Filemon weet echt heel veel van wielrennen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Filemon? Mag toch aannemen niet die van BNN? Wilfried de Jong lijkt mij ook de beste optie.
Idd was destijds mooi om te zien.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef groenen het volgende:
[..]
Filemon weet echt heel veel van wielrennen.
Zeker weten.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:47 schreef galtfactory het volgende:
De spruitjeslucht is weer niet te harden in dit topic. Mart Smeets is wat je ook van hem vindt een vakman pur sang
en een echte televisiepersoonlijkheid waar wij eigenlijk als Nederland trots op moeten zijn.
In de Verenigde Staten van Noord-Amerika zijn dit soort mensen vaak halfgoden op televisie (zie de anchors van
de 2 grootste TV stations ABC,CBS,NBC) en hebben zij een ongekend aanzien maar alleen in Nederland gaan
wij mekkeren over wat er weer niet goed is.
Hij had al een mooie Im memoriam gistermiddagquote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef eentwee het volgende:
Bob Spaak is overleden. We zullen dus wel weer het e.e.a. van Mart horen.
Zondagavond om 19.00 was er ook een apart item waarbij Mart aanschoof bij Egbers.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:39 schreef eentwee het volgende:
Zo blijkt maar weer, Mart verschijnt sneller op tv dan ik kan denken.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Hij houdt er mee op![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-2012-met-pensioen/
Ik vrees inderdaad dat deze ijdeltuit zich toch nog wel aan ons zal opdringen. Met zijn cliché's en magere boekjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef maril het volgende:
Mart zal zolang hij leeft en nog kan, nooit ik herhaal nooit van de buis gaan! .En dat is geen wishful Thinking![]()
Avondetappe verdwijnt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:24 schreef franklop het volgende:
hoop dat wilfried de jong zijn plek in avondetappe wil overnemen
quote:Mart Smeets betrapt met prostituee van onze redactie
UTRECHT - Mart Smeets besluit het nieuwe jaar sportief in te gaan.
De 64-jarige sportcommentator werd vanmiddag gesignaleerd op het populaire Utrechtse Zandpad. Enkele klanten van de raamprostituees herkenden de eigenzinnige verslaggever direct. De dame van lichte zeden zwijgt in alle toonaarden.
"Natuurlijk krijgen wij wel eens BN'ers over de vloer", aldus de dame, die anoniem wil blijven. "Mannen van televisie, dat komt wel vaker voor". Blijkbaar is de kwieke Mart dus nog even fit als in zijn discussies. Op 11 januari aanstaande bereikt hij de pensioenleeftijd van 65. Maar voorlopig snoept Mart dus nog van jonge blaadjes, al dan niet betaald.
Nou..dan kun je net zo goed het programma opheffen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:24 schreef franklop het volgende:
hoop dat wilfried de jong zijn plek in avondetappe wil overnemen
Huh, wat is er gebeurd?!quote:
quote:
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 28-11-2012 om 21:53:26Ik zie net Mart Smeets op Nederland 2 en zei bijna als vanzelf "Papa??" reageer retweet
Ik vraag me af wat hij van plan isquote:Mart Smeets: 'Voor mijn dood doorbreek ik de stilte'
Nee, nee en nog eens nee. Dat was gisteren het antwoord van vrijwel alle vijftig wielrenners op de vraag van AD Sportwereld of zij tussen 1998 en 2005 doping hadden gebruikt.
Een enkeling weigerde te antwoorden. In de sportwereld is het onderzoek van deze krant met veel interesse ontvangen, maar verbazing over de massale ontkenning is er niet.
Ook niet bij wielerverslaggever Mart Smeets van de NOS. 'Het is aan de renners om te antwoorden wat ze antwoorden. Je had de vraag aan 1400 beroepsrenners kunnen stellen over de hele wereld en je had overal hetzelfde antwoord gekregen. Ik had laatst een artikel onder ogen uit een Amerikaans wielerblad over doping in de wielersport. Dat vatte wat er nu gebeurt in de wielerwereld in twee woorden perfect samen: deafening silence, een oorverdovende stilte. Ik kijk er vanaf de zijlijn naar en verbaas me erover. En ik ga die stilte doorbreken. Hoe? Daar heb ik mijn middelen voor. Wanneer? Voordat ik dood ben.' Bron
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 28-11-2012 om 21:53:26Ik zie net Mart Smeets op Nederland 2 en zei bijna als vanzelf "Papa??" reageer retweet
Je weet gewoon dat hij veel meer weet van de dopingpraktijken dan hij erover bericht. Schijnheilig, maar kennelijk om zijn vak en zijn sport te beschermen. Goed nieuws dat hij toch al zijn informatie niet verloren laat gaan. Ik vermoed dat er al wel een boek klaar ligt die na zijn overlijden uit wordt gebracht.quote:Op donderdag 29 november 2012 07:42 schreef Karina het volgende:
Ik lees net een aparte uitspraak van Mart met betrekking tot doping in het wielrennen:
[..]
Ik vraag me af wat hij van plan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |