Ik ken Xavi nauwelijks, had heel weinig met dat Barcelona. Ik vond Iniesta geweldig maar juist omdat hij dat had wat Xavi niet had. Het lijkt me wel een aardige gozer verder.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:50 schreef lbosse het volgende:
De ene onsympathieke arrogante Barca speler/coach is vervangen door de andere onsympathieke arrogante Barca speler/coach, zelfs dat is niet veranderd.
Jullie gaan winnenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:
Sinds Lenny er is gaat het stukken beter
In de poep.quote:
Ja maar dan gaan jullie weer zagen en eeeuuurggghhh en bleeeggghhh als ik dat zegquote:
Pizzaquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Perenijsjes, Pizza's en dikke konten.
2 out of 3 aint badquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Perenijsjes, Pizza's en dikke konten.
Duitsland stond op doelsaldo toch al 5.992.000 voor dus Servië snapt dan ook wel dat dat onbegonnen werk is.quote:
Gewoon vol vlaams spreken hier, doet @capuchon_jongen ook altijd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan jullie weer zagen en eeeuuurggghhh en bleeeggghhh als ik dat zeg
Koekoek.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Duitsland stond op doelsaldo toch al 5.992.000 voor dus Servië snapt dan ook wel dat dat onbegonnen werk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |