OK. Hier verder dan maar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:57 schreef Bartoli het volgende:
Wombcat smeets liet het overkomen of Lance tegen Basso zou gezegd hebben van trek jij het tempo maar op. En zo'n opmerkingen schieten bij velen dus het verkeerde keelgat in. Maar goed die discussie kunnen we mss in het Mart Smeets topic voortzetten
Ik ook, maar dat van Boonen hoef ik nog maar één jaar aan te horen. Dat van Armstrong op de NOS al een jaar of vier. Dus misschien komt dat van Boonen ook nog wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:10 schreef Bartoli het volgende:
Ik vind het gezeur van de belgen over Boonen nog minder irritant dan het Pro-Lance gedoe bij de NOS.
Ja okeej daar heb je wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat van Boonen hoef ik nog maar één jaar aan te horen. Dat van Armstrong op de NOS al een jaar of vier. Dus misschien komt dat van Boonen ook nog wel.
Of de Franstalige Belg: Gilbert zal wel vier jaar lang "het talent" blijven..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:12 schreef Wombcat het volgende:
Ik ook, maar dat van Boonen hoef ik nog maar één jaar aan te horen. Dat van Armstrong op de NOS al een jaar of vier. Dus misschien komt dat van Boonen ook nog wel.
Maar ook op België geven ze wel een beeld alsof Armstrong nog oppermachtig heerst en doet wat hij wil. Terwijl ik toch constater dat hij nu maar op 2'45 voorsprong staat op Basso, wat eigenlijk door 2 etappes komt: de eerste tijdrit en de eerste bergrit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef Perico het volgende:
Armstrongs impulsen op kop zijn er in deze bleke Tour echt heel weinig geweest..
afkeer is een groot woord. Maar ze hebben Euskaltel en Liberty wel door het slijk gehaald herhaaldelijk. En waarom ze steeds Beloki noemen als zijnde "falend" snap ik ook niet echt. Zijn ze er nu nog niet achter dat Joseba niet met de intensie gekomen is om top 10 te rijden nu.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef Leatherface het volgende:
Het is wel duidelijk dat Mart Smeets een erg "angelsakische" sportvoorkeur heeft. Maar afkeer jegens Spanjaarden of andere Zuid - Europeanen heb ik nog niet bij NOS nog niet echt kunnen ontdekken
Idd. Euskaltel - Euskadi wint in de aanloop naar de Tour zowel de Dauphine als de TDS, toch 2 voorname Pro Tour - wedstrijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef Bartoli het volgende:
Die verhalen van Dijkstra en Smeets over die Basken van Euskaltel was echt belachelijk. Ok het is niet hun beste Tour maar met Zubeldia en zo'n Martinez doen ze het niet slechter dan La Francaise, Bouygues en nog enkele ploegen. Het is niet alleen Euskaltel die er in deze Tour niet veel van bakken.
En ja ze vergeten verder gewoonweg dat Landaluze, Aitor Gonzalez, David Herrero, Aketza Pena, Inaki Isasi enzo toch al behoorlijk wat hebben laten zien dit jaar. Maar enfin dat zien die gasten niet want dat boeit hun verder geen flikker.
Maar in deze tour vind ik Euskatel toch ook behoorlijk tegenvallen, terwijl we in vorige jaren meestal wel leuke dingen van ze gezien hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef Bartoli het volgende:
Die verhalen van Dijkstra en Smeets over die Basken van Euskaltel was echt belachelijk. Ok het is niet hun beste Tour maar met Zubeldia en zo'n Martinez doen ze het niet slechter dan La Francaise, Bouygues en nog enkele ploegen. Het is niet alleen Euskaltel die er in deze Tour niet veel van bakken.
En ja ze vergeten verder gewoonweg dat Landaluze, Aitor Gonzalez, David Herrero, Aketza Pena, Inaki Isasi enzo toch al behoorlijk wat hebben laten zien dit jaar. Maar enfin dat zien die gasten niet want dat boeit hun verder geen flikker.
Voorheen was Euskaltel echter een ploeg met -vooral bergop- aansprekende overwinningen. Mayo, Laiseka, Zubbeldia. Dit in combinatie met wat verdachte gebeurtenissen -moord en brand over de voortdurende beschuldigingen van de Franse pers aan het adres van Armstrong heb ik nog weinig kunnen bespeuren- rond de ploeg maakt het nieuwswaardig. Ik had ook meer van ze verwacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef Bartoli het volgende:
Tegenvallen doen ze wel. Maar zoals Smeets en Dijkstra (die Smeets napraatte) het lieten overkomen sugerreerde ze naar andere dingen waarom het niet liep. Okeej ze kunnen het wel vermoeden maar bewijzen (op de ontslagen dokter na) hebben ze niet. Dus hard maken dat er gestructureerd doping in het spel was (in 2003) is er niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar in deze tour vind ik Euskatel toch ook behoorlijk tegenvallen, terwijl we in vorige jaren meestal wel leuke dingen van ze gezien hebben.
Beloki heeft idd wel een goed excuus dat 'ie nog niet goed is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
afkeer is een groot woord. Maar ze hebben Euskaltel en Liberty wel door het slijk gehaald herhaaldelijk. En waarom ze steeds Beloki noemen als zijnde "falend" snap ik ook niet echt. Zijn ze er nu nog niet achter dat Joseba niet met de intensie gekomen is om top 10 te rijden nu.
Die suggestie moet je als journalist idd niet maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tegenvallen doen ze wel. Maar zoals Smeets en Dijkstra (die Smeets napraatte) het lieten overkomen sugerreerde ze naar andere dingen waarom het niet liep. Okeej ze kunnen het wel vermoeden maar bewijzen (op de ontslagen dokter na) hebben ze niet. Dus hard maken dat er gestructureerd doping in het spel was (in 2003) is er niet.
-edit- ze zeiden het zo niet letterlijk. Maar het kwam er in feit wel op neer
Tsja, maar dat komt dus omdat Nederlanders in hun belevingswereld (dus ook in sport) kennelijk erg gericht zijn op Engelstalige landen en Engelstaligen. Dat is een beetje het referentiekader hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:24 schreef Perico het volgende:
Nee Mart heeft ook geen afkeer.. naja Mart is integenstelling tot Jean ook al geen Mancebo fan (zo uitgesproken tijdens Vuelta van vorig jaar). Valverde, Flecha en Freire vinden ze wel okee. En iedere dag weer fluistert Perico hem die paar Nederlandse scheldwoorden toe die hij bij PDM van de Kneet heeft geleerd.
Maar Dijkstra blijft Zandio een knecht en anti-winnaar noemen, ie-de-re keer als die in beeld rijdt, en Serrano maakte die wel heel klein vandaag in de finishreportage, gewoon omdat zijn vriend Merckx niet won. Rijdt er een Liberty of Euskaltel of IB 'knecht' in beeld, is het meteen negatief meteen. Dat valt dan wel op. Ik bedoel: ze kunnen ook gewoon in het peloton blijven zitten.
Vergelijk dat eens met een Australier bijvoorbeeld. Die is meteen, ook al kennen ze hem niet, een uitstekend daler, een leuk mens, een alleskunner..
Ik was ook nooit echt weg van Mancebo, had ook niets tegen hem trouwens.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:24 schreef Perico het volgende:
art is integenstelling tot Jean ook al geen Mancebo fan
Wat Simeoni betreft: die stond toch onder ede? die moest toch voor de Italiaanse justitie een verklaring afleggen over zijn 'begeleiding' door Dr. Ferrari.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:32 schreef Tup het volgende:
Ik had het idee dat het vooral Ducrot was die dit suggereerde/impliceerde. Strikt genomen werden alleen feiten genoemd. Euskaltel rijdt goed. Dokter weg. Euskaltel rijdt slecht. Het doet me echt denken aan het Simeoni-verhaal. Verontwaardiging om deze suggestie verklaart ook waarom Armstrong daar pissig om was. Maar dan is Armstrong weer een rancuneuze en slechte verliezer.
ALls jullie overigens in POL komen, hadden jullie ook al lang kunnen weten dat NOS partijdig is, ze behoort nl. tot de "LInkse Kerk" (hmmm eigenlijk weer raar dat de VS er zo goed af komt)
Simeoni heeft niets over Armstrong gezegd. Wel iets over Ferrari (en die is mede op basis van de getuigenis van Simeoni veroordeeld). De Gazetto dello Sport heeft vervolgens de link Ferrari-Armstrong gelegd. Armstrong heeft vervolgens in de krant uitgehaald naar Simeoni (en hem geloof ik ook een rechtszaak aan willen doen), waarop Simeoni een aanklacht wegens smaad heeft ingediend.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:32 schreef Tup het volgende:
Het doet me echt denken aan het Simeoni-verhaal. Verontwaardiging om deze suggestie verklaart ook waarom Armstrong daar pissig om was. Maar dan is Armstrong weer een rancuneuze en slechte verliezer.
Als Simeoni dus inderdaad niks over Armstrong heeft gezegd en alleen maar de waarheid sprak over Ferrari waardoor het recht zegevierde, vind ik dat eerstgenoemde volledig in zijn recht staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Simeoni heeft niets over Armstrong gezegd. Wel iets over Ferrari (en die is mede op basis van de getuigenis van Simeoni veroordeeld). De Gazetto dello Sport heeft vervolgens de link Ferrari-Armstrong gelegd. Armstrong heeft vervolgens in de krant uitgehaald naar Simeoni (en hem geloof ik ook een rechtszaak aan willen doen), waarop Simeoni een aanklacht wegens smaad heeft ingediend.
Dit is iig het verhaal zoals ik het begrepen heb.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als Simeoni dus inderdaad niks over Armstrong heeft gezegd en alleen maar de waarheid sprak over Ferrari waardoor het recht zegevierde, vind ik dat eerstgenoemde volledig in zijn recht staat.
Het kan zijn dat ik me dat teveel aantrek en er me aan ga ergeren. Maar of het nu een yank, spanjool, fransoos, australier of ene van de lage landen is ze zijn allemaal gelijk. Ik heb geen vooroordelen over bepaalde landen. Ok dat ik wat anders denk over bepaalde renners is iedereen zijn goed recht. Maar omdan als journalist klein te gaan doen tegen bepaalde renners gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:29 schreef Leatherface het volgende:
Zelf ben ik wat meer op Europa gericht, maar ik denk dat voor sommigen een Zuid - Europeaan of Oost - Europeaan ofzo er minder toe doen.
Niet zo pruts eendjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
maar Dennis bespringt Suzanne tenminste niet
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:11 schreef PLAE@ het volgende:
Zit je een beetje te rukken op suzanne harmes of verdiep jij je altijd in homepages van turnsters om een uur of 11 's avonds?![]()
Hij leest heerlijk wegquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:06 schreef Remzz het volgende:
Die voorkant
Toch besteld, altijd leuk om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |