Als een dorpsidioot. die met zijn prietpraat ordinair zijn zakken vult. Hij komt binnen als mister bigstar maar het is minachting voor de kijker.quote:
wowquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als een dorpsidioot. die met zijn prietpraat ordinair zijn zakken vult. Hij komt binnen als mister bigstar maar het is minachting voor de kijker.
Nu ga ik aangifte doen.quote:
Hij had dat stuk chagerijn uberhaupt niet meer moeten selecteren. Doorselecteren en jong bloed er in. Niet zo'n uitgezakte imbeciel die elke bal breed legt en werkelijk geen enkel risico neemt. Vaak ook zeer matig in het verdedigen van lange ballen!quote:
Is dit nu die beroemde Elantest?quote:
Hoge bomenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk pittige meningen jegens Virgil.
Lijkt het oranjelegioen welquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Is dit nu de heksenketel? Wat een tam zootje dat publiek,
Hoezo? Griekenland gaat gewoon deze poule winnen en klaar!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Duitsland 1-0 voor.
NL heeft een GROOT probleem.
Had toch wel gehoopt dat Xavi sneller had door durven selecteren op de verdedigers.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:24 schreef Caland het volgende:
Het is wel bijzonder dat we met zijn allen de verdediging zo aardig vonden
Spelen nu met twee ren je rot backs die helemaal niets met een bal kunnen en een aanvoerder die eigenlijk al een jaartje op zijn retour is
Oja, en eigenlijk een hele modale keeper
Misschien kan 'ie niet lezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk dat ik het als Feyenoord-supporter fijn vind dat Read nog niet bij het Nederlands elftal zit
‘Gurney wil zoveel mogelijk Feyenoorders’
Dat is alleen bij Grieks clubvoetbalquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Is dit nu de heksenketel? Wat een tam zootje dat publiek.
Klopt.quote:
Gewoon blijven doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb vandaag maar niet benoemd in HET topic dat hij een penalty gemaakt heeft in een strafschoppenserie.
Ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is alleen bij Grieks clubvoetbal
Basketbalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |