Piura.quote:
Ze staan al wel op de BBC. Kijk bij de verschillende leagues en dan fixtures.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ga je wel op de staantribune?
Heeft iemand een linkje met alle wedstrijden (cups, leagues etc) in de omgeving London voor de maanden april/mei? Skysports en BBC denken niet zover vooruit...
Ja, maar das een beetje omslachtig. En daar staan de semis van de FA cup bv niet opquote:Op maandag 13 maart 2006 21:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ze staan al wel op de BBC. Kijk bij de verschillende leagues en dan fixtures.
Die halve finale's zijn ook nog niet bekend en worden in Cardiff gespeeld.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, maar das een beetje omslachtig. En daar staan de semis van de FA cup bv niet op
Ik ben een keer overvallen op de staantribune van zo´n dergelijk stadion in Lima.quote:
Vriend van mij ook bij Boca. Spaanse amigo van m moest zelfs in zn boxershort naar buitenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ben een keer overvallen op de staantribune van zo´n dergelijk stadion in Lima.
Maar CMT gebeurt dat niet
Hehe zelfde met een kameraad van me in brazilie, bij wedstrijd fluminense (spelling) etgen flamengo, de hele wedstrijd niks aan de hand, spiritus-cola drinken op de tribune en op 't einde stripten ze 'm even.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vriend van mij ook bij Boca. Spaanse amigo van m moest zelfs in zn boxershort naar buiten![]()
De video was geweldig, allemaal springen en met de sjalen zwaaien, geweldigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fla - Flu is wel leuk.
Daar wil ik wel naartoe![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor debiel ben je ook als je niet ff voor een paar euro meer ergens op de lange zijde oid gaat zittenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hehe zelfde met een kameraad van me in brazilie, bij wedstrijd fluminense (spelling) etgen flamengo, de hele wedstrijd niks aan de hand, spiritus-cola drinken op de tribune en op 't einde stripten ze 'm even.
"gellukig"zag de politie 't, nou en die "beroofde"hem toen van z'n reals
Je kan daar rondlopen in dat stadion, en dit gebeurde buiten het stadion, ze kwamen eruit en kwamen in de drukte zeg maar en de bewakers van het hotel konden het niet zo snel voor zijn anders waren ze wel neergeknald, maar de politie zag 't welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat voor debiel ben je ook als je niet ff voor een paar euro meer ergens op de lange zijde oid gaat zitten![]()
Ja ok, maar deze gast wou wel eens tussen het tuig (Barras Bravas?) zitten en ze schijnen daar nogal een hekel aan Spanjaarden te hebben. Dan vraag je er omquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Je kan daar rondlopen in dat stadion, en dit gebeurde buiten het stadion, ze kwamen eruit en kwamen in de drukte zeg maar en de bewakers van het hotel konden het niet zo snel voor zijn anders waren ze wel neergeknald, maar de politie zag 't wel
Nee, nooit last gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ben een keer overvallen op de staantribune van zo´n dergelijk stadion in Lima.
Maar CMT gebeurt dat niet
mwah... afhankelijk van waar je heen gaatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat er vooral om dat men je kan beroven of rollen... supportersrellen zou ik me niet zo druk over maken.
Ik vier m'n 3 jaar getrouwd zijn met voetbal (zal kijken of meerdere wedstrijden bezoeken mogelijk isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Leuke stad, Siena. Ga je ook een paar dagen cultuur snuiven of alleen voor het voetbal?
Je moet in ZA sowieso altijd wel opletten dat men je niet gaat rollen. Al helemaal op zo'n staantribune. Maar Diego kan je daar meer over vertellen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
mwah... afhankelijk van waar je heen gaat![]()
Toscane is geen verkeerde plek om het te vieren. Leuke omgeving.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vier m'n 3 jaar getrouwd zijn met voetbal (zal kijken of meerdere wedstrijden bezoeken mogelijk is), eten, shoppen en cultuur
Nee, je zal vast de eerste zijn die door een kogel of een messesteek omkomt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat er vooral om dat men je kan beroven of rollen... supportersrellen zou ik me niet zo druk over maken.
Uitverkocht?quote:Op woensdag 15 maart 2006 07:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, je zal vast de eerste zijn die door een kogel of een messesteek omkomt.
Verder kan ik helaas niet naar Boca - River, want daar had ik me best op verheugd.
Maar weer een jaar wachten
Het komt voor, maar het is ook weer geen schering en inslag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 07:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, je zal vast de eerste zijn die door een kogel of een messesteek omkomt.
Verder kan ik helaas niet naar Boca - River, want daar had ik me best op verheugd.
Maar weer een jaar wachten
Nee mijn moeder moet zo nodig een feest geven op de 25equote:
In principe altijd, alleen als er een evenement is in de LTU Arena wijken ze uit naar het Paul Janes Stadion.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lille en Sedan zijn in Noord-Frankrijk zeker de moeite waard. LTU Arena lijkt me ook leuk, maar ik vraag me af hoe vaak Fortuna Düsseldorf daar acteert. Voor de doorsnee Oberliga-wedstrijd heb je geen stadion met een capaciteit van 52.000 toeschouwers nodig.
Club Brugge en Anderlecht kan je natuurlijk in 1 weekend doen.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wish - list voor in Europa
1: RW Essen
2: LTU Arena
3: Club Brugge
4: Anderlecht
5: Lille
6: Munster
Geen idee of ik dat dit seizoen nog voor elkaar krijg maar 1 of 2 moet zeker lukken
Las net ergens dat ze in OT en Villa Park worden gespeeld?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die halve finale's zijn ook nog niet bekend en worden in Cardiff gespeeld.
Daar is volgens mij geen sprake van geweest.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Las net ergens dat ze in OT en Villa Park worden gespeeld?
Gast had de FA gemaild en die antwoordden dat ze nog geen beslissing hadden genomen en afhankelijk was van de clubs.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar is volgens mij geen sprake van geweest.
De semi's stonden gewoon voor Cardiff gepland en de finale voor Wembley.
Ik kan het weekend van de 25e zowiezo niet. Ik heb wel de beschikking over een appartementje in Knokke, dus Club moet zowiezo wel een keer te regelen zijn. En gelukkig zal het als het goed is het weer wel beter moeten worden, wat altijd leuk is voor groundhoppenquote:Op maandag 20 maart 2006 08:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Club Brugge en Anderlecht kan je natuurlijk in 1 weekend doen.
Weekend van de 25ste (aankomend dus), doe ik ook..
effe de 'groeten' doen aan Bart Goor![]()
Ben daar vorig jaar tijdens Valencia-Bilbao geweest, maar sfeer subliem? Misschien voor Spaanse termen(over algemeen erg weinig gezang/tifo etc.), maar er was maar een klein vakje wat sfeer probeerde te maken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:49 schreef gnmer het volgende:
Bezocht (alweer een half jaartje geleden) de wedstrijd Valencia - Racing Santander, uitslag 1-1.
Als ik in Spanje ben, en daar kom ik zon 3 a 4 keer per jaar, dan probeer ik een wedstrijd van Valencia mee te pikken. Een groot en open stadion, en in de meeste gevallen zit het vol. De sfeer is echt subliem te noemen.
Uerdingen zal je ook een vrij leeg gevoel geven....quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:19 schreef Sandstorm_81 het volgende:
RW Essen is inderdaad de moeite! Toen wij in de LTU Arena waren was er 6500man. Wel een vrij leeg gevoel![]()
Binnenkort misschien naar Uerdingen (Krefeld)
als je een stukje naar boven scrollt en leest is de eerste vraag al gesteld door CherrymoonTraxx en is er ook al antwoord op gegeven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak speelt Fortuna Dusseldorf in hun niewe stadion? En is het oude een beetje de moeite waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |