abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221929554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 20:35 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik beschouw dit als als jij die jouw ongelijk én mijn gelijk toegeeft. ^O^ :s)

Ofwel: klemgeluld. :P
Ja klopt zegt deze slet :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221929563
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 20:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja klopt zegt deze slet :Y)
:D *;
Hotapnyc
  woensdag 7 oktober 2026 @ 20:42:34 #203
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221929572
De stand waarmee de bondjes beginnen, de verdiende punten na het introspel

pi_221929599
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Voorlopig zijn de Haaien nog met 4 , of Lau nog weggaat is de vraag
Waarom zou hij weggaan :?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 7 oktober 2026 @ 20:50:47 #205
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221929611
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 20:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Waarom zou hij weggaan :?
Dat was een gerucht uit de cloud
pi_221929616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 20:50 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat was een gerucht uit de cloud
Omdat hij naar de foto van zijn kinderen keek :D Mooi tv momentje, denk dat hij er wel even tussen uit wilde.
pi_221929871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 20:34 schreef Cirilico het volgende:
Kijk, wie riep het al dat er bondgenoten naar het Televiziergala ging? En wie riep dat dat nooit ging gebeuren?
Ik zei dat er deelnemers van nu naar het gala gaan in ieder geval, daar kon je op wachten. Was geen rocket science. Denk dat er ook nog deelnemers van vorige cyclussen zijn wellicht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221929944
Ik las 6 oud deelnemers. Diederik, Anouk, Thomas, Ches en Julia. De 6e ben ik vergeten. Ze gaan niet winnen. Staan onderaan.
pi_221929966
Delano wint de cyclus, erg mooi voor hem. Nu tijd voor een nieuwe cyclus met zo op het eerste gezicht best leuke deelnemers, maar we zullen zoals gewoonlijk afwachten wat er van over blijft. Laurel heeft in ieder geval al zijn stempel gedrukt en zijn visitekaartje afgegeven aan Joshlyn met name. Die op haar beurt al weer aan het geilbekken was naar Patrick die een vriendin thuis heeft zitten. Daar heeft ze wel ervaring in dus, die gaat op haar doel af binnenkort. Voor nu ging ze niet met hem in een bondje maar weer met een deelnemer uit de omgeving Den Haag, wat komen daar toch veel deelnemers vandaag. Is gewoon niet toevallig meer. Sigourney, Laurel en ook nieuweling Younes die uit Scheveningen komt. Blijkbaar voedingsbodem voor nieuwe RLS talentjes vindt de FEBO.
Die Demi valt me wel mee als zus van een andere reality talentje, denk de normaalste van de 2. De benjamin Marjolein gaat het lastig krijgen denk ik, kan een tweede Bregje worden. Angela onze zwervster op een boot, bij Laurel in het bondje, ben benieuwd maar zou zomaar eens een faalbondje kunnen worden, zeker nu Sayf daar ook bij zit die vaak opdrachten verkloot waarvan hij eerst zegt dat hij het 'voelt' om de opdracht te spelen maar er vervolgens niets van bakt. Angela lijkt me een beetje een hippie dus ben benieuwd hoe dat valt in een groep met uitsluitend 20igers en 30igers.
Die Sem is wel een mannetje, beetje popi jopie willen profileren. Eens zien wanneer die door de mand gaat vallen.
Morgen gaat Joshlyn weer even bijdehand doen tegen Lisanne, en ik denk dat ze weer met haar stokpaardje komt 'ik heb wel Olympische Spelen gedaan!' Ze komt in ieder geval heel pedant over omdat ze 'al een hele tijd mee loopt, en buiten kent iedereen me en jij nog niet' verhaaltje...

[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 07-10-2026 21:44:04 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_221929976
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 21:36 schreef Hagenesie het volgende:
Ik las 6 oud deelnemers. Diederik, Anouk, Thomas, Ches en Julia. De 6e ben ik vergeten. Ze gaan niet winnen. Staan onderaan.
Nee kansloos inderdaad, NPO programma moet immers winnen. Dat is elk jaar buiten dat er af en toe eens 1 doorheen glipt zoals VI b.v. maar dat is dan meer voor de show om het niet te toevallig allemaal te doen laten lijken.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 7 oktober 2026 @ 21:42:58 #211
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221930009
quote:
Zal ook wel een DBG neukert zijn, die leverde tenminste kijkcijfers.. ;)
pi_221930318
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 21:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik zei dat er deelnemers van nu naar het gala gaan in ieder geval, daar kon je op wachten. Was geen rocket science. Denk dat er ook nog deelnemers van vorige cyclussen zijn wellicht.
Klopt hoor, dat het hele zootje zou gaan (deelnemers van nu) leek me ook niet waarschijnlijk. Daar werd volgens mij over gespeculeerd.
pi_221930357
quote:
Gaat dat zootje mee. Waar heb je dat gelezen. Geen Floris of Robert :') Thomas en Chess zijn ook geen stelletje meer trouwens.
pi_221930402
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 21:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]
^O^
Hotapnyc
pi_221930724
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 09:50 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee hoor dat zeg ik toch niet hiermee.
Het klopte dus wel ;(
pi_221930740
Leuk bedacht wel, die superkrachten per bondje. Brengt vast wel extra reuring in het programma. Van de nieuwelingen valt nog weinig te zeggen, behalve dat Laurel er wat mij betreft zo snel mogelijk weer uit mag. Wat een kwal is dat. Die heeft duidelijk met zichzelf afgesproken even heel tegendraads te zijn. Weg ermee.
Blij dat Delano weg is. Wat een vervelende kwast was dat.
pi_221930753
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 20:10 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Pardon met wie heeft ze dan iets gedaan in afgelopen half jaar(of zit ze er 5maanden in?)
Laat gaan. Sommige mensen haten bepaalde deelnemers en dan kunnen die deelnemers niets goeds doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 20:17 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Proberen Ian zijn relatie te breken is al sletterig genoeg. Niks geen pardon.
Ik mag Joshlyn niet, maar dat deed ze absoluut niet. Dat maak jij ervan. Iemand steeds een knuffel geven is niet hetzelfde als een relatie kapot willen maken.

[ Bericht 35% gewijzigd door dbgfan op 08-10-2026 03:16:09 ]
pi_221930759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2026 21:39 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee kansloos inderdaad, NPO programma moet immers winnen. Dat is elk jaar buiten dat er af en toe eens 1 doorheen glipt zoals VI b.v. maar dat is dan meer voor de show om het niet te toevallig allemaal te doen laten lijken.
Niet NPO winnaars, sinds de start van commerciele tv in 1990. Komt ie:

Vrienden voor het leven
Vrouwenvleugel
All you need is love
GTST
Baantjer
Westenwind
Hart in actie
De Bauers
Gooise vrouwen
TV kantine
Voetbal international
The voice of Holland
SynDROOM
Beau five days inside
Chateau Meiland
Vandaag inside

Dus van de 36 jaar won 16x een programma van een commerciele omroep. Dat is iets minder dan iedere 2 jaar.
Geen onzin verkondigen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')