Neequote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:12 schreef Ferdii het volgende:
je gaat de keuzes van koeman om de boelk dicht te gooien achterin steeds meer begrijpen
Er is ook geen aanvallend vermogen meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:12 schreef Ferdii het volgende:
je gaat de keuzes van koeman om de boelk dicht te gooien achterin steeds meer begrijpen
Dumbfries heeft jou al meermaals de mond gesnoerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:12 schreef Caland het volgende:
Het moment dat een trainer voor een voetballer durft te kiezen in plaats van mokerdomme Dumbjoekel is het moment dat Oranje de weg omhoog gaat vinden
Niet echt.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dumbfries heeft jou al meermaals de mond gesnoerd.
Jammer dat we zo weinig alternatieven op rechtsback hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:12 schreef Caland het volgende:
Het moment dat een trainer voor een voetballer durft te kiezen in plaats van mokerdomme Dumbjoekel is het moment dat Oranje de weg omhoog gaat vinden
Omdat het leuk staat bij het volkslied die tweequote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam die Quinten Timber op blijven stellen, die kan er echt helemaal niets van.
Gezien de historie kun je opschrijven dat hij binnen twee seizoenen bij PSV speelt.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam die Quinten Timber op blijven stellen, die kan er echt helemaal niets van.
Ja, leuk voor de make-a-wish foundation oid, maar dat soort types moet je thuis gaan laten in ieder gevalquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat het leuk staat bij het volkslied die twee
Nou, dat hoop ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de historie kun je opschrijven dat hij binnen twee seizoenen bij PSV speelt.
Daar moet Timber gewoon staan totdat Read er klaar voor isquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat we zo weinig alternatieven op rechtsback hebben
doe maar nietquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de historie kun je opschrijven dat hij binnen twee seizoenen bij PSV speelt.
Geertruida of Wieffer kan ook, en dan Timber centraal achterin.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moet Timber gewoon staan totdat Read er klaar voor is
Wat dacht je van "Geen Timber"quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geertruida of Wieffer kan ook, en dan Timber centraal achterin.
En eigenlijk denk ik dat Read er ook gewoon klaar voor is. Maar voor Feyenoord voorlopig prima dat hij nog geen A-interlands speelt.
Geertruida heeft ook nog nooit een fatsoenlijke interland gespeeld geloof ik, doe maar niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En eigenlijk denk ik dat Read er ook gewoon klaar voor is. Maar voor Feyenoord voorlopig prima dat hij nog geen A-interlands speelt.
Gurney slaapt in een Feyenoord pyjamaquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hakimi speelt tafeltennis ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:21 schreef bbuddybb het volgende:
J. Timber is de beste rechtsback ter wereld. Ik zou het zonde vinden om hem dan als CV te laten spelen.
Dumfries moet er gewoon z.s.m. uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |