Klopt, heel vermoeiende regel. Er moet gewoon gekeken worden naar de laatst gespeelde bal van de aanvallende partij. Gaat die richting een speler in buitenspelpositie, buitenspel, zo niet, dan niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, is niet zo. Vind het ook een bizarre kutregel maar Feyenoord heeft zo ook al eens duidelijke goals afgekeurd gekregen. O.a Utrecht uit? @:gurneyisbestoke
Was dat in Congo?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vincain Kompany. Z'n vader collecteerde handjes voor de compagnie, zo komt ie aan z'n achternaam.
Ik zal het doorgeven aan de CIAquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De ene speelt bij Al-Qadisiya, de ander bij Al-Hilal
Dat zie je wel eens bij F1.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
ER STAAT OOK GEWOON GEEN HOND DAAR HE
Nou nou nouquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De belgen hadden heul geen Companie man dat was gewoon Leo met zn kekke baard en "ikke ook' syndroom.
Rustig joh, het is maar nations liek.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
ER STAAT OOK GEWOON GEEN HOND DAAR HE
quote:
Oh sorry ik dacht dat je bedoelde dat ik Berghuis bedoeldequote:
Ik wil het WK terugquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:30 schreef lbosse het volgende:
[..]
Rustig joh, het is maar nations liek.
De perenleague is geen WK neequote:
Precies, daarbij vergeleken waren wij koorknapen in Indië.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daar hebben de Belgjes wel lopen schroeien.
Dat zou lachen zijn haha. Lenny aan de darts.quote:
Als ge het doet, dan doet ge het tegoeiquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Precies, daarbij vergeleken waren wij koorknapen in Indië.
Een Colombiaan bedoel jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |