Ik gun het Karel uit Margraten van hartequote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat rook inhaleren en wat knalletjes horen. Ga je niet dood van hoor.
Het is niet echt een type wat we vaak opleiden. Voorlopig moeten we maar hopen dat Frenkie en Schouten snel terug zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We hebben in NL eigenlijk ook geen goede 6 nu. Misschien Steur in de toekomst.
Veerman valt wel tegen ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:47 schreef CR7 het volgende:
En Veerman, Van Bommel en Til zouden Nederland wel weer terug naar de top brengen.
Is er iemand die niet tegen valt?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Veerman valt wel tegen ja.
Dat zag niemand aankomen.
De ene onsympathieke arrogante Barca speler/coach is vervangen door de andere onsympathieke arrogante Barca speler/coach, zelfs dat is niet veranderd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Er was een verdedigingsprobleem op het WK, Koeman koos daarom voor een verdedigender opstelling. Koeman werd vervangen door Xavi en we doen allemaal of het probleem ineens opgelost is door een aanvallende opstelling. Volgens mij is er weinig veranderd tov de westrijd tegen Zweden behalve dat daar wel lekkere aanvallen waren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Curacao kwam ook terug van 3-0 achter bij de rust tegen Costa Rica, 3-4 eindstand.
Jij ook, sterk verbeterd ondanks nu een leven.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent een uitstekende haxball speler
Als die uit Margraten komt is de kans groter dat die Roger heetquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gun het Karel uit Margraten van harte
Bedankt maat.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij ook, sterk verbeterd ondanks nu een leven.
Iemand had 2-2 meen ikquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:55 schreef OmniRocket het volgende:
niemand had Griekenland op 2 goals toch?
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Bankzitters van Liverpool en Napoli.
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:56 schreef OmniRocket het volgende:
Duurt wel lang voordat jullie 2-1 roepen... aardige druk nu.
Ja maar zijn ze nog bezig?? Ik heb m niet opstaan op de tvquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Nu jij er bent komt alles weer goed!
Hij gebruikt het als oefenpotjes om alle spelers aan het werk te zien ipv dat hij echt wilde winnen in de Nations Leaguequote:
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar zijn ze nog bezig?? Ik heb m niet opstaan op de tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |