Eerst was het juist altijd een van de laatste GPs!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze GP zo laat in het jaar voelt vreemd aan.
Dat was ergens in November en niet begin Oktober.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst was het juist altijd een van de laatste GPs!
Die van Maleisië dan
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo te zien gaan we een regenrace krijgen
17 en 22 oktober!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was ergens in November en niet begin Oktober.
Dan is het toch juist vroeg?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was ergens in November en niet begin Oktober.
Dierendag is natuurlijk een speciale dag voor je.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Ehm. Mja... 4 oktober...
Ik geef geen garanties
Dat ookquote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dierendag is natuurlijk een speciale dag voor je.
Iets met haring en wittebrood?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook
Maar de dag ervoor speelt een grotere rol.
Maya de Bij?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 10:57 schreef DeeBee het volgende:
Laatste keer in Sepang was ik bij, komt wel dichtbij zo
Maleisië, beste black tiger prawns van Azie denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tijdens de Grand Prix proberen wij passende gerechten of bijgerechten te vinden. Dat worden zondag mini-kipspiesjes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tijdens de Grand Prix proberen wij passende gerechten of bijgerechten te vinden. Dat worden zondag mini-kipspiesjes.
Dat probeer ik ook altijd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max zal nog steeds als laatste winnaar staan voor de GP van Maleisiëquote:
Het zou wel tof zijn als hij hier wederom wint.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max zal nog steeds als laatste winnaar staan voor de GP van Maleisië
Gewoon tv aan.quote:
Nog wel.quote:
Nee F1.quote:
Toch was A1 met landen teams wel leuk. Voor de rest weet ik er weinig meer van.quote:
Ja die.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:42 schreef pmponer het volgende:
Gelukkig nog een jaar geniet van Alonso en hoe heet ie ook alweer, zoontje van de baas.
Dat gaan we snel zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:47 schreef pmponer het volgende:
Wie is dit weekend de beste bandenfluisteraar.
VT2 zien we wel veel veranderingen aan setups denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:49 schreef StephanL het volgende:
Iedereen remt moeilijk in die laatste bocht lijkt het wel.
Ja vast wel inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
VT2 zien we wel veel veranderingen aan setups denk ik.
Zodra Mercedes met de softs gaat rijden zijn de snelste verwacht ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vast wel inderdaad
Verstappen ook weer snel. Updates hebben wel geholpen blijkbaar. McLaren valt tegen nog.
Driftkingquote:
Goed dat ze het even laten zien.quote:
En je was er nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eindelijk f1tv ingesteld op tv in de slaapkamer
Dit verklaart waarom Max P1 heeftquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed dat ze het even laten zien.
Nou nou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 07:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom Max P1 heeft![]()
anders
Ik was er via telefoonquote:
Dat zag ik nietquote:
Dat geluid is genot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 07:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Jos was briljant hier.
Bekijk deze YouTube-video
Ik kan moeilijk kijken en posten op mobiel.quote:
Ik geloof dat Apple een nieuwe heeft met twee schermenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk kijken en posten op mobiel.
Ik dacht dat vrouwen goed konden multitaskenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk kijken en posten op mobiel.
Flikker op met Apple troep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 07:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat Apple een nieuwe heeft met twee schermen
quote:
Laatste outing hier reed Rosberg 1:35.227 in FP1.quote:
Er wordt nogal vaak lacherig over Jos gedaan, maar die was echt niet minder dan Barichello.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 07:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Jos was briljant hier.
Puike race was dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 07:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Jos was briljant hier.
Niks veranderd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 08:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Laatste outing hier reed Rosberg 1:35.227 in FP1.
Geen idee of de lay-out toen exact hetzelfde was.
Dan zijn we er in 10 jaar 2,293 seconden op achteruit gegaan.quote:
Ja.quote:
Die zeg je maar af.quote:
quote:
Ik schrijf hem op voor de winst.quote:
Toch zeker een podiumquote:
Ik zie donkere luchten op de achtergrond.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:12 schreef HiDiHo het volgende:
Regen?
Oh nu zie ik het...onweer voorspeld
Misschien kan ie daar goed in worden.quote:
Je hebt gelijk. Als ik de races van Sepang herinner dan is het weer daar onvoorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:15 schreef Perox het volgende:
F1TV gaf aan dat de regen aan het oplossen is. Maar volgens mij is het nauwelijks voorspelbaar daar.
Lijkt me ook niet fijn zitten in een slecht gemonteerde stoel.quote:
Dat kan sneller die tijdquote:
Nee alles moet kloppen, je zou denken dat een top team zoiets eenvoudig onder controle heeft...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijn zitten in een slecht gemonteerde stoel.
Ach....zolang er geen schroef doorheen komt...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijn zitten in een slecht gemonteerde stoel.
Jep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Als ik de races van Sepang herinner dan is het weer daar onvoorspelbaar is.
Stuiter stuiter stuiter op je stuitje....quote:
Een schroef is nog wel je minste probleem..quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach....zolang er geen schroef doorheen komt...
Niemand is foutloos.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Nee alles moet kloppen, je zou denken dat een top team zoiets eenvoudig onder controle heeft...
Als je om dat paaltje gaat wel ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je de bocht niet haalt, dan moet je de pits in? lol
Als je het niet haalt, dan moet je dus buiten om de paal en verplicht de pitsstraat in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:21 schreef HiDiHo het volgende:
Veel moeite met de bocht voor de start/finish/pit entry
Gratis bandjeswisselquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je de bocht niet haalt, dan moet je de pits in? lol
Nog wel.quote:
Dit biedt kansen. "He forced me into the pits!"quote:
We are checking.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dit biedt kansen. "He forced me into the pits!"
RUS: The pit lane turned into me!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dit biedt kansen. "He forced me into the pits!"
Op softs, niet heel verrassendquote:
En een scrappy maar toch snelste laatste sector. Misschien is die buitenlijn toch wel sneller in de laatste hairpin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op softs, niet heel verrassend
We hebben nog een half uur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Regen is door de FIA afgeschaft dit seizoen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben nog een half uur.
En hoi
Beetje onnodig wel.quote:
Er is onlangs wel door de Maleisische overheid iets gedaan met chemische beïnvloeding van het weer, om regen op te wekken. Dat was na een periode van bosbranden en smog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Regen is door de FIA afgeschaft dit seizoen.
Nee mediums.quote:
Schiet niet opquote:
We hebben nog tijd. Zijn longruns zien er goed uit.quote:
Dit is geen nieuws meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 5 (BOR) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
Tuurlijk wel, het gaat nu om racesimulatie, niet om de snelste tijd.quote:
Zal niks mee gedaan worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 5 (BOR) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
Voor mij wel, ik lette niet op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is geen nieuws meer
Dan nog er wordt niks meegedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Vorige race kreeg hij een reprimande anders.
Racesimulatie.quote:
Voor de vorm...quote:
Bezigheidstherapie voor de stewards.quote:
quote:
Ik zit niet te luisteren, wat was het?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
wisten jullie de quiz vraag van f1tv?
Wie gaat er zondag winnen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit niet te luisteren, wat was het?
f1tv:quote:
Grand Prix's namen die niet kloppen met waar is gereden, zoals nu de Bahrain GP in Maleisiëquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
San Marino in Italiëquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Grand Prix's namen die niet kloppen met waar is gereden, zoals nu de Bhrain GP in Maleisië
Je hebt het goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
San Marino in Italië
Luxemburg in Duitsland
Zwitserland volgens mij ook een keer in Frankrijk
Die gaat morgen en zondag pieken op het juiste moment.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:54 schreef HiDiHo het volgende:
Max nog een rondje op softs of blijft het pit?
Max gaat er overheen stappen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gaat morgen en zondag pieken op het juiste moment.
Ja die paar in het beginquote:
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gaat morgen en zondag pieken op het juiste moment.
Zie post van @Red_85 over het weer in Sepang.quote:
Ja klopt, heeft ook geen zin om naar het weerbericht te vragen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie post van @:red_85 over het weer in Sepang.
"Kijk maar naar buiten."quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja klopt, heeft ook geen zin om naar het weerbericht te vragen.
Proefstartsquote:
Ze hebben over 1-stopper voor deze race.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ziet er uit als een bandenvreter dit weekend.
Kan een mooie chaotische race worden zo. Veel stops, beetje regen, crashes, drama, alles!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ziet er uit als een bandenvreter dit weekend.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt het goed![]()
Joylon Palmer had ook voor de Europese GP in Azerbeidzjan, omdat volgens hem niet in Europa ligt.
Geen regen, dat is gewoon onmogelijk in 2026.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan een mooie chaotische race worden zo. Veel stops, beetje regen, crashes, drama, alles!
Na, ik zie bij velen al de flarden er af schieten na een rondje of 10 en bij F1tv hebben ze het over dat de degradatie wat harder gaat dan verwacht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben over 1-stopper voor deze race.
F1TV hoorde ik straks over een 3-stopper.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben over 1-stopper voor deze race.
Dit heeft zeker potentie, Maleisië heeft zelden teleurgesteld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan een mooie chaotische race worden zo. Veel stops, beetje regen, crashes, drama, alles!
En Max als winnaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Net als de Brazilië GP.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit heeft zeker potentie, Maleisië heeft zelden teleurgesteld.
Hij is wel de laatste winnaar op dit circuit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En Max als winnaar
Hopen we altijd op.
Jep. Maar wel onder de Malaysian GPquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is wel de laatste winnaar op dit circuit.
Zo zal het ook nog steeds in de boeken staan.quote:
Nog een keer moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is wel de laatste winnaar op dit circuit.
Dan moet er geen Mercedes het feestje verstoren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog een keer moet kunnen.
Nou, zo denderend gingen ze niet. Al is het vrijdag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet er geen Mercedes het feestje verstoren.
Dat dachten we vorige week ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, zo denderend gingen ze niet. Al is het vrijdag.
True. Morgen zal het er anders uitzien denk ik.quote:
Max deed het heel goed. Hamilton reed weer in de weg. Bortoleto en Lindblad dachten al dat het zondag was. En Bortoleto ging stuk.quote:
Sinds de vorige race weer, dacht ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 23:59 schreef THEFXR het volgende:
Rijden Charles en Lewis nu met dezelfde motor??
Dat lijkt me heel moeilijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 23:59 schreef THEFXR het volgende:
Rijden Charles en Lewis nu met dezelfde motor??
quote:
Verrassend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 06:49 schreef HiDiHo het volgende:
Stroll buiten de lijntjes
Race Control
CAR 18 (STR) TIME 1:38.970 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 8 LAP 3 12:47:51
quote:
Lekker glijden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 06:52 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 11
Zeker afbrokkelend asfaltquote:
Concorde is hier door neergestortquote:
Nu P2quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 07:02 schreef pmponer het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met PIA, het leek allemaal zo goed. Is hij verworden tot een mid-pack warrior?
Ja lekker snel in de trainingen. Maar qua race zit er al een tijdje niks meer in daar doelde ik op.quote:
Lijkt erop dat de ontwikkeling stil staatquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 07:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja lekker snel in de trainingen. Maar qua race zit er al een tijdje niks meer in daar doelde ik op.
Sowieso zijn we al een tijdje onderweg dit seizoen, en ik vraag me af wat er eigenlijk gebeurd wat een plaatsje in de seizoens highlights vido verdiend.
Was wel te verwachten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 07:17 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 55 (SAI) AND 30 (LAW) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION (13:09:53)
Benieuwd wat eruit komt.quote:
Nu al?quote:
Misschien nog iets aanpassenquote:
Mentaal gesloopt door Zak.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 07:02 schreef pmponer het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met PIA, het leek allemaal zo goed. Is hij verworden tot een mid-pack warrior?
Ons.quote:
Ik las het hier, ik hoorde nietsquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes 1-2, u hoorde het hier eerst.
quote:
Mooi op tijd!quote:
Britse media woedend, auto is om Antonelli heengebouwd!quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:40 schreef Perox het volgende:
Die gast van Mercedes had wel interessant verhaal - Kimi dus iets meer happy met de auto dan George.
Dat zal straks die bias zijn als Antonelli het wk wint.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Britse media woedend, auto is om Antonelli heengebouwd!
Ach ja, we zijn het al jaren gewend, auto om Verstappen heen bouwen terwijl tig engineers al hebben aangegeven dat zoiets helemaal niet kan, je bouwt een auto op de randen van de regelementen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zal straks die bias zijn als Antonelli het wk wint.
Geloof je ook in feeën?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:50 schreef D. het volgende:
Stroll naar Q2, u 'hoorde' het hier voor het eerst
en Q3?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:50 schreef D. het volgende:
Stroll naar Q2, u 'hoorde' het hier voor het eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |