Ik ben vorige week bij Duisburg geweest maar dat vond ik weer erg tegenvallen, de aanhang van Duisburg dan. Zat zelf tussen de 8 tot 10.000 meegereisde Mönchengladbach fans en dat waren toch degene die je hoorde.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef MaxPower het volgende:
Bekenden van mij zijn afgelopen zaterdag naar Dortmund geweest, maar vonden het erg tegenvallen. Ze stonden op die megatribune achter de goal, maar je kon er een speld horen vallen schijnbaar. Het was dan ook een slechte pot (0-1). Ze waren eerder bij Duisburg geweest en dat was erg leuk geweest. Maar inderdaad, Dortmund wil ik ook nog eens heen.
Dusseldorf speelt in de Regionalliga Nord, maar speelt de meeste van hun thuiswedstrijden wel in de LTU Arena, met een capaciteit van 51500.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:16 schreef Erasmusch het volgende:
Dortmund trekt mij wel. En als er nog een weekend aan gekoppeld moet worden dan Koln of Dusseldorf (maar daar speelt geen BL-club?)
Gladbach - Feyenoord werd een aantal jaren geleden in Dusseldorf gespeeld, was errug gezelligquote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dusseldorf speelt in de Regionalliga Nord, maar speelt de meeste van hun thuiswedstrijden wel in de LTU Arena, met een capaciteit van 51500.
Dat was dan nog in het oude stadion, het Rhein Stadion, met de sintelbaan. Gaaf stadion idd, 72.000 man konden er in. Ben er ooit op mijn verjaardag als 'kinderfeestje' heengeweest.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Gladbach - Feyenoord werd een aantal jaren geleden in Dusseldorf gespeeld, was errug gezellig![]()
En de legendarische Nederland-Engeland in 1988.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat was dan nog in het oude stadion, het Rhein Stadion, met de sintelbaan. Gaaf stadion idd, 72.000 man konden er in. Ben er ooit op mijn verjaardag als 'kinderfeestje' heengeweest.
Ajax heeft er ook nog Europese thuiswedstrijden moeten spelen.
Klopt ja, die was het.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat was dan nog in het oude stadion, het Rhein Stadion, met de sintelbaan. Gaaf stadion idd, 72.000 man konden er in.
Nou dan waren ze idd bij een slechte pot geweest. Want ik ben er 28 januari geweest en het was geweldigquote:Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef MaxPower het volgende:
Bekenden van mij zijn afgelopen zaterdag naar Dortmund geweest, maar vonden het erg tegenvallen. Ze stonden op die megatribune achter de goal, maar je kon er een speld horen vallen schijnbaar. Het was dan ook een slechte pot (0-1). Ze waren eerder bij Duisburg geweest en dat was erg leuk geweest. Maar inderdaad, Dortmund wil ik ook nog eens heen.
Geraak je na de wedstrijd vrij vlot weg?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef bassieVL het volgende:
ik heb een seizoenskaart voor Borussia Mönchengladbach. dus daar ben ik elke 2 weken te vinden.
Ik ben eens bij RWO - MSV geweest en toen was het een en al MSV wat de klok sloeg...quote:Op maandag 20 februari 2006 08:09 schreef spurs het volgende:
[..]
Ik ben vorige week bij Duisburg geweest maar dat vond ik weer erg tegenvallen, de aanhang van Duisburg dan. Zat zelf tussen de 8 tot 10.000 meegereisde Mönchengladbach fans en dat waren toch degene die je hoorde.
Dat ligt er aan waar je je auto gaat parkeren. Ik was destijds pas na 1,5 uur van de parkeerplaats af.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:03 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
Geraak je na de wedstrijd vrij vlot weg?
ik parkeer nooit bij het stadion. ik zet mijn auto bij het station neer in Moenchengladbach. Kan ook in Rheydt. Vanaf het station rijden er een stuk of 50/60 bussen rechtstreeks naar het stadion. ik ben meestal een uur na de wedstrijd weer thuis in Venlo. Kan ik nog een stukkie Sportschau kijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:03 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
Geraak je na de wedstrijd vrij vlot weg?
Ik kreeg mijn kaarten toe en de wedstrijd tegen Stuttgart was normaal op zondag, maar staat nu op zaterdag.
Ik heb een tijdje geleden de optie geprobeerd die ik zei en toen ik uiteindelijk voor 98 euro retour,dus toch goedkoperquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:20 schreef MaxPower het volgende:
Jet2 is toch het goedkoopst, die 100¤ is al een retour namelijk.
Jet2 kan ook voor 80quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden de optie geprobeerd die ik zei en toen ik uiteindelijk voor 98 euro retour,dus toch goedkoper
Ligt eraan welke club en ik ga meestal met de auto of Eurostarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb een vraagje he:
Komende zomer wil ik aan het begin van het nieuwe voetbalseizoen met mijn broer een wedstrijd gaan bezoeken in Engeland. League boeit niet zo.
Nou ben ik zelf al een tijdje aan het kijken voor kaartjes enzo, maar dat is best moeilijk. Hoe doen de mensen die af en toe naar Engeland gaan dan. Gewoon op goed geluk naar stadion en daar een kaart kopen ?? EN met welke vliegtuigmaatschappij gaan jullie dan ?
Alvast bedankt
Eurostar ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ligt eraan welke club en ik ga meestal met de auto of Eurostar
Heb je geen voorkeur voor een bepaalde ploeg? Er zijn bijna geen clubs waar je niet aan kaartjes kunt komen, dus meestal kopen we ze bij het stadion. Anders zou je een mailtje kunnen sturen of bellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb een vraagje he:
Komende zomer wil ik aan het begin van het nieuwe voetbalseizoen met mijn broer een wedstrijd gaan bezoeken in Engeland. League boeit niet zo.
Nou ben ik zelf al een tijdje aan het kijken voor kaartjes enzo, maar dat is best moeilijk. Hoe doen de mensen die af en toe naar Engeland gaan dan. Gewoon op goed geluk naar stadion en daar een kaart kopen ?? EN met welke vliegtuigmaatschappij gaan jullie dan ?
Alvast bedankt
Of men leest het topic effe door....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien dat iemand van de kenners een soort van OP/FAQ kunnen maken? Zodat ze niet hele tijd dezelfde vragen hoeven te beantwoorden?
Nee eigenlijk geen voorkeur nee. Moet wel een beetje in de buurt van Londen liggen omdat daar de vliegtuigen landen he. Maar eigenlijk vind ik alles wel mooi aan het Engels voetbal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Heb je geen voorkeur voor een bepaalde ploeg? Er zijn bijna geen clubs waar je niet aan kaartjes kunt komen, dus meestal kopen we ze bij het stadion. Anders zou je een mailtje kunnen sturen of bellen.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of men leest het topic effe door....
Taxes zijn al 52.67 dus dat vind ik knapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het kan zelfs voor 50 als je vroegt bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |