Naja...kan ik me wel voorstellen...quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vriendin vond het niet zo leuk dat hij mee ging doen.
En kleine kraaloogjes in dat grote hoofdquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Laurel doet me een beetje aan Isaac denken. Gestrekt been erin en dat loeren ook de hele tijd.
Maar Laurel trekt zijn mond open, Isaac zei nooit iets bijzonders.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Laurel doet me een beetje aan Isaac denken. Gestrekt been erin en dat loeren ook de hele tijd.
Ik ook, en toch gaat hij de loods in, dat vind ik best bijzonder.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja...kan ik me wel voorstellen...
Zeker wel bro, 100 bro! 100 Procent bro!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Laurel trekt zijn mond open, Isaac zei nooit iets bijzonders.
Ow jaquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker wel bro, 100 bro! 100 Procent bro!
Ja man bro man, 100 percent!
Ja stemmen voor de ring.quote:
Geld..."roem", in theorie snap ik de aantrekkingskracht welquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, en toch gaat hij de loods in, dat vind ik best bijzonder.
Ik las dat Kassa gaat winnen, kunnen we die hele TV-ringellende skippen.quote:
Nou roem.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geld..."roem", in theorie snap ik de aantrekkingskracht wel
Ik niet, er zijn er maar weinig waar positief over gesproken wordt na afloopquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan hebben we Jan nog in de strijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat Kassa gaat winnen, kunnen we die hele TV-ringellende skippen.
Een live psychologisch spelquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lol stemmen zie je nooit live. Van geen een programmaquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp ik ook, maar hoe spontaan is dit?
GVD livestreams!!!!!!!!!
Wie?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, Poekie& Diedert zijn toch al bijna twee maandjes beroemd buiten op TikTak en Insta
Een doriana ( heette ze zo van BB?) colbertquote:
Sentimentele stemmen omdat ze moeten stoppen. Ik ga voor woeste grondquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat Kassa gaat winnen, kunnen we die hele TV-ringellende skippen.
Arrogant mannetje lijkt mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:58 schreef LionHeart het volgende:
Die relatie van Patrick zit wel goed
Ze weet vast wel wat een meier is en een skelter en en en .............quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:58 schreef LionHeart het volgende:
Gezellig voor in je bondje. Je hebt dus niks aan haar.
Ik dacht toen hij het zei, nee he ?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
Goed doel: voor mijzelf.
Eindelijk eerlijkheid!
Om in bondgenoten taal te spreken: niet mijn bloedgroepquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
Is Sem commercieel medewerker
Ow nee
Ook al zo’n freebee-er
Welke bril heb jij opquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék het lijken wel leuke mensen
Wonen en varen op een boot. Pluspunt éénquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Angela komt nu wel leuk over, eens zien of ze dat ook daadwerkelijk is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |