Wie weet wel flatbread met frikandelquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Benieuwd of er eindelijk wat anders gegeten gaat worden dan pita met frikandel.
Ik zet het er onder de bondjes bij als we weten wie waar zit...., als we die vandaag nog te weten komenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
Goed houdt iemand dit bij?
En kan dit ook in de op ?
Dan gaan ze echt wel losquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet wel flatbread met frikandel
Ik wacht ook al met spanning, maar Jan rekt de boel opquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht wel op 5th of Kinkii die make. Altijd een mooie op foto en schema.
Wie weet zit ze daar wel op haar plekquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Marjolijntje heeft het al door dat ze in het sukkelbondje zit , de leftovers
[ afbeelding ]
Zal mij benieuwen of we het vandaag horen. Lol.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht ook al met spanning, maar Jan rekt de boel op
Sjah ook dat nog, de tijd looptquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen. Of we het vandaag horen. Lol.
Proberen Ian zijn relatie te breken is al sletterig genoeg. Niks geen pardon.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Pardon met wie heeft ze dan iets gedaan in afgelopen half jaar(of zit ze er 5maanden in?)
Denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Marjolijntje heeft het al door dat ze in het sukkelbondje zit , de leftovers
[ afbeelding ]
Daar had ik ze juist graag bij elkaar gehadquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien maar goed ook dat Lauwel en Joshlyn niet bij elkaar zitten. Als dat nu al zo gaat
It takes twohoooooquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Proberen Ian zijn relatie te breken is al sletterig genoeg. Niks geen pardon.
Robert 2xquote:
Hoeveel betalen ze eigenlijk aan borg?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Das waar ook, die borg van Bregje kan ze mooi verrekenen met die 5k
Kamersquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom noemt Jan nou de beesten, ze moeten toch nog kiezen?
En borgquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
En nu wil ik weten hoeveel het opbracht met de reclame inkomsten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |