Simeoni heeft niets over Armstrong gezegd. Wel iets over Ferrari (en die is mede op basis van de getuigenis van Simeoni veroordeeld). De Gazetto dello Sport heeft vervolgens de link Ferrari-Armstrong gelegd. Armstrong heeft vervolgens in de krant uitgehaald naar Simeoni (en hem geloof ik ook een rechtszaak aan willen doen), waarop Simeoni een aanklacht wegens smaad heeft ingediend.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:32 schreef Tup het volgende:
Het doet me echt denken aan het Simeoni-verhaal. Verontwaardiging om deze suggestie verklaart ook waarom Armstrong daar pissig om was. Maar dan is Armstrong weer een rancuneuze en slechte verliezer.
Als Simeoni dus inderdaad niks over Armstrong heeft gezegd en alleen maar de waarheid sprak over Ferrari waardoor het recht zegevierde, vind ik dat eerstgenoemde volledig in zijn recht staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Simeoni heeft niets over Armstrong gezegd. Wel iets over Ferrari (en die is mede op basis van de getuigenis van Simeoni veroordeeld). De Gazetto dello Sport heeft vervolgens de link Ferrari-Armstrong gelegd. Armstrong heeft vervolgens in de krant uitgehaald naar Simeoni (en hem geloof ik ook een rechtszaak aan willen doen), waarop Simeoni een aanklacht wegens smaad heeft ingediend.
Dit is iig het verhaal zoals ik het begrepen heb.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als Simeoni dus inderdaad niks over Armstrong heeft gezegd en alleen maar de waarheid sprak over Ferrari waardoor het recht zegevierde, vind ik dat eerstgenoemde volledig in zijn recht staat.
Het kan zijn dat ik me dat teveel aantrek en er me aan ga ergeren. Maar of het nu een yank, spanjool, fransoos, australier of ene van de lage landen is ze zijn allemaal gelijk. Ik heb geen vooroordelen over bepaalde landen. Ok dat ik wat anders denk over bepaalde renners is iedereen zijn goed recht. Maar omdan als journalist klein te gaan doen tegen bepaalde renners gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:29 schreef Leatherface het volgende:
Zelf ben ik wat meer op Europa gericht, maar ik denk dat voor sommigen een Zuid - Europeaan of Oost - Europeaan ofzo er minder toe doen.
Niet zo pruts eendjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
maar Dennis bespringt Suzanne tenminste niet
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:11 schreef PLAE@ het volgende:
Zit je een beetje te rukken op suzanne harmes of verdiep jij je altijd in homepages van turnsters om een uur of 11 's avonds?![]()
Hij leest heerlijk wegquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:06 schreef Remzz het volgende:
Die voorkant
Toch besteld, altijd leuk om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |