SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILERS worden hier niet gewaardeerd. Deze kunnen in het daarvoor bedoelde Bondgenoten spoiler-topic.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 07-10-2026 20:34:34 ]
Een nieuwigheidje van Dylan, het helpt alleen niet.quote:
Volgens mij helemaal goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet hoe ik de OP moet aanpassen
Wilde hem niet dichtgooien, had niet door dat het al zover was
Mijn excuses
Hoeft ook niet, pas als de nieuwe er in zijn en de bondjes bekendquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet hoe ik de OP moet aanpassen
Wilde hem niet dichtgooien, had niet door dat het al zover was
Mijn excuses
Zie je ook altijd met voetballen, beiden kanten bidden, 1 winnaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een nieuwigheidje van Dylan, het helpt alleen niet.
Het is daar volgens mij een beetje of het één of het anderquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Bij die terugblikken zie je altijd wel erg goed hoe veel die lui afgevallen zijn..
Op enkelingen na ..
Ja valse nicht soms, maar is niet dat ik hem erg misgun. Wel blij dat die weg is.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Delano was een stokerd eersteklas, maar ik heb ook wel heel erg om hem gelachen hoor.
Wielano?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:44 schreef schetterklep het volgende:
Nou, vriend en bonuskinderen wilde nergens in beeldWeet trouwens niet eens of dat de wijze van bonuskinderen is want misschien is er een ander soort constructie.
Nog even huilen en de nieuwe erin, iedereen weer vergeten
En een lelijk opgeschoren kapsel.quote:
En een niet blije vriendinquote:
Zijn vriendin vond het niet zo leuk dat hij mee ging doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nog een relatie die stuk gaat?
Naja...kan ik me wel voorstellen...quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vriendin vond het niet zo leuk dat hij mee ging doen.
En kleine kraaloogjes in dat grote hoofdquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Laurel doet me een beetje aan Isaac denken. Gestrekt been erin en dat loeren ook de hele tijd.
Maar Laurel trekt zijn mond open, Isaac zei nooit iets bijzonders.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Laurel doet me een beetje aan Isaac denken. Gestrekt been erin en dat loeren ook de hele tijd.
Ik ook, en toch gaat hij de loods in, dat vind ik best bijzonder.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja...kan ik me wel voorstellen...
Zeker wel bro, 100 bro! 100 Procent bro!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Laurel trekt zijn mond open, Isaac zei nooit iets bijzonders.
Ow jaquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker wel bro, 100 bro! 100 Procent bro!
Ja man bro man, 100 percent!
Ja stemmen voor de ring.quote:
Geld..."roem", in theorie snap ik de aantrekkingskracht welquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, en toch gaat hij de loods in, dat vind ik best bijzonder.
Ik las dat Kassa gaat winnen, kunnen we die hele TV-ringellende skippen.quote:
Nou roem.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geld..."roem", in theorie snap ik de aantrekkingskracht wel
Ik niet, er zijn er maar weinig waar positief over gesproken wordt na afloopquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan hebben we Jan nog in de strijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat Kassa gaat winnen, kunnen we die hele TV-ringellende skippen.
Een live psychologisch spelquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lol stemmen zie je nooit live. Van geen een programmaquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp ik ook, maar hoe spontaan is dit?
GVD livestreams!!!!!!!!!
Wie?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, Poekie& Diedert zijn toch al bijna twee maandjes beroemd buiten op TikTak en Insta
Een doriana ( heette ze zo van BB?) colbertquote:
Sentimentele stemmen omdat ze moeten stoppen. Ik ga voor woeste grondquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat Kassa gaat winnen, kunnen we die hele TV-ringellende skippen.
Arrogant mannetje lijkt mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:58 schreef LionHeart het volgende:
Die relatie van Patrick zit wel goed
Ze weet vast wel wat een meier is en een skelter en en en .............quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:58 schreef LionHeart het volgende:
Gezellig voor in je bondje. Je hebt dus niks aan haar.
Ik dacht toen hij het zei, nee he ?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
Goed doel: voor mijzelf.
Eindelijk eerlijkheid!
Om in bondgenoten taal te spreken: niet mijn bloedgroepquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
Is Sem commercieel medewerker
Ow nee
Ook al zo’n freebee-er
Welke bril heb jij opquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék het lijken wel leuke mensen
Wonen en varen op een boot. Pluspunt éénquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Angela komt nu wel leuk over, eens zien of ze dat ook daadwerkelijk is
Bij mensen die voor een baas werken, vindt de baas het meestal niet zo geweldig als je maanden onbetaald verlof wilt opnemen. Dus die zie je hier niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah weer zo iemand die niet voor een baas wil werken
Zo'n populaire uitspraak
Iedereen dat vraagtekenquote:
Brrrrquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Eerst allemaal knuffen om elkaar te leren kennen
Touchequote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Bij mensen die voor een baas werken, vindt de baas het meestal niet zo geweldig als je maanden onbetaald verlof wilt opnemen. Dus die zie je hier niet.
Doen honden ook, ff heel dichtbij gaan snuffelen met die natte neusquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Eerst allemaal knuffen om elkaar te leren kennen
Hij ontkende noch beaamde hetquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Zegt Lauren nu dat ie niemand heeft?
Rare stunt vind ik dat zo in keer een nieuwe erin tijdens een lopende cyclusquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iedereen dat vraagteken
Ben benieuwd of dat nog eerder erin komen van die knakker (Laurel of zo) ermee te maken heeft
Daarom. Eens zien of dat met de superkrachten te maken heeftquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rare stunt vind ik dat zo in keer een nieuwe erin tijdens een lopende cyclus
Kan haar niet schelen, ze vindt alles prima.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:04 schreef LionHeart het volgende:
Flowerpower meisje leeft in een eigen wereld. Had geen idee dat ze bondjes aan het maken waren.
Een eigen zwemschool is wel een aardig plan.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah weer zo iemand die niet voor een baas wil werken
Zo'n populaire uitspraak
Lippie honderdquote:
Niet heel simpelquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Een eigen zwemschool is wel een aardig plan.
Gewoon wat meter² huren in het Spaarne of IJsselmeerquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet heel simpel
En zeker niet met 60k
OMG dat is echt belachelijk veel.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:08 schreef Deisyy het volgende:
De slangen worden moddervet deze cyclus
Echt welquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG dat is echt belachelijk veel.
Dat geld krijg je toch nooit op
Niet normaal decadentquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
iedereen slangen 100 pp voucher voor eten
Doe maar een resumé, dan zet Dotteke het wel in de OPquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
Goed houdt iemand dit bij?
En kan dit ook in de op ?
Zo dan wel een luxequote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:08 schreef Deisyy het volgende:
Achterlijke voordelen bedacht door de febo.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:08 schreef schetterklep het volgende:
Ik ben al afgehaakt bij deze hele uitleg
Pardon met wie heeft ze dan iets gedaan in afgelopen half jaar(of zit ze er 5maanden in?)quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:07 schreef Cirilico het volgende:
Joshlyn zit meteen al op de nieuwe te geilen. Slet.
Benieuwd of er eindelijk wat anders gegeten gaat worden dan pita met frikandel.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:08 schreef Deisyy het volgende:
Homewrecker is zequote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Pardon met wie heeft ze dan iets gedaan in afgelopen half jaar(of zit ze er 5maanden in?)
Ik wacht wel op 5th of Kinkii die make. Altijd een mooie op foto en schema.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar een resumé, dan zet Dotteke het wel in de OP
Wie weet wel flatbread met frikandelquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Benieuwd of er eindelijk wat anders gegeten gaat worden dan pita met frikandel.
Ik zet het er onder de bondjes bij als we weten wie waar zit...., als we die vandaag nog te weten komenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
Goed houdt iemand dit bij?
En kan dit ook in de op ?
Dan gaan ze echt wel losquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet wel flatbread met frikandel
Ik wacht ook al met spanning, maar Jan rekt de boel opquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht wel op 5th of Kinkii die make. Altijd een mooie op foto en schema.
Wie weet zit ze daar wel op haar plekquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Marjolijntje heeft het al door dat ze in het sukkelbondje zit , de leftovers
[ afbeelding ]
Zal mij benieuwen of we het vandaag horen. Lol.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht ook al met spanning, maar Jan rekt de boel op
Sjah ook dat nog, de tijd looptquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen. Of we het vandaag horen. Lol.
Proberen Ian zijn relatie te breken is al sletterig genoeg. Niks geen pardon.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Pardon met wie heeft ze dan iets gedaan in afgelopen half jaar(of zit ze er 5maanden in?)
Denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Marjolijntje heeft het al door dat ze in het sukkelbondje zit , de leftovers
[ afbeelding ]
Daar had ik ze juist graag bij elkaar gehadquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien maar goed ook dat Lauwel en Joshlyn niet bij elkaar zitten. Als dat nu al zo gaat
It takes twohoooooquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Proberen Ian zijn relatie te breken is al sletterig genoeg. Niks geen pardon.
Robert 2xquote:
Hoeveel betalen ze eigenlijk aan borg?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Das waar ook, die borg van Bregje kan ze mooi verrekenen met die 5k
Kamersquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom noemt Jan nou de beesten, ze moeten toch nog kiezen?
En borgquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
En nu wil ik weten hoeveel het opbracht met de reclame inkomsten
5kquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel betalen ze eigenlijk aan borg?
Volgens J de Mol.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel betalen ze eigenlijk aan borg?
Ppff een hoop geld. Zeker als je dan voortijdig naar huis gaatquote:
plus een keer 20.000 en 5.000quote:
Slet Jos heeft geen partner thuis zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Onder wie Slet Joshlyn. Bedankt voor je beaming.
Hand bij de knopquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom noemt Jan nou de beesten, ze moeten toch nog kiezen?
Sletten hebben zelden een partner. Het gebrek aan (respect voor) monogamie is wat ze sletterig maakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Slet Jos heeft geen partner thuis zitten
Joh schei toch uitquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:29 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Sletten hebben zelden een partner. Het gebrek aan (respect voor) monogamie is wat ze sletterig maakt.
Ja ik zit hier langer, ja NOU EN !!!quote:
Ik beschouw dit als als jij die jouw ongelijk én mijn gelijk toegeeft.quote:
Ja klopt zegt deze sletquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als als jij die jouw ongelijk én mijn gelijk toegeeft.![]()
![]()
Ofwel: klemgeluld.
Waarom zou hij weggaanquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Voorlopig zijn de Haaien nog met 4 , of Lau nog weggaat is de vraag
Omdat hij naar de foto van zijn kinderen keekquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was een gerucht uit de cloud
Ik zei dat er deelnemers van nu naar het gala gaan in ieder geval, daar kon je op wachten. Was geen rocket science. Denk dat er ook nog deelnemers van vorige cyclussen zijn wellicht.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:34 schreef Cirilico het volgende:
Kijk, wie riep het al dat er bondgenoten naar het Televiziergala ging? En wie riep dat dat nooit ging gebeuren?
Nee kansloos inderdaad, NPO programma moet immers winnen. Dat is elk jaar buiten dat er af en toe eens 1 doorheen glipt zoals VI b.v. maar dat is dan meer voor de show om het niet te toevallig allemaal te doen laten lijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:36 schreef Hagenesie het volgende:
Ik las 6 oud deelnemers. Diederik, Anouk, Thomas, Ches en Julia. De 6e ben ik vergeten. Ze gaan niet winnen. Staan onderaan.
Zal ook wel een DBG neukert zijn, die leverde tenminste kijkcijfers..quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:36 schreef Hagenesie het volgende:
Ik las 6 oud deelnemers. Diederik, Anouk, Thomas, Ches en Julia. De 6e ben ik vergeten. Ze gaan niet winnen. Staan onderaan.
Klopt hoor, dat het hele zootje zou gaan (deelnemers van nu) leek me ook niet waarschijnlijk. Daar werd volgens mij over gespeculeerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zei dat er deelnemers van nu naar het gala gaan in ieder geval, daar kon je op wachten. Was geen rocket science. Denk dat er ook nog deelnemers van vorige cyclussen zijn wellicht.
Gaat dat zootje mee. Waar heb je dat gelezen. Geen Floris of Robertquote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:36 schreef Hagenesie het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zei dat er deelnemers van nu naar het gala gaan in ieder geval, daar kon je op wachten. Was geen rocket science. Denk dat er ook nog deelnemers van vorige cyclussen zijn wellicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |