Hoe had jij nou kaarten voor Sheffield geregeld? Contacten daaro of gewoon ticket office gebeld?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,er zijn zelfs mensen die Carlisle in een dag bezocht hebben
een jongen met wie ik mee ga heeft ze geregeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoe had jij nou kaarten voor Sheffield geregeld? Contacten daaro of gewoon ticket office gebeld?
Een vvriend die goed kon slijmen tochquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoe had jij nou kaarten voor Sheffield geregeld? Contacten daaro of gewoon ticket office gebeld?
ligt eraan.quote:
Ok thanx. Heb gekeken om te vliegen, maar dat word terug erg krap.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ligt eraan.
Als ik alleen ga met de Eurostar vanaf Brussel naar London-Waterloo en als ik met meerdere ben met de auto
Dan is een dagtrip alleen te doen met een early Kick-Offquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Ok thanx. Heb gekeken om te vliegen, maar dat word terug erg krap.
Ik ben vorige week bij Duisburg geweest maar dat vond ik weer erg tegenvallen, de aanhang van Duisburg dan. Zat zelf tussen de 8 tot 10.000 meegereisde Mönchengladbach fans en dat waren toch degene die je hoorde.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef MaxPower het volgende:
Bekenden van mij zijn afgelopen zaterdag naar Dortmund geweest, maar vonden het erg tegenvallen. Ze stonden op die megatribune achter de goal, maar je kon er een speld horen vallen schijnbaar. Het was dan ook een slechte pot (0-1). Ze waren eerder bij Duisburg geweest en dat was erg leuk geweest. Maar inderdaad, Dortmund wil ik ook nog eens heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |