Neequote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:12 schreef Ferdii het volgende:
je gaat de keuzes van koeman om de boelk dicht te gooien achterin steeds meer begrijpen
Er is ook geen aanvallend vermogen meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:12 schreef Ferdii het volgende:
je gaat de keuzes van koeman om de boelk dicht te gooien achterin steeds meer begrijpen
Dumbfries heeft jou al meermaals de mond gesnoerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:12 schreef Caland het volgende:
Het moment dat een trainer voor een voetballer durft te kiezen in plaats van mokerdomme Dumbjoekel is het moment dat Oranje de weg omhoog gaat vinden
Niet echt.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dumbfries heeft jou al meermaals de mond gesnoerd.
Jammer dat we zo weinig alternatieven op rechtsback hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:12 schreef Caland het volgende:
Het moment dat een trainer voor een voetballer durft te kiezen in plaats van mokerdomme Dumbjoekel is het moment dat Oranje de weg omhoog gaat vinden
Omdat het leuk staat bij het volkslied die tweequote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam die Quinten Timber op blijven stellen, die kan er echt helemaal niets van.
Gezien de historie kun je opschrijven dat hij binnen twee seizoenen bij PSV speelt.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam die Quinten Timber op blijven stellen, die kan er echt helemaal niets van.
Ja, leuk voor de make-a-wish foundation oid, maar dat soort types moet je thuis gaan laten in ieder gevalquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat het leuk staat bij het volkslied die twee
Nou, dat hoop ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de historie kun je opschrijven dat hij binnen twee seizoenen bij PSV speelt.
Daar moet Timber gewoon staan totdat Read er klaar voor isquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat we zo weinig alternatieven op rechtsback hebben
doe maar nietquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de historie kun je opschrijven dat hij binnen twee seizoenen bij PSV speelt.
Geertruida of Wieffer kan ook, en dan Timber centraal achterin.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moet Timber gewoon staan totdat Read er klaar voor is
Wat dacht je van "Geen Timber"quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geertruida of Wieffer kan ook, en dan Timber centraal achterin.
En eigenlijk denk ik dat Read er ook gewoon klaar voor is. Maar voor Feyenoord voorlopig prima dat hij nog geen A-interlands speelt.
Geertruida heeft ook nog nooit een fatsoenlijke interland gespeeld geloof ik, doe maar niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En eigenlijk denk ik dat Read er ook gewoon klaar voor is. Maar voor Feyenoord voorlopig prima dat hij nog geen A-interlands speelt.
Gurney slaapt in een Feyenoord pyjamaquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hakimi speelt tafeltennis ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:21 schreef bbuddybb het volgende:
J. Timber is de beste rechtsback ter wereld. Ik zou het zonde vinden om hem dan als CV te laten spelen.
Dumfries moet er gewoon z.s.m. uit.
Die Feyenoord fans lullen maar wat en willen gewoon zoveel mogelijk kakkerlakken in Oranje zienquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geertruida heeft ook nog nooit een fatsoenlijke interland gespeeld geloof ik, doe maar niet.
Zeker wel, tegen Spanje vorig jaar. De twee beste interlands onder Koeman. Niet gek ook toen Dumfries geblesseerd wasquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geertruida heeft ook nog nooit een fatsoenlijke interland gespeeld geloof ik, doe maar niet.
Zeg je nu dat ALLE fouten van Timber van dezelfde Timber komen vandaag?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is verreweg je beste verdediger
Er moeten er zo veel uitquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:21 schreef bbuddybb het volgende:
J. Timber is de beste rechtsback ter wereld. Ik zou het zonde vinden om hem dan als CV te laten spelen.
Zou hij een Feyenoord asbak hebben?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gurney slaapt in een Feyenoord pyjama
Nou, liever niet juist. Alleen maar blessure gelul.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Feyenoord fans lullen maar wat en willen gewoon zoveel mogelijk kakkerlakken in Oranje zien
Er hebben mensen blijkbaar moeite om die twee uit elkaar te houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ALLE fouten van Timber van dezelfde Timber komen vandaag?
Waaom is die dan nog niet gewisseld?
Zechiel komt er straks wel inquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, liever niet juist. Alleen maar blessure gelul.
Dus Xavi ziet dat ook niet en laat ze daarom maar staan. Mooi is dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Er hebben mensen blijkbaar moeite om die twee uit elkaar te houden
37e min pas. Voelt als de 83e minuutquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Konden we bijna wat anders gaan doen
Wat zou jij willen doen?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Konden we bijna wat anders gaan doen
Anders rode kaartquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom houdt die coach zo half een hand bij z'n mond?
Vanaf wanneer noemen we het een marteling?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
37e min pas. Voelt als de 83e minuut
Daarom gebruikt Arteta hem voornamelijk als linksback.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:21 schreef bbuddybb het volgende:
Ik zeg letterlijk dat ik het als Feyenoord-supporter fijn vind dat Read nog niet bij het Nederlands elftal zitquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, liever niet juist. Alleen maar blessure gelul.
Vanaf een kwartier geleden eigenlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanaf wanneer noemen we het een marteling?
sharia voetbalquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als zijn nummer 7 wordt afgepakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Elan, ben jij dat?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarom gebruikt Arteta hem voornamelijk als linksback.
Als een dorpsidioot. die met zijn prietpraat ordinair zijn zakken vult. Hij komt binnen als mister bigstar maar het is minachting voor de kijker.quote:
wowquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als een dorpsidioot. die met zijn prietpraat ordinair zijn zakken vult. Hij komt binnen als mister bigstar maar het is minachting voor de kijker.
Nu ga ik aangifte doen.quote:
Hij had dat stuk chagerijn uberhaupt niet meer moeten selecteren. Doorselecteren en jong bloed er in. Niet zo'n uitgezakte imbeciel die elke bal breed legt en werkelijk geen enkel risico neemt. Vaak ook zeer matig in het verdedigen van lange ballen!quote:
Is dit nu die beroemde Elantest?quote:
Hoge bomenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk pittige meningen jegens Virgil.
Lijkt het oranjelegioen welquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Is dit nu de heksenketel? Wat een tam zootje dat publiek,
Hoezo? Griekenland gaat gewoon deze poule winnen en klaar!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Duitsland 1-0 voor.
NL heeft een GROOT probleem.
Had toch wel gehoopt dat Xavi sneller had door durven selecteren op de verdedigers.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:24 schreef Caland het volgende:
Het is wel bijzonder dat we met zijn allen de verdediging zo aardig vonden
Spelen nu met twee ren je rot backs die helemaal niets met een bal kunnen en een aanvoerder die eigenlijk al een jaartje op zijn retour is
Oja, en eigenlijk een hele modale keeper
Misschien kan 'ie niet lezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk dat ik het als Feyenoord-supporter fijn vind dat Read nog niet bij het Nederlands elftal zit
‘Gurney wil zoveel mogelijk Feyenoorders’
Dat is alleen bij Grieks clubvoetbalquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Is dit nu de heksenketel? Wat een tam zootje dat publiek.
Klopt.quote:
Gewoon blijven doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb vandaag maar niet benoemd in HET topic dat hij een penalty gemaakt heeft in een strafschoppenserie.
Ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is alleen bij Grieks clubvoetbal
Basketbalquote:
Nog altijd een van de beteren.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:34 schreef William_Papadin het volgende:
Wat is van Bommel toch GOED vandaag
Geen enkele controleur en dan twee spelers die technisch ondermaats zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:29 schreef Caland het volgende:
Sowieso wel bijzonder dat zo’n technisch volmaakte middenvelder dan zo’n terroristenmiddenveld durft op te stellen
Timber en Veerman gingen in de Eredivisie (met nadruk op de Eredivisie…) eigenlijk alleen maar met een controleur als Wieffer/Schouten achter hen. In plaats daarvan spelen ze samen met Guus Til.quote:
FTFYquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:38 schreef bbuddybb het volgende:
Xavi komt er nu (hopelijk) achter dat Q. Timber niet voor de verdediging moet spelen.
Die terugspeelbal was natuurlijk vreselijk. Maar verder kun je niet veel voorin als het middenveld zo erbarmelijk isquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:34 schreef William_Papadin het volgende:
Wat is van Bommel toch GOED vandaag
Ja, die hebben echt verstand van voetbal - tegen de toplanden Duitsland en Serviequote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind dit ergens wel lekker voor al die mensen en Willem vissers die de vlag al uithingen na de eerste 2 wedstrijden
Gras opvreten, des noods de modder.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:40 schreef matspontius het volgende:
We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen![]()
![]()
Grootste probleem met dit koninkrijksteam is dat het meerendeel van deze gasten niet voor dit land willen vechten. Allemaal ego's en andere belangen - geen enkele eenheid. Je kunt van die halve gare Weghorst zeggen wat je wil maar hadden ze allemaal maar zijn mentaliteit dan zou er echt een veel beter elftal op het veld staan.
Dat ja, we waren al zowat Europees kampioen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind dit ergens wel lekker voor al die mensen en Willem vissers die de vlag al uithingen na de eerste 2 wedstrijden
Gezellig!quote:
Zoals die gehate Argentijnen - maar ja, we weten allemaal waar het probleem in Nederland ligt, Duitsland en Italie hebben hier last van, andere Europese landen gaan snel volgenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Gras opvreten, des noods de modder.
Gewoon een gebrek aan kwaliteit, er is werkelijk niemand die denkt dat Oranje wereldkampioen kan wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zoals die gehate Argentijnen - maar ja, we weten allemaal waar het probleem in Nederland ligt, Duitsland en Italie hebben hier last van, andere Europese landen gaan snel volgen
Willen we dat de grieken winnen?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gezellig!
Toppot voor de Grieken tot nu toe![]()
Ja hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een gebrek aan kwaliteit, er is werkelijk niemand die denkt dat Oranje wereldkampioen kan worden
Ik ben wel een liefhebber van Grieks.quote:
Stukje Grinta en een paar enveloppen naar Infantino.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zoals die gehate Argentijnen - maar ja, we weten allemaal waar het probleem in Nederland ligt, Duitsland en Italie hebben hier last van, andere Europese landen gaan snel volgen
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben wel een liefhebber van Grieks.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben wel een liefhebber van Grieks.
FTFY.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:38 schreef bbuddybb het volgende:
Xavi komt er nu (hopelijk) achter dat Q. Timber niet voor de verdediging moet spelen.
Ik geloof dat de drank een punt wil maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee welk punt je wil maken
Gewoon doormidden met die gasten ala van Hanegem, Neeskens, Israel - maar ja andere tijden in Nederland toen!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Stukje Grinta en een paar enveloppen naar Infantino.
Johquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gewoon doormidden met die gasten ala van Hanegem, Neeskens, Israel - maar ja andere tijden in Nederland toen!
Voel je je nu vies?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:36 schreef Coco het volgende:
Jullie komen hier alleen maar voor haxiball
Klement dacht van wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een gebrek aan kwaliteit, er is werkelijk niemand die denkt dat Oranje wereldkampioen kan worden
We hebben in NL eigenlijk ook geen goede 6 nu. Misschien Steur in de toekomst.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber en Veerman gingen in de Eredivisie (met nadruk op de Eredivisie…) eigenlijk alleen maar met een controleur als Wieffer/Schouten achter hen. In plaats daarvan spelen ze samen met Guus Til.
Koortsdroom.
Jammer dat er nu geen molotovgooiende Grieken in dat stadion zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:45 schreef DeeBee het volgende:
Je zal maar met een wortel op je kop daar in Thessaloniki staan
Nederland schopt al 20 jaar naar alles wat beweegt.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gewoon doormidden met die gasten ala van Hanegem, Neeskens, Israel - maar ja andere tijden in Nederland toen!
Waar zijn de Holland Casuals als je ze nodig hebt?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:45 schreef DeeBee het volgende:
Je zal maar met een wortel op je kop daar in Thessaloniki staan
Wat rook inhaleren en wat knalletjes horen. Ga je niet dood van hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat er nu geen molotovgooiende Grieken in dat stadion zijn.
Ik gun het Karel uit Margraten van hartequote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat rook inhaleren en wat knalletjes horen. Ga je niet dood van hoor.
Het is niet echt een type wat we vaak opleiden. Voorlopig moeten we maar hopen dat Frenkie en Schouten snel terug zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We hebben in NL eigenlijk ook geen goede 6 nu. Misschien Steur in de toekomst.
Veerman valt wel tegen ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:47 schreef CR7 het volgende:
En Veerman, Van Bommel en Til zouden Nederland wel weer terug naar de top brengen.
Is er iemand die niet tegen valt?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Veerman valt wel tegen ja.
Dat zag niemand aankomen.
De ene onsympathieke arrogante Barca speler/coach is vervangen door de andere onsympathieke arrogante Barca speler/coach, zelfs dat is niet veranderd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Er was een verdedigingsprobleem op het WK, Koeman koos daarom voor een verdedigender opstelling. Koeman werd vervangen door Xavi en we doen allemaal of het probleem ineens opgelost is door een aanvallende opstelling. Volgens mij is er weinig veranderd tov de westrijd tegen Zweden behalve dat daar wel lekkere aanvallen waren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Curacao kwam ook terug van 3-0 achter bij de rust tegen Costa Rica, 3-4 eindstand.
Jij ook, sterk verbeterd ondanks nu een leven.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent een uitstekende haxball speler
Als die uit Margraten komt is de kans groter dat die Roger heetquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gun het Karel uit Margraten van harte
Bedankt maat.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij ook, sterk verbeterd ondanks nu een leven.
Iemand had 2-2 meen ikquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:55 schreef OmniRocket het volgende:
niemand had Griekenland op 2 goals toch?
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Bankzitters van Liverpool en Napoli.
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:56 schreef OmniRocket het volgende:
Duurt wel lang voordat jullie 2-1 roepen... aardige druk nu.
Ja maar zijn ze nog bezig?? Ik heb m niet opstaan op de tvquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Nu jij er bent komt alles weer goed!
Hij gebruikt het als oefenpotjes om alle spelers aan het werk te zien ipv dat hij echt wilde winnen in de Nations Leaguequote:
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar zijn ze nog bezig?? Ik heb m niet opstaan op de tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |