Napoliquote:Op vrijdag 28 maart 2003 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn er nog meer mensen die weleens naar het buitenland gaan voor een wedstrijd van een bepaalde club?
quote:Op zondag 30 maart 2003 21:32 schreef Smeich het volgende:
Ik was in 2001 naar Lazio-Parma gegaan. Voor die die t wellicht weten of herinneren....die wedstrijd viel dus na 7 minuten letterlijk in de regen!![]()
Ach wat denk je,ik zal hem eens quoten op een uitspraak van anderhalf jaar terug?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Napoli
Misschien later dit jaar nog ergens en zeker weten volgend jaar Mei, 1 keer uit en 1 keer thuis.
idd,wie wil er nu naar zo'n schijtclub?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef Dos37 het volgende:
ik wil nog wel een keer naar United maar dan moet ik aleen denk ik
Was geen verkeerde wedstrijd om te bezoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:24 schreef Jett het volgende:
ik was laatst nog in barcelona, voor barcelona - chelsea
dat was te verwachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,wie wil er nu naar zo'n schijtclub?
Waarom ga je niet mee. Als we maar in manchester zijn dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpoolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef 9christensen het volgende:
Wat DutchGooner zegt.
Ja is opzich een leuk plan. Maar heb d'r geen geld voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet mee. Als we maar in manchester zijn dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpool
We hebt er nog overquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja is opzich een leuk plan. Maar heb d'r geen geld voor![]()
Of je gaat naar de enige échte club van Manchester: CITY!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet mee. Als we maar in manchester zijn dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpool
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
Of je gaat naar de enige échte club van Manchester: CITY!!!
prima prima zoowquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
We hebt er nog over
zoveel kost dat niet
een paar KM? Je zult het maar moeten lopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dan ga je maar een paar kilometer verder op zitten bij liverpool
Ik kan mij herinneren dat je wel symphatie had voor beide clubs uit Manchester.quote:
half uur met de trein heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een paar KM? Je zult het maar moeten lopen![]()
kloptquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
half uur met de trein heb ik me laten vertellen
Zeker ik heb niet zo'n scheithekel aan City niet zoals andere United fans maar op de tribune te gaan zitten terwijl ik in dezelfde stad ook naar united kan ga ik natuurlijk nooit doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat je wel symphatie had voor beide clubs uit Manchester.
Met de ontwikkelingen nu is de keuze toch helemaal niet moeilijk?
tuurlijk wel. mooi stadions bekijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker ik heb niet zo'n scheithekel aan City niet zoals andere United fans maar op de tribune te gaan zitten terwijl ik in dezelfde stad ook naar united kan ga ik natuurlijk nooit doen.
Welk vak/tribune?quote:
Doe het 2-wekelijksquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:56 schreef Luni het volgende:
Lukt het om in een dag op en neeer naar London te gaan?
Hoe had jij nou kaarten voor Sheffield geregeld? Contacten daaro of gewoon ticket office gebeld?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,er zijn zelfs mensen die Carlisle in een dag bezocht hebben
een jongen met wie ik mee ga heeft ze geregeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoe had jij nou kaarten voor Sheffield geregeld? Contacten daaro of gewoon ticket office gebeld?
Een vvriend die goed kon slijmen tochquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoe had jij nou kaarten voor Sheffield geregeld? Contacten daaro of gewoon ticket office gebeld?
ligt eraan.quote:
Ok thanx. Heb gekeken om te vliegen, maar dat word terug erg krap.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ligt eraan.
Als ik alleen ga met de Eurostar vanaf Brussel naar London-Waterloo en als ik met meerdere ben met de auto
Dan is een dagtrip alleen te doen met een early Kick-Offquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Ok thanx. Heb gekeken om te vliegen, maar dat word terug erg krap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |