idd,wie wil er nu naar zo'n schijtclub?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef Dos37 het volgende:
ik wil nog wel een keer naar United maar dan moet ik aleen denk ik
Was geen verkeerde wedstrijd om te bezoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:24 schreef Jett het volgende:
ik was laatst nog in barcelona, voor barcelona - chelsea
dat was te verwachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,wie wil er nu naar zo'n schijtclub?
Waarom ga je niet mee. Als we maar in manchester zijn dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpoolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef 9christensen het volgende:
Wat DutchGooner zegt.
Ja is opzich een leuk plan. Maar heb d'r geen geld voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet mee. Als we maar in manchester zijn dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpool
We hebt er nog overquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja is opzich een leuk plan. Maar heb d'r geen geld voor![]()
Of je gaat naar de enige échte club van Manchester: CITY!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet mee. Als we maar in manchester zijn dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpool
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
Of je gaat naar de enige échte club van Manchester: CITY!!!
prima prima zoowquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
We hebt er nog over
zoveel kost dat niet
een paar KM? Je zult het maar moeten lopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpool
Ik kan mij herinneren dat je wel symphatie had voor beide clubs uit Manchester.quote:
half uur met de trein heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een paar KM? Je zult het maar moeten lopen![]()
kloptquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
half uur met de trein heb ik me laten vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |