Ja klopt zegt deze sletquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als als jij die jouw ongelijk én mijn gelijk toegeeft.![]()
![]()
Ofwel: klemgeluld.
Waarom zou hij weggaanquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Voorlopig zijn de Haaien nog met 4 , of Lau nog weggaat is de vraag
Omdat hij naar de foto van zijn kinderen keekquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was een gerucht uit de cloud
Ik zei dat er deelnemers van nu naar het gala gaan in ieder geval, daar kon je op wachten. Was geen rocket science. Denk dat er ook nog deelnemers van vorige cyclussen zijn wellicht.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:34 schreef Cirilico het volgende:
Kijk, wie riep het al dat er bondgenoten naar het Televiziergala ging? En wie riep dat dat nooit ging gebeuren?
Nee kansloos inderdaad, NPO programma moet immers winnen. Dat is elk jaar buiten dat er af en toe eens 1 doorheen glipt zoals VI b.v. maar dat is dan meer voor de show om het niet te toevallig allemaal te doen laten lijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:36 schreef Hagenesie het volgende:
Ik las 6 oud deelnemers. Diederik, Anouk, Thomas, Ches en Julia. De 6e ben ik vergeten. Ze gaan niet winnen. Staan onderaan.
Zal ook wel een DBG neukert zijn, die leverde tenminste kijkcijfers..quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:36 schreef Hagenesie het volgende:
Ik las 6 oud deelnemers. Diederik, Anouk, Thomas, Ches en Julia. De 6e ben ik vergeten. Ze gaan niet winnen. Staan onderaan.
Klopt hoor, dat het hele zootje zou gaan (deelnemers van nu) leek me ook niet waarschijnlijk. Daar werd volgens mij over gespeculeerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zei dat er deelnemers van nu naar het gala gaan in ieder geval, daar kon je op wachten. Was geen rocket science. Denk dat er ook nog deelnemers van vorige cyclussen zijn wellicht.
Gaat dat zootje mee. Waar heb je dat gelezen. Geen Floris of Robertquote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:36 schreef Hagenesie het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zei dat er deelnemers van nu naar het gala gaan in ieder geval, daar kon je op wachten. Was geen rocket science. Denk dat er ook nog deelnemers van vorige cyclussen zijn wellicht.
Het klopte dus welquote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor dat zeg ik toch niet hiermee.
Laat gaan. Sommige mensen haten bepaalde deelnemers en dan kunnen die deelnemers niets goeds doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Pardon met wie heeft ze dan iets gedaan in afgelopen half jaar(of zit ze er 5maanden in?)
Ik mag Joshlyn niet, maar dat deed ze absoluut niet. Dat maak jij ervan. Iemand steeds een knuffel geven is niet hetzelfde als een relatie kapot willen maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Proberen Ian zijn relatie te breken is al sletterig genoeg. Niks geen pardon.
Niet NPO winnaars, sinds de start van commerciele tv in 1990. Komt ie:quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee kansloos inderdaad, NPO programma moet immers winnen. Dat is elk jaar buiten dat er af en toe eens 1 doorheen glipt zoals VI b.v. maar dat is dan meer voor de show om het niet te toevallig allemaal te doen laten lijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |