abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 maart 2003 @ 01:00:09 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9423726
Zoals wel bekend is gaat deze jongen af en toe naar Engeland en Belgie om een wedstrijdje te bezoeken.
Zijn er nog meer mensen die weleens naar het buitenland gaan voor een wedstrijd van een bepaalde club?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_9423773
Jawel. In België regelmatig. Standard Luik, al ben ik daar al veel te lang niet meer geweest.

Maar ook ga ik weleens kijken naar Kortrijk of Turnhout (hoewel die ploegen als water en vuur ten opzichte van elkaar zijn).

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9423801
Ik ben in 1997 naar de return geweest van Arsenal - PAOK Saloniki.
Na een 1-0 overwinning van PAOK in Toumba vol goede moed naar Highbury.. Na ong een half uur scoorde Bergkamp de 1-0.. Met minder dan 5 minuten te spelen scoorde Zisis Vryzas de 1-1 na weer een blunder van Seaman (Hij schoot de bal recht op een speler af).
Ik ben zelden zo dronken geweest na afloop van een wedstrijd. .
Als verstokt Arsenalfan zal jij dit wsl minder waarderen.. .

Ik ben in 93 met m'n Pa naar Paris St. Germain - PAOK geweest en als ik in Griekenland ben ga ik naar de meeste (thuis)wedstrijden van PAOK

-
  vrijdag 28 maart 2003 @ 02:25:16 #4
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9424407
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 01:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben in 1997 naar de return geweest van Arsenal - PAOK Saloniki.
Na een 1-0 overwinning van PAOK in Toumba vol goede moed naar Highbury.. Na ong een half uur scoorde Bergkamp de 1-0.. Met minder dan 5 minuten te spelen scoorde Zisis Vryzas de 1-1 na weer een blunder van Seaman (Hij schoot de bal recht op een speler af).
Ik ben zelden zo dronken geweest na afloop van een wedstrijd. .
Als verstokt Arsenalfan zal jij dit wsl minder waarderen.. .


Ik kan die wedstrijd nog wel herinneren.
Iedereen zat op de verlenging te wachten totdat...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 02:26:58 #5
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9424414
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 01:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jawel. In België regelmatig. Standard Luik, al ben ik daar al veel te lang niet meer geweest.


Ben afgelopen weekend tegen Lommel geweest,achteraf misschien wel een gedenkwaardige wedstrijd,de laatste van Lommel in de hoogste klasse
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_9425780
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 02:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ben afgelopen weekend tegen Lommel geweest,achteraf misschien wel een gedenkwaardige wedstrijd,de laatste van Lommel in de hoogste klasse


Inderdaad. Als ze die schulden niet kunnen ophoesten zelfs de allerlaatste wedstrijd van Lommel als profclub.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 10:11:53 #7
50356 Dinant
Zwolle on tour
pi_9425913
mwaahh een keer naar Manchester geweest...en in de planning stat AC Milan - Ajakkes...ik ben anti-ajax..maar ik ga alleen voor het sfeertje en de randverschijnselen he lol!
Ja hier zijn we weer..
  vrijdag 28 maart 2003 @ 10:28:06 #8
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9426198
Ik ben wel eens naar een thuismatch van OFI Kreta geweest, tijdens vakantie.

Over een paar weekjes naar Barcelona-Real Sociedad, omdat we daar dan op vakantie zijn.

En mijn grootste wens is een keer een Old Firm bijwonen, of naar een thuiswedstrijd van Liverpool (liefst tegen Man U of Everton).

pi_9427419
Pas tweemaal in m'n hele leven, veels te weinig dus. Moet echt verandering in komen.

Die wedstrijden waren trouwens Dusseldorf - Kaiserslautersn en Koln - Monchengladbach. Niet echt bijster spectaculair dus.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9429055
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
Zoals wel bekend is gaat deze jongen af en toe naar Engeland en Belgie om een wedstrijdje te bezoeken.
Zijn er nog meer mensen die weleens naar het buitenland gaan voor een wedstrijd van een bepaalde club?
Probeer het op vakantie altijd, zo o.a. bij OFI Kreta - Panathinaikos geweest, L'OM - Montellier en nog een zooi wedstrijden.

Hoop op m'n honeymoon ff een wedstrijdje Gaelic football mee te pakken.

Vroeger ook FC Den Haag nagereisd (Ujpest Dosa, Young boys Bern) ook wel eens 'toevallig' vakantie wezen houden waar het trainingskamp, maar echt veel naar het buitenland voro voetbalwedstrijden zit er kwa tijd met name niet in.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:57:33 #11
21066 Potter
At your service
pi_9429079
Ik moet nog steeds een keer naar Celtic-Rangers (Oldfirm)
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_9429124
Ben in januari voor het eers naar Westham United tegen Newcastle United geweest. 3 mei ga ik naar Westhem - Chelsea
pi_9429184
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:30 schreef zjroentje het volgende:

Die wedstrijden waren trouwens Dusseldorf - Kaiserslautersn en Koln - Monchengladbach. Niet echt bijster spectaculair dus.


L'OM - Montpellier was 5-4 na een 0-4 ruststand, was dus alles behalve niet spectaculair
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_9429233
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:01 schreef DIGGER het volgende:

[..]

L'OM - Montpellier was 5-4 na een 0-4 ruststand, was dus alles behalve niet spectaculair


De beroemde wedstrijd.

De uitslagen van de wedstrijden die ik heb bezocht ben ik allang vergeten, dus.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9429873
Verder dan de wedstrijd Los Boliches - Fuerngirola (9e klasse B Spanje .) ben ik helaas nog niet gekomen.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:45:56 #16
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9430179
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:56 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Probeer het op vakantie altijd, zo o.a. bij OFI Kreta - Panathinaikos geweest, L'OM - Montellier en nog een zooi wedstrijden.

Hoop op m'n honeymoon ff een wedstrijdje Gaelic football mee te pakken.

Vroeger ook FC Den Haag nagereisd (Ujpest Dosa, Young boys Bern) ook wel eens 'toevallig' vakantie wezen houden waar het trainingskamp, maar echt veel naar het buitenland voro voetbalwedstrijden zit er kwa tijd met name niet in.


Digger,zou je me effe willen mailen op DutchGunners@hotmail.com ?
Heb een vraagje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_9435408
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Digger,zou je me effe willen mailen op DutchGunners@hotmail.com ?
Heb een vraagje


heb gemailed.

1: Mail terug vanaf dat adres (ivm spamfiler hotmail)
2: Zal dit weekend zeker geen tijd voor reactie hebben, weet je dat vast

Even on-topic: Zit vaak te denken voor een weekendje Engeland voor voetbal, maar komt er vaak niet van.

Binnenkort komt m'n oom naar Nederland (werkt in London) en die zit nogal hoog, en kan via z'n connecties makkelijk aan kaarten komen, moet denk ik dat maar eens gebruiken in combi met Ryan air of zo moet het dan vrij cheap zijn wedstrijden te bezoeken (nu nog de tijd er voor maken, want EW wil wel mee)

Heeft iemand btw ook de tik om, waar ie dan ook op vakantie is, altijd naar de club in de omgeving te moeten, al is het alleen maar om het stadion te bekijken (maar liefst natuurlijk een wedstrijd bij te wonen)?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:30:16 #18
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9435436
Ik ga 4x in het jaar op en neer naar Barcelona om Barça te zien ! Gelukkig hebben we daar ons huis!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2003 @ 09:45:47 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9446112
In herfst 1985 naar Roma - Torino geweest. Was in Rome met schoolreisje, en in plaats van de zoveelste berg stenen te bekijken besloten ik met nog twee jongens dat we beter naar het Olympisch Stadion konden gaan om daar een voetbal wedstrijd te zien. Was grandioos. Ben sindsdien Roma fan

Afgelopen winter eindelijk op Anfield geweest (voor de Merseyside derby). Erg mooi. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik vind Liverpool ook een leuke stad. Wil ze ook wel eens tegen SCUM zien spelen .

Met degene met wie ik naar Anfield ben geweest was ook bedacht dat we ook nog een keer naar de The Old Firm moeten en een keertje Barca - Madrid moeten zien.

quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:28 schreef BrauN het volgende:
of naar een thuiswedstrijd van Liverpool (liefst tegen Man U of Everton).
Moet je doen DutchRED
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:46:25 #20
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9446552
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:45 schreef Doc het volgende:
In herfst 1985 naar Roma - Torino geweest. Was in Rome met schoolreisje, en in plaats van de zoveelste berg stenen te bekijken besloten ik met nog twee jongens dat we beter naar het Olympisch Stadion konden gaan om daar een voetbal wedstrijd te zien. Was grandioos. Ben sindsdien Roma fan

Afgelopen winter eindelijk op Anfield geweest (voor de Merseyside derby). Erg mooi. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik vind Liverpool ook een leuke stad. Wil ze ook wel eens tegen SCUM zien spelen .

Met degene met wie ik naar Anfield ben geweest was ook bedacht dat we ook nog een keer naar de The Old Firm moeten en een keertje Barca - Madrid moeten zien.
[..]

Moet je doen DutchRED


Zeker dat ik dat een keer meegemaakt wil hebben

Maar in april eerst naar Barca-Real Sociedad.

pi_9447109
1x naar Highbury geweest voor Arsenal - Blackburn Rovers..was Oktober 2002.

Ze verloren wel helaas maar dat mocht de pret niet drukken

pi_9447625
ik rij vaak naar gelsenkirchen om schalke aan te moedigen enorm mooi stadion klasse ploeg
schalke schalke roep ik dan enorm gaaf
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2003 @ 12:16:08 #23
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9447762
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:32 schreef Slasher het volgende:
1x naar Highbury geweest voor Arsenal - Blackburn Rovers..was Oktober 2002.

Ze verloren wel helaas maar dat mocht de pret niet drukken


Jij was het broertje/de broer van Gunner, toch?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_9467666
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 12:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij was het broertje/de broer van Gunner, toch?


Indeed....hoe weet jij dat?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 maart 2003 @ 19:53:13 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9469339
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:12 schreef Slasher het volgende:

[..]

Indeed....hoe weet jij dat?


Gunner had voordat-ie naar de door jou genoemde wedstrijd zou gaan vermeld dat-ie met z'n broer(tje?) naar die wedstrijd zou gaan. Dacht ook dat-ie de naam slasher daarbij gedropped had.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 30 maart 2003 @ 20:01:51 #26
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9469530
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 12:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij was het broertje/de broer van Gunner, toch?


Ben BTW die wedstrijd ook geweest en we gaan 4 Mei weer,de kampioenswedstrijd tegen Leeds
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_9470702
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ben BTW die wedstrijd ook geweest en we gaan 4 Mei weer,de kampioenswedstrijd tegen Leeds


Oww, ik heb je niet gezien
Leeds is wel te kloppen...de wedstrijd tegen Manu allesbeslissend denk ik
  zondag 30 maart 2003 @ 21:22:36 #28
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9471859
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:45 schreef Slasher het volgende:

[..]

Oww, ik heb je niet gezien


Is niet zo gek he,als je me niet kent
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_9471985
ik ben eens naar een thuiswedstrijd van woking geweest......conference league in engeland
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_9472243
Ik was in 2001 naar Lazio-Parma gegaan. Voor die die t wellicht weten of herinneren....die wedstrijd viel dus na 7 minuten letterlijk in de regen!

En in begin februari dit jaar was ik in Vicente Calderon, en heb ik een geweldige ervaring meegemaakt want ik was bij de topper tussen Atleti en Barca....3-0

  zondag 30 maart 2003 @ 21:34:02 #31
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9472305
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:32 schreef Smeich het volgende:
Ik was in 2001 naar Lazio-Parma gegaan. Voor die die t wellicht weten of herinneren....die wedstrijd viel dus na 7 minuten letterlijk in de regen!

En in begin februari dit jaar was ik in Vicente Calderon, en heb ik een geweldige ervaring meegemaakt want ik was bij de topper tussen Atleti en Barca....3-0


L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_9472648
Ow sorry, had ik de uitslag er niet bij moeten vermelden?

Toch mooi dat t na die wedstrijd het weer enigszins begon te lopen bij Barca, ik draag hen toch ook wel een warm hart toe door mijn sympathie voor Barca in de vroege jaren 90.

  zondag 30 maart 2003 @ 22:19:48 #33
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9473549
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:44 schreef Smeich het volgende:
Ow sorry, had ik de uitslag er niet bij moeten vermelden?

Toch mooi dat t na die wedstrijd het weer enigszins begon te lopen bij Barca, ik draag hen toch ook wel een warm hart toe door mijn sympathie voor Barca in de vroege jaren 90.


ik heb altijd al respect gehad voor Atletico jullie weten hoe het is om met Real te leven
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_9480291
quote:
Op zondag 30 maart 2003 22:19 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

ik heb altijd al respect gehad voor Atletico jullie weten hoe het is om met Real te leven


Het is mijn favoriete Spaanse club, al sinds jaar en dag. Hoewel: Als het gaat tussen Real en Barcelona dan vind ik Real toch het minst erge.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 31 maart 2003 @ 11:53:01 #35
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9480335
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is mijn favoriete Spaanse club, al sinds jaar en dag. Hoewel: Als het gaat tussen Real en Barcelona dan vind ik Real toch het minst erge.


Ieder ze mening.
Maar weet wel dat Atletico inweze meer een hekel heeft aan Real dan aan Barça Fans van Atletico zijn zelfs Vrienden van Barça fans.
Real krijgt alles wat ze maar willen in Madrid dure trainingscomplexen en al allemaal door de regering gesponserd
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_9480853
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:53 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Ieder ze mening.
Maar weet wel dat Atletico inweze meer een hekel heeft aan Real dan aan Barça Fans van Atletico zijn zelfs Vrienden van Barça fans.
Real krijgt alles wat ze maar willen in Madrid dure trainingscomplexen en al allemaal door de regering gesponserd


Ik beleef het ook meer op afstand. Kan me goed voorstellen dat Atletico-fans uit Madrid zelf daardoor een gruwelijke hekel hebben aan Real, volstrekt logisch zelfs. Verschil is alleen dat ik hier in Nederland zit en dat toch wat anders beleef denk ik...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9480947
ik ga soms naar Allemania Aachen.
Top sfeer daar
pi_9484336
Ik wil nog ff (misschien wat langer) doorgaan op dat van Real he..die financiele praktijken die zij erop nahouden..wellicht een nieuw topic waard

Aangezien de stad Madrid pro-Real is, en geen ene ruk schenkt aan Atleti. Atleti vroeg laatst om een lening, maar tuurlijk kregen zij die niet. Real daarentegen staat zovaak voor de bank, en maken die banken zich druk om terugbetaling? Ach welnee, alles op z'n 11-en dertigste(juiste uitdrukking?).
Ik ben zelf dus ook voor Lazio, en ben me bewust van al het geld dat daarin is gepompt de afgelopen jaren. Het grote verschil zit m in het feit dat je bij Lazio weet waar het geld vandaan komt en dat ze daardoor laatst in grote financiele problemen zitten, wat nog steeds niet is opgelost. Vandaar dat zij ook grote spelers moetn verkopen.

Bij Real aan de andere kant...ten eerste moet ik toegeven dat zij erg mooi voetbal spelen (Raul vind ik geweldig, ook oorspronkelijk een speler van Atletico voor hen die dit niet weten) , maar ik heb dus een schijthekel aan deze club omdat zij elk seizoen wel weer 't symbool' van een andere club overnemen. Al met al kun je zeggen dat DP groter is dan Zizou bij Juve, en dan Pep groter als Figo, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.
En nog erger, zij negeren de afspraken met Atleti, waarin sinds de jaren 80 is afgesproken om geen spelers over te nemen zonder toestemming van de andere club. Maar Real probeert dit erg slim. Neem als voorbeeld Fernando Torres. Toen hij al 12 jaar was, was Albacete geinteresseerd. Maar het bleek niet voor Albacete te zijn, Real zou hem meteen weer overkopen van Albacete. Slim? Ja. Maar niet fair..zeker niet. Raul was een ander verhaal, waar Gil y Gil schuld aan heeft.

Is in Italie veelal het gezegde bij clubs als Inter "If you can't beat them, buy them and bench them", bij Real lijkt t een sport om alle mogelijke idolen van andere clubs in 1 elftal te stoppen. Wat ben ik blij dat ze Nesta niet hebben gekregen!!

Al met al kun je zeggen dat Real het slim aanpakt als het gaat om merchandising, door al die populaire sterren. 300000 Figo shirts waren tijdens zijn eerste seizoen bij Real verkocht voor $60 per shirt Meteen weer $18 miljoen in t laatje.
Ook slim, is het volgende. Weer als voorbeeld Figo. Real heeft hem 2 contracten aangeboden. Een 'normale' en een andere voor merchandiserechten. Dit laatste werd verkocht aan Telefonica. Zij kunnen Figo op alles afbeelden etc. Real doet dit, omdat dit contract langer loopt dan het spelerscontract. Dus als Figo verkocht zou worden, zouden de inkomsten die Telefonica nog haalt met Figo's beeltenis, nog steeds verdiend worden door Real. Of zoiets in de trant hiervan.
Al met al kan dit niet al die grote kostensommen dekken.

En dan, het trainingscomplex!!! Ik lees zovaak dat DIT het verlies heeft weggewerkt. En waarom? Omdat meneer de burgemeester een wit hart heeft. De grond rondom dit trainingscomplex is zwaar overgewaardeerd, en dit was allemaal zo toevallig gestegen toen Real liet weten het trainingscomplex te willen verkopen.
En waarom zou de stad Madrid (die de koper is!) zoveel over hebben voor de grond als Real het zonodig moest verkopen? Zover ik weet, als iemand echt iets moet verkopen, dan zakt die waarde toch..en zakt..en zakt...Take it or leave it? Desondanks steeg de waarde van het trainingscentrum, en deze deal stinkt van alle kanten!
En dan te bedenken dat de inwoners van Madrid al deze spelers indirect betalen door de belastingcenten die dan naar de staat gaan.

Waarom gaat Real niet bankroet? Of worden zij teruggezet naar een lagere divisie, zoals Fiorentina in Serie A? Omdat niemand de moed heeft om dit te doen. En stel je het volgende eens voor. Real gaat naar de bank, en vraagt om een leninkje. Normaal zou iemand of een bedrijf met een immense schuld als Real dit nooit lukken. Maar zouden er, indien de bank weigert, niet ontzettend veel socio's de volgende morgen op de stoep staan om hun geld uit de bank te halen?
Dus nog een goede reden om geen nee te zeggen tegen Real.

Ze hebben gewoon t geluk dat ze de machtigste club in Spanje zijn, zoniet in Europa. Een grote bron van inkomsten voor de stad, die wel ff opzij kijkt als Real iets stouts doet.

het werd dus toch ff wat langer..sorry dat ik dit topic heb verziekt met zoveel over Real

  maandag 31 maart 2003 @ 15:17:12 #39
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9484429
quote:
Op maandag 31 maart 2003 15:13 schreef Smeich het volgende:
Ik wil nog ff (misschien wat langer) doorgaan op dat van Real he..die financiele praktijken die zij erop nahouden..wellicht een nieuw topic waard

Aangezien de stad Madrid pro-Real is, en geen ene ruk schenkt aan Atleti. Atleti vroeg laatst om een lening, maar tuurlijk kregen zij die niet. Real daarentegen staat zovaak voor de bank, en maken die banken zich druk om terugbetaling? Ach welnee, alles op z'n 11-en dertigste(juiste uitdrukking?).
Ik ben zelf dus ook voor Lazio, en ben me bewust van al het geld dat daarin is gepompt de afgelopen jaren. Het grote verschil zit m in het feit dat je bij Lazio weet waar het geld vandaan komt en dat ze daardoor laatst in grote financiele problemen zitten, wat nog steeds niet is opgelost. Vandaar dat zij ook grote spelers moetn verkopen.

Bij Real aan de andere kant...ten eerste moet ik toegeven dat zij erg mooi voetbal spelen (Raul vind ik geweldig, ook oorspronkelijk een speler van Atletico voor hen die dit niet weten) , maar ik heb dus een schijthekel aan deze club omdat zij elk seizoen wel weer 't symbool' van een andere club overnemen. Al met al kun je zeggen dat DP groter is dan Zizou bij Juve, en dan Pep groter als Figo, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.
En nog erger, zij negeren de afspraken met Atleti, waarin sinds de jaren 80 is afgesproken om geen spelers over te nemen zonder toestemming van de andere club. Maar Real probeert dit erg slim. Neem als voorbeeld Fernando Torres. Toen hij al 12 jaar was, was Albacete geinteresseerd. Maar het bleek niet voor Albacete te zijn, Real zou hem meteen weer overkopen van Albacete. Slim? Ja. Maar niet fair..zeker niet. Raul was een ander verhaal, waar Gil y Gil schuld aan heeft.

Is in Italie veelal het gezegde bij clubs als Inter "If you can't beat them, buy them and bench them", bij Real lijkt t een sport om alle mogelijke idolen van andere clubs in 1 elftal te stoppen. Wat ben ik blij dat ze Nesta niet hebben gekregen!!

Al met al kun je zeggen dat Real het slim aanpakt als het gaat om merchandising, door al die populaire sterren. 300000 Figo shirts waren tijdens zijn eerste seizoen bij Real verkocht voor $60 per shirt Meteen weer $18 miljoen in t laatje.
Ook slim, is het volgende. Weer als voorbeeld Figo. Real heeft hem 2 contracten aangeboden. Een 'normale' en een andere voor merchandiserechten. Dit laatste werd verkocht aan Telefonica. Zij kunnen Figo op alles afbeelden etc. Real doet dit, omdat dit contract langer loopt dan het spelerscontract. Dus als Figo verkocht zou worden, zouden de inkomsten die Telefonica nog haalt met Figo's beeltenis, nog steeds verdiend worden door Real. Of zoiets in de trant hiervan.
Al met al kan dit niet al die grote kostensommen dekken.

En dan, het trainingscomplex!!! Ik lees zovaak dat DIT het verlies heeft weggewerkt. En waarom? Omdat meneer de burgemeester een wit hart heeft. De grond rondom dit trainingscomplex is zwaar overgewaardeerd, en dit was allemaal zo toevallig gestegen toen Real liet weten het trainingscomplex te willen verkopen.
En waarom zou de stad Madrid (die de koper is!) zoveel over hebben voor de grond als Real het zonodig moest verkopen? Zover ik weet, als iemand echt iets moet verkopen, dan zakt die waarde toch..en zakt..en zakt...Take it or leave it? Desondanks steeg de waarde van het trainingscentrum, en deze deal stinkt van alle kanten!
En dan te bedenken dat de inwoners van Madrid al deze spelers indirect betalen door de belastingcenten die dan naar de staat gaan.

Waarom gaat Real niet bankroet? Of worden zij teruggezet naar een lagere divisie, zoals Fiorentina in Serie A? Omdat niemand de moed heeft om dit te doen. En stel je het volgende eens voor. Real gaat naar de bank, en vraagt om een leninkje. Normaal zou iemand of een bedrijf met een immense schuld als Real dit nooit lukken. Maar zouden er, indien de bank weigert, niet ontzettend veel socio's de volgende morgen op de stoep staan om hun geld uit de bank te halen?
Dus nog een goede reden om geen nee te zeggen tegen Real.

Ze hebben gewoon t geluk dat ze de machtigste club in Spanje zijn, zoniet in Europa. Een grote bron van inkomsten voor de stad, die wel ff opzij kijkt als Real iets stouts doet.

het werd dus toch ff wat langer..sorry dat ik dit topic heb verziekt met zoveel over Real


Hehe niet erg hoor ik hoor graag anti- RealMandrill dingen
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  maandag 31 maart 2003 @ 15:20:41 #40
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9484503
quote:
Op maandag 31 maart 2003 15:13 schreef Smeich het volgende:
Ik wil nog ff (misschien wat langer) doorgaan op dat van Real he..die financiele praktijken die zij erop nahouden..wellicht een nieuw topic waard

Aangezien de stad Madrid pro-Real is, en geen ene ruk schenkt aan Atleti. Atleti vroeg laatst om een lening, maar tuurlijk kregen zij die niet. Real daarentegen staat zovaak voor de bank, en maken die banken zich druk om terugbetaling? Ach welnee, alles op z'n 11-en dertigste(juiste uitdrukking?).
Ik ben zelf dus ook voor Lazio, en ben me bewust van al het geld dat daarin is gepompt de afgelopen jaren. Het grote verschil zit m in het feit dat je bij Lazio weet waar het geld vandaan komt en dat ze daardoor laatst in grote financiele problemen zitten, wat nog steeds niet is opgelost. Vandaar dat zij ook grote spelers moetn verkopen.

Bij Real aan de andere kant...ten eerste moet ik toegeven dat zij erg mooi voetbal spelen (Raul vind ik geweldig, ook oorspronkelijk een speler van Atletico voor hen die dit niet weten) , maar ik heb dus een schijthekel aan deze club omdat zij elk seizoen wel weer 't symbool' van een andere club overnemen. Al met al kun je zeggen dat DP groter is dan Zizou bij Juve, en dan Pep groter als Figo, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.
En nog erger, zij negeren de afspraken met Atleti, waarin sinds de jaren 80 is afgesproken om geen spelers over te nemen zonder toestemming van de andere club. Maar Real probeert dit erg slim. Neem als voorbeeld Fernando Torres. Toen hij al 12 jaar was, was Albacete geinteresseerd. Maar het bleek niet voor Albacete te zijn, Real zou hem meteen weer overkopen van Albacete. Slim? Ja. Maar niet fair..zeker niet. Raul was een ander verhaal, waar Gil y Gil schuld aan heeft.

Is in Italie veelal het gezegde bij clubs als Inter "If you can't beat them, buy them and bench them", bij Real lijkt t een sport om alle mogelijke idolen van andere clubs in 1 elftal te stoppen. Wat ben ik blij dat ze Nesta niet hebben gekregen!!

Al met al kun je zeggen dat Real het slim aanpakt als het gaat om merchandising, door al die populaire sterren. 300000 Figo shirts waren tijdens zijn eerste seizoen bij Real verkocht voor $60 per shirt Meteen weer $18 miljoen in t laatje.
Ook slim, is het volgende. Weer als voorbeeld Figo. Real heeft hem 2 contracten aangeboden. Een 'normale' en een andere voor merchandiserechten. Dit laatste werd verkocht aan Telefonica. Zij kunnen Figo op alles afbeelden etc. Real doet dit, omdat dit contract langer loopt dan het spelerscontract. Dus als Figo verkocht zou worden, zouden de inkomsten die Telefonica nog haalt met Figo's beeltenis, nog steeds verdiend worden door Real. Of zoiets in de trant hiervan.
Al met al kan dit niet al die grote kostensommen dekken.

En dan, het trainingscomplex!!! Ik lees zovaak dat DIT het verlies heeft weggewerkt. En waarom? Omdat meneer de burgemeester een wit hart heeft. De grond rondom dit trainingscomplex is zwaar overgewaardeerd, en dit was allemaal zo toevallig gestegen toen Real liet weten het trainingscomplex te willen verkopen.
En waarom zou de stad Madrid (die de koper is!) zoveel over hebben voor de grond als Real het zonodig moest verkopen? Zover ik weet, als iemand echt iets moet verkopen, dan zakt die waarde toch..en zakt..en zakt...Take it or leave it? Desondanks steeg de waarde van het trainingscentrum, en deze deal stinkt van alle kanten!
En dan te bedenken dat de inwoners van Madrid al deze spelers indirect betalen door de belastingcenten die dan naar de staat gaan.

Waarom gaat Real niet bankroet? Of worden zij teruggezet naar een lagere divisie, zoals Fiorentina in Serie A? Omdat niemand de moed heeft om dit te doen. En stel je het volgende eens voor. Real gaat naar de bank, en vraagt om een leninkje. Normaal zou iemand of een bedrijf met een immense schuld als Real dit nooit lukken. Maar zouden er, indien de bank weigert, niet ontzettend veel socio's de volgende morgen op de stoep staan om hun geld uit de bank te halen?
Dus nog een goede reden om geen nee te zeggen tegen Real.

Ze hebben gewoon t geluk dat ze de machtigste club in Spanje zijn, zoniet in Europa. Een grote bron van inkomsten voor de stad, die wel ff opzij kijkt als Real iets stouts doet.

het werd dus toch ff wat langer..sorry dat ik dit topic heb verziekt met zoveel over Real


En daarom heb ik een pleuris hekel aan Real
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 31 maart 2003 @ 17:55:08 #41
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_9488258
Afgelopen jaar naar Fiorentina-Lazio geweest, toen ik in Italie op vakantie was. Dat was de wedstrijd dat Fiorentina degradeerde. De sfeer werd volledig bepaald door Lazio-supporters die met grote borden met B erop liepen te zwaaien. De fanatieke Fiorentina-supporters boycotten (is dit de correcte verleden tijd?) de wedstrijd ook, ze liepen buiten te demonstreren tegen het wanbeleid van de club.

De wedstrijd zelf was niet echt geweldig, 0-1 voor Lazio, en de goal viel nog aan de andere kant van het veld ook nog .

pi_9658163
De laatste grote wedstrijd waar ik bij ben geweest en echt van genoten heb was Wenen 1995, AC Milan - Ajax, 0-1.

Wie was er ook bij?

Ik denk nog graag terug aan het mooiste voetbalfeest dat ik ooit heb meegemaakt met mijn vader en vrienden.

Dingen als:

Groot plein in het centrum gevuld met Milan en Ajax fans. Ajax fans op een hoog balkon. Iemand op het plein heeft een bal. Bal wordt richting balkon geschopt. Bal glipt door de handen van Ajax fan op balkon. HELE plein: "Gianluca Pagliuca!! Gianluca Pagliuca!!". Bal wordt wederom omhoog getrapt. Ditmaal wordt ie wel gevangen. Hele plein: "Van der Sar Van der Sar Van der Saaaar!!"

Of:

Oude man met stoppelbaard en AC Milan vlag in rolstoel. Ik begin te zingen "Franco Baresi!! klapklap klapklap-klapklap" waarna 20-30 Ajax en AC Milan fans meedoen en iedereen de oude man schouderklopjes geeft en met 'm op de foto wil Hij zat me toch te glunderen in z'n rolstoel!!

En natuurlijk het dagenlange feest, zowel in de stad als in het stadion. MET de AC Milan supporters, samen bier drinken, om het hardst clubliederen zingen en zonder enige wanklank.

Zo kan het dus ook...

Dus, wie was toen ook in Wenen en heeft soortgelijke verhalen? Ik hoor ze graag, dan geef ik ze ook door aan m'n vader

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_22337306
Ik ga af en toe naar Dessel Sport (tweede klasse België), klein uurtje rijden vanaf hier .
pi_22337579
Ik wil dit seizoen een keer naar Italie of Frankrijk gaan, en dan puur voor de Ultras. Een Paris Saint Germain, Marseille, Genoa of Sampdoria lijkt me prachtig... Even afwachten nog, waarschijnlijk eerst nog Juventus uit :p
pi_22341588
Dit seizoen zal ik Yeovil Town voor de tweede keer op Huish Park zien spelen. Ben daar vorig seizoen voor het eerst geweest. Dit seizoen ben ik ze achterna gereist in hun voorbereiding in en tegen Den Haag (3-2 winst) en naar Duitsland voor een wedstrijd tegen KFC Uerdingen (2-2 gelijk).

29 maart 2005: Yeovil Town - Notts County
pi_22362993
Ik ben geweest naar wedstrijden van:

Duitsland

Allamania Aachen
VFL Bouchum
Borussia Dortmund
Borussia Monchengladbach
Rot Weiss Oberhausen
Schalke 04(Dusseldorf RheinFire)
Alminia Bielefeld

Belgie

Excelsior Moscroun

Italie

AC Parma

Spanje

Cordoba CF
Granada CF
Betis Sevilla
Real Madrid

Argentina

Indepedente
Nueva Chicago

Chili

Iquique CF

Peru

Sporting Cristal


Hopelijk dit jaar nog River en/of Boca Juniors, Sevilla, Malaga, Atletico en misschien Valencia en Barcelona
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22378004
ik ben bij de volgende wedstrijden geweest:

AC Milan - Juventus (aug 2003 in New York, Italiaanse supercup finale)
Barcelona - Celta de Vigo (competitie seizoen 2003 - 2004)
Tahiti - Solomon Eilanden (WK 2006 Kwalificatie op Tahiti in 2004) Was daar tijdens mijn wereldreis, wel grappig zo'n interland
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:37:47 #48
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22378813
afgelopen donderdag ging het niet door, maar ik bezoek regelmatig VFL Bochum
OJAAJOH?
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:57:21 #49
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22379296
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 19:37 schreef hellmondunited het volgende:
afgelopen donderdag ging het niet door, maar ik bezoek regelmatig VFL Bochum
Jij wist wat komen ging zeker

Allez Standard
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:25:09 #50
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22379961
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 19:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Jij wist wat komen ging zeker

Allez Standard
OJAAJOH?
  maandag 4 oktober 2004 @ 01:39:33 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_22387805
Maandagavond, Alemannia Aachen - Dynamo Dresden
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_22387850
Ga wel eens naar AFC Wimbledon, de laatste keer was vorig jaar tegen Sandhurst Town. Moet er snel maar weer eens heen.

Verder ben ik een paar weken geleden naar Porto-Valencia geweest in Monaco.
suburban gangster flow
pi_22788957
Is er iemand wel eens ooit bij een wedstrijd van Malaga geweest?

Wanneer was dat ongeveer? Hoe was dat? Waar ligt het stadion ongeveer in de stad? Waren er toen kaartjes of waren ze makkelijk te krijgen op de zwarte markt? Hoe laat begint meestal de wedstrijd?

Op 7 november waarschijnlijk naar Malaga-Real maar eerst naar een thuiswedstrijd zaterdag van Monchengladbach :Y
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 04:27:35 #54
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22788972
Een half jaar terug was ik bij een wedstrijd van Barcelona, erg mooi hoor die sfeer!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_22789753
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn er nog meer mensen die weleens naar het buitenland gaan voor een wedstrijd van een bepaalde club?
Napoli

Misschien later dit jaar nog ergens en zeker weten volgend jaar Mei, 1 keer uit en 1 keer thuis.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 09:34:42 #56
3485 kavorka
lure of the animal
pi_22790219
Probeer ook elk jaar een wedstrijdje mee te pikken in het buitenland:

Augustus 2003: Lazio Roma - Benfica (voorronde CL)
Was erg gaaf, die Lazio supporters zijn niet echt 100%. Wel vijandig sfeertje.

April 2004: Ipswich Town - WBA (First Division)
Heel anders dan bij Lazio, lekker zingen en bier drinken.

En 30 oktober gaan we naar Borussia Dortmund - Bayern Leverkusen. Ben wel benieuwd, zitten rond de 78.000 mensen.
animal magnetism sexual attractive state
pi_22790373
Laziali zijn de beste!
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:32 schreef Smeich het volgende:
Ik was in 2001 naar Lazio-Parma gegaan. Voor die die t wellicht weten of herinneren....die wedstrijd viel dus na 7 minuten letterlijk in de regen!


En ik dacht het al vermeld te hebben in dit topic, maar ik was dus ook bij de Romeinse derby dit jaar dat uitdraaide tot wederom een gestaakte wedstrijd door die fokking heftige supportersrellen, waar wij dus midden in zaten! Wel cool om meegemaakt te hebben natuurlijk, maar ik sta nu wel op de zwarte lijst van het Olimpico, daar hebben mijn Romeinse vrienden onderhand wel voor gezorgd.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 11:47:13 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22792738
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 08:46 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Napoli

Misschien later dit jaar nog ergens en zeker weten volgend jaar Mei, 1 keer uit en 1 keer thuis.
Ach wat denk je,ik zal hem eens quoten op een uitspraak van anderhalf jaar terug?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22802895
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:18:33 #60
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27706222
ik wil nog wel een keer naar United maar dan moet ik aleen denk ik
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 juni 2005 @ 13:22:23 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27706347
iemand weleens bij Valencia geweest, aangezien een goede vriendin daar t komende half jaar zit willen we met een stel vrienden langs gaan en natuurlijk ook ff een wedstrijdje zien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27706408
ik was laatst nog in barcelona, voor barcelona - chelsea
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_27707858
Alianza - Sporting Cristal
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:32:17 #64
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27710669
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef Dos37 het volgende:
ik wil nog wel een keer naar United maar dan moet ik aleen denk ik
idd,wie wil er nu naar zo'n schijtclub?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:14:36 #65
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_27712170
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:24 schreef Jett het volgende:
ik was laatst nog in barcelona, voor barcelona - chelsea
Was geen verkeerde wedstrijd om te bezoeken
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:06:15 #66
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27714173
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd,wie wil er nu naar zo'n schijtclub?
dat was te verwachten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:00:13 #67
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27717307
Wat DutchGooner zegt.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:01:10 #68
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27717334
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef 9christensen het volgende:
Wat DutchGooner zegt.
Waarom ga je niet mee. Als we maar in manchester zijn dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpool
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:02:40 #69
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27717385
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Waarom ga je niet mee. Als we maar in manchester zijn dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpool
Ja is opzich een leuk plan. Maar heb d'r geen geld voor
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:03:49 #70
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27717412
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Ja is opzich een leuk plan. Maar heb d'r geen geld voor
We hebt er nog over

zoveel kost dat niet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:03:56 #71
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_27717415
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Waarom ga je niet mee. Als we maar in manchester zijn dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpool
Of je gaat naar de enige échte club van Manchester: CITY!!!
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_27717432
Of je gaat gewoon helemaal niet naar Manchester.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:05:18 #73
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27717451
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef fanneke het volgende:

[..]

Of je gaat naar de enige échte club van Manchester: CITY!!!


ook nog nooit een keer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:06:47 #74
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27717484
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef Dos37 het volgende:

[..]

We hebt er nog over

zoveel kost dat niet
prima prima zoow
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_27728265
Ik ga naar Londen dit najaar, moet nog kijken welke wedstrijd, eerst maar is speelschema afwachten.
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:12:50 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27728415
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:

[..]

dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpool
een paar KM? Je zult het maar moeten lopen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:13:51 #77
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27728449
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:05 schreef Dos37 het volgende:

[..]



ook nog nooit een keer
Ik kan mij herinneren dat je wel symphatie had voor beide clubs uit Manchester.
Met de ontwikkelingen nu is de keuze toch helemaal niet moeilijk?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:48:53 #78
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27729226
Ik ben een keer naar een wedstrijd van Anderlecht - Germinal Beerschot geweest.
Kreeg ze aangeboden van een Belgische vriend van mijn vaders werk, die uiteraard een fervant Anderlecht-aanhanger was
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:20:26 #79
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27741194
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

een paar KM? Je zult het maar moeten lopen
half uur met de trein heb ik me laten vertellen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:39:29 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27749850
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:20 schreef 9christensen het volgende:

[..]

half uur met de trein heb ik me laten vertellen
klopt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:33:29 #81
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27805802
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat je wel symphatie had voor beide clubs uit Manchester.
Met de ontwikkelingen nu is de keuze toch helemaal niet moeilijk?
Zeker ik heb niet zo'n scheithekel aan City niet zoals andere United fans maar op de tribune te gaan zitten terwijl ik in dezelfde stad ook naar united kan ga ik natuurlijk nooit doen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:35:07 #82
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27805850
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:33 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Zeker ik heb niet zo'n scheithekel aan City niet zoals andere United fans maar op de tribune te gaan zitten terwijl ik in dezelfde stad ook naar united kan ga ik natuurlijk nooit doen.
tuurlijk wel. mooi stadions bekijken
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:33:31 #83
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32077438
Op de nominatie deze maand:

23-11 20:45 Schalke 04 - PSV
26-11 ??:?? K.A.S. Eupen - KV Mechelen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32079297
Ik ga ook naar Schalke - PSV .
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:56:08 #85
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32083975
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 07:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik ga ook naar Schalke - PSV .
Welk vak/tribune?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32084114
Block 64
pi_35072505
Lukt het om in een dag op en neeer naar London te gaan?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:58:15 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35072576
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:56 schreef Luni het volgende:
Lukt het om in een dag op en neeer naar London te gaan?
Doe het 2-wekelijks
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35072627
Lijkt me wel, Waarom niet
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:01:07 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35072675
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:59 schreef Erasmusch het volgende:
Lijkt me wel, Waarom niet
idd,er zijn zelfs mensen die Carlisle in een dag bezocht hebben
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35072782
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd,er zijn zelfs mensen die Carlisle in een dag bezocht hebben
Hoe had jij nou kaarten voor Sheffield geregeld? Contacten daaro of gewoon ticket office gebeld?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:06:29 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35072854
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hoe had jij nou kaarten voor Sheffield geregeld? Contacten daaro of gewoon ticket office gebeld?
een jongen met wie ik mee ga heeft ze geregeld
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35072863
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hoe had jij nou kaarten voor Sheffield geregeld? Contacten daaro of gewoon ticket office gebeld?
Een vvriend die goed kon slijmen toch
pi_35072992
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Doe het 2-wekelijks
Hoe ga jij?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:11:31 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35073023
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Hoe ga jij?
ligt eraan.

Als ik alleen ga met de Eurostar vanaf Brussel naar London-Waterloo en als ik met meerdere ben met de auto
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35075857
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ligt eraan.

Als ik alleen ga met de Eurostar vanaf Brussel naar London-Waterloo en als ik met meerdere ben met de auto
Ok thanx. Heb gekeken om te vliegen, maar dat word terug erg krap.
pi_35082290
Ik ga waarschijnlijk nog naar

San Lorenzo
Rot Weiss Essen

Misschien naar

Lanús
Quilmes
Arsenal Sarandi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:38:10 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35088188
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Ok thanx. Heb gekeken om te vliegen, maar dat word terug erg krap.
Dan is een dagtrip alleen te doen met een early Kick-Off
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35089673
Morgen naar Schalke - Espanyol.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:49:59 #100
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_35093508
Een keer in de zoveel tijd een wedstrijdje van Alemannia Aachen en KV Mechelen meepikken. En zo en dan wat wedstrijdjes in de Belgische 2e klasse. Beetje groundhopping
pi_35265094
Dadelijk naar Boca - San Lorenzo. Ik ben vooral benieuwd naar Guarin, J. Botinelli en natuurlijk Osmar

Roberto Abbondanzieri
Hugo Ibarra - Matías Silvestre - Daniel Díaz - Claudio Morel Rodríguez;
Fredy Guarín - Fabián Vargas
Daniel Bilos - Federico Insúa - Guillermo Barros Schelotto
Martín Palermo


Sebastián Saja
Bianchi Arce o Paolo Montero - Jonatan Botinell - Celso Esquivel - Adrián González
Diego Rivero - Diego Mateo - Osmar Ferreira - Pablo Barrientos;
Darío Botinelli - José Cardozo.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 19 februari 2006 @ 20:15:32 #102
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_35266283
Morgen naar Alemannia Aachen vs Energie Cottbus
pi_35266379
Tivoli
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 19 februari 2006 @ 22:37:42 #104
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_35272036
Volgende week zondag naar HSV - VFB Stuttgart
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_35273039
Hier wat foto's van Schalke - Espanyol (let niet op de kwaliteit, is met mobieltje gemaakt):


Stadion 's middags voor de wedstrijd


Stadion drie kwartier voor de wedstrijd
pi_35273075

Spreekt voor zich

[ Bericht 29% gewijzigd door Mr.Mills op 19-02-2006 23:20:26 ]
pi_35274420
Minstens een keer per maand naar Engeland en zo nu en dan een wedstrijdje in België meepikken.
pi_35274560
Ik ga einde van dit seizoen of volgend seizoen naar duels van Barça denk ik.
pi_35274869
Een wedstrijd in de BL staat ook op t lijstje. Binnenkort maar weer eens verdergaan met rijlessen. Is alles toch een stukkie beter bereikbaar.
pi_35275181
Bundesliga is tof! Hamburg en Bremen zijn vanuit Groningen ook prima te bereizen, dus daar ga ik binnenkort ook maar eens heen.
pi_35275250
Dortmund trekt mij wel. En als er nog een weekend aan gekoppeld moet worden dan Koln of Dusseldorf (maar daar speelt geen BL-club?)
pi_35275399
Bekenden van mij zijn afgelopen zaterdag naar Dortmund geweest, maar vonden het erg tegenvallen. Ze stonden op die megatribune achter de goal, maar je kon er een speld horen vallen schijnbaar. Het was dan ook een slechte pot (0-1). Ze waren eerder bij Duisburg geweest en dat was erg leuk geweest. Maar inderdaad, Dortmund wil ik ook nog eens heen.
pi_35275474
Ik vond het Dortmund stadion toch best wel indrukwekkend, en dat was nog voor de laatste verbouwing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35275534
Het ging hun meer om de sfeer dan om het stadion vermoed ik.
pi_35275581
Sfeer is meer dan zang.

Alrthans dat vind ik dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 20 februari 2006 @ 00:41:11 #116
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_35275839
Vorig seizoen bijna een heel seizoen Fulham gedaan; daarna naar finland verhuisd en daar ga je niet voor je plezier naar een stadion. (wel 2x WK quals; Fin-Tjechië/ Fin-Roe was wel aardig)
Nu weer in een NL, dus ook naar een NL club,, maar hoop deze zomer definitief naar Engeland te verhuizen als alles goed gaat... Dan zullen de wedstrijden in SW vanzelf weer volgen...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_35278675
quote:
Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef MaxPower het volgende:
Bekenden van mij zijn afgelopen zaterdag naar Dortmund geweest, maar vonden het erg tegenvallen. Ze stonden op die megatribune achter de goal, maar je kon er een speld horen vallen schijnbaar. Het was dan ook een slechte pot (0-1). Ze waren eerder bij Duisburg geweest en dat was erg leuk geweest. Maar inderdaad, Dortmund wil ik ook nog eens heen.
Ik ben vorige week bij Duisburg geweest maar dat vond ik weer erg tegenvallen, de aanhang van Duisburg dan. Zat zelf tussen de 8 tot 10.000 meegereisde Mönchengladbach fans en dat waren toch degene die je hoorde.
volgende wedstrijden:
pi_35285011
Ach, zo verschilt het per week. Ik zat zaterdag bij Leverkusen - Duisburg en daar hoorde je dus weer de meegereisde Duisburgfans het meest.
pi_35285074
Mooie foto's voor een mobieltje! Wat is dat voor een ding?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35285657
Samsung E730
  maandag 20 februari 2006 @ 14:58:36 #121
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_35288765
Deze is gemaakt in Camp Nou met Sony Ericsson K750:

De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_35288961
quote:
Op maandag 20 februari 2006 00:16 schreef Erasmusch het volgende:
Dortmund trekt mij wel. En als er nog een weekend aan gekoppeld moet worden dan Koln of Dusseldorf (maar daar speelt geen BL-club?)
Dusseldorf speelt in de Regionalliga Nord, maar speelt de meeste van hun thuiswedstrijden wel in de LTU Arena, met een capaciteit van 51500.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35289535
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dusseldorf speelt in de Regionalliga Nord, maar speelt de meeste van hun thuiswedstrijden wel in de LTU Arena, met een capaciteit van 51500.
Gladbach - Feyenoord werd een aantal jaren geleden in Dusseldorf gespeeld, was errug gezellig
pi_35289804
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Gladbach - Feyenoord werd een aantal jaren geleden in Dusseldorf gespeeld, was errug gezellig
Dat was dan nog in het oude stadion, het Rhein Stadion, met de sintelbaan. Gaaf stadion idd, 72.000 man konden er in. Ben er ooit op mijn verjaardag als 'kinderfeestje' heengeweest.

Ajax heeft er ook nog Europese thuiswedstrijden moeten spelen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35290063
Dusseldorf in de LTU-Arena is niet echt een aanrader. Zit je gezellig met 7500 tot 15000(ligt aan de tegenstander in de Regionalliga) man in een soort A'dam Arena.....

Genoeg clubs in het Ruhrgebied en regio Keulen. Alleen ff goed zoeken waar een beetje publiek komt, zelfs in de Oberliga zitten een paar leuke clubs die nog wel redelijk publiek trekken
volgende wedstrijden:
  maandag 20 februari 2006 @ 15:34:22 #126
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_35290100
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat was dan nog in het oude stadion, het Rhein Stadion, met de sintelbaan. Gaaf stadion idd, 72.000 man konden er in. Ben er ooit op mijn verjaardag als 'kinderfeestje' heengeweest.

Ajax heeft er ook nog Europese thuiswedstrijden moeten spelen.
En de legendarische Nederland-Engeland in 1988.
3 x Van Basten.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_35291841
Ah, leuk topic.

Keer of vier, vijf per seizoen naar Fiorentina. Volgende over een dikke maand tegen AS Rome(2 april).

Verder regelmatig naar AA Gent, en ook weleens te vinden bij STVV en Standard.
pi_35293096
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat was dan nog in het oude stadion, het Rhein Stadion, met de sintelbaan. Gaaf stadion idd, 72.000 man konden er in.
Klopt ja, die was het.
pi_35299699
Uitsupporters zorgen over het algemeen(buiten Argentinie dan) voor de meeste sfeer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 20 februari 2006 @ 20:37:09 #130
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35301854
quote:
Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef MaxPower het volgende:
Bekenden van mij zijn afgelopen zaterdag naar Dortmund geweest, maar vonden het erg tegenvallen. Ze stonden op die megatribune achter de goal, maar je kon er een speld horen vallen schijnbaar. Het was dan ook een slechte pot (0-1). Ze waren eerder bij Duisburg geweest en dat was erg leuk geweest. Maar inderdaad, Dortmund wil ik ook nog eens heen.
Nou dan waren ze idd bij een slechte pot geweest. Want ik ben er 28 januari geweest en het was geweldig wij zaten ook op die mega tribune. Foto's staan nog wel ergens op fok.

Ik probeer dit seizoen nog een keer naar Manchester te gaan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_35338153
Misschien volgend weekend naar Indep - Racing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35339455
Ik denk dat mijn volgende trip richting Mönchengladbach zal zijn.
pi_35339572
Waarschijnlijk over een maandje naar Schalke - VfL Wolfsburg
pi_35339858
ik heb een seizoenskaart voor Borussia Mönchengladbach. dus daar ben ik elke 2 weken te vinden.
Stop rockin' the boat.
pi_35797214
Hmmm... heb een uitnodiging uit Manchester binnen, om een keertje City te komen bekijken. Accomodatie en ticket worden geregeld, vlucht moet ik zelf betalen. Via Jet2 kost het 100 euro incl... kan het goedkoper?

En nog andere tips van Manchester-gangers in dit topic?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:46:48 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35797303
Kan het goedkoper? Ja?
Mits je vroeg boekt en bereidt bent om over te stappen.

Je vliegt naar Stanstead met Ryanair of Easyjet en je boekt een binnenlandse vlucht met British Midland
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35797911
Jet2 is toch het goedkoopst, die 100¤ is al een retour namelijk. En vliegtijden zijn het meest relaxt en vanuit Amsterdam is voor mij ook makkelijker. Denk dat het City - Fulham gaat worden, 29 april.
pi_35798702
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef bassieVL het volgende:
ik heb een seizoenskaart voor Borussia Mönchengladbach. dus daar ben ik elke 2 weken te vinden.
Geraak je na de wedstrijd vrij vlot weg?

Ik kreeg mijn kaarten toe en de wedstrijd tegen Stuttgart was normaal op zondag, maar staat nu op zaterdag.
pi_35799270
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:09 schreef spurs het volgende:

[..]

Ik ben vorige week bij Duisburg geweest maar dat vond ik weer erg tegenvallen, de aanhang van Duisburg dan. Zat zelf tussen de 8 tot 10.000 meegereisde Mönchengladbach fans en dat waren toch degene die je hoorde.
Ik ben eens bij RWO - MSV geweest en toen was het een en al MSV wat de klok sloeg...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35799271
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 03:03 schreef Sandstorm_81 het volgende:

[..]

Geraak je na de wedstrijd vrij vlot weg?
Dat ligt er aan waar je je auto gaat parkeren. Ik was destijds pas na 1,5 uur van de parkeerplaats af.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35799487
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 03:03 schreef Sandstorm_81 het volgende:

[..]

Geraak je na de wedstrijd vrij vlot weg?

Ik kreeg mijn kaarten toe en de wedstrijd tegen Stuttgart was normaal op zondag, maar staat nu op zaterdag.
ik parkeer nooit bij het stadion. ik zet mijn auto bij het station neer in Moenchengladbach. Kan ook in Rheydt. Vanaf het station rijden er een stuk of 50/60 bussen rechtstreeks naar het stadion. ik ben meestal een uur na de wedstrijd weer thuis in Venlo. Kan ik nog een stukkie Sportschau kijken.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:14:31 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35804485
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:20 schreef MaxPower het volgende:
Jet2 is toch het goedkoopst, die 100¤ is al een retour namelijk.
Ik heb een tijdje geleden de optie geprobeerd die ik zei en toen ik uiteindelijk voor 98 euro retour,dus toch goedkoper
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35804568
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje geleden de optie geprobeerd die ik zei en toen ik uiteindelijk voor 98 euro retour,dus toch goedkoper
Jet2 kan ook voor 80
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:21:00 #144
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35804684
Ik heb een vraagje he:
Komende zomer wil ik aan het begin van het nieuwe voetbalseizoen met mijn broer een wedstrijd gaan bezoeken in Engeland. League boeit niet zo.
Nou ben ik zelf al een tijdje aan het kijken voor kaartjes enzo, maar dat is best moeilijk. Hoe doen de mensen die af en toe naar Engeland gaan dan. Gewoon op goed geluk naar stadion en daar een kaart kopen ?? EN met welke vliegtuigmaatschappij gaan jullie dan ?

Alvast bedankt
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:22:08 #145
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35804716
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:17 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Jet2 kan ook voor 80
Het kan zelfs voor 50 als je vroegt bent
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:22:46 #146
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35804732
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb een vraagje he:
Komende zomer wil ik aan het begin van het nieuwe voetbalseizoen met mijn broer een wedstrijd gaan bezoeken in Engeland. League boeit niet zo.
Nou ben ik zelf al een tijdje aan het kijken voor kaartjes enzo, maar dat is best moeilijk. Hoe doen de mensen die af en toe naar Engeland gaan dan. Gewoon op goed geluk naar stadion en daar een kaart kopen ?? EN met welke vliegtuigmaatschappij gaan jullie dan ?

Alvast bedankt
Ligt eraan welke club en ik ga meestal met de auto of Eurostar
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35804758
Misschien dat iemand van de kenners een soort van OP/FAQ kunnen maken? Zodat ze niet hele tijd dezelfde vragen hoeven te beantwoorden?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:25:32 #148
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35804808
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ligt eraan welke club en ik ga meestal met de auto of Eurostar
Eurostar ?
Mjah boeit niet welke club, First DIvision het liefst eigenlijk.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35804814
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb een vraagje he:
Komende zomer wil ik aan het begin van het nieuwe voetbalseizoen met mijn broer een wedstrijd gaan bezoeken in Engeland. League boeit niet zo.
Nou ben ik zelf al een tijdje aan het kijken voor kaartjes enzo, maar dat is best moeilijk. Hoe doen de mensen die af en toe naar Engeland gaan dan. Gewoon op goed geluk naar stadion en daar een kaart kopen ?? EN met welke vliegtuigmaatschappij gaan jullie dan ?

Alvast bedankt
Heb je geen voorkeur voor een bepaalde ploeg? Er zijn bijna geen clubs waar je niet aan kaartjes kunt komen, dus meestal kopen we ze bij het stadion. Anders zou je een mailtje kunnen sturen of bellen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:26:55 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35804847
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien dat iemand van de kenners een soort van OP/FAQ kunnen maken? Zodat ze niet hele tijd dezelfde vragen hoeven te beantwoorden?
Of men leest het topic effe door....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:27:10 #151
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35804854
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:25 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Heb je geen voorkeur voor een bepaalde ploeg? Er zijn bijna geen clubs waar je niet aan kaartjes kunt komen, dus meestal kopen we ze bij het stadion. Anders zou je een mailtje kunnen sturen of bellen.
Nee eigenlijk geen voorkeur nee. Moet wel een beetje in de buurt van Londen liggen omdat daar de vliegtuigen landen he. Maar eigenlijk vind ik alles wel mooi aan het Engels voetbal.
Zou goed kunnen zijn dat de club waar ik die zaterdag binnenloop ook meteen mijn hart aan verlies.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35804857
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Of men leest het topic effe door....
Dat kan ook natuurlijk
pi_35804873
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Het kan zelfs voor 50 als je vroegt bent
Taxes zijn al 52.67 dus dat vind ik knap
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:28:23 #154
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35804886
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:27 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Nee eigenlijk geen voorkeur nee. Moet wel een beetje in de buurt van Londen liggen omdat daar de vliegtuigen landen he. Maar eigenlijk vind ik alles wel mooi aan het Engels voetbal.
Zou goed kunnen zijn dat de club waar ik die zaterdag binnenloop ook meteen mijn hart aan verlies.
Brentford,Leyton of Barnet dan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35804900
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:27 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Nee eigenlijk geen voorkeur nee. Moet wel een beetje in de buurt van Londen liggen omdat daar de vliegtuigen landen he. Maar eigenlijk vind ik alles wel mooi aan het Engels voetbal.
Zou goed kunnen zijn dat de club waar ik die zaterdag binnenloop ook meteen mijn hart aan verlies.
Ze hebben in Engeland trouwens meerdere airports
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:28:59 #156
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35804901
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:28 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Taxes zijn al 52.67 dus dat vind ik knap
aanbieding

die taxes zijn vari
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:37:40 #157
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35805194
Met het topic doorlezen kom ik niet ver. Weinig info over dit soort reizen en wat men ongeveer betaalt.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:43:41 #158
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35805396
Daar kom ik nu ook achter

Maar dan nog,tis toch een kwestie van zelf Easyjet,Ryanair en British Midland in de gaten te houden,dat zijn de goedkoopste maatschappijen naar Londen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35805603
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Met het topic doorlezen kom ik niet ver. Weinig info over dit soort reizen en wat men ongeveer betaalt.
Als ik tijd heb zal ik tzt een verslagje je voor je maken van Levski Sofia - Artmedia Bratislava, wat wil je er allemaal in hebben?
volgende wedstrijden:
pi_35805619
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:27 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Nee eigenlijk geen voorkeur nee. Moet wel een beetje in de buurt van Londen liggen omdat daar de vliegtuigen landen he. Maar eigenlijk vind ik alles wel mooi aan het Engels voetbal.
Zou goed kunnen zijn dat de club waar ik die zaterdag binnenloop ook meteen mijn hart aan verlies.
Luton Town zou dan heel hoog op mijn verlanglijstje staan. EasyJet vliegt op Luton en die club heeft eigenlijk alles wat Engels voetbal leuk maakt. Ze hebben een oud stadion, fanatiek publiek, ze spelen vaak nog "ouderwets" voetbal.
pi_35805657
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Brentford,Leyton of Barnet dan.
Leyton is nog steeds aan het verbouwen. Die zou ik dan niet doen. Brentford is natuurlijk geweldig en Barnet is altijd goed
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:53:49 #162
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35805723
Hoe gaat dat eigenlijk als je een uitwedstrijd van je favoriete club wil bezoeken.

Want Chelsea speelt op 29-4 tegen Man. Utd thuis. Als je die wedstrijd wilt bezoeken maar wel in het United vak wilt zitten hoe doe regel je dat dan. Ik kan namelijk niets vinden op de website van manchester united.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_35805776
Dan moet je member zijn. Ben je dat? Anders wordt het heel moeilijk.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:55:35 #164
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35805782
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:53 schreef Dos37 het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als je een uitwedstrijd van je favoriete club wil bezoeken.

Want Chelsea speelt op 29-4 tegen Man. Utd thuis. Als je die wedstrijd wilt bezoeken maar wel in het United vak wilt zitten hoe doe regel je dat dan. Ik kan namelijk niets vinden op de website van manchester united.
Lid worden van One United en dan hopen op kaartjes

Zucht,dat ik dit moet vertellen...

EDIT,zie nu dat het om de uitwedstrijd gaat; GEEN KANS
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:58:52 #165
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35805886
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:50 schreef spurs het volgende:

[..]

Als ik tijd heb zal ik tzt een verslagje je voor je maken van Levski Sofia - Artmedia Bratislava, wat wil je er allemaal in hebben?
Nou gewoon wat zijn de voorbereidingen wat je doet om zo'n wedstrijd te bezoeken, wat kost het, reserveer je tickets, hoe doe je dat met overnachten.

Want ik zou het liefst op een vrijdag gaan en zondags terugkeren. Is het dan verstandiger retourtje te nemen, hotel al te boeken of gewoon daar een hotel pakken als je er bent ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:01:22 #166
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35805956
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:58 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

wat kost het,
Dat ligt helemaal aan jezelf
quote:
reserveer je tickets,
Ligt eraan welke club
quote:
hoe doe je dat met overnachten.
beetje rondneuzen op de B&B sites
quote:
Want ik zou het liefst op een vrijdag gaan en zondags terugkeren. Is het dan verstandiger retourtje te nemen, hotel al te boeken of gewoon daar een hotel pakken als je er bent ?
Op voorhand regelen is makkelijker
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35806058
Ik ga al met m'n pa al een dikke 15 jaar naar Arsenal (en QPR)...in mei gaan we weer...naar de laatste thuiswedstrijd op Highbury tegen Wigan...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:06:46 #168
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35806104
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:04 schreef KingMonkey het volgende:
naar de laatste thuiswedstrijd op Highbury tegen Wigan...
Heb je al kaartjes?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35806261
Yup, al denk ik dat er zoals gebruikelijk rond het stadion op de zwarte markt nog wel aan kaarten te komen valt?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:13:10 #170
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35806319
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:11 schreef KingMonkey het volgende:
Yup,
Onmogelijkaangezien de vvk nog niet begonnen is

EDIT,hij is gisteren begonnen maar alleen voor members met voldoende credits en ik denk dat jij daar niet onder valt als je al member bent.
quote:
al denk ik dat er zoals gebruikelijk rond het stadion op de zwarte markt nog wel aan kaarten te komen valt?
Yup,voor minimaal 400 pond.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35806370
Het WK?! Het is wel een wereldse wedstrijd, maar betreft gewoon de Engelse competitie...heb de kaarten hier voor me liggen...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:16:35 #172
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35806426
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:14 schreef KingMonkey het volgende:
Het WK?! Het is wel een wereldse wedstrijd, maar betreft gewoon de Engelse competitie...heb de kaarten hier voor me liggen...
Wat WK?

De vvk voor Arsenal v Wigan is gisteren pas begonnen,stel,stel dat je een member bent met voldoende credits en je het geluk hebt dat je kaartjes hebt heb je ze op zijn vroegst pas over 2-3 weken thuis....

Vertel mij niets over kaartjes en Arsenal...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35806461
DG zegt vvk VoorVerKoop. En hij leest WK WereldKampioenschap
pi_35806990
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wat WK?

De vvk voor Arsenal v Wigan is gisteren pas begonnen,stel,stel dat je een member bent met voldoende credits en je het geluk hebt dat je kaartjes hebt heb je ze op zijn vroegst pas over 2-3 weken thuis....

Vertel mij niets over kaartjes en Arsenal...
Het kan ook ervoor geregeld worden (Als je spelers, bestuurders kent enzo). Dat word namelijk 2 dagen voor de vvk geregeld zodat ze weten wat er uiteindelijk werkelijk in de verkoop gaat ( in ieder geval bij Totteham werkt het zo) aangezien de wedstrijden zo zijn uitverkocht.

Trouwens DG ben je er op 22 april weer bij tijdens Arsenal - Spurs?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:43:59 #175
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35807337
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Het kan ook ervoor geregeld worden (Als je spelers, bestuurders kent enzo). Dat word namelijk 2 dagen voor de vvk geregeld zodat ze weten wat er uiteindelijk werkelijk in de verkoop gaat ( in ieder geval bij Totteham werkt het zo) aangezien de wedstrijden zo zijn uitverkocht.
Weet ik maar afgaande op het feit dat ie zegt dat ie al 15 jaar gaat lijkt mij dat niet
quote:
Trouwens DG ben je er op 22 april weer bij tijdens Arsenal - Spurs?
Yup
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:44:21 #176
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35807354
* Cart_man nog steeds plannen heeft om weer naar West Ham te gaan...
A.M.A.B
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:44:53 #177
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35807375
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef Cart_man het volgende:
* Cart_man nog steeds plannen heeft om weer naar West Ham te gaan...
Nog steeds
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:45:11 #178
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35807387
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef Cart_man het volgende:
* Cart_man nog steeds plannen heeft om weer naar West Ham te gaan...
Dat lijkt me ook vet ja West Ham
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:49:54 #179
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35807572
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nog steeds
Het schiet niet op, ik weet het.
A.M.A.B
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:30:10 #180
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35809013
Agh ik wil er eigenlijk ook zoveel nog bezoeken.

Millwall, Old Trafford Celtic. Maarja weinig tijd en geen geld he.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_35809679
Weekend van 28 april t/m 30 april ga ik een weekendje groundhopping in Italie doen.
Atalanta-Brescia, Reggina-Messina zijn de wedstrijden die ik zeker ga bezoeken. 3e wedstrijd weet ik nog niet, dat hangt van de programmering van de vrijdag af. Ik hoop persoonlijk op Cesena-Modena. Ik heb er zin in
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_35811852
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Weet ik maar afgaande op het feit dat ie zegt dat ie al 15 jaar gaat lijkt mij dat niet
[..]

Yup
Leuk.

Als je een idioot in het uitvak ziet zitten met een groen geel vlag met daarop: Martin Jol, The Haque Finest, dan ben ik het
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:48:23 #183
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35811879
Ik hoop dan toch FINEST
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35811945
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik hoop dan toch FINEST
Oeps... typefout

offtopic:
Iedereen doet ineens mee voor die xbox.
pi_35812139
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Leuk.

Als je een idioot in het uitvak ziet zitten met een groen geel vlag met daarop: Martin Jol, The Haque Finest, dan ben ik het
volgens mij zie ik nog een typfoutje..... The Haque???
volgende wedstrijden:
pi_35812870
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef spurs het volgende:

[..]

volgens mij zie ik nog een typfoutje..... The Haque???
Normaal moet het met een G maar vanwege de haagse tongval word het bij ons altijd met een Q geschreven
pi_35812920
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:16 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Normaal moet het met een G maar vanwege de haagse tongval word het bij ons altijd met een Q geschreven
Goede smoes
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:19:22 #188
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35812992
Eens ff gekeken. Met Ryanair vanuit Eindhoven kom je al op een 6 tal vliegvelden waaronder Londen, Milaan, BArcelona en in FLorence. Allemaal mooie voetbalsteden/gebieden.
Moet dan wel uiteraard iets meer weten over het speelschema van volgend seizoen. Prijzen vallen me echt mee voor vliegreis.

Denk dat ik me eind Mei eens echt ga orienteren.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35813126
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Goede smoes
Da vinnik nah ook!
pi_35813219
Ik bezoek regelmatig Anfield, zeer indrukwekkend. Vooral de fanatieke KOP. Was er maar wat graag bij geweest in Istanbul vorige zomer.
Mokum zit in ons hart.
pi_35813270
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Eens ff gekeken. Met Ryanair vanuit Eindhoven kom je al op een 6 tal vliegvelden waaronder Londen, Milaan, BArcelona en in FLorence. Allemaal mooie voetbalsteden/gebieden.
Moet dan wel uiteraard iets meer weten over het speelschema van volgend seizoen. Prijzen vallen me echt mee voor vliegreis.

Denk dat ik me eind Mei eens echt ga orienteren.
Als je vanaf Eindhoven en Rotterdam vliegt vallen de prijzen echt wel mee, heb laatst 60 euro betaald voor een retourtje van Rotterdam naar Londen. Het zijn de voetbalkaartjes (50 tot 120 pond is normaal als je het via de officiële manier koopt, en 300 tot 400 pond als je het bij de zwarte markt doet) en eventuele hotel kosten die het duur maken.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:33:01 #192
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35813499
Ludacriss betaal je 50-120 pond voor een kaartje in the 1st, second of third division in Engeland ??????????????????
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35813570
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ludacriss betaal je 50-120 pond voor een kaartje in the 1st, second of third division in Engeland ??????????????????
Ik mag hopen voor de first division, anders ben je kneiterard genaaid
Mokum zit in ons hart.
pi_35813637
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ludacriss betaal je 50-120 pond voor een kaartje in the 1st, second of third division in Engeland ??????????????????
Nee gewoon Premier league thuiswedstrijden van Tottenham ( al betaal je bij de Spurs max 70 pond voor A catagory wedstrijden, bij andere clubs kan het duurder uitvallen). Uitwedstrijden verschillen, West Brom uit is een stuk goedkoper dan bijv Arsenal uit ( al moet je natuurlijk wel de reiskosten nog mee rekenen).
pi_35813827
Ik zit nu te kijken bij Swansea city (league one) en Crystal Palace (championship) en de prijzen vallen me wel mee:

http://www.swanseacity.pr(...)ces/0,,10354,00.html

http://www.cpfc.premiumtv.co.uk/page/Prices/0,,10323,00.html
pi_35813912
Kun je geen vrijkaartje regelen bij John?
pi_35814945
Voor Wigan in de Premier League betaal je 17 pond. PL hoeft dus niet duur te zijn. Mijn duurste kaartje in Engeland is tot nu toe 30 pond geweest. Bij Arsenal was dat.
pi_35816143
Waar zit je dan Ludacriss, bij Jol op schoot? Ik was voor de wedstrijd tegen Portsmouth 26 pond kwijt voor een kaartje.

Duurste kaartje wat ik betaald heb voor een wedstrijd in Engeland, was 42 pond en dat was op Old Trafford. Zat ik naast het uitvak op de lange zijde
volgende wedstrijden:
pi_35816167
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef DutchSoldier het volgende:
Ik bezoek regelmatig Anfield, zeer indrukwekkend. Vooral de fanatieke KOP.
Vond het maar tegenvallen, al blijft het wel een mooie club
volgende wedstrijden:
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:21:32 #200
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35816375
2 april Fiorentina - Roma voor mij

[ Bericht 4% gewijzigd door Afunados op 07-03-2006 18:31:57 ]
pi_35816434
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef spurs het volgende:

[..]

Vond het maar tegenvallen, al blijft het wel een mooie club
Welke wedstrijd(en) ben je geweest dan?
Mokum zit in ons hart.
pi_35816442
In je sig staat 2 april... wel op tijd komen he!
pi_35816520
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:24 schreef MaxPower het volgende:
In je sig staat 2 april... wel op tijd komen he!
1 april is een grapje, duh
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:31:45 #204
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35816615
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:24 schreef MaxPower het volgende:
In je sig staat 2 april... wel op tijd komen he!
Hehe, 2 april dus
pi_35817409
Komende zondag ga ik naar Arsenal - Liverpool. Is weer eens wat anders dan de eredivisie.
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:51:19 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35832551
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Als je vanaf Eindhoven en Rotterdam vliegt vallen de prijzen echt wel mee, heb laatst 60 euro betaald voor een retourtje van Rotterdam naar Londen. Het zijn de voetbalkaartjes (50 tot 120 pond is normaal als je het via de officiële manier koopt, en 300 tot 400 pond als je het bij de zwarte markt doet) en eventuele hotel kosten die het duur maken.
uh....120 pond? Vertel...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:52:17 #207
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35832561
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:57 schreef Shibber het volgende:
Komende zondag ga ik naar Arsenal - Liverpool. Is weer eens wat anders dan de eredivisie.
Dan zal ik je een hand komen schudden maar straks eerst nog naar Real thuis
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35834485
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 07:27 schreef bassieVL het volgende:

[..]

ik parkeer nooit bij het stadion. ik zet mijn auto bij het station neer in Moenchengladbach. Kan ook in Rheydt. Vanaf het station rijden er een stuk of 50/60 bussen rechtstreeks naar het stadion. ik ben meestal een uur na de wedstrijd weer thuis in Venlo. Kan ik nog een stukkie Sportschau kijken.
En is daar aan het station (Rheydt) veel parking? Ik heb al gelezen dat het openbaar gratis is op vertoon van je ticket. De wedstrijd is om 17u15 gedaan en ik zou toch graag voor 20u00 in Mechelen raken (ongeveer 2uur rijden).

In Bochum en in Keulen heb ik ooit meer dan 1uur moeten aanschuiven

Dortmund ging dan weer vrij vlot.
pi_35834794
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 05:34 schreef Sandstorm_81 het volgende:

[..]

En is daar aan het station (Rheydt) veel parking? Ik heb al gelezen dat het openbaar gratis is op vertoon van je ticket. De wedstrijd is om 17u15 gedaan en ik zou toch graag voor 20u00 in Mechelen raken (ongeveer 2uur rijden).

In Bochum en in Keulen heb ik ooit meer dan 1uur moeten aanschuiven

Dortmund ging dan weer vrij vlot.
Als je de parkeerplaats van het stadion neemt, reken maar dat je ook aan mag schuiven. Wachttijden van meer dan een uur om van de parkeerplaats af te komen zijn geen uitzondering.

In Rheydt weet ik niet hoeveel parkeergelegenheid er is. In Moenchengladbach zelf is er in de buurt van het station genoeg parkeergelegenheid. En niemand controleert op voorhand of je een kaartje hebt in de bus. daar is het weer te druk voor.
Stop rockin' the boat.
pi_35835006
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:23 schreef DutchSoldier het volgende:

[..]

Welke wedstrijd(en) ben je geweest dan?
Liverpool - Middlesborough afgelopen december
volgende wedstrijden:
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:01:20 #211
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35838159
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef spurs het volgende:

[..]

Vond het maar tegenvallen, al blijft het wel een mooie club
Toch gek,ik hoor dat dus werkelijk van elke niet-Liverpool supporter die Anfield heeft aangedaan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35839959
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 05:34 schreef Sandstorm_81 het volgende:

[..]

En is daar aan het station (Rheydt) veel parking? Ik heb al gelezen dat het openbaar gratis is op vertoon van je ticket. De wedstrijd is om 17u15 gedaan en ik zou toch graag voor 20u00 in Mechelen raken (ongeveer 2uur rijden).

In Bochum en in Keulen heb ik ooit meer dan 1uur moeten aanschuiven

Dortmund ging dan weer vrij vlot.
In Napoli er wel eens 3 en een half uur over gedaan om de Tangenziale te bereiken (500 meter van het stadion vandaan). Maar de verkeerschaos in Napoli is dan ook berucht, ken geen stad in heel West Europe die daarmee te vergelijken valt qua verkeerschaos.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_35849454
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 05:34 schreef Sandstorm_81 het volgende:

[..]

En is daar aan het station (Rheydt) veel parking? Ik heb al gelezen dat het openbaar gratis is op vertoon van je ticket. De wedstrijd is om 17u15 gedaan en ik zou toch graag voor 20u00 in Mechelen raken (ongeveer 2uur rijden).

In Bochum en in Keulen heb ik ooit meer dan 1uur moeten aanschuiven

Dortmund ging dan weer vrij vlot.
Tja er is ook niet veel parkeerplaats rond het stadion van Bochum en het feit dat het nog eens druk kan zijn bij de ring om Bochum en Dortmund. Heb geluk dat me tante aan de overkant van het Bochum stadion woont bij de portieken

[ Bericht 5% gewijzigd door Ludacriss op 08-03-2006 19:09:03 ]
pi_35849671
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

uh....120 pond? Vertel...
Had een paar maanden nog gezien dat Tottenham een aantal kaarten in de verkoop deed voor een vip hok voor 120 pond. Was binnen 10 min uitverkocht

Het is trouwens wel zo dat je heel weinig zulke prijzen te voorschijn zie komen ( voor 40 pond heb je al een goeie plek). Heb dan natuurlijk ook geluk dat ik niks hoef te betalen voor thuis wedstrijden.
pi_35855734
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 07:31 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Als je de parkeerplaats van het stadion neemt, reken maar dat je ook aan mag schuiven. Wachttijden van meer dan een uur om van de parkeerplaats af te komen zijn geen uitzondering.

In Rheydt weet ik niet hoeveel parkeergelegenheid er is. In Moenchengladbach zelf is er in de buurt van het station genoeg parkeergelegenheid. En niemand controleert op voorhand of je een kaartje hebt in de bus. daar is het weer te druk voor.
Als je slim bent zet je bij BMG je auto toch niet op de parkeerplaats maar parkeer je hem ergens langs de weg

Beter 10 min langer lopen dan een uur stil staan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35864375
We gaan op tijd verkennen en het terrein verkennen. Ooit ook eens gedaan in Keulen (niet de keer dat we stonden aan te schuiven) en we waren op 15minuten weg.
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:56:39 #217
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35867319
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Had een paar maanden nog gezien dat Tottenham een aantal kaarten in de verkoop deed voor een vip hok voor 120 pond. Was binnen 10 min uitverkocht

Het is trouwens wel zo dat je heel weinig zulke prijzen te voorschijn zie komen ( voor 40 pond heb je al een goeie plek). Heb dan natuurlijk ook geluk dat ik niks hoef te betalen voor thuis wedstrijden.
OK,De duurste plekken bij Arsenal zijn volgens mij 72,50

Belachelijk natuurlijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35868171
Als je t er voor kan krijgen...beter dta zij er knaken aan verdeine dan die touts
pi_35868237
Bij PSV 150 euro volgens mij.

Nog belachelijker dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35868686
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je slim bent zet je bij BMG je auto toch niet op de parkeerplaats maar parkeer je hem ergens langs de weg

Beter 10 min langer lopen dan een uur stil staan
Dan nog sta je waarschijnlijk nog in de file op de snelweg als je de weg niet kent. Als je binnendoor de stad de weg weet, zou het wel te doen zijn. De optie via het station is voor mij nog altijd het snelste. Binnen 20 minuten sta ik weer bij mijn auto en kan ik zo de snelweg op rijden.
Stop rockin' the boat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 maart 2006 @ 11:48:35 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35872937
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 04:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij PSV 150 euro volgens mij.

Nog belachelijker dus
duurste kaartje voor een gewone wedstrijd is 46 euro
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:49:57 #222
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35872981
Ik werd overigens getipt dat er in het voetbalblad NUMMER 14 deze maand een heel artikel over geloof ik Brentford in stond, klopt dit ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35874289
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik werd overigens getipt dat er in het voetbalblad NUMMER 14 deze maand een heel artikel over geloof ik Brentford in stond, klopt dit ?
Dat is alweer een paar uitgaves geleden, deze maand is Barnet aan de beurt!

Maar anders loop je zelf even naar een kiosk en blader je 'em even door misschien vind je het wel een leuk artikel.

Vanaf het begin komt er al elke maand een club uit de voetbalmetropool Londen aan bod
volgende wedstrijden:
  donderdag 9 maart 2006 @ 12:30:15 #224
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35874328
Barnet, die bedoelde ik !
Ik wist niet eens dat Nummer 14 dit elke uitgave deed. Ben wel geabonneerd op VI, maar Nummer 14 nog nooit gelezen.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35910224
Zojuist vliegtickets naar Berlijn geboekt ga met nog een Telstar-supporter en een Energie Cottbus supporter een aantal wedstrijden in de eerste week van mei bezoeken. het is de bedoeling dat we in deze week 4 wedstrijden zullen meepakken, maar het kunnen er ook zomaar 5 worden.
volgende wedstrijden:
  vrijdag 10 maart 2006 @ 14:56:05 #226
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_35911824
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Toch gek,ik hoor dat dus werkelijk van elke niet-Liverpool supporter die Anfield heeft aangedaan.
Zeker gek want als je geen kippenvel krijgt bij het aanhoren van YNWA door 40.000 man klopt er iets niet...De non-LFC mensen die met mij meezijn geweest vonden het 1 voor 1 een ervaring om nooit te vergeten
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:23:51 #227
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35912633
Nou,mensen die nog tips hebben die op welke manier dan ook op een betaalbare manier in Turijn te komen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35912776
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:23 schreef DutchGooner het volgende:
Nou,mensen die nog tips hebben die op welke manier dan ook op een betaalbare manier in Turijn te komen?
Met de auto, maar das alleen behoorlijk prijzig.
pi_35912808
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:23 schreef DutchGooner het volgende:
Nou,mensen die nog tips hebben die op welke manier dan ook op een betaalbare manier in Turijn te komen?
Gooner check deze site even! http://www.whichbudget.com
Klik naar welk land je wilt vliegen en vervolgens de stad. Zag dat je met meridiana voor 125 euro pp vanaf Amsterdam naar Turijn kan vliegen.

Vanaf Dortmund naar Milaan schijn je ook wel goedkoop te kunnen vliegen, maar dan moet je nog ff treinen

succes
volgende wedstrijden:
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:29:57 #230
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35912817
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef Luni het volgende:

[..]

Met de auto, maar das alleen behoorlijk prijzig.
Dat is ook geen optie.

Kreeg al het advies om naar Bergamo of Nice te vliegen en vanaf daar verder met de trein te gaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35912875
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:56 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Zeker gek want als je geen kippenvel krijgt bij het aanhoren van YNWA door 40.000 man klopt er iets niet...De non-LFC mensen die met mij meezijn geweest vonden het 1 voor 1 een ervaring om nooit te vergeten
Of jij kijkt door een roze zonnebril, of ze doen jou een plezier, of ze hebben weinig tot geen andere wedstrijden in Engelse stadions bezocht.

Maar ik vond het tegenvallen, de sfeer in andere stadions beviel me beter dan op Anfield Road
volgende wedstrijden:
pi_35912893
Meridiana is ook maar 130e

was al gemeld. maar ook voor die dagen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:35:11 #233
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35912995
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:29 schreef spurs het volgende:

[..]

Gooner check deze site even! http://www.whichbudget.com
Klik naar welk land je wilt vliegen en vervolgens de stad. Zag dat je met meridiana voor 125 euro pp vanaf Amsterdam naar Turijn kan vliegen.

Vanaf Dortmund naar Milaan schijn je ook wel goedkoop te kunnen vliegen, maar dan moet je nog ff treinen

succes
Ik zag het,handig linkje.

Voor 130 euro kan je idd vliegen maar dan zitten er weer 2 overnachtingen bij en zoveel centjes hebben we op het moment niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35917223
Hostel heb je toch wel voor 15 euro per nacht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35917276
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

duurste kaartje voor een gewone wedstrijd is 46 euro
En voor PSV - Milan van vorig jaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:49:43 #236
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_35918646
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:31 schreef spurs het volgende:

[..]

Of jij kijkt door een roze zonnebril, of ze doen jou een plezier, of ze hebben weinig tot geen andere wedstrijden in Engelse stadions bezocht.

Maar ik vond het tegenvallen, de sfeer in andere stadions beviel me beter dan op Anfield Road
roze bril zeker aangezien LFC mijn clubbie is....1 ervan heeft bijna alle PL stadions meegemaakt en de andere idd vrij weinig...Dus ik kan van beide appeltjes eten
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_35979319
Wie van de Fokkers is dit seizoen naar een wedstrijd in de Belgische Eerste klasse geweest? Is het makkelijk om kaartjes te krijgen op de dag van de wedstrijd bij de meeste wedstrijden?

Verder hoop ik/(maar denk het niet) dat iemand weet welke teams uit de segunda division in Argentinie in de hoofdstad spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35979686
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder hoop ik/(maar denk het niet) dat iemand weet welke teams uit de segunda division in Argentinie in de hoofdstad spelen
Almagro
Chacarita Juniors
Huracan
Defensa y Justicia
Ferro Carril Oeste
Tigre
Nueva Chicago
Aldosivi
El Porvenir

http://www.rsssf.com/tablesa/arg2-06.html
  maandag 13 maart 2006 @ 00:45:25 #239
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_35979905
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:


Verder hoop ik/(maar denk het niet) dat iemand weet welke teams uit de segunda division in Argentinie in de hoofdstad spelen
Als je op deze site de namen van de clubs die MaxPower aangeeft aanklikt, krijg je o.a. het adres van het stadion.

http://www.universofutbol.com.ar/naciob.htm

Aldosivi komt overigens uit Mar del Plate en niet uit Buenos Aires.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 13 maart 2006 @ 00:53:39 #240
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35980061
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie van de Fokkers is dit seizoen naar een wedstrijd in de Belgische Eerste klasse geweest? Is het makkelijk om kaartjes te krijgen op de dag van de wedstrijd bij de meeste wedstrijden?
Op de toppers na kan je bij elke wedstrijd gewoon kaarten op de wedstrijddag zelf kopen. Geen enkele club heeft wekelijks een uitverkocht huis.
pi_35980111
Huracan Tres Arroyos ligt ook niet echt in de buurt bijvoorbeeld

En met de hoofdstad bedoelde ik eigenlijk Federal capital en niet de provincie Buenos Aires. Verder kan ik wel wat met die links
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35980121
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:53 schreef Afunados het volgende:

[..]

Op de toppers na kan je bij elke wedstrijd gewoon kaarten op de wedstrijddag zelf kopen. Geen enkele club heeft wekelijks een uitverkocht huis.
Genk ook niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 13 maart 2006 @ 00:59:45 #243
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35980177
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Genk ook niet?
Ah, die weet ik inderdaad niet, nooit geweest. Zou indd wel goed kunnen.
  maandag 13 maart 2006 @ 01:01:48 #244
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_35980219
Notts county of Nottingham forrest.

Voor de rest toen ik zelf nog voetbalde wel bij wat duitse en belgische wedsrijden aanwezig geweest.
wil nog altijd wel n's de old firm bij wonen en man utd wedstrijden.
Maar dat is nog toekomst muziek
pi_35980317
Zover als ik nu kan zien in elk geval Charcarita, FerroCarrilOeste, Nueva Chicago en Huracan en eventueel Tigre

Die lijken me allemaal wel te doen voor me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35980509
Ik zit er op dit moment aan te denken om morgen naar Huracan - Godoy Cruz te gaan. In de clausura staan ze in de middenmoot maar ze zijn de beste 2 ploegen van de laatste jaren in de eerste divisie.

Ik heb geen idee hoeveel man Huracan trekt maar het stadion ziet er mooi uit

http://www.worldstadiums.(...)nos_aires_duco.shtml
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 13 maart 2006 @ 01:40:02 #247
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35980646
Belgie ging ik vroeger wel eens naar Anderlecht. AA Gent ook geweest. Belgie is qua voetbal absoluut een aanrader.

Moet nog een keer naar Birmingham City - Aston Villa, PSG - Ol Marseille en Lazio - Roma
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_35982123
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit er op dit moment aan te denken om morgen naar Huracan - Godoy Cruz te gaan. In de clausura staan ze in de middenmoot maar ze zijn de beste 2 ploegen van de laatste jaren in de eerste divisie.

Ik heb geen idee hoeveel man Huracan trekt maar het stadion ziet er mooi uit

http://www.worldstadiums.(...)nos_aires_duco.shtml
Leuk stadion.

Ik wil nog een keer naar deze:

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35999846
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Leuk stadion.

Ik wil nog een keer naar deze:

[afbeelding]
Wie speelt daar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36003185
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit er op dit moment aan te denken om morgen naar Huracan - Godoy Cruz te gaan. In de clausura staan ze in de middenmoot maar ze zijn de beste 2 ploegen van de laatste jaren in de eerste divisie.

Ik heb geen idee hoeveel man Huracan trekt maar het stadion ziet er mooi uit

http://www.worldstadiums.(...)nos_aires_duco.shtml
Ga je wel op de staantribune?

Heeft iemand een linkje met alle wedstrijden (cups, leagues etc) in de omgeving London voor de maanden april/mei? Skysports en BBC denken niet zover vooruit...
pi_36003208
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie speelt daar?
Piura.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36003402
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ga je wel op de staantribune?

Heeft iemand een linkje met alle wedstrijden (cups, leagues etc) in de omgeving London voor de maanden april/mei? Skysports en BBC denken niet zover vooruit...
Ze staan al wel op de BBC. Kijk bij de verschillende leagues en dan fixtures.
pi_36003542
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:02 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Ze staan al wel op de BBC. Kijk bij de verschillende leagues en dan fixtures.
Ja, maar das een beetje omslachtig. En daar staan de semis van de FA cup bv niet op
pi_36004880
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:05 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ja, maar das een beetje omslachtig. En daar staan de semis van de FA cup bv niet op
Die halve finale's zijn ook nog niet bekend en worden in Cardiff gespeeld.

Hier staan ook de verschillende fixtures op. Klik de maand aan die je wilt en zoeken maar. Staat wel veel non-league bij.
pi_36010761
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ga je wel op de staantribune?
Ik ben een keer overvallen op de staantribune van zo´n dergelijk stadion in Lima.

Maar CMT gebeurt dat niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36010826
Weet iemand het adres van het stadion van Ben Hur, ploeg van de 2e divisie in Argentinie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36010865
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ben een keer overvallen op de staantribune van zo´n dergelijk stadion in Lima.

Maar CMT gebeurt dat niet
Vriend van mij ook bij Boca. Spaanse amigo van m moest zelfs in zn boxershort naar buiten
  dinsdag 14 maart 2006 @ 00:34:18 #258
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_36010952
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Vriend van mij ook bij Boca. Spaanse amigo van m moest zelfs in zn boxershort naar buiten
Hehe zelfde met een kameraad van me in brazilie, bij wedstrijd fluminense (spelling) etgen flamengo, de hele wedstrijd niks aan de hand, spiritus-cola drinken op de tribune en op 't einde stripten ze 'm even.
"gellukig"zag de politie 't, nou en die "beroofde"hem toen van z'n reals
pi_36010983
Fla - Flu is wel leuk.

Daar wil ik wel naartoe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 14 maart 2006 @ 00:36:38 #260
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_36010992
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fla - Flu is wel leuk.

Daar wil ik wel naartoe
De video was geweldig, allemaal springen en met de sjalen zwaaien, geweldig
pi_36011015
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:34 schreef Grimm het volgende:

[..]

Hehe zelfde met een kameraad van me in brazilie, bij wedstrijd fluminense (spelling) etgen flamengo, de hele wedstrijd niks aan de hand, spiritus-cola drinken op de tribune en op 't einde stripten ze 'm even.
"gellukig"zag de politie 't, nou en die "beroofde"hem toen van z'n reals
Wat voor debiel ben je ook als je niet ff voor een paar euro meer ergens op de lange zijde oid gaat zitten
  dinsdag 14 maart 2006 @ 00:38:47 #262
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_36011040
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:37 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wat voor debiel ben je ook als je niet ff voor een paar euro meer ergens op de lange zijde oid gaat zitten
Je kan daar rondlopen in dat stadion, en dit gebeurde buiten het stadion, ze kwamen eruit en kwamen in de drukte zeg maar en de bewakers van het hotel konden het niet zo snel voor zijn anders waren ze wel neergeknald, maar de politie zag 't wel
pi_36011220
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef Grimm het volgende:

[..]

Je kan daar rondlopen in dat stadion, en dit gebeurde buiten het stadion, ze kwamen eruit en kwamen in de drukte zeg maar en de bewakers van het hotel konden het niet zo snel voor zijn anders waren ze wel neergeknald, maar de politie zag 't wel
Ja ok, maar deze gast wou wel eens tussen het tuig (Barras Bravas?) zitten en ze schijnen daar nogal een hekel aan Spanjaarden te hebben. Dan vraag je er om
pi_36012713
La Doce

En net of je een Spanjaard eruit kan halen bij een berg Argentijnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36017596
Ohja. Wat is BB dan?

Aan zn accent?
pi_36022514
Barras Bravas is meer een algemene term dacht ik. La Doce ken ik niet, maar zal de naam van de groep van Boca zijn?
pi_36029813
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ben een keer overvallen op de staantribune van zo´n dergelijk stadion in Lima.

Maar CMT gebeurt dat niet
Nee, nooit last gehad eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36030627
Over ruim 3 weken naar Siena - Lazio
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:24:26 #269
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36031759
tsja... daar (bepaalde zuid amerikaanse landen) tussen bepaalde groepen op de tribune zitten is vragen om problemen... het hooligan wereldje daar is wel van een iets andere orde dan hier en de veiligheidsmaatregelen zijn ook iets minder geavanceerd.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36032202
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:50 schreef DIGGER het volgende:
Over ruim 3 weken naar Siena - Lazio
Leuke stad, Siena. Ga je ook een paar dagen cultuur snuiven of alleen voor het voetbal?
pi_36032225
Het gaat er vooral om dat men je kan beroven of rollen... supportersrellen zou ik me niet zo druk over maken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:40:29 #272
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36032300
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat er vooral om dat men je kan beroven of rollen... supportersrellen zou ik me niet zo druk over maken.
mwah... afhankelijk van waar je heen gaat
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36032490
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Leuke stad, Siena. Ga je ook een paar dagen cultuur snuiven of alleen voor het voetbal?
Ik vier m'n 3 jaar getrouwd zijn met voetbal (zal kijken of meerdere wedstrijden bezoeken mogelijk is ), eten, shoppen en cultuur
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_36033698
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

mwah... afhankelijk van waar je heen gaat
Je moet in ZA sowieso altijd wel opletten dat men je niet gaat rollen. Al helemaal op zo'n staantribune. Maar Diego kan je daar meer over vertellen.

Ik heb nooit last gehad daar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36033990
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik vier m'n 3 jaar getrouwd zijn met voetbal (zal kijken of meerdere wedstrijden bezoeken mogelijk is ), eten, shoppen en cultuur
Toscane is geen verkeerde plek om het te vieren. Leuke omgeving.
pi_36045499
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat er vooral om dat men je kan beroven of rollen... supportersrellen zou ik me niet zo druk over maken.
Nee, je zal vast de eerste zijn die door een kogel of een messesteek omkomt.

Verder kan ik helaas niet naar Boca - River, want daar had ik me best op verheugd.

Maar weer een jaar wachten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36047343
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 07:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, je zal vast de eerste zijn die door een kogel of een messesteek omkomt.

Verder kan ik helaas niet naar Boca - River, want daar had ik me best op verheugd.

Maar weer een jaar wachten
Uitverkocht?
pi_36066163
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 07:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, je zal vast de eerste zijn die door een kogel of een messesteek omkomt.

Verder kan ik helaas niet naar Boca - River, want daar had ik me best op verheugd.

Maar weer een jaar wachten
Het komt voor, maar het is ook weer geen schering en inslag.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36067952
Bezocht (alweer een half jaartje geleden) de wedstrijd Valencia - Racing Santander, uitslag 1-1.
Als ik in Spanje ben, en daar kom ik zon 3 a 4 keer per jaar, dan probeer ik een wedstrijd van Valencia mee te pikken. Een groot en open stadion, en in de meeste gevallen zit het vol. De sfeer is echt subliem te noemen.
pi_36076269
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:58 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Uitverkocht?
Nee mijn moeder moet zo nodig een feest geven op de 25e
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36076289
Boca - River of een feest van je moeder... hmm lastige keuze...
pi_36076313
Feest van mijn moeder dus

Verder zijn doden en gewonden wel schering en inslag bij Boca - River, maar dat is ook niet zo gek als je een beetje rondkijkt bij het stadion van Boca
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36173014
In april en mei een paar keer naar Duitsland om een aantal wedstrijden te bezoeken, zitten een paar leuke wedstrijden tussen oa Energie Cottbus - Dynamo Dresden, Herta BSC - Hamburger SV en als het goed is ook naar Schalke 04 - Levski Sofia
volgende wedstrijden:
pi_36174815
Wish - list voor in Europa

1: RW Essen
2: LTU Arena
3: Club Brugge
4: Anderlecht
5: Lille
6: Munster

Geen idee of ik dat dit seizoen nog voor elkaar krijg maar 1 of 2 moet zeker lukken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36176569
Lille en Sedan zijn in Noord-Frankrijk zeker de moeite waard. LTU Arena lijkt me ook leuk, maar ik vraag me af hoe vaak Fortuna Düsseldorf daar acteert. Voor de doorsnee Oberliga-wedstrijd heb je geen stadion met een capaciteit van 52.000 toeschouwers nodig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36191283
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lille en Sedan zijn in Noord-Frankrijk zeker de moeite waard. LTU Arena lijkt me ook leuk, maar ik vraag me af hoe vaak Fortuna Düsseldorf daar acteert. Voor de doorsnee Oberliga-wedstrijd heb je geen stadion met een capaciteit van 52.000 toeschouwers nodig.
In principe altijd, alleen als er een evenement is in de LTU Arena wijken ze uit naar het Paul Janes Stadion.

Ik ben zelf vorig seizoen naar een wedstrijd in de LTU-Arena geweest, maa rik vond het maar een saaie bedoening. Zit je met 15.000 man in zo'n kolossale bak...

Rot Weiss Essen is wel een absolute aanrader!
volgende wedstrijden:
  maandag 20 maart 2006 @ 08:52:02 #287
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_36191722
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wish - list voor in Europa

1: RW Essen
2: LTU Arena
3: Club Brugge
4: Anderlecht
5: Lille
6: Munster

Geen idee of ik dat dit seizoen nog voor elkaar krijg maar 1 of 2 moet zeker lukken
Club Brugge en Anderlecht kan je natuurlijk in 1 weekend doen.
Weekend van de 25ste (aankomend dus), doe ik ook..
effe de 'groeten' doen aan Bart Goor
  maandag 20 maart 2006 @ 08:54:34 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36191756
Komend weekend naar de Bosuil, RAFC - KV Mechelen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_36192928
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:52 schreef Keltie het volgende:

[..]


effe de 'groeten' doen aan Bart Goor
En heb je hem een lekkerwe groene verkocht? Wat heeft Anderlecht eigenlijk gedaan?
pi_36193655
4-0 gewonnen
pi_36193689
Ik wil nog een keer naar de derby van Rome, Barca-Real en naar Boca-River!

Maar het zal nog wel een paar jaartjes duren voor ik geld heb, voor de reis naar Argentinië. Die andere twee wedstrijden staan voor volgend seizoen op de planning
pi_36229689
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:42 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Die halve finale's zijn ook nog niet bekend en worden in Cardiff gespeeld.
Las net ergens dat ze in OT en Villa Park worden gespeeld?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:23:51 #293
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36229778
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:20 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Las net ergens dat ze in OT en Villa Park worden gespeeld?
Daar is volgens mij geen sprake van geweest.

De semi's stonden gewoon voor Cardiff gepland en de finale voor Wembley.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36229906
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Daar is volgens mij geen sprake van geweest.

De semi's stonden gewoon voor Cardiff gepland en de finale voor Wembley.
Gast had de FA gemaild en die antwoordden dat ze nog geen beslissing hadden genomen en afhankelijk was van de clubs.

oud bericht maar toch:
http://www.fsf.org.uk/news/news0002.html
pi_36240189
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:52 schreef Keltie het volgende:

[..]

Club Brugge en Anderlecht kan je natuurlijk in 1 weekend doen.
Weekend van de 25ste (aankomend dus), doe ik ook..
effe de 'groeten' doen aan Bart Goor
Ik kan het weekend van de 25e zowiezo niet. Ik heb wel de beschikking over een appartementje in Knokke, dus Club moet zowiezo wel een keer te regelen zijn. En gelukkig zal het als het goed is het weer wel beter moeten worden, wat altijd leuk is voor groundhoppen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36292894
RW Essen is inderdaad de moeite! Toen wij in de LTU Arena waren was er 6500man. Wel een vrij leeg gevoel

Binnenkort misschien naar Uerdingen (Krefeld)



pi_36292942
Hoe vaak speelt Fortuna Dusseldorf in hun niewe stadion? En is het oude een beetje de moeite waard?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:23:52 #298
43497 Afunados
Get Therapy
pi_36293017
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:49 schreef gnmer het volgende:
Bezocht (alweer een half jaartje geleden) de wedstrijd Valencia - Racing Santander, uitslag 1-1.
Als ik in Spanje ben, en daar kom ik zon 3 a 4 keer per jaar, dan probeer ik een wedstrijd van Valencia mee te pikken. Een groot en open stadion, en in de meeste gevallen zit het vol. De sfeer is echt subliem te noemen.
Ben daar vorig jaar tijdens Valencia-Bilbao geweest, maar sfeer subliem? Misschien voor Spaanse termen(over algemeen erg weinig gezang/tifo etc.), maar er was maar een klein vakje wat sfeer probeerde te maken.

Stadion is wel gaaf. Zat helemaal bovenaan, superstijl zeg. Ook barretje voor het stadion met al die televisies, supporters en goedkoop bier is de moeite. Uur of twee voor de wedstrijd zaten we daar al, erg gezellig
pi_36293219
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:19 schreef Sandstorm_81 het volgende:
RW Essen is inderdaad de moeite! Toen wij in de LTU Arena waren was er 6500man. Wel een vrij leeg gevoel

Binnenkort misschien naar Uerdingen (Krefeld)
Uerdingen zal je ook een vrij leeg gevoel geven....
volgende wedstrijden:
pi_36293564
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak speelt Fortuna Dusseldorf in hun niewe stadion? En is het oude een beetje de moeite waard?
als je een stukje naar boven scrollt en leest is de eerste vraag al gesteld door CherrymoonTraxx en is er ook al antwoord op gegeven.

Maar voor jou nog een keer in principe spelen ze altijd in de LTU Arena, tenzij er een evenement is, dan wijken ze uit naar het Paul-Janes Stadion

Paul-Janes Stadion is echt foeilijk lelijk, maar dat ik er was(Fortuna Düsseldorf - Carl Zeiss Jena afgelopen november) hing er wel een heerlijk sfeertje, alleen de uitslag was kut(3-1 voor Düsseldorf).

Aparte aan het stadion was wel dat er aan de overkant achter het doel een plattegrond van het voormalige Rheinstadion stond, weet niet wat de reden hiervoor is....
volgende wedstrijden:
pi_36296815
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:19 schreef Sandstorm_81 het volgende:

[afbeelding]
Dat is wel een erg geile staantribune. Dit stadion zal ik eens in mijn achterhoofd houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')