abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36003208
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie speelt daar?
Piura.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36003402
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ga je wel op de staantribune?

Heeft iemand een linkje met alle wedstrijden (cups, leagues etc) in de omgeving London voor de maanden april/mei? Skysports en BBC denken niet zover vooruit...
Ze staan al wel op de BBC. Kijk bij de verschillende leagues en dan fixtures.
pi_36003542
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:02 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Ze staan al wel op de BBC. Kijk bij de verschillende leagues en dan fixtures.
Ja, maar das een beetje omslachtig. En daar staan de semis van de FA cup bv niet op
pi_36004880
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:05 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ja, maar das een beetje omslachtig. En daar staan de semis van de FA cup bv niet op
Die halve finale's zijn ook nog niet bekend en worden in Cardiff gespeeld.

Hier staan ook de verschillende fixtures op. Klik de maand aan die je wilt en zoeken maar. Staat wel veel non-league bij.
pi_36010761
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ga je wel op de staantribune?
Ik ben een keer overvallen op de staantribune van zo´n dergelijk stadion in Lima.

Maar CMT gebeurt dat niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36010826
Weet iemand het adres van het stadion van Ben Hur, ploeg van de 2e divisie in Argentinie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36010865
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ben een keer overvallen op de staantribune van zo´n dergelijk stadion in Lima.

Vriend van mij ook bij Boca. Spaanse amigo van m moest zelfs in zn boxershort naar buiten
  dinsdag 14 maart 2006 @ 00:34:18 #258
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_36010952
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Vriend van mij ook bij Boca. Spaanse amigo van m moest zelfs in zn boxershort naar buiten
Hehe zelfde met een kameraad van me in brazilie, bij wedstrijd fluminense (spelling) etgen flamengo, de hele wedstrijd niks aan de hand, spiritus-cola drinken op de tribune en op 't einde stripten ze 'm even.
"gellukig"zag de politie 't, nou en die "beroofde"hem toen van z'n reals
pi_36010983
Fla - Flu is wel leuk.

Daar wil ik wel naartoe
  dinsdag 14 maart 2006 @ 00:36:38 #260
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_36010992
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fla - Flu is wel leuk.

Daar wil ik wel naartoe
De video was geweldig, allemaal springen en met de sjalen zwaaien, geweldig
pi_36011015
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:34 schreef Grimm het volgende:

[..]

Hehe zelfde met een kameraad van me in brazilie, bij wedstrijd fluminense (spelling) etgen flamengo, de hele wedstrijd niks aan de hand, spiritus-cola drinken op de tribune en op 't einde stripten ze 'm even.
"gellukig"zag de politie 't, nou en die "beroofde"hem toen van z'n reals
Wat voor debiel ben je ook als je niet ff voor een paar euro meer ergens op de lange zijde oid gaat zitten
  dinsdag 14 maart 2006 @ 00:38:47 #262
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_36011040
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:37 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wat voor debiel ben je ook als je niet ff voor een paar euro meer ergens op de lange zijde oid gaat zitten
Je kan daar rondlopen in dat stadion, en dit gebeurde buiten het stadion, ze kwamen eruit en kwamen in de drukte zeg maar en de bewakers van het hotel konden het niet zo snel voor zijn anders waren ze wel neergeknald, maar de politie zag 't wel
pi_36011220
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef Grimm het volgende:

[..]

Je kan daar rondlopen in dat stadion, en dit gebeurde buiten het stadion, ze kwamen eruit en kwamen in de drukte zeg maar en de bewakers van het hotel konden het niet zo snel voor zijn anders waren ze wel neergeknald, maar de politie zag 't wel
Ja ok, maar deze gast wou wel eens tussen het tuig (Barras Bravas?) zitten en ze schijnen daar nogal een hekel aan Spanjaarden te hebben. Dan vraag je er om
pi_36012713
La Doce

En net of je een Spanjaard eruit kan halen bij een berg Argentijnen
pi_36017596
Ohja. Wat is BB dan?

Aan zn accent?
pi_36022514
Barras Bravas is meer een algemene term dacht ik. La Doce ken ik niet, maar zal de naam van de groep van Boca zijn?
pi_36029813
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, nooit last gehad eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36030627
Over ruim 3 weken naar Siena - Lazio
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:24:26 #269
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36031759
tsja... daar (bepaalde zuid amerikaanse landen) tussen bepaalde groepen op de tribune zitten is vragen om problemen... het hooligan wereldje daar is wel van een iets andere orde dan hier en de veiligheidsmaatregelen zijn ook iets minder geavanceerd.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36032202
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:50 schreef DIGGER het volgende:
Over ruim 3 weken naar Siena - Lazio
Leuke stad, Siena. Ga je ook een paar dagen cultuur snuiven of alleen voor het voetbal?
pi_36032225
Het gaat er vooral om dat men je kan beroven of rollen... supportersrellen zou ik me niet zo druk over maken.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:40:29 #272
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36032300
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat er vooral om dat men je kan beroven of rollen... supportersrellen zou ik me niet zo druk over maken.
mwah... afhankelijk van waar je heen gaat
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36032490
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Leuke stad, Siena. Ga je ook een paar dagen cultuur snuiven of alleen voor het voetbal?
Ik vier m'n 3 jaar getrouwd zijn met voetbal (zal kijken of meerdere wedstrijden bezoeken mogelijk is ), eten, shoppen en cultuur
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_36033698
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

mwah... afhankelijk van waar je heen gaat
Je moet in ZA sowieso altijd wel opletten dat men je niet gaat rollen. Al helemaal op zo'n staantribune. Maar Diego kan je daar meer over vertellen.

Ik heb nooit last gehad daar.
pi_36033990
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik vier m'n 3 jaar getrouwd zijn met voetbal (zal kijken of meerdere wedstrijden bezoeken mogelijk is ), eten, shoppen en cultuur
Toscane is geen verkeerde plek om het te vieren. Leuke omgeving.
pi_36045499
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, je zal vast de eerste zijn die door een kogel of een messesteek omkomt.

Verder kan ik helaas niet naar Boca - River, want daar had ik me best op verheugd.

Maar weer een jaar wachten
pi_36047343
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 07:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Verder kan ik helaas niet naar Boca - River, want daar had ik me best op verheugd.

Uitverkocht?
pi_36066163
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 07:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het komt voor, maar het is ook weer geen schering en inslag.
pi_36067952
Bezocht (alweer een half jaartje geleden) de wedstrijd Valencia - Racing Santander, uitslag 1-1.
Als ik in Spanje ben, en daar kom ik zon 3 a 4 keer per jaar, dan probeer ik een wedstrijd van Valencia mee te pikken. Een groot en open stadion, en in de meeste gevallen zit het vol. De sfeer is echt subliem te noemen.
pi_36076269
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:58 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Uitverkocht?
Nee mijn moeder moet zo nodig een feest geven op de 25e
pi_36076289
Boca - River of een feest van je moeder... hmm lastige keuze...
pi_36076313
Feest van mijn moeder dus

Verder zijn doden en gewonden wel schering en inslag bij Boca - River, maar dat is ook niet zo gek als je een beetje rondkijkt bij het stadion van Boca
pi_36173014
In april en mei een paar keer naar Duitsland om een aantal wedstrijden te bezoeken, zitten een paar leuke wedstrijden tussen oa Energie Cottbus - Dynamo Dresden, Herta BSC - Hamburger SV en als het goed is ook naar Schalke 04 - Levski Sofia
volgende wedstrijden:
pi_36174815
Wish - list voor in Europa

1: RW Essen
2: LTU Arena
3: Club Brugge
4: Anderlecht
5: Lille
6: Munster

Geen idee of ik dat dit seizoen nog voor elkaar krijg maar 1 of 2 moet zeker lukken
pi_36176569
Lille en Sedan zijn in Noord-Frankrijk zeker de moeite waard. LTU Arena lijkt me ook leuk, maar ik vraag me af hoe vaak Fortuna Düsseldorf daar acteert. Voor de doorsnee Oberliga-wedstrijd heb je geen stadion met een capaciteit van 52.000 toeschouwers nodig.
pi_36191283
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lille en Sedan zijn in Noord-Frankrijk zeker de moeite waard. LTU Arena lijkt me ook leuk, maar ik vraag me af hoe vaak Fortuna Düsseldorf daar acteert. Voor de doorsnee Oberliga-wedstrijd heb je geen stadion met een capaciteit van 52.000 toeschouwers nodig.
In principe altijd, alleen als er een evenement is in de LTU Arena wijken ze uit naar het Paul Janes Stadion.

Ik ben zelf vorig seizoen naar een wedstrijd in de LTU-Arena geweest, maa rik vond het maar een saaie bedoening. Zit je met 15.000 man in zo'n kolossale bak...

Rot Weiss Essen is wel een absolute aanrader!
volgende wedstrijden:
  maandag 20 maart 2006 @ 08:52:02 #287
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_36191722
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wish - list voor in Europa

1: RW Essen
2: LTU Arena
3: Club Brugge
4: Anderlecht
5: Lille
6: Munster

Geen idee of ik dat dit seizoen nog voor elkaar krijg maar 1 of 2 moet zeker lukken
Club Brugge en Anderlecht kan je natuurlijk in 1 weekend doen.
Weekend van de 25ste (aankomend dus), doe ik ook..
effe de 'groeten' doen aan Bart Goor
  maandag 20 maart 2006 @ 08:54:34 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36191756
Komend weekend naar de Bosuil, RAFC - KV Mechelen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_36192928
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:52 schreef Keltie het volgende:

[..]

En heb je hem een lekkerwe groene verkocht? Wat heeft Anderlecht eigenlijk gedaan?
pi_36193655
4-0 gewonnen
pi_36193689
Ik wil nog een keer naar de derby van Rome, Barca-Real en naar Boca-River!

Maar het zal nog wel een paar jaartjes duren voor ik geld heb, voor de reis naar Argentinië. Die andere twee wedstrijden staan voor volgend seizoen op de planning
pi_36229689
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:42 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Die halve finale's zijn ook nog niet bekend en worden in Cardiff gespeeld.
Las net ergens dat ze in OT en Villa Park worden gespeeld?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:23:51 #293
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36229778
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:20 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Las net ergens dat ze in OT en Villa Park worden gespeeld?
Daar is volgens mij geen sprake van geweest.

De semi's stonden gewoon voor Cardiff gepland en de finale voor Wembley.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36229906
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Daar is volgens mij geen sprake van geweest.

De semi's stonden gewoon voor Cardiff gepland en de finale voor Wembley.
Gast had de FA gemaild en die antwoordden dat ze nog geen beslissing hadden genomen en afhankelijk was van de clubs.

oud bericht maar toch:
http://www.fsf.org.uk/news/news0002.html
pi_36240189
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:52 schreef Keltie het volgende:

[..]

Club Brugge en Anderlecht kan je natuurlijk in 1 weekend doen.
Weekend van de 25ste (aankomend dus), doe ik ook..
Ik kan het weekend van de 25e zowiezo niet. Ik heb wel de beschikking over een appartementje in Knokke, dus Club moet zowiezo wel een keer te regelen zijn. En gelukkig zal het als het goed is het weer wel beter moeten worden, wat altijd leuk is voor groundhoppen
pi_36292894
RW Essen is inderdaad de moeite! Toen wij in de LTU Arena waren was er 6500man. Wel een vrij leeg gevoel

Binnenkort misschien naar Uerdingen (Krefeld)

pi_36292942
Hoe vaak speelt Fortuna Dusseldorf in hun niewe stadion? En is het oude een beetje de moeite waard?
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:23:52 #298
43497 Afunados
Get Therapy
pi_36293017
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:49 schreef gnmer het volgende:
Bezocht (alweer een half jaartje geleden) de wedstrijd Valencia - Racing Santander, uitslag 1-1.
Als ik in Spanje ben, en daar kom ik zon 3 a 4 keer per jaar, dan probeer ik een wedstrijd van Valencia mee te pikken. Een groot en open stadion, en in de meeste gevallen zit het vol. De sfeer is echt subliem te noemen.
Ben daar vorig jaar tijdens Valencia-Bilbao geweest, maar sfeer subliem? Misschien voor Spaanse termen(over algemeen erg weinig gezang/tifo etc.), maar er was maar een klein vakje wat sfeer probeerde te maken.

Stadion is wel gaaf. Zat helemaal bovenaan, superstijl zeg. Ook barretje voor het stadion met al die televisies, supporters en goedkoop bier is de moeite. Uur of twee voor de wedstrijd zaten we daar al, erg gezellig
pi_36293219
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:19 schreef Sandstorm_81 het volgende:
RW Essen is inderdaad de moeite! Toen wij in de LTU Arena waren was er 6500man. Wel een vrij leeg gevoel

Binnenkort misschien naar Uerdingen (Krefeld)
Uerdingen zal je ook een vrij leeg gevoel geven....
volgende wedstrijden:
pi_36293564
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak speelt Fortuna Dusseldorf in hun niewe stadion? En is het oude een beetje de moeite waard?
als je een stukje naar boven scrollt en leest is de eerste vraag al gesteld door CherrymoonTraxx en is er ook al antwoord op gegeven.

Maar voor jou nog een keer in principe spelen ze altijd in de LTU Arena, tenzij er een evenement is, dan wijken ze uit naar het Paul-Janes Stadion

Paul-Janes Stadion is echt foeilijk lelijk, maar dat ik er was(Fortuna Düsseldorf - Carl Zeiss Jena afgelopen november) hing er wel een heerlijk sfeertje, alleen de uitslag was kut(3-1 voor Düsseldorf).

Aparte aan het stadion was wel dat er aan de overkant achter het doel een plattegrond van het voormalige Rheinstadion stond, weet niet wat de reden hiervoor is....
volgende wedstrijden:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')