Ja, maar Jalabert zijn gloriedagen waren toch wat meer in de jaren 90.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies. Zabel heeft een fantastische erelijst.
Maar als ik moet kiezen tussen Jalabert en Zabel, dan vind ik Jalabert toch een wat completere renner.
Zat jij op de motor dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef Wombcat het volgende:
, terwijl als je het live gezien hebt,
Jalabert toch 2x de bolletjestrui na de eeuwwisseling.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar Jalabert zijn gloriedagen waren toch wat meer in de jaren 90.
Zabel won ook veel na de eeuwwisseling.
Vandaar dat ik Zabel noemde, wat ik had het specifiek over de laatste 10 jaar.
Live op TV bedoelde ik.quote:
Mooiquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jalabert toch 2x de bolletjestrui na de eeuwwisseling.
Maar buiten de tour hebben we toen idd niet veel van hem gezien.
Ik kan wel leven met Zabel als beste renner van de laatste 10 jaar![]()
Zijn we het helemaal eensquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mooi
Jalabert verdient wat mij betreft wel de titel beste allround - renner van de jaren 90.
Nee, weer een groepje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef Remzz het volgende:
Morgen lijkt me toch een sprint?
Bij de NOS hadden ze bij de kanshebbers alle Nederlanders zitten
Ach, altijd maar over Armstrong praten verveelt ook snel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mooi, wat een internetforum toch een geweldig platform voor fraaie discussies kan zijn zeg.![]()
Beetje variatie brengt idd leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach, altijd maar over Armstrong praten verveelt ook snel.
Ja Gio wat heb je te melden. Kun je misschien vertellen wie er een goede indruk maken, want wij zijn pas zo'n drie uur naar deze renners aan het kijkenquote:
Ik ben benieuwd wat er van Mart overblijft als die yank stoptquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:41 schreef Leatherface het volgende:
Ja, de objectiviteit is bij Mart Smeets tegenwoordig ver te zoeken.
Een beetje chauvinisme of vooringenomenheid mag best wel, maar het lijkt wel of zijn programma een platform voor Lance - verafgoding is geworden.
Hij was niet méér de initiator dan anderen. Verder kunnen we het niet weten, aangezien de Franse TV vooral aandacht had voor de kopgroep en ontknoping. Ik geloof ook dat op het moment welke waardering dan ook voor dhr. Armstrong bij jou verdacht is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef Wombcat het volgende:
Live op TV bedoelde ik.
Als je de samenvatting net in de avondetappe zag, was het net alsof Armstrong dé animator was van deze etappe (wat het peloton betreft), terwijl dat dus absoluut niet waar is.
Ach Mart masturbeert op alles dat amerikaans isquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er van Mart overblijft als die yank stopt![]()
Ik ergerde me vooral aan een zin in de samenvatting net en dat was dat Mart zei dat lance tegen Basso zei dat die het tempo moest optrekken![]()
Da's wel een beetje waar, maar van het deel wat ze in beeld brachten (de laatste 2-2,5 km van de laatste klim) was het toch echt grotendeels Basso die op kop reed. En totdat hij wegreed waren er nog 2 man bij Armstrong. Hincapie reed op kop toen Basso versnelde, dus daarvoor zal Armstrong ook nog niet op kop hebben gereden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:46 schreef Tup het volgende:
[..]
Hij was niet méér de initiator dan anderen. Verder kunnen we het niet weten, aangezien de Franse TV vooral aandacht had voor de kopgroep en ontknoping. Ik geloof ook dat op het moment welke waardering dan ook voor dhr. Armstrong bij jou verdacht is.
Zoiets schreef ik ook al hier (op aanraden van Bartoli in ander topic)quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:59 schreef Hedgehog het volgende:
Het stoorde mij vooral dat Mart het heel de tijd over Ullrich had dat die er achter reed en niet meekon enzo. Terwijl Ullrich wel heel de tijd meekon en slechts een klein stukje gelost werd (maar ook weer snel terug kwam). Ik heb Ullrich nota bene nog een stukje op kop zien rijden.
Ik vind die samenvattingen van de NOS sowieso erg slecht. Die in de avondetappe slaat helemaal nergens op en kunnen ze wat mij betreft beter weglaten. Die in het tourjournaal van 19.40 is wel lang, maar dan laten ze vaak het begin (ontstaan kopgroep, demarages etc) niet of erg summier zien, terwijl het eind weer te langdradig word meegenomen.
JA die Gio is natuurlijk leuk voor de radio, of bij slecht weer bij beeldproblemen, maar Live in de Tv-uitzending voegt het geen ene reet toequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja Gio wat heb je te melden. Kun je misschien vertellen wie er een goede indruk maken, want wij zijn pas zo'n drie uur naar deze renners aan het kijken![]()
![]()
![]()
quote:Krachtvoer van ma Hushovd
Als Thor Hushovd zondag met het groen aan de haal gaat, heeft moeder Unni ook een groot aandeel in het succes van haar zoon.
Zij heeft er namelijk voor gezorgd dat het lichaam van de Noorse beul in topvorm is gebleven.
Niet dagelijks, maar toch een keer of drie, vier per week voorziet mama Hushovd de sprinter van Crédit Agricole van een stevige Noorse maaltijd.
In de ochtenduren belt Thor zijn moeder om zijn 'order' te plaatsen. Vader Per en zijn vrouw trekken vervolgens met hun camper - waarmee ze de Tour van start tot finish volgen - naar de stad om inkopen te doen.
De bereiding van het diner, dat zoonlief met zijn vader en moeder nuttigt op het parkeerterrein van het hotel, gaat zo veel mogelijk op zijn Noors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |