook, maar dat van Boonen hoef ik nog maar één jaar aan te horen. Dat van Armstrong op de NOS al een jaar of vier. Dus misschien komt dat van Boonen ook nog wel.
pi_29026597
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik ook, maar dat van Boonen hoef ik nog maar één jaar aan te horen. Dat van Armstrong op de NOS al een jaar of vier. Dus misschien komt dat van Boonen ook nog wel.
Ja okeej daar heb je wel weer gelijk in
  vrijdag 22 juli 2005 @ 00:13:59 #155
99433 Tup
Tupperwaar
pi_29026602
Misschien wil Kloden wel voor de NL televisie iets zeggen...
Wasserwunderland
  vrijdag 22 juli 2005 @ 00:14:06 #156
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29026606
Bij de NOS is alleen de radioverslaggeving objectief en goed. Als Lance in het spel is verandert Smeets in een 5-jarige fan (alle Amerikanen en Aussies zijn maf, gek, cowboys, durfals, hardrijders, leuke mensen) anderzijds mogen ze wel altijd alles roepen over Basken waar geen hout van klopt.

Dijkstra liegt vanmiddag notabene alles aan mekaar in zijn vertaling van Serrano, hij spreekt maar 3 woorden Spaans en wat hij ervan maakte, was klinkklare insinuerende onzin, waarvoor hij eigenlijk ontslagen moet worden. Da's het niveau van de TV commentatoren van de NOS. Journalistiek deugt er geen hout meer van, tis zo vooringenomen als maar wat. Armstrongs impulsen op kop zijn er in deze bleke Tour echt heel weinig geweest..
  vrijdag 22 juli 2005 @ 00:14:39 #157
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29026618
Smeets zit nu op het terras
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 00:17:00 #158
99433 Tup
Tupperwaar
pi_29026694
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:12 schreef Wombcat het volgende:
Of de Franstalige Belg: Gilbert zal wel vier jaar lang "het talent" blijven..
Wasserwunderland
pi_29026705
Die verhalen van Dijkstra en Smeets over die Basken van Euskaltel was echt belachelijk . Ok het is niet hun beste Tour maar met Zubeldia en zo'n Martinez doen ze het niet slechter dan La Francaise, Bouygues en nog enkele ploegen. Het is niet alleen Euskaltel die er in deze Tour niet veel van bakken.

En ja ze vergeten verder gewoonweg dat Landaluze, Aitor Gonzalez, David Herrero, Aketza Pena, Inaki Isasi enzo toch al behoorlijk wat hebben laten zien dit jaar. Maar enfin dat zien die gasten niet want dat boeit hun verder geen flikker.
pi_29026718
Het is wel duidelijk dat Mart Smeets een erg "angelsakische" sportvoorkeur heeft. Maar afkeer jegens Spanjaarden of andere Zuid - Europeanen heb ik nog niet bij NOS nog niet echt kunnen ontdekken
pi_29026752
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef Perico het volgende:
Armstrongs impulsen op kop zijn er in deze bleke Tour echt heel weinig geweest..
Maar ook op België geven ze wel een beeld alsof Armstrong nog oppermachtig heerst en doet wat hij wil. Terwijl ik toch constater dat hij nu maar op 2'45 voorsprong staat op Basso, wat eigenlijk door 2 etappes komt: de eerste tijdrit en de eerste bergrit.
En dat hij eigenlijk niet één keer iedereen uit zijn wiel heeft kunnen rijden, wat hij vorige jaren wel kon.
Maar goed, dit moet dan weer eigenlijk in het Armstrong topic, en Armstrong gaat natuurlijk wel zijn 7e tour winnen, en daar gaat het uiteindelijk om.
pi_29026778
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef Leatherface het volgende:
Het is wel duidelijk dat Mart Smeets een erg "angelsakische" sportvoorkeur heeft. Maar afkeer jegens Spanjaarden of andere Zuid - Europeanen heb ik nog niet bij NOS nog niet echt kunnen ontdekken
afkeer is een groot woord. Maar ze hebben Euskaltel en Liberty wel door het slijk gehaald herhaaldelijk. En waarom ze steeds Beloki noemen als zijnde "falend" snap ik ook niet echt. Zijn ze er nu nog niet achter dat Joseba niet met de intensie gekomen is om top 10 te rijden nu.
pi_29026780
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef Bartoli het volgende:
Die verhalen van Dijkstra en Smeets over die Basken van Euskaltel was echt belachelijk . Ok het is niet hun beste Tour maar met Zubeldia en zo'n Martinez doen ze het niet slechter dan La Francaise, Bouygues en nog enkele ploegen. Het is niet alleen Euskaltel die er in deze Tour niet veel van bakken.

En ja ze vergeten verder gewoonweg dat Landaluze, Aitor Gonzalez, David Herrero, Aketza Pena, Inaki Isasi enzo toch al behoorlijk wat hebben laten zien dit jaar. Maar enfin dat zien die gasten niet want dat boeit hun verder geen flikker.
Idd. Euskaltel - Euskadi wint in de aanloop naar de Tour zowel de Dauphine als de TDS, toch 2 voorname Pro Tour - wedstrijden.

Liberty werd ook al als een drama - ploeg omschreven die sinds zijn introductie in het peloton nog niks had laten zien. Vergeten ze dat Heras de Vuelta won.
pi_29026813
quote:

Maar in deze tour vind ik Euskatel toch ook behoorlijk tegenvallen, terwijl we in vorige jaren meestal wel leuke dingen van ze gezien hebben.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 00:22:37 #165
99433 Tup
Tupperwaar
pi_29026839
quote:

Voorheen was Euskaltel echter een ploeg met -vooral bergop- aansprekende overwinningen. Mayo, Laiseka, Zubbeldia. Dit in combinatie met wat verdachte gebeurtenissen -moord en brand over de voortdurende beschuldigingen van de Franse pers aan het adres van Armstrong heb ik nog weinig kunnen bespeuren- rond de ploeg maakt het nieuwswaardig. Ik had ook meer van ze verwacht.
Wasserwunderland
pi_29026852
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar in deze tour vind ik Euskatel toch ook behoorlijk tegenvallen, terwijl we in vorige jaren meestal wel leuke dingen van ze gezien hebben.
Tegenvallen doen ze wel. Maar zoals Smeets en Dijkstra (die Smeets napraatte) het lieten overkomen sugerreerde ze naar andere dingen waarom het niet liep. Okeej ze kunnen het wel vermoeden maar bewijzen (op de ontslagen dokter na) hebben ze niet. Dus hard maken dat er gestructureerd doping in het spel was (in 2003) is er niet.

-edit- ze zeiden het zo niet letterlijk. Maar het kwam er in feit wel op neer
pi_29026857
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:19 schreef Bartoli het volgende:

[..]

afkeer is een groot woord. Maar ze hebben Euskaltel en Liberty wel door het slijk gehaald herhaaldelijk. En waarom ze steeds Beloki noemen als zijnde "falend" snap ik ook niet echt. Zijn ze er nu nog niet achter dat Joseba niet met de intensie gekomen is om top 10 te rijden nu.
Beloki heeft idd wel een goed excuus dat 'ie nog niet goed is.

Kun je van Heras daarentegen niet zeggen, maar die heeft vorig jaar natuurlijk nog wel de Vuelta gewonnen (en dat was een Vuelta die best zwaar bezet was, maar waar de spanjaarden uiteindelijk gewoon iedereen gigantisch in de vernieling reden. Ook Landis, die wel even de Vuelta zou gaan winnen).
  vrijdag 22 juli 2005 @ 00:24:53 #168
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29026882
Nee Mart heeft ook geen afkeer van Spanje, Spanjaarden, integendeel.. naja Mart is integenstelling tot Jean wel geen Mancebo fan (zo uitgesproken tijdens Vuelta van vorig jaar). Valverde, Flecha en Freire vinden ze wel okee. En iedere dag weer fluistert Perico Mart in het voorbijgaan die paar Nederlandse scheldwoorden toe die hij bij PDM van de Kneet heeft geleerd.

Maar Dijkstra blijft Zandio een knecht en anti-winnaar noemen, ie-de-re keer als die in beeld rijdt, en Serrano maakte die wel heel klein vandaag in de finishreportage, gewoon omdat zijn vriend Merckx niet won. Rijdt er een Liberty of Euskaltel of IB 'knecht' in beeld, is het meteen negatief meteen. Dat valt dan wel op. Ik bedoel: ze kunnen ook gewoon in het peloton blijven zitten.

Vergelijk dat eens met een Australier bijvoorbeeld. Die is meteen, ook al kennen ze hem niet, een uitstekend daler, een leuk mens, een alleskunner.. dat verschil heb ik nooit gesnapt. Spaanse renners zijn altijd vriendelijk, hartelijk, en voor iedereen een woordje klaar, Bask of niet...
pi_29026887
Euskaltel valt inderdaad tegen deze Tour, maar ze zijn zeker niet de schlemiel ploeg van dit seizoen.
pi_29026890
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:23 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Tegenvallen doen ze wel. Maar zoals Smeets en Dijkstra (die Smeets napraatte) het lieten overkomen sugerreerde ze naar andere dingen waarom het niet liep. Okeej ze kunnen het wel vermoeden maar bewijzen (op de ontslagen dokter na) hebben ze niet. Dus hard maken dat er gestructureerd doping in het spel was (in 2003) is er niet.

-edit- ze zeiden het zo niet letterlijk. Maar het kwam er in feit wel op neer
Die suggestie moet je als journalist idd niet maken.
pi_29026974
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:24 schreef Perico het volgende:
Nee Mart heeft ook geen afkeer.. naja Mart is integenstelling tot Jean ook al geen Mancebo fan (zo uitgesproken tijdens Vuelta van vorig jaar). Valverde, Flecha en Freire vinden ze wel okee. En iedere dag weer fluistert Perico hem die paar Nederlandse scheldwoorden toe die hij bij PDM van de Kneet heeft geleerd.

Maar Dijkstra blijft Zandio een knecht en anti-winnaar noemen, ie-de-re keer als die in beeld rijdt, en Serrano maakte die wel heel klein vandaag in de finishreportage, gewoon omdat zijn vriend Merckx niet won. Rijdt er een Liberty of Euskaltel of IB 'knecht' in beeld, is het meteen negatief meteen. Dat valt dan wel op. Ik bedoel: ze kunnen ook gewoon in het peloton blijven zitten.

Vergelijk dat eens met een Australier bijvoorbeeld. Die is meteen, ook al kennen ze hem niet, een uitstekend daler, een leuk mens, een alleskunner..
Tsja, maar dat komt dus omdat Nederlanders in hun belevingswereld (dus ook in sport) kennelijk erg gericht zijn op Engelstalige landen en Engelstaligen. Dat is een beetje het referentiekader hier.

Zelf ben ik wat meer op Europa gericht, maar ik denk dat voor sommigen een Zuid - Europeaan of Oost - Europeaan ofzo er minder toe doen.

pi_29026996
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:24 schreef Perico het volgende:
art is integenstelling tot Jean ook al geen Mancebo fan
Ik was ook nooit echt weg van Mancebo, had ook niets tegen hem trouwens.
Maar ik vind zijn vechtlust wel mooit. En ook als 'ie zo scheef op zijn fiets zit, met de kop scheef. Je ziet 'm kraken, maar breken weigert 'ie te doen, lijkt dan toch te gebeuren, hij lost, maar blijft weinig tijd verliezen.

Vorig jaar had je trouwens die laatste bergetappe met een vroege aanval van Ullrich. Die werd gepakt, maar gevolg was wel dat er al vrij vroeg een redelijk klein groepje voorop kwam, dat best hard doorreed.
Mancebo was al redelijk vlot gelost, maar verloor uiteindelijk niet zo heel veel tijd. Dat vond ik toch wel knap.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 00:32:45 #173
99433 Tup
Tupperwaar
pi_29027059
Ik had het idee dat het vooral Ducrot was die dit suggereerde/impliceerde. Strikt genomen werden alleen feiten genoemd. Euskaltel rijdt goed. Dokter weg. Euskaltel rijdt slecht. Het doet me echt denken aan het Simeoni-verhaal. Verontwaardiging om deze suggestie verklaart ook waarom Armstrong daar pissig om was. Maar dan is Armstrong weer een rancuneuze en slechte verliezer.

ALls jullie overigens in POL komen, hadden jullie ook al lang kunnen weten dat NOS partijdig is, ze behoort nl. tot de "LInkse Kerk" (hmmm eigenlijk weer raar dat de VS er zo goed af komt)
Wasserwunderland
  vrijdag 22 juli 2005 @ 00:32:56 #174
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29027064
Ik ben wel een redelijk Mancebo fan. Ik weet ook dat ie wel alleen maar verslechtert in een ronde, op weg naar Courchevel was ie dan ook het best. Maar je zult hem nooit 3 minuten zien prijsgeven nee, hij verliest in eigen tempo nauwelijks iets op een kopgroep als ie eraf moet. Zijn top 10 klasseringen spreken boekdelen, maximaal rendement uit zijn karakter. De vijfde plek nu, is eigenlijk heel erg goed gewoon...
pi_29027163
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:32 schreef Tup het volgende:
Ik had het idee dat het vooral Ducrot was die dit suggereerde/impliceerde. Strikt genomen werden alleen feiten genoemd. Euskaltel rijdt goed. Dokter weg. Euskaltel rijdt slecht. Het doet me echt denken aan het Simeoni-verhaal. Verontwaardiging om deze suggestie verklaart ook waarom Armstrong daar pissig om was. Maar dan is Armstrong weer een rancuneuze en slechte verliezer.

ALls jullie overigens in POL komen, hadden jullie ook al lang kunnen weten dat NOS partijdig is, ze behoort nl. tot de "LInkse Kerk" (hmmm eigenlijk weer raar dat de VS er zo goed af komt)
Wat Simeoni betreft: die stond toch onder ede? die moest toch voor de Italiaanse justitie een verklaring afleggen over zijn 'begeleiding' door Dr. Ferrari.

Als ik het pro - Simeoni kamp moet geloven liet hij niet 1 keer de naam Armstrong daar in vallen. Het toeval wil dat Armstrong ook samen werkte met Ferrari. En tsja, Armstrong zijn naam werd daarmee in diskrediet gebracht, maar dat is niet Simeoni zijn verantwoordelijk wat mij betreft.
pi_29027183
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:32 schreef Tup het volgende:
Het doet me echt denken aan het Simeoni-verhaal. Verontwaardiging om deze suggestie verklaart ook waarom Armstrong daar pissig om was. Maar dan is Armstrong weer een rancuneuze en slechte verliezer.
Simeoni heeft niets over Armstrong gezegd. Wel iets over Ferrari (en die is mede op basis van de getuigenis van Simeoni veroordeeld). De Gazetto dello Sport heeft vervolgens de link Ferrari-Armstrong gelegd. Armstrong heeft vervolgens in de krant uitgehaald naar Simeoni (en hem geloof ik ook een rechtszaak aan willen doen), waarop Simeoni een aanklacht wegens smaad heeft ingediend.
pi_29027234
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Simeoni heeft niets over Armstrong gezegd. Wel iets over Ferrari (en die is mede op basis van de getuigenis van Simeoni veroordeeld). De Gazetto dello Sport heeft vervolgens de link Ferrari-Armstrong gelegd. Armstrong heeft vervolgens in de krant uitgehaald naar Simeoni (en hem geloof ik ook een rechtszaak aan willen doen), waarop Simeoni een aanklacht wegens smaad heeft ingediend.
Als Simeoni dus inderdaad niks over Armstrong heeft gezegd en alleen maar de waarheid sprak over Ferrari waardoor het recht zegevierde, vind ik dat eerstgenoemde volledig in zijn recht staat.
pi_29027395
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Als Simeoni dus inderdaad niks over Armstrong heeft gezegd en alleen maar de waarheid sprak over Ferrari waardoor het recht zegevierde, vind ik dat eerstgenoemde volledig in zijn recht staat.
Dit is iig het verhaal zoals ik het begrepen heb.

Sowieso heeft Simeoni in een rechtszaal onder ede een en ander over Ferrari verklaard (maar dat was pas na het tumult in de tour. Eerder had Simeoni uitspraken in de krant gedaan. Ik weer niet of de rechtszaak naar aanleiding daarvan is gestart, of dat Simeoni die uitspraken in de krant heeft gedaan omdat hij al in die rechtszaak verwikkeld raakte. Ik vemoed het laatste, want dat lijkt me waarschijnlijker. Voor zover ik weet, heeft Simeoni het namelijk gehad over de dopingadviezen die hij van Ferrari kreeg. Ik weet niet zo direct of Simeoni ook bekend heeft gebruikt te hebben, maar ik dacht van wel. Hij zou dan ook een periode geschorst moeten zijn).
  vrijdag 22 juli 2005 @ 02:54:01 #179
99433 Tup
Tupperwaar
pi_29029335
Laten we maar concluderen dat alle pers en journalistiek subjectief is.
Wasserwunderland
pi_29032684
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:29 schreef Leatherface het volgende:

Zelf ben ik wat meer op Europa gericht, maar ik denk dat voor sommigen een Zuid - Europeaan of Oost - Europeaan ofzo er minder toe doen.
Het kan zijn dat ik me dat teveel aantrek en er me aan ga ergeren. Maar of het nu een yank, spanjool, fransoos, australier of ene van de lage landen is ze zijn allemaal gelijk. Ik heb geen vooroordelen over bepaalde landen. Ok dat ik wat anders denk over bepaalde renners is iedereen zijn goed recht. Maar omdan als journalist klein te gaan doen tegen bepaalde renners gaat mij te ver.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 22:50:33 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42373926
a dat smeets weleens het bed deelde met sporters wisten we (hele topics on OWS) ...... maar wat probeert hij hier:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:09:08 #182
127004 maril
Smeetsfan
pi_42374598

Die vrouwen lusten er gewoon pap van, het liefst grote mannen zo te zien.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:10:13 #183
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42374635
niks
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 23:10:49 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42374655
maar Dennis bespringt Suzanne tenminste niet
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:11:05 #185
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42374664
Zit je een beetje te rukken op suzanne harmes of verdiep jij je altijd in homepages van turnsters om een uur of 11 's avonds?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:16:29 #186
127004 maril
Smeetsfan
pi_42374860
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
maar Dennis bespringt Suzanne tenminste niet
Niet zo pruts eendje
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 23:17:14 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42374894
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:11 schreef PLAE@ het volgende:

Zit je een beetje te rukken op suzanne harmes of verdiep jij je altijd in homepages van turnsters om een uur of 11 's avonds?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42375800
Z'n zoon is btw landskampioen geworden met zijn honkbalteam
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:54:18 #189
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_45276564
hoe vinden jullie het nieuwe boekje van Mart? Ik zag het bij de bieb. De boekjes van Mart lezen in ieder geval makkelijk weg.

Ik kon me niet echt identificeren met zijn ''wereldreis'', veel over goed eten en dure hotels, maar ik vind wel dat hij eerlijk is, bv over zijn koopobsessie voor kleding boeken etc. Het is een echte bourgondier! Ook heeft hij het erover dat hij bijna elke dag naar de sportschool van de hotels gaat.

In het laatste hoofdstuk weet hij het zo mooi te relativeren door te stellen dat deze manier van reizen en zijn belevenis daarbij kennelijk hoort bij zijn leeftijdcatogorie als je het geld daarvoor hebt.
god bless america!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:15:16 #190
127004 maril
Smeetsfan
pi_45278498
Ik vind zijn boeken ook heerlijk weglezen, vooral de boeken waarbij hij zijn eigen beleving omschrijft vind ik heeerlijk om te lezen
de beste voor mijn zijn
"spelen" waarbij hij al zijn olympische zomerspelen omschrijft
"dertig" Waarbij hij 30 jaar tour beschrijft
"behoorlijk getikt"
"hoezo bezeten"
"ik was noooit in Nagano"de olympische spelen van 1998
Van zijn 3 romans vind ik "een lange ontsnapping" de beste
wat ik ook leuk vind is zijn restaurant bezoeken ik ben kok geweest en het is soms een feest van herkening.
hier een leuke beleving (zoiets heb ik gzd nooilt beleeft in mijn restaurt)hoop dat je het kunt lezen was moeilijkscannen je moet op de afbeelding klikken voor beter te lezen.

pi_45281916
Ik was nooit in Nagano is idd echt een super leuk boek
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:55:21 #192
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_45292852
Het interview van Ria met Mart is ook wel leuk. De twee hebben inderdaad een affaire gehad.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_54806920
* schop *

Gister was die in Arnhem om zijn nieuwe boek Helder te krabbelen ook maar even langs geweest , tot nu toe leest het zeker weer lekker weg , zal bij de rest ook nog wel zo zijn vermoed ik
pi_54807044
Die voorkant

Toch besteld, altijd leuk om te lezen
pi_54808675
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:06 schreef Remzz het volgende:
Die voorkant

Toch besteld, altijd leuk om te lezen
Hij leest heerlijk weg , veel leesplezier
pi_55402003
Ik kijk op dit moment naar Het gesprek, met Ursel de Geer die een gesprek heeft met Mart Smeets, over het boek helder.

ze hebben het onder andere over doping, op de vraag of Mart zelf in zijn sport doping heeft gebruik zegt hij ja
amfetemine, hij was in spanje enn was kapot ze hadden net een tour achter de rug en hij kreeg een pilletje..
Maar hij zei dat hij er niet beter van werd, dat hij s'nachts niet sliep en dat hij 36 uur een erectie
heeft gehad Ik blijf hem prachtig vinden de man
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 augustus 2009 @ 23:34:29 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72187664
Verbeterde foto .

[ Bericht 26% gewijzigd door borisz op 26-08-2009 23:41:03 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 27 augustus 2009 @ 00:10:20 #198
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72188781
Mart
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72190331
leuk trouwens, al die verhalen terug te lezen
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:25:58 #200
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72193697
Een topic van 8 jaar
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:35:00 #201
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_72195365
Ik schrok me gisteren ook een ongeluk. Dat pak
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:48:45 #202
127004 maril
Smeetsfan
pi_72274374
Hier met Cladia, maar ik vind dit pak echt afschuwlijk.
Zie hem nog liever in dat rood gestreept pak, of die van afgelopen zondag.

pi_72289093
Het is jammer dat het ego van Mart hem soms nog meer in de weg zit als zijn buik, maar verder vind ik hem wel een oké vent die in elk geval mooi met de Nederlandse taal kan spelen, zeker bij als het om wielrennen gaat.
Din jävla kuk!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:56:06 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85120073
Zullen we een nieuw sportjournaaljasje doen?

Trouwste user 2022 woensdag 11 augustus 2010 @ 00:07:22 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_85120639
Mooi jasje :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 oktober 2010 @ 16:41:04 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88176854
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 17:08:07 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_88177642
Zo ff verspreking net :D "Mevrouw Visser" ipv van Timmer :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_88179013
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Echt he _O-
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:42:07 #209
127004 maril
Smeetsfan
pi_88185685
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Vind dat zielig, mist zijn 'maatje'
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 november 2010 @ 12:00:30 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88428128

Jasje, Kraagje, Dasje
  Trouwste user 2022 zondag 7 november 2010 @ 12:06:41 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_88428314
Picobello _O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 7 november 2010 @ 12:06:47 #212
127004 maril
Smeetsfan
pi_88428315
Zou je ook zo'n pic kunnen maken waar hij wat vrolijker kijkt?
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 november 2010 @ 12:07:58 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88428347
Zal vanmiddag nog wel even wat screens maken. Maar ben zo weg.Tijdens de 5k en 10k is er vast nog wel genoeg #demart in beeld. en voor tong Dione ;).
pi_88429434
Mart probeert nu even bloot te leggen wat Wennemars eigenlijk van minuut tot minuut doet met al z'n (vrije) tijd in een week. :P
Jack does it in real time...
pi_89575067
Mart Messi:

Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2010 @ 22:51:26 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90559829
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2010 @ 23:27:21 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90561942
Ieder shot een andere sjaal om _O-.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 januari 2011 @ 13:46:05 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90707087
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:54:09 #219
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90707353
Meneer Smeets is weer bespottelijk bezig. Kan iemand die kerel een normale bril geven? Die lasbrillen vond ik al een debiele trend, maar dit is al helemaal ridicuul.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 2 januari 2011 @ 12:32:11 #220
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_90740266
En die eeuwige pen altijd in zijn handen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 mei 2011 @ 22:52:06 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96727646
Dit jasje is weer briljant

donderdag 12 mei 2011 @ 23:00:12 #222
127004 maril
Smeetsfan
pi_96728514
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:52 schreef borisz het volgende:
Dit jasje is weer briljant

[ afbeelding ]
T is een held _O_
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 mei 2011 @ 15:03:35 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_96750992
Het kraagje maakt het helemaal af :D _O_

pi_96752202
Als je Smeets niet langer als vandaag zou kennen zou je denken dat het photoshop is. Aankondiging van het huwelijk tussen Prince William en Kate met Giro foto er achter gephotoshopt. :')
pi_96780121
Nu weer op de radio met For Ze Record op Radio 2. Tijd geleden dat ik dat programma gehoord heb, wist eigenlijk niet eens meer dat hij dat nog elke week maakt..
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 mei 2011 @ 13:26:51 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_96790862
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Radegast het volgende:
Nu weer op de radio met For Ze Record op Radio 2. Tijd geleden dat ik dat programma gehoord heb, wist eigenlijk niet eens meer dat hij dat nog elke week maakt..
Die vent is echt een workaholic.

Redactie Sport / Supervogel zondag 5 juni 2011 @ 17:39:30 #227
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97744791
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=5427
quote:
MART SMEETS ZIET TOEKOMST VOOR EIGEN SPORTKANAAL SAMEN MET JOHN DE MOL

Mart Smeets lijkt het steeds minder bij de NOS naar zijn zin te hebben. In de nieuwe VARA-gids oppert de voormalige sportanchor van de publieke omroep zelfs het idee voor een nieuw sportkanaal met John de Mol.

Smeets zegt wel zin te hebben in een eigen sportkanaal in samenwerking met John de Mol. Of deze wel zin heeft in een nieuw televisieavontuur is nog maar de vraag. De Mol kocht onlangs samen met Sanoma – Talpa heeft 1/3 aandeel in de overname - de televisiezenders SBS6, Net5 en Veronica. Ook heeft hij geen goede ervaring met het opstarten van een sportkanaal. Samen met de KNVB stortte John de Mol – toen nog via het bedrijf Endemol Sport waarvan hij samen met Joop van der Ende eigenaar was – in 1996 samen met een consortium van andere bedrijven zoals Philips, Nuon, ING Bank, Telegraaf Holding en KPN in het sportkanaal Sport7. Dit sportkanaal was slechts korte tijd in de lucht. Nederland was in 1996 nog niet klaar voor een sportkanaal waarvoor men voor het bekijken samenvattingen van het voetbal maandelijks moest betalen.

Volgens Smeets is het televisieklimaat op dit moment wel klaar voor een themazender over sport. In de VARA-gids laat de sportpresentator weten direct zijn handtekening onder een goede sportzender te zetten. Smeets mist nu de vrijheid om ongestoord zijn mening te kunnen ventileren. Hij haalt daarbij de dopingperikelen die op dit moment rond wielrenner Lance Armstrong spelen aan. "Moet ik vertellen hoeveel programma’s mij gebeld hebben om uit te leggen hoe het zit met Lance Armstrong? Heel veel. Bij de NOS vroeg alleen de weekchef erom. Men zou mij gewoon moeten bellen en vragen: hoe zit dat en dat? Dat lijkt me zeer logisch. Ik zit niet voor niets al zo lang in de sportjournalistiek” aldus Smeets.

Naast John de Mol heeft Smeets in zijn gedachten over een nieuwe sportzender ook oud gedienden in de sportjournalistiek op zijn verlanglijstje staan. Samen met Kees Jansma, Bert Spaak, Maarten Nooter en Martijn Lindenberg is wordt dit mogelijk sportkanaal volgens Smeets zeker een succes. Smeets benadrukt overigens expliciet dat er voor dit sportkanaal nog geen concrete plannen zijn.
:D
pi_97745221
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die vent is echt een workaholic.

Al neemt die alles wel ver van tevoren op.
pi_97745639
Dit jaar ook de laatste avondetappe voor Mart, hij gaat nog wel de OS doen. Denk je van 'm af te zijn wil-ie een eigen kanaal oprichten. Onkruid vergaat niet.. ;)
  zondag 5 juni 2011 @ 18:11:14 #230
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_97746173
Misschien had hij in '96 de ballen moeten hebben?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 juni 2011 @ 18:20:15 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97746594
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:58 schreef eentwee het volgende:
Dit jaar ook de laatste avondetappe voor Mart, hij gaat nog wel de OS doen. Denk je van 'm af te zijn wil-ie een eigen kanaal oprichten. Onkruid vergaat niet.. ;)
Avondetappe laatste jaar? :o Waar staat dat ;(
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 juni 2011 @ 18:22:56 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97746736
De laatste dagen worden Quotes van DeMart uit de varagids diverse artikelen gebruikt :').
pi_97747432
quote:
9s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

inside info ;)
pi_97758936
Of Mart iets nieuws of zelfs uberhaupt iets te melden heeft over Armstrong en doping. :')
  maandag 6 juni 2011 @ 09:27:59 #235
127004 maril
Smeetsfan
pi_97776029
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef borisz het volgende:
De laatste dagen worden Quotes van DeMart uit de varagids diverse artikelen gebruikt :').
Vreselijk h`e morgen krijgen we dat hij een Silent Attack heeft gehad op weg naar het WK wielrennen in Australië. En een telegraaf item met Maarten Ducrot vreesde voor het leven van Mart Smeets. Komkommertijd.(hoewel ik me over het laatste een beetje zorgen maak dat dan weer wel. doe voorzichtig Mart)
  maandag 6 juni 2011 @ 09:29:36 #236
127004 maril
Smeetsfan
pi_97776055
quote:
9s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij eens soort Jean Nellissen rol krijgt in de avondetappe na dat hij het volgend jaar nog een keertje doet O+
pi_97777580
Wie zal zijn opvolger worden? Een tijd geleden vertelde hij dat hij zelf een opvolger op het oog heeft.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:53:18 #238
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_97777894
Wilfried de Jong lijkt mij de enige gegadigde eerlijk gezegd. Vooral nu Holland Sport na vanavond stopt.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_97778281
Iemand anders kan ik me ook niet voorstellen. Iemand als Van Nieuwkerk kan het ook maar die vind ik te weinig binding hebben met wielrennen.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:19:09 #240
127004 maril
Smeetsfan
pi_97793178
Ik heb niet zoveel zin om mee te denken maar die Herman van de Zandt (werkt al bij de NOS)schijnt ook een liefhebber te zijn, en wat denk je van Filemon, en ook Wilfred de Jong
pi_97795732
Filemon? Mag toch aannemen niet die van BNN? Wilfried de Jong lijkt mij ook de beste optie.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 6 juni 2011 @ 18:17:13 #242
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97795940
Er kwamen vanochtend nog een aantal namen langs voor het programma; All you need is Mart; Boulemart; Help: mijn man is een Mart enz :D
pi_97804216
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:19 schreef maril het volgende:
Ik heb niet zoveel zin om mee te denken maar die Herman van de Zandt (werkt al bij de NOS)schijnt ook een liefhebber te zijn, en wat denk je van Filemon, en ook Wilfred de Jong
Van de Zandt is in beeld om een Fifi-achtig item te maken. Fifi is er dit jaar al niet meer bij geloof ik. Volgend jaar is er nog geen avondetappe gepland, wel een uitgebreider Tourjournaal (met Dione).
  maandag 6 juni 2011 @ 20:27:54 #244
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_97804305
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef eentwee het volgende:

[..]

Van de Zandt is in beeld om een Fifi-achtig item te maken. Fifi is er dit jaar al niet meer bij geloof ik. Volgend jaar is er nog geen avondetappe gepland, wel een uitgebreider Tourjournaal (met Dione).
Dat is er nu toch ook al jaren (van een minuut of 45-50)?
sig verwijderd door FA
pi_97804883
Dacht een half uurtje. De keren dat ik het gezien heb vond ik het niet zoveel inhoud hebben.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 6 juni 2011 @ 21:40:42 #246
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97809723
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef eentwee het volgende:

[..]

Godver, geen Fifi? :( ;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 juni 2011 @ 23:52:12 #247
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97820065
Morgen bij KVDB
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 7 juni 2011 @ 23:11:32 #248
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97866478
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
Morgen bij KVDB
Nu dus.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 23:22:04 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97867097
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 7 juni 2011 @ 23:30:52 #250
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97867656
Terugkijken waard?
  zondag 12 juni 2011 @ 12:47:02 #251
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_98059775
De spruitjeslucht is weer niet te harden in dit topic. Mart Smeets is wat je ook van hem vindt een vakman pur sang
en een echte televisiepersoonlijkheid waar wij eigenlijk als Nederland trots op moeten zijn.

In de Verenigde Staten van Noord-Amerika zijn dit soort mensen vaak halfgoden op televisie (zie de anchors van
de 2 grootste TV stations ABC,CBS,NBC) en hebben zij een ongekend aanzien maar alleen in Nederland gaan
wij mekkeren over wat er weer niet goed is.
pi_98061970
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Filemon? Mag toch aannemen niet die van BNN? Wilfried de Jong lijkt mij ook de beste optie.
Filemon weet echt heel veel van wielrennen.
- verwijderd door admin -
  Trouwste user 2022 zondag 12 juni 2011 @ 15:06:14 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_98064946
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef groenen het volgende:

[..]

Filemon weet echt heel veel van wielrennen.
Idd was destijds mooi om te zien.

Hij wist meer over de ritten van Zoetemelk dan Joop zelf :D

zondag 12 juni 2011 @ 15:06:29 #254
127004 maril
Smeetsfan
pi_98064953
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:47 schreef galtfactory het volgende:
De spruitjeslucht is weer niet te harden in dit topic. Mart Smeets is wat je ook van hem vindt een vakman pur sang
en een echte televisiepersoonlijkheid waar wij eigenlijk als Nederland trots op moeten zijn.

In de Verenigde Staten van Noord-Amerika zijn dit soort mensen vaak halfgoden op televisie (zie de anchors van
de 2 grootste TV stations ABC,CBS,NBC) en hebben zij een ongekend aanzien maar alleen in Nederland gaan
wij mekkeren over wat er weer niet goed is.
Zeker weten.
pi_98086890
Bob Spaak is overleden. We zullen dus wel weer het e.e.a. van Mart horen.
  Trouwste user 2022 maandag 13 juni 2011 @ 13:51:09 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_98110242
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef eentwee het volgende:
Bob Spaak is overleden. We zullen dus wel weer het e.e.a. van Mart horen.
Hij had al een mooie Im memoriam gistermiddag

pi_98117044
Zo blijkt maar weer, Mart verschijnt sneller op tv dan ik kan denken. ;)
  maandag 13 juni 2011 @ 16:44:58 #258
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_98117283
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:39 schreef eentwee het volgende:
Zo blijkt maar weer, Mart verschijnt sneller op tv dan ik kan denken. ;)
Zondagavond om 19.00 was er ook een apart item waarbij Mart aanschoof bij Egbers.
sig verwijderd door FA
  maandag 27 juni 2011 @ 16:25:17 #259
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
  Redactie Sport / Supervogel maandag 27 juni 2011 @ 16:25:48 #260
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98723855
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Hij houdt er mee op *O*

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-2012-met-pensioen/
:{ :{ :{ ;(
  maandag 27 juni 2011 @ 17:05:16 #261
127004 maril
Smeetsfan
pi_98725686
Mart zal zolang hij leeft en nog kan, nooit ik herhaal nooit van de buis gaan! .En dat is geen wishful Thinking _O_ O+
  maandag 27 juni 2011 @ 18:08:25 #262
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_98728266
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef maril het volgende:
Mart zal zolang hij leeft en nog kan, nooit ik herhaal nooit van de buis gaan! .En dat is geen wishful Thinking _O_ O+
Ik vrees inderdaad dat deze ijdeltuit zich toch nog wel aan ons zal opdringen. Met zijn cliché's en magere boekjes.
  maandag 27 juni 2011 @ 18:24:26 #263
194695 franklop
Fran knock
pi_98728958
hoop dat wilfried de jong zijn plek in avondetappe wil overnemen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:24:17 #264
127004 maril
Smeetsfan
pi_98766142
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:24 schreef franklop het volgende:
Avondetappe verdwijnt.
pi_103554994
Uytterhoeven en Smeets discussiëren over taal

Op de VRT-Taaldag ging veel aandacht naar de kleur van de taal en de evolutie van taal. Ook bij sportcommentatoren verandert het taalgebruik. Samen met Mart Smeets kruipt Mark Uytterhoeven in de rol van "brompot".

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_opvallend/1.1140859
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 oktober 2011 @ 16:20:33 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103747120
Dasje bij de Kraag

maandag 2 januari 2012 @ 22:26:11 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_106332525
quote:
Mart Smeets betrapt met prostituee van onze redactie
UTRECHT - Mart Smeets besluit het nieuwe jaar sportief in te gaan.

De 64-jarige sportcommentator werd vanmiddag gesignaleerd op het populaire Utrechtse Zandpad. Enkele klanten van de raamprostituees herkenden de eigenzinnige verslaggever direct. De dame van lichte zeden zwijgt in alle toonaarden.

"Natuurlijk krijgen wij wel eens BN'ers over de vloer", aldus de dame, die anoniem wil blijven. "Mannen van televisie, dat komt wel vaker voor". Blijkbaar is de kwieke Mart dus nog even fit als in zijn discussies. Op 11 januari aanstaande bereikt hij de pensioenleeftijd van 65. Maar voorlopig snoept Mart dus nog van jonge blaadjes, al dan niet betaald.
pi_106332669
Leuke kop zo: prostituee van onze redactie :D.
sig verwijderd door FA
  maandag 2 januari 2012 @ 22:53:56 #269
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_106334075
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:26 schreef Szura het volgende:

[..]

Bron?
  maandag 2 januari 2012 @ 22:57:56 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_106334293
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:53 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Bron?
Komt van de :') Privé :')
  maandag 2 januari 2012 @ 23:01:45 #271
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_106334519
Sja Ria wil niet meer zeker, en hij wil ook nog wel eens wat met dat grote oude lichaam :{
pi_106423585
Ik dacht dat ze bij bladen als de Prive voor zulke zaken altijd jonge stagiares gebruikten. Blijkbaar hebben ze bij Prive dus gewoon een redactie prostituee op de loonlijst. :P

Overigens mijn Mart Smeets mening: Kan soms geweldig verslag doen van verschillende sporten, maar kan ook vreselijk arrogant en elitair overkomen. Goed voorbeeld was het welbekende interview met Eva Jinek. God, wat walg ik op zulke momenten van hem.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 februari 2012 @ 12:16:41 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107623060
DeMart in kwestie van kiezen vanavond. ^O^
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 april 2012 @ 17:33:18 #274
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_109902645
Mart is al een poosje bij 3FM te gast! ^O^ ^O^
pi_110437828
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:24 schreef franklop het volgende:
Nou..dan kun je net zo goed het programma opheffen.
Zet er anders een andere wijsneus in zoals Evan Jinek :D
pi_110997977

bron: nu.nl
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_111002826
Martje, op koninginnedag neem ik aan :P ?
Only the strong survive
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 mei 2012 @ 14:04:10 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_111202100
DeMart bij Raymann vanavond.
  maandag 7 mei 2012 @ 00:03:01 #279
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_111232868
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef borisz het volgende:
DeMart bij Raymann vanavond.
Ik haat Raymann, maar dit viel best mee.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 november 2012 @ 21:44:20 #280
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119729069
  woensdag 28 november 2012 @ 21:52:14 #281
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_119729453
quote:
Huh, wat is er gebeurd?!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 november 2012 @ 21:54:03 #282
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119729565
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef Falco het volgende:

[..]

Huh, wat is er gebeurd?!
Denk dat ie meedoet aan Movember.
  Trouwste user 2022 woensdag 28 november 2012 @ 21:55:41 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_119729653
  woensdag 28 november 2012 @ 22:32:44 #284
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_119731449
quote:
dijkshoorn twitterde op woensdag 28-11-2012 om 21:53:26 Ik zie net Mart Smeets op Nederland 2 en zei bijna als vanzelf "Papa??" reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 07:42:09 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_119737186
Ik lees net een aparte uitspraak van Mart met betrekking tot doping in het wielrennen:

quote:
Mart Smeets: 'Voor mijn dood doorbreek ik de stilte'
Nee, nee en nog eens nee. Dat was gisteren het antwoord van vrijwel alle vijftig wielrenners op de vraag van AD Sportwereld of zij tussen 1998 en 2005 doping hadden gebruikt.
Een enkeling weigerde te antwoorden. In de sportwereld is het onderzoek van deze krant met veel interesse ontvangen, maar verbazing over de massale ontkenning is er niet.

Ook niet bij wielerverslaggever Mart Smeets van de NOS. 'Het is aan de renners om te antwoorden wat ze antwoorden. Je had de vraag aan 1400 beroepsrenners kunnen stellen over de hele wereld en je had overal hetzelfde antwoord gekregen. Ik had laatst een artikel onder ogen uit een Amerikaans wielerblad over doping in de wielersport. Dat vatte wat er nu gebeurt in de wielerwereld in twee woorden perfect samen: deafening silence, een oorverdovende stilte. Ik kijk er vanaf de zijlijn naar en verbaas me erover. En ik ga die stilte doorbreken. Hoe? Daar heb ik mijn middelen voor. Wanneer? Voordat ik dood ben.' Bron
Ik vraag me af wat hij van plan is :?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119969506
Only the strong survive
pi_119969685
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef Mani89 het volgende:

[..]

dijkshoorn twitterde op woensdag 28-11-2012 om 21:53:26 Ik zie net Mart Smeets op Nederland 2 en zei bijna als vanzelf "Papa??" reageer retweet
:D
pi_119969833
Kijk het fragmentje van Smeets terug van gister DWDD, mooie performance weer :Y En Nico dichtte ook over hem hehe
Only the strong survive
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 20:23:39 #289
9859 crew  Karina
Woman
pi_119969942
En Nico had vandaag een Mart Smeets trui aangetrokken :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 7 december 2012 @ 17:31:07 #290
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120045370

Morgenavond 19.55u Nederland 3:
DeMart in Toppop3 ^O^ _O_
pi_120045611
Mart en De Kraaien. :D
That's all folks!
pi_120100137
Hij zit nu bij Eva Jinek op de bank, kijken of hij weer begint over de autocue.
sig verwijderd door FA
pi_120101889
Bij Eva Jinek viel het wel mee en hij viel Armstrong af, dat viel me wel op.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
  zondag 9 december 2012 @ 11:47:39 #294
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_120101936
Mart en Nico Dijkishoorn beginnen gewoon op elkaar te lijken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_120520821
Da Mart mag voor het eerst in 33 jaar weer Langs de Lijn doen :D
pi_120755336
Ik vind dat wij meer eerbied voor iemand als Mart Smeets moeten hebben daar
men pas zal merken wat voor gemis het zal zijn als hij er echt niet meer is.
En dat zeg ik ongeacht de man zijn zelfingenomenheid en ouderwetse manier
van denken.

De beeldbuis wordt al genoeg overspoelt met lege autocue en met kaartjes in
de hand lezende idioten die al over de rooie geraken als zij beiden niet tot de
beschikking hebben. Vb>

pi_120777369
Mart Smeets wil altijd veel te veel zijn eigen verhaal doordrukken en kan zéér slecht tegen kritiek.
De avondetappe vind ik een aardig programma, maar daar blijft het dan ook bij.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_120778661
Ik vind die vent fantastisch! Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!
Zonder wrijving geen glans
pi_120784762
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:14:32 #300
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_121409560
quote:
99s.gif Op donderdag 29 november 2012 07:42 schreef Karina het volgende:
Ik lees net een aparte uitspraak van Mart met betrekking tot doping in het wielrennen:

[..]

Ik vraag me af wat hij van plan is :?
Je weet gewoon dat hij veel meer weet van de dopingpraktijken dan hij erover bericht. Schijnheilig, maar kennelijk om zijn vak en zijn sport te beschermen. Goed nieuws dat hij toch al zijn informatie niet verloren laat gaan. Ik vermoed dat er al wel een boek klaar ligt die na zijn overlijden uit wordt gebracht.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:18:01 #301
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_121409806
Dit topic is vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')