We worden op z'n Grieks genomen ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
Oooooh nog maar 54min bezig
Ja zeg, zijn jullie nu echt aan het verliezen van die Grieken??
Lekker tegen Italiëquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:02 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
League B aids incoming
Leuk dat iedereen een oranje bal heeft gekregenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:02 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
League B aids incoming
Of minder stug naar posities kijken en het met Wieffer doen, maar die is ook (vaak) geblesseerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is niet echt een type wat we vaak opleiden. Voorlopig moeten we maar hopen dat Frenkie en Schouten snel terug zijn.
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen een oranje bal heeft gekregen
nu wordt de volgende corner weer slechtquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Ah, iemand met een goede trap hoekschoppen laten nemen, wie had ooit kunnen bedenken dat dat wel eens een goed idee zou kunnen zijn.
Inderdaad, sinds @Lenny77 meekijkt, gaat het een stuk beter.quote:
Wat ordinair.quote:
Die van Memphis gebruikt Oekraine nu via Muskquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Ah, iemand met een goede trap hoekschoppen laten nemen, wie had ooit kunnen bedenken dat dat wel eens een goed idee zou kunnen zijn.
Moeten zij wetenquote:
Griesman?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:06 schreef borisz het volgende:
We vieren het doelpunt met een Gries lesje.
Bekijk deze YouTube-video
Ik ken Xavi nauwelijks, had heel weinig met dat Barcelona. Ik vond Iniesta geweldig maar juist omdat hij dat had wat Xavi niet had. Het lijkt me wel een aardige gozer verder.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:50 schreef lbosse het volgende:
De ene onsympathieke arrogante Barca speler/coach is vervangen door de andere onsympathieke arrogante Barca speler/coach, zelfs dat is niet veranderd.
Jullie gaan winnenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:
Sinds Lenny er is gaat het stukken beter
In de poep.quote:
Ja maar dan gaan jullie weer zagen en eeeuuurggghhh en bleeeggghhh als ik dat zegquote:
Pizzaquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Perenijsjes, Pizza's en dikke konten.
2 out of 3 aint badquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Perenijsjes, Pizza's en dikke konten.
Duitsland stond op doelsaldo toch al 5.992.000 voor dus Servië snapt dan ook wel dat dat onbegonnen werk is.quote:
Gewoon vol vlaams spreken hier, doet @capuchon_jongen ook altijd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan jullie weer zagen en eeeuuurggghhh en bleeeggghhh als ik dat zeg
Koekoek.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Duitsland stond op doelsaldo toch al 5.992.000 voor dus Servië snapt dan ook wel dat dat onbegonnen werk is.
Ja maar kijk.. Capu... wat kan ik zeggen...quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon vol vlaams spreken hier, doet @:capuchon_jongen ook altijd.
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:50 schreef William_Papadin het volgende:
Exit alle PSVers
Nu gaan we winnen
Sowiesoquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:
Jammer Lenny je moet nog even blijven hangen
Wat is de regel?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Belachelijk,dit is volgens de regels gewoon geen buitenspel.
Bal niet onder controle dus buitenspelquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Nieuwe situatie. Griek neemt die bal aan
Alleen bij een doeltrap.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:12 schreef Zorro het volgende:
Is dat geen cornet met tijdrekken 5 seconden en zo?
Verdediger raakt bewust de bal: nieuwe situatiequote:
Dat dit geen buitenspel wasquote:
Dat had die heel snel gezien danquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bal niet onder controle dus buitenspel
Raketje geen cornettoquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:12 schreef Zorro het volgende:
Is dat geen cornet met tijdrekken 5 seconden en zo?
Lekker consequent weer.quote:
Niet onder controlequote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bal niet onder controle dus buitenspel
Doe niet zo debielquote:
Nee, is niet zo. Vind het ook een bizarre kutregel maar Feyenoord heeft zo ook al eens duidelijke goals afgekeurd gekregen. O.a Utrecht uit? @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verdediger raakt bewust de bal: nieuwe situatie
Klassiekertje datquote:
Mooie usernaam.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:16 schreef NLGooner het volgende:
Dat kan toch geen buitenspel zijn? Bal kwam van Griekse speler en wordt afgepakt door Dumfries
op walvissen gejaagd?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
Maar eh.. wat heeft Noorwegen laatst gedaan?
Die staan met 10 man achter nu tegen Wales.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
Het Noorse parlement is een onderzoek gestart naar banden tussen Jeffrey Epstein en 11 (voormalige) Noorse topministers en politiciquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
quote:
Op Wales gejaagd?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die staan met 10 man achter nu tegen Wales.
Hopelijk speelt Nederland weer eens tegen Wales.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die staan met 10 man achter nu tegen Wales.
Maar hij heeft eerst een halve kopbal, neemt hem dan aan met de voet om hem dan kwijt te rakenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, is niet zo. Vind het ook een bizarre kutregel maar Feyenoord heeft zo ook al eens duidelijke goals afgekeurd gekregen. O.a Utrecht uit? @:gurneyisbestoke
Er is voor ieder wat Wales.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Nederland weer eens tegen Wales.
Nee die kan er niks vanquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zit wel meer voetbal in in de tweede helft. Ik vermoed zomaar dat Quinten Timber voorlopig geen oproep hoeft te verwachten
Ja ik vind het ook een kutregelquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar hij heeft eerst een halve kopbal, neemt hem dan aan met de voet om hem dan kwijt te raken
Noorwegen jaagt nog steeds op walvissen. De recentste afgeronde walvisjacht was het seizoen 2026: daarbij werden 418 dwergvinvissen gedood, tegenover een toegestaan quotum van 1.641quote:
Zelfs Dilan zou'm niet oproepen al stonden de Russen bij Lobithquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zit wel meer voetbal in in de tweede helft. Ik vermoed zomaar dat Quinten Timber voorlopig geen oproep hoeft te verwachten
Niet te doen u bent ook maar alleen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ja soory hoor jongens maar hier kan ik niet tegenop he
Beetje doorzetten hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ja sorry hoor jongens maar hier kan ik niet tegenop he
Volgens mij gewoon verkeerde interpretatie van de regel. Niet zozeer een kutregelquote:
Dat we nu in de situatie zitten dat een scheidsrechter moet gaan interpreteren of het onkunde is van een speler of niet moet je eigenlijk altijd willen vermijdenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon verkeerde interpretatie van de regel. Niet zozeer een kutregel
Die van net is wel typisch een waarvoor de regel bedoeld is.
Of Paulquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Wie heet nu Zirkzee
Of Dumfries![]()
Of Zechiel
Dat is een plaatsquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Wie heet nu Zirkzee
Of Dumfries![]()
Of Zechiel
Nee Pfaff is lekker.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Wie heet nu Zirkzee
Of Dumfries![]()
Of Zechiel
Zechiël kan niks verkeerd doen actquote:
stop maarquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eerste speler ooit in t Nl elftal met de naam Gjivai.
Stuurt vanuit Griekenland een kaartje naar zn moeder. Hopelijk vergeet ie de postzechiël niet
Wacht maar tot Jivayno Zinhagel en Jerayno Schaken Oranje gaan halenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eerste speler ooit in t Nl elftal met de naam Gjivai.
Stuurt vanuit Griekenland een kaartje naar zn moeder. Hopelijk vergeet ie de postzechiël niet
Dit zijn geen echte namen toch? Toch??quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jivayno Zinhagel en Jerayno Schaken Oranje gaan halen
Want dat gaan ze
Oude slavennamen. Zechiel niet denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Wie heet nu Zirkzee
Of Dumfries![]()
Of Zechiel
Ngnglogiolian of zoietsquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
Hebben de Belgen geen slaven gehad die daarna een achternaam moesten hebben?
Ik niet hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan jullie weer zagen en eeeuuurggghhh en bleeeggghhh als ik dat zeg
Nee daar deden wij niet aan mee..quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zechiël kan niks verkeerd doen act
En als hij dan net als Timber verhuist dan "kan hij er opeens niks meer van"
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:25 schreef vul_maar_in het volgende:
ik denk steeds dat ie Xerxes zegt
zal ze leren, de sapgappers.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee daar deden wij niet aan mee..
Bij ons mochten ze geen handjes hebben
Vincain Kompany. Z'n vader collecteerde handjes voor de compagnie, zo komt ie aan z'n achternaam.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
de BOCquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vincain Kompany. Z'n vader collecteerde handjes voor de compagnie, zo komt ie aan z'n achternaam.
Timber, Malacia, die buitenspeler die toen naar Engeland ging die ook constant geblesseerd is ben even z'n naam kwijtquote:
Wij hadden de West en Oost Indische Kompanyquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vincain Kompany. Z'n vader collecteerde handjes voor de Compagnie, zo komt ie aan z'n achternaam.
Gladiatorquote:
Babelgodquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
Bijbelse figuur: De naam is vooral bekend van de profeet Ezechiël uit het Oude Testament (de Hebreeuwse Bijbel). Hij leefde rond de 6e eeuw v.Chr. tijdens de Babylonische ballingschap.
Coco hoort een bijbelse naam te zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
Bijbelse figuur: De naam is vooral bekend van de profeet Ezechiël uit het Oude Testament (de Hebreeuwse Bijbel). Hij leefde rond de 6e eeuw v.Chr. tijdens de Babylonische ballingschap.
Berghiusquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Timber, Malacia, die buitenspeler die toen naar Engeland ging die ook constant geblesseerd is ben even z'n naam kwijt
De ene speelt bij Al-Qadisiya, de ander bij Al-Hilalquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wij hadden de West en Oost Indische Kompany
De belgen hadden heul geen Companie man dat was gewoon Leo met zn kekke baard en "ikke ook' syndroom.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wij hadden de West en Oost Indische Kompany
Klopt, heel vermoeiende regel. Er moet gewoon gekeken worden naar de laatst gespeelde bal van de aanvallende partij. Gaat die richting een speler in buitenspelpositie, buitenspel, zo niet, dan niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, is niet zo. Vind het ook een bizarre kutregel maar Feyenoord heeft zo ook al eens duidelijke goals afgekeurd gekregen. O.a Utrecht uit? @:gurneyisbestoke
Was dat in Congo?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vincain Kompany. Z'n vader collecteerde handjes voor de compagnie, zo komt ie aan z'n achternaam.
Ik zal het doorgeven aan de CIAquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De ene speelt bij Al-Qadisiya, de ander bij Al-Hilal
Dat zie je wel eens bij F1.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
ER STAAT OOK GEWOON GEEN HOND DAAR HE
Nou nou nouquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De belgen hadden heul geen Companie man dat was gewoon Leo met zn kekke baard en "ikke ook' syndroom.
Rustig joh, het is maar nations liek.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
ER STAAT OOK GEWOON GEEN HOND DAAR HE
quote:
Oh sorry ik dacht dat je bedoelde dat ik Berghuis bedoeldequote:
Ik wil het WK terugquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:30 schreef lbosse het volgende:
[..]
Rustig joh, het is maar nations liek.
De perenleague is geen WK neequote:
Precies, daarbij vergeleken waren wij koorknapen in Indië.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daar hebben de Belgjes wel lopen schroeien.
Dat zou lachen zijn haha. Lenny aan de darts.quote:
Als ge het doet, dan doet ge het tegoeiquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Precies, daarbij vergeleken waren wij koorknapen in Indië.
Een Colombiaan bedoel jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |